ja dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee, ik had echt medelijden, vond het heel triest
ja hup op de stoel erbij, kijken wie dan blijft maik of moquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:41 schreef meneertje1972 het volgende:
Monique zei: weer die kut stem weer die kut stem.
Is dat niet een sanctie voor Monique? Dacht dat je de stem moest respecteren anders sanctie.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mo volgt Maik wel na een dag of twee.
Daarbij krijgt Jo alles wat ze vraagt aan de stem en loopt ze de boel te commanderen daar....quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:41 schreef suksan het volgende:
[..]
et is ook wel heel vreemd.........80% van de zendtijd gaat naar JO, stemmen die nog niet geteld waren maar wle bijgeschreven werden gingen naar Jo, een relatiebreuk niet vermelden tot maandag voor in de uitzending.....heus niet verdacht.......geen reactie nergens...ineens duikt er een brief..............ja gek dat we en complot zien
Nee , het is net voetbal, dat duurt ook 90 minuten. Nooit juichen vlak voor het einde,quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:41 schreef meneertje1972 het volgende:
Monique ging zo af net toen ze ging juichen toen ze dacht dat Maik de wildcard kreeg. Ik kreeg echt onwijze plaatsvervangende schaamte. Ik zakte haast door de grond terwijl ik een hekel aan haar heb. Jeetje wat een nachtmerrie reactie was dat tenoverstaande van de kijkers.
Hadden jullie dat ook niet?
Dat zou alleen voor Maik gelden toch als die janksnol het huis uit zou gaan. Zij blijft gewoon..tot volgende weekquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mo volgt Maik wel na een dag of twee.
Dat hij met Johanna gaat praten misschien, ik weet nog heel goed hoe ze keek toen Johanna zelfs nog niks had gezegd....quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:42 schreef md89 het volgende:
[..]
De gedachte alleen al dat hij in het vliegtuig misschien naast een ander meisje heeft gezeten
juist , was gewooon een geweldige actie !!! van de stem ! ze roept het over zichzelf uit door hoe ze reageerd op alles , lekker voor dr ... mike eruit en zij er ook uit ...quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:38 schreef Weezy77 het volgende:
[..]
Hoezo? dat is t spel...dat zij van ieder ding een drama maakt doet ze zichzelf aan..dom wijf
ik vind het goedkoop en gemkkelijk scoren over de rug van moquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:41 schreef meneertje1972 het volgende:
Monique ging zo af net toen ze ging juichen toen ze dacht dat Maik de wildcard kreeg. Ik kreeg echt onwijze plaatsvervangende schaamte. Ik zakte haast door de grond terwijl ik een hekel aan haar heb. Jeetje wat een nachtmerrie reactie was dat tenoverstaande van de kijkers.
Hadden jullie dat ook niet?
Wel in tijden van oorlog!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar deze poll was niet gefixed. Ook op hyves had ze de meeste stemmen, daar ging het mij om. Je moet niet achter elke boom een vijand willen zien.
Ze bekt de stem wel vaker af.. en de stem is dus ook gewoon menselijk!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:43 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
juyist , was gewooon een geweldige actie !!! van de stem ! ze roept het over zichzelf uit door hoe ze reageerd op alles , lekker voor dr ... mike eruit en zij er ook uit ...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:18 schreef beequeen het volgende:
Geer heeft heul geen wildcard nodig. Djoon (ivm MamaDjoon ) en Sharon ook niet. Dag Maik
Die gaat zich druk maken om wat Maik allemaal aan het doen is vanaf de seconde dat hij daar weg is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:43 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Dat zou alleen voor Maik gelden toch als die janksnol het huis uit zou gaan. Zij blijft gewoon..tot volgende week
Ik ben normaal echt keihard.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:44 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik vind het goedkoop en gemkkelijk scoren over de rug van mo
Er is veel veranderd tot vanavond.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:30 schreef AMD-XP het volgende:
Gerard stond vanmiddag nog boven aan in de pol!! ik zeg oplichting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |