DAT DUSquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:34 schreef cindy11 het volgende:
Joan gaat nergens heen,nu er een brief van haar ex aankomt...bereid je nog maar voor op veel joan materiaal!
Herkenning??quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:34 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij alles beter weet, net als ik.
Hoe kan net5 de poll op hyves beïnvloedt hebben?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:34 schreef NenaLois het volgende:
Waarom mag Gerard van de stem het programma niet winnen? De enige echte winnaar is GERARD.
Ik zeg het je: Joanna wint dit f*cking programma; je merkt toch aan ALLES dat zij voorgetrokken wordt????
GERARD is de winnaar en niemand anders.
K*T B*TCH Joanna verdient ECHT geen wildcard. GERARD eindbaas WEL.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:34 schreef NenaLois het volgende:
Waarom mag Gerard van de stem het programma niet winnen? De enige echte winnaar is GERARD.
Ik zeg het je: Joanna wint dit f*cking programma; je merkt toch aan ALLES dat zij voorgetrokken wordt????
GERARD is de winnaar en niemand anders.
K*T B*TCH Joanna verdient ECHT geen wildcard. GERARD eindbaas WEL.
helemaal mee eens, ze willen vanaf het begin hun al ziekenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:33 schreef mspoez het volgende:
[..]
Nouja, geeft wel aan dat het erom gaat om Mo te zieken, en nergens anders om. Wat een naaistreek weer.
oke dan pleur ik hem toch voor altijd uitquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:35 schreef superkokje het volgende:
http://www.sstnl.web44.net/4camsonly/
Sorry kwaliteit, maar voor de ADDICTS een andere link
morgen jij weer kwaliteit
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:35 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Moet eMo geen zware sanctie krijgen omdat ze de stem heeft uitgescholden voor kutstem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |