Ik moest zo hard lachen dat ik vergat te cappenquote:
Op Hyves en twitter stemmen al die huppel k*tjes op Jo............. die vinden haar gewweeeeldig... pfff pubers....quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:30 schreef Lutte het volgende:
Maar hoe kan Jo zoveel stemmen krijgen? Als half FOK! Op Gerard zit te spammen..
Dat kán toch gewoon niet eerlijk?
nee, dat nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:31 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik mis wat? Jo heeft de wildcard, is dat een goeie actie, of deed ie iets anders?
Waarom? Hyves is voor breezersquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:32 schreef Mylene het volgende:
Het zou eerlijk zijn als naast het bellen ook de stemmen van de Hyves worden meegeteld.
De stem zei Maik jij hebt de wildcard, e toen was het even stil Mo vloog naar Maik. en toen zei de stem ineens niet gewonnenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:31 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik mis wat? Jo heeft de wildcard, is dat een goeie actie, of deed ie iets anders?
Hier is niets eerlijks aan. Ze willen gewoon die Joanne nog niet kwijt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:32 schreef Mylene het volgende:
Het zou eerlijk zijn als naast het bellen ook de stemmen van de Hyves worden meegeteld.
jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:33 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Balen voor je zeg. Komt het nog wel goed?
Sorry, ik lag even in een deuk op dat momentquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:32 schreef Caland het volgende:
Heeft iemand het gifje van een rennende Mo naar Maik om hem vervolgens weg te duwen? Alsjeblieft?
Nouja, geeft wel aan dat het erom gaat om Mo te zieken, en nergens anders om. Wat een naaistreek weer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:32 schreef afca_oc het volgende:
[..]
nee, dat niet
maar de stem zei: Maik, jij hebt de wildcard (mo rent keihard naar hem toe) NIET gekregen en mo duwt maik van zich af en gaat janken![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo? Ook op hyves stond Joanna flink voor. Heel breezer-hyves zal wel op haar gestemd hebben, niet zo gek dat ze dan de poll wint.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:32 schreef ikke79 het volgende:
wat een gekonkel daar bij nep5 het is echt niet de bedoeling dat dat verwend nest naar huis gaat he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben echt pissed
Waarom is Gerard arrogant?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:32 schreef Je_Psychiater het volgende:
Jaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
fantastische ontknoping arrogante Gerard genomineerd. Inkomsten voor het programma er gaan lekker veel SMSjes gestuurd worden. Trek de spaarpot maar alvast leeg.
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |