Het is één grote MAFFIA, de TV-wereldquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe kan net5 de poll op hyves beïnvloedt hebben?
En krijgen natuurlijk 10^% korting op een behandeling.. Die eerst met 20% omhoog is gegaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:35 schreef Psychecn het volgende:
Op Hyves en twitter gekeken en al die huppel k*tjes stemmen op Jo............. die vinden haar gewweeeeldig... pfff pubers....
Hahahahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:35 schreef md89 het volgende:
[..]
Genomineerd ipv Gerard en Sharon. En dan gaan er deze week heel toevallig 2 naar huis
Haha, de stem ook extra lang wachten tot Mo in de armen lag van Maikquote:
Echt wel, ze doen alles om haar dwars te zitten. Zou er een ex van haar in de regie zitten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:35 schreef suksan het volgende:
[..]
helemaal mee eens, ze willen vanaf het begin hun al zieken
niet dloen maak met plezier gebruik van je beelden, dus graag repareren dan benb ik er weerquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:35 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
oke dan pleur ik hem toch voor altijd uit
en Mo nog even uitkraamde dat ze het een kutopmerking vond van de Stemquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:36 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Haha, de stem ook extra lang wachten tot Mo in de armen lag van Maik
Die kans is al gauw zo'n 40%quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:36 schreef mspoez het volgende:
[..]
Echt wel, ze doen alles om haar dwars te zitten. Zou er een ex van haar in de regie zitten?
Ik vond het zieliger voor Maik. Hij keek zo blij. Maar alle aandacht wordt weer weggekaapt door jankie.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:35 schreef Flow3r het volgende:
ho ho ho, er zijn ook nog mensen die Joanna leuk vinden![]()
hoewel ik dit ook wel heel gemeen vond voor Mo
denk dat het jaloezie is, mensen mogen niet echt gelukkig zijn want drama verkoopt beterquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:36 schreef mspoez het volgende:
[..]
Echt wel, ze doen alles om haar dwars te zitten. Zou er een ex van haar in de regie zitten?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:37 schreef shomila het volgende:
Ik vond het toch wel zielig voor Mo hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |