Lui wichtquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:46 schreef Darakka het volgende:
EN LANTAARNBOGGEL LIGT NOG STEEDS HORIZONTAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Watjequote:Op dinsdag 12 april 2011 20:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ben normaal echt keihard.
Zelfs ik vond het echt zielig voor haar.
Nee, voor de verjaardag van haar broertje, ik denk dat die het heel leuk vind dat zijn zus ook slingers ophangt daar. Helemaal niet verkeerd bedacht van haar. Ben geen Jo fan maar dit is voor dat ventje wel een leuk idee.quote:
het gaat er niet om wat ik wil maar dit is toch pure oplichting!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:46 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat Geer ook mee de finale in gaat, dat verdient ie wel
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:46 schreef Darakka het volgende:
EN LANTAARNBOGGEL LIGT NOG STEEDS HORIZONTAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
echt?? Wat hard..quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:47 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik kan juist behoorlijk "gevoelig" zijn, maar NEE nu niet , niks geen medelijden , LOL heb ik
Als psychiater zou jij haar gedrag toch moeten dooorgronden???quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:46 schreef Je_Psychiater het volgende:
Een geweldige opsteker voor Joanna, met dank aan de kijkers.
Mijne ook maar Joanna kreeg dubbel zoveel sms als Gerard he?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:45 schreef cindy11 het volgende:
Mijn top 3 is en blijft...Gerard,Sharon en Karim.
Alledrie lekker nuchter,doen geen gekke dingen kwa sex of vulgair gedrag.
Komen nog het meest in de buurt van reallive doorsnee nederlander.
De rest wil zich zo nodig profileren...maakt niet uit hoe!
Oww ik vergeet laura te noemen,maar helaas die vergeet je vaak doordat ze vrijwel niet aanwezig is of inbreng geeft.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:48 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Als psychiater zou jij haar gedrag toch moeten dooorgronden???
Als je hier intrapt heb je je papiertje zeker bij een pakje boter ontvangen!!
nou en!ze houdt ervan genaaid te wordenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:33 schreef mspoez het volgende:
[..]
Nouja, geeft wel aan dat het erom gaat om Mo te zieken, en nergens anders om. Wat een naaistreek weer.
Nee, haar hondje.quote:
Jo weet alles beter! das toch bekend?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wat denkt Jo nu weer??? En wat probeert ze Sharon te laten doen??
die is al jarig geweest hoor, ging volgens mij om haar moederquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, voor de verjaardag van haar broertje, ik denk dat die het heel leuk vind dat zijn zus ook slingers ophangt daar. Helemaal niet verkeerd bedacht van haar. Ben geen Jo fan maar dit is voor dat ventje wel een leuk idee.
Volgens mij ging het toch echt over d'r hondje, want ze had vorige week al slingers en ballonnen voor d'r broertje's verjaardag.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, voor de verjaardag van haar broertje, ik denk dat die het heel leuk vind dat zijn zus ook slingers ophangt daar. Helemaal niet verkeerd bedacht van haar. Ben geen Jo fan maar dit is voor dat ventje wel een leuk idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |