Die spoort echt niet idd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:52 schreef R0T29 het volgende:
Oke, madam wil dus serieus slingers en balonnen om de verjaardag van haar hondje te vieren. Haar broertje was vorige week jarig... Hoe simpel en ziek in je hoofd ben je dan... in een RLS de verjaardag van je hondje gaan vieren in Portugal met slingers en balonnen...
Nou je hoeft je niet te verantwoorden hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:53 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
dat deed ze juist helemaal zelf !ze had beter moeten weten ( de stem praat toch wel vaker op die manier , das nou spanning erin houden ... ) weet je , ik gun het er niet zozeer, maar ze doet het echt elke x zelf , bij zo'n programma , kan je weten dat dit soort dingen ( alles waar ze om jankt ) nou eenmaal (kunnen ) gebeuren , had ze beter moeten nadenken voordat ze zich besloot op te geven voor een spelprogramma .....
en daarom heb ik juist zo'n LOL doordat ze het gewoon niet wil inzien ..
Ik bedoel dus hoe Djoon dat weet. Jeeeeezzz.quote:
dito hier, vooral de domme impulsieve réactie van Mo ( vind em nog steeds leuk heeft nog steeds LOL )quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:49 schreef Annelies-G het volgende:
Ik ben normaal een emo kutje, maar ik moest toch wel heel hard lachen om de actie van de stem
Eenschquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:55 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het ook leuk voor Joanna.
Natuurlijk heeft ze ook niet zo fijne karaktereigenschappen, maar ze durft er wel haar emoties te tonen. Een gluiperd als Gerard gaat hier over haar rug heen misbruik van maken.
ze heeft contact gehad toen ze die brief had gekregen, mocht ze met haar ma bellen ? toen vertelde ze dit ook al.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik bedoel dus hoe Djoon dat weet. Jeeeeezzz.
Dat stond in de brief! In de brief die haar moeder schreef.. Of was het dat telefoontje... Nou ja, het is al een tijdje bekend!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
al oud nieuwsquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
welnee joh, ze beeldt zich in dat ze gewonnen heeftquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Laura genomineerd?? Ze hangt er zo verslagen bij??
Ik gok het telefoontjequote:Op dinsdag 12 april 2011 20:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat stond in de brief! In de brief die haar moeder schreef.. Of was het dat telefoontje... Nou ja, het is al een tijdje bekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |