quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
Voor onze Mortal Kombat liefhebbers:
Hmm. Dan ga ik maar slapen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hij is er al een paar maandjes wyccie
Oorzaak-gevolg?quote:
Omdat de tekst die Samuel had neergezet nog te vaag was om er specifiek Terminator uit te halen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:48 schreef Patch het volgende:
ik roep het alvast: blablanogwat vind ik nu al dubieus
Wie zou ik moeten zijn dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:42 schreef wyccie het volgende:
Ben ik de enige die niet weet wie picodealion is?
Dankquote:
Nou, die kloon kan ook weer weggegooid worden dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:48 schreef Patch het volgende:
ik roep het alvast: blablanogwat vind ik nu al dubieus
Ik dacht dat ze toch redelijk bekend waren bij filmliefhebbers.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nope ik ken die Lorenzo film van naam, maar geen idee wie de regisseurs zijn. Ik ken sowieso geen Italiaanse regisserende broers naar mijn weten
-100 punten en ban voor 1 maand om hun gehele oeuvre 5 keer te bekijken.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nope ik ken die Lorenzo film van naam, maar geen idee wie de regisseurs zijn. Ik ken sowieso geen Italiaanse regisserende broers naar mijn weten
Waar was je toen ik je nodig had?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:26 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
-100 punten en ban voor 1 maand om hun gehele oeuvre 5 keer te bekijken.
Helaas ze zullen toch echt even achteraan moeten sluiten in mijn veels te grote to see lijstjequote:Op woensdag 13 april 2011 15:26 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
-100 punten en ban voor 1 maand om hun gehele oeuvre 5 keer te bekijken.
Ik zag dat groene pas na een volle minuut staren toen michael green mile zei en ik geen idee had waar dat vandaan kwam.quote:
Graagquote:Op donderdag 14 april 2011 09:07 schreef hornage het volgende:
Volgens mij is Sands overdag er niet....
Zal ik een opstarter doen?
Duurt wel een beetje lang hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 09:07 schreef hornage het volgende:
Volgens mij is Sands overdag er niet....
Zal ik een opstarter doen?
Was heel ff weg ivm werkquote:Op donderdag 14 april 2011 10:41 schreef hornage het volgende:
@Patch, opgezocht, maar lijkt me correct. Toe maar nieuwe
Moggequote:
Hehe, even wat meer Japanse film of animaties vragenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:48 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Mogge
Ik heb er al 2 te pakken
Nog 6 punten en ik heb je bijgehaald
hehehequote:Op donderdag 14 april 2011 10:46 schreef Dopekoe het volgende:
Volgens mij is Patch weg, iets met kapper ofzo
die 'fout' doe ik ook altijd...quote:Op donderdag 14 april 2011 11:15 schreef Asap het volgende:
Ik had beter even kunnen wachten en mensen de 1e laten invullen
Inderdaad dan loopt het wel lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 11:17 schreef Patch het volgende:
[..]
die 'fout' doe ik ook altijd...
Aan de andere kant zie ik ook wel weer de meerwaarde van gewoon posten wat je weet, voor de voortgang van het spel.
Sands doet dat niet volgens mij, die weet soms de moeilijkere opgaves, maar wacht totdat eerst alles is gepost behalve het ontbrekende antwoord.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:22 schreef picodealion het volgende:
Ik heb al zo vaak een puntje 'gebietst' door een moeilijke vraag af te maken met een triviaal dingetje dat ik toevallig wist, dan zou het flauw zijn om zelf wel te hamsteren op antwoorden. Ik post gewoon wat ik weet, zodra ik het weet.
Ik zit pas op 6324...quote:Op donderdag 14 april 2011 13:14 schreef Dopekoe het volgende:
nog 14 posts na deze en ik zit op de 8000
Je hebt hem 8 maanden langerquote:Op donderdag 14 april 2011 13:22 schreef hornage het volgende:
Ik heb er 7413 7414, maar kom op, het is veel stoerder, vind ik, om op te scheppen over hoe lang je je fokaccount al hebt
Ik weet niet of je blij wordt van zo'n scene nu met Catherine Deneuve and Susan Sarandonquote:
Kut, je bent net 4 dagen langer lid dan ikquote:Op donderdag 14 april 2011 13:22 schreef hornage het volgende:
Ik heb er 7413 7414, maar kom op, het is veel stoerder, vind ik, om op te scheppen over hoe lang je je fokaccount al hebt
Maar nog veel stoerder is om te laten zien wanneer je 1e post in fmt wasquote:Op donderdag 14 april 2011 13:22 schreef hornage het volgende:
ogenblikquote:Op donderdag 14 april 2011 13:34 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Maar nog veel stoerder is om te laten zien wanneer je 1e post in fmt was
En toch zoveel puntenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
Stel oudgedienden allemaal
Augustus 2006 was pas mijn eerste fmt deelname.
Ook doordat veel van de fmt-ers die vroeger veel meer dan mij scoorden niet of niet meer zo vaak langskomenquote:
Idd waar zijn, DH, GFP, mr_anonimous, California etc?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ook doordat veel van de fmt-ers die vroeger veel meer dan mij scoorden niet of niet meer zo vaak langskomen
2 posts boven jouw post staat een leuke vraagquote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:01 schreef Dopekoe het volgende:
Weet ik het antwoord op de vraag van Asap, mag ik niet posten ....
Anders had ik hem ook niet geweten hoorquote:
Ik denk dat wel meer mensen hem niet weten...quote:Op donderdag 14 april 2011 14:05 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Anders had ik hem ook niet geweten hoor
DolleHond is opgehouden met FMT, waarom weet ik zo niet...quote:Op donderdag 14 april 2011 13:52 schreef Asap het volgende:
[..]
Idd waar zijn, DH, GFP, mr_anonimous, California etc?
tja... hij staat er toch echt in...quote:Op donderdag 14 april 2011 14:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Als die erbij staat geloof ik meteen niks meer van die lijst
Dat is altijd zo met die lijstjes. Ook een drukke taak voor de vragensteller.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:02 schreef Dopekoe het volgende:
Wordt wel snel onoverzichtelijk zo volgens mij
Eigenlijk moet er een goed sjabloon voor gebouwd worden ofzoquote:Op donderdag 14 april 2011 15:03 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat is altijd zo met die lijstjes. Ook een drukke taak voor de vragensteller.
Daardoor ga je je wel afvragen waar zo'n lijst op gebaseerd is...quote:
Wie veel tijd heeft voor FMT, heeft daar ook tijd voor.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:04 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er een goed sjabloon voor gebouwd worden ofzo
Maar ja, wie heeft daar de tijd voor :p
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:08 schreef hornage het volgende:
Ik heb op mijn todo als ik er zin in heb lijst staan dat ik een tooltje oid ga maken om lijstjes vragen makkelijk te kunnen controleren, dus wellicht ooit
Hulde aan de programmeurquote:Op donderdag 14 april 2011 15:08 schreef hornage het volgende:
Ik heb op mijn todo als ik er zin in heb lijst staan dat ik een tooltje oid ga maken om lijstjes vragen makkelijk te kunnen controleren, dus wellicht ooit
Was dolle_hond niet helemaal gestopt met FOK!?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:23 schreef Patch het volgende:
[..]
DolleHond is opgehouden met FMT, waarom weet ik zo niet...
GFP is opgestapt omdat hij het niet eens was met bepaalde regels en FMT-ers volgens mij
En Mr_Anonimous werkt nu fulltime bij de Xenos, dus ja...
kloptquote:Op donderdag 14 april 2011 15:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Was dolle_hond niet helemaal gestopt met FOK!?
tja, ik had ook ET of Jaws zelf verwachtquote:Op donderdag 14 april 2011 15:45 schreef Gillingham het volgende:
Vreemd lijstje van meest populaire Spielberg karakters.
Precies. En Indiana Jones zelf bovenaan.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:48 schreef Patch het volgende:
[..]
tja, ik had ook ET of Jaws zelf verwacht
Ben ik ook wel benieuwd naar, want waar er 1 lijstje staat staan er vaak meerderequote:Op donderdag 14 april 2011 15:52 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Precies. En Indiana Jones zelf bovenaan.
Waar heb je het lijstje vandaan?
Ik heb zo mijn bronnen....quote:Op donderdag 14 april 2011 15:52 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Precies. En Indiana Jones zelf bovenaan.
Waar heb je het lijstje vandaan?
Bij mij zou sean Connery op 1 staan en ian malcolm op 2quote:Op donderdag 14 april 2011 15:55 schreef Asap het volgende:
Op nummer 1 een beetje overdreven, dan was die priester uit Temple of Doom leuker...
Maar hoe komen zij aan die lijstjes? Is het een 'vakkundige' jury, critici, filmmakers, publiek?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:54 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn bronnen....
Een official top 10 lijstjes-site
critici & filmmakers, geen publiek of iemand van een ander forumquote:Op donderdag 14 april 2011 15:56 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Maar hoe komen zij aan die lijstjes? Is het een 'vakkundige' jury, critici, filmmakers, publiek?
Des te vreemder dat Phoenix wint.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:58 schreef Patch het volgende:
[..]
critici & filmmakers, geen publiek of iemand van een ander forum
waar wint Phoenix??quote:Op donderdag 14 april 2011 15:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Des te vreemder dat Phoenix wint.
Jaws staat bij mij op één.
eensquote:Op donderdag 14 april 2011 16:02 schreef Gillingham het volgende:
[..]
My bad...
Maar Ronald Lacey is een bijna even vreemde keuze.
Never mind, bron al gevondenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:54 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn bronnen....
Een official top 10 lijstjes-site
Dat roept natuurlijk om een antwoord van jouquote:
Hier netzoquote:Op donderdag 14 april 2011 17:00 schreef hornage het volgende:
Ik zou dat echt allemaal niet weten, maar ik krijg er wel spontaan zin van om al die films te gaan herzien, al was het alleen maar omdat ik ze vroegah toen ik 13 was echt te vet vond!
Dat heb ik nou altijd met Schwarzenegger. Seagal ken ik alleen van internet en uit Machetequote:Op donderdag 14 april 2011 17:00 schreef hornage het volgende:
Ik zou dat echt allemaal niet weten, maar ik krijg er wel spontaan zin van om al die films te gaan herzien, al was het alleen maar omdat ik ze vroegah toen ik 13 was echt te vet vond!
Hier een bijna 4 minuten lange samenvatting van zijn beste scenesquote:Op donderdag 14 april 2011 17:07 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat heb ik nou altijd met Schwarzenegger. Seagal ken ik alleen van internet en uit Machete.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hier een bijna 4 minuten lange samenvatting van zijn beste scenes![]()
Wat een held![]()
Bij AKQquote:Op donderdag 14 april 2011 22:31 schreef hornage het volgende:
somebody seen a flitspaal flash by recently?
Whehehe,quote:Op donderdag 14 april 2011 20:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hier een bijna 4 minuten lange samenvatting van zijn beste scenes![]()
Wat een held![]()
Ik vond die scene met de hamer wel wat hebben. Score liep snel opquote:Op donderdag 14 april 2011 22:41 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Whehehe,
Die scene met die pooltafel ook, dat hij die biljartballen in zo'n doekje doet en dan even lekker iemand z'n bek inramt.
Allereerste scene zat ik al hardop te lachen in de bios, terwijl iedereen gewoon stil was. Heerlijk over-the-top allemaal.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:18 schreef picodealion het volgende:
Net Machete nog maar 'm keer gekeken, wat een bazenfilm is het toch.
Over-the-top?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:21 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Allereerste scene zat ik al hardop te lachen in de bios, terwijl iedereen gewoon stil was. Heerlijk over-the-top allemaal.
Ik vond er echt heel weinig aanquote:Op donderdag 14 april 2011 23:18 schreef picodealion het volgende:
Net Machete nog maar 'm keer gekeken, wat een bazenfilm is het toch.
Nog meer Steven Seagal :quote:
Ik leer nog eens wat de laatste tijdquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:32 schreef Asap het volgende:
De laatste is wel te doen, oude film die hier regelmatig opduikt.
Vond het al knap dat ik een titel kon noemen uberhaubtquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
Kon je dat niet 5 seconden later doen
Niet over the top dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Over-the-top?
Ik zit nu Hobo with a shotgun te kijken
Wat nou?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:42 schreef Patch het volgende:
Hornage; je posts zijn pure slowchat !!!!!
1 post met een film die al gepost wasquote:
jah uh, dat jij Lethal Weapon 2 al gepost had, had ik niet gezienquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:57 schreef Patch het volgende:
[..]
1 post met een film die al gepost was
1 post met een film uit de 90's
Maar toch wel allemaal boven de 6 op imdb.... Niet dat dat zoveel zegt maar goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
Een paar erg matige films daartussen zeg
Imdb zijn vaak van die mensen die een popcornfilm niet kunnen waarderen en alleen naar de uitvoering kijken...quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Tja... zoveel films met een 6 of hoger op imdb vind ik matig, het percentage is alleen wat lager dan onder de 6
Wat een consument is het ook hequote:Op vrijdag 15 april 2011 11:11 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Imdb zijn vaak van die mensen die een popcornfilm niet kunnen waarderen en alleen naar de uitvoering kijken...
Ik vind dat de vermaakfactor ook in beoordelingen meegenomen moet worden.
Bijvoorbeeld Armageddon, ik heb me daar echt heel goed mee vermaakt, eigenlijk elke keer als ik hem kijk...
Hij staat ook in mijn top 10
Het is geen goede film qua acteerwerk e.d. maar een 6,1 vind ik wat laag...
Er is volgens mij tegenwoordig ook een aardig gedeelte dat niet verder komt dan 2 opties van waardering. 10 of 1quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:11 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Imdb zijn vaak van die mensen die een popcornfilm niet kunnen waarderen en alleen naar de uitvoering kijken...
Ik vind dat de vermaakfactor ook in beoordelingen meegenomen moet worden.
Bijvoorbeeld Armageddon, ik heb me daar echt heel goed mee vermaakt, eigenlijk elke keer als ik hem kijk...
Hij staat ook in mijn top 10
Het is geen goede film qua acteerwerk e.d. maar een 6,1 vind ik wat laag...
Kwaliteit is net zo belangrijk vind ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:13 schreef hornage het volgende:
[..]
Wat een consument is het ook heMcDonalds volk
Niet op de kwaliteit letten, maar alleen op de manier waarop het ons voldoende vult/vermaakt. tsss
Ik verbaas me soms best over het aantal tienen dat wordt gegeven. Bij iedere film die ik kijk en vervolgens de reviews van nalees op IMBb moet ik eerst langs een flinke handvol tienen scrollen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Er is volgens mij tegenwoordig ook een aardig gedeelte dat niet verder komt dan 2 opties van waardering. 10 of 1
Tja, neem nou Sucker Punch. Volgens velen een prima vermaakswaarde, maar het slechte verhaal en acteerwerk leiden voor mij zo af dat ik me dus gewoon niet kan amuseren.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:26 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Kwaliteit is net zo belangrijk vind ik
Aleen ik vind dat er ook wel rekening gehouden mag worden met de amusementswaarde....
Sommige reviews gaan echt puur over het acteerwerk e.d. maar vergeten daarbij dat sommige films gewoon puur vermaak zijn en dat je op die manier ook een film kan raten...
Misschien moet IMDb onderscheid maken met ook een rating voor de amusementswaarde...
Ik kan me niet voorstellen dat iemand een film alleen beoordeelt op acteerwerk....
P.S. ik kom nooit bij de mac.... Te ver fietsen
HA !quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:30 schreef Dopekoe het volgende:
Ik zal zelf bijvoorbeeld nooit klassiekers van voor de jaren 50 oid kijken omdat ik weet dat ze mij niet zullen vermaken, maar dat houdt nog niet in dat het geen goede films zijn...
heel veel mensen asocieren een leuke film vaak aan een goede film...
Bijv. Deuce Bigolow 2 is een leuke film maar goed is anders....
Bijv The godfather is een goede film maar leuk is anders
Alles met Rob Schneider, Adam Sandler, Ben Stiller en/of Owen Wilson is absoluut geen leuke filmquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:41 schreef Patch het volgende:
[..]
HA !
Deuce Bigalow 2 is absoluut geen leuke film.
Ik vond hem eigenlijk best leuk (Niet leuker dan 1), al is het alleen maar omdat Nederland erin voorkomtquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:41 schreef Patch het volgende:
[..]
HA !
Deuce Bigalow 2 is absoluut geen leuke film.
Zelfs niet Something about maryquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Alles met Rob Schneider, Adam Sandler, Ben Stiller en/of Owen Wilson is absoluut geen leuke film
Ben ik niet met je eens.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Alles met Rob Schneider, Adam Sandler, Ben Stiller en/of Owen Wilson is absoluut geen leuke film
Meh. Ik kan me niet herinneren wie van hen daarin zit trouwens, maar ik was niet onder de indruk.quote:
Ben stillerquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Meh. Ik kan me niet herinneren wie van hen daarin zit trouwens, maar ik was niet onder de indruk.
het is een beetje apies kijken zo hequote:Op vrijdag 15 april 2011 12:18 schreef Dopekoe het volgende:
Ik ben een beetje op wat betreft aapjes....
Ja, maar de aap komt niet echt uit de mouw...quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:19 schreef hornage het volgende:
[..]
het is een beetje apies kijken zo he
Straks zijn we nog in de aap gelogeerd!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:20 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ja, maar de aap komt niet echt uit de mouw...
Als dat zo is dan staan we mooi voor aap....quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:48 schreef hornage het volgende:
[..]
Straks zijn we nog in de aap gelogeerd!
Dat lijkt me me dan meer een broodje aap verhaal...quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:59 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Als dat zo is dan staan we mooi voor aap....
Scheelt toch per persoon. Deuce Bigolow 2 heb ik niet gezien, maar deel één vond ik oprecht niet leuk. The Godfather daarentegen vind ik oprecht wél leuk (dus niet alleen goed).quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:30 schreef Dopekoe het volgende:
Bijv. Deuce Bigolow 2 is een leuke film maar goed is anders....
Bijv The godfather is een goede film maar leuk is anders
Wilson is goed te hebben in films als The Darjeeling Limited, The Life Aquatic with Steve Zissou en The Royal Tenenbaums. Films van Wes Anderson m.a.w.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Crap, kan er geen meer vinden....quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:07 schreef hornage het volgende:
[..]
Dat lijkt me me dan meer een broodje aap verhaal...
Hmm, in The Life Aquatic vond ik hem niet vervelend inderdaad, al vond ik de film zelf niet heel leuk. De rest heb ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:12 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Scheelt toch per persoon. Deuce Bigolow 2 heb ik niet gezien, maar deel één vond ik oprecht niet leuk. The Godfather daarentegen vind ik oprecht wél leuk (dus niet alleen goed).
[..]
Wilson is goed te hebben in films als The Darjeeling Limited, The Life Aquatic with Steve Zissou en The Royal Tenenbaums. Films van Wes Anderson m.a.w.
Goed is ook enorm subjectief, maar iets minder erg dan 'leuk'.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:13 schreef Dopekoe het volgende:
Ik bedacht me ook net dat leuk een mening is en goed een feit
Das zoiets als appels en peren vergelijken...
Er zijn mensen die willen weten hoeveel amusementswaarde een film heeft zonder er echt naar te kijken als een filmcriticus...quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik zou niet weten waarom je goed en leuk (misschien niet de perfecte woordkeuze) ooit los zou willen zien. Als een film niet uitnodigt om gekeken te worden interesseert het me verder helemaal niks en vind ik hem uiteindelijk ook niet goed.
Maar bedoel je dan niet leuk als in je vind het allemaal goed in elkaar zitten, maar het doet je gewoon niks? Of je vindt het niet makkelijk om te kijken maar het doet je wel wat? In dat 2e geval bedoelen we hetzelfdequote:Op vrijdag 15 april 2011 13:29 schreef picodealion het volgende:
Ik vond Antichrist absoluut niet leuk, maar wel goed. Ik vind Clerks (op de dialogen na) absoluut niet goed maar wel enorm leuk. Ik maak daar toch echt wel onderscheid in.
Ik begrijp je punt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:37 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Er zijn mensen die willen weten hoeveel amusementswaarde een film heeft zonder er echt naar te kijken als een filmcriticus...
Een film met een 9 op IMDB zal vast een goede film zijn maar als je er een cijfer bij kan zetten met hoeveel die film je vermaakt heeft dan kun je misschien bter beslissen of je hem wilt zien...
Zo kan een film als (ik noem ff een zijstraat) Baby Geniuses wel verschrikkelijk slecht zijn maar wel een hoge amusementswaarde hebben...
Net als bijvoorbeeld de Scary Movie reeks....
Erg slecht maar wel heel erg leuk
En al die meningen bij elkaar kan een goed beeld geven van de amusementswaarde ....
Dat laatste ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Maar bedoel je dan niet leuk als in je vind het allemaal goed in elkaar zitten, maar het doet je gewoon niks? Of je vindt het niet makkelijk om te kijken maar het doet je wel wat? In dat 2e geval bedoelen we hetzelfde
Piratenfilms? Cutthroat Island, POTC'squote:Op vrijdag 15 april 2011 13:56 schreef Dopekoe het volgende:
Patch zou nu wel ongeveer terug mogen komen
Want ik weet geen films meer met apen
Behalve Outbreak maar er staat geen doodshoofdaapje meer bij
Zou inderdaad wel een leuke touch aan een twee-punten vraag zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:07 schreef picodealion het volgende:
Toch jammer dat als je dan apen vraagt het er geen 12 zijn.
In mijn geval, omdat Patch er geen afbeelding uit 2001: A Space Odyssey tussen gestopt heeft.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:11 schreef Dopekoe het volgende:
Ik zie opeens wat apenfilms voorbij komen
Hoezo posten jullie die niet als antwoord ?
Goed puntquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:13 schreef Gillingham het volgende:
[..]
In mijn geval, omdat Patch er geen afbeelding uit 2001: A Space Odyssey tussen gestopt heeft.
De plaatjes komen me niet bekend voor zo 123, en anders is het topic volquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:11 schreef Dopekoe het volgende:
Ik zie opeens wat apenfilms voorbij komen
Hoezo posten jullie die niet als antwoord ?
Dat is het nadeel van die moeilijke multi-vragen in 2-punten topics. Dan is na een paar vragen het topc vol.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:18 schreef Asap het volgende:
[..]
De plaatjes komen me niet bekend voor zo 123, en anders is het topic volMisschien net nog plaats voor 1 2-punter
dat zou wel gaaf geweest zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:07 schreef picodealion het volgende:
Toch jammer dat als je dan apen vraagt het er geen 12 zijn.
Ja, je koppositie komt al in gevaarquote:
Stel maar zo'n vraag over MK karakters in de game triviaquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:55 schreef hornage het volgende:
Damn, MK vraag gemist. Met karakternamen had ik hem wel gehad
Ik had bijna in de vraag gezet een vraag voor Hornage en andere MK liefhebbers, doe maar de film met karakternamen. Zal het een andere keer doenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:55 schreef hornage het volgende:
Damn, MK vraag gemist. Met karakternamen had ik hem wel gehad
As promisedquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:57 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik had bijna in de vraag gezet een vraag voor Hornage en andere MK liefhebbers, doe maar de film met karakternamen. Zal het een andere keer doen
Hier is het vrijdag en das te merken ookquote:
Idem.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:32 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hier is het vrijdag en das te merken ook
Heeft redelijk positieve recensies gekregenquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:01 schreef picodealion het volgende:
Zo, even de vroege voorstelling van Scream 4. Zal mij benieuwen.
Zeker voor een sequel!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heeft redelijk positieve recensies gekregen
Hij viel me dan ook alleszins mee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heeft redelijk positieve recensies gekregen
Tsss obscuurquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:24 schreef DragonFodder het volgende:
Woohoo! Ik heb ook eens een obscure film gevonden, die niemand gezien heeft. Suck it Sands!
Houdt Sands zich eens in, ga jij aan de gangquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:24 schreef DragonFodder het volgende:
Woohoo! Ik heb ook eens een obscure film gevonden, die niemand gezien heeft. Suck it Sands!
Ervaar jij ook eens hoe dat voelt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:50 schreef Sands het volgende:
Ik ben trots op je Dragon...je hebt het topic gekilled![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:50 schreef Sands het volgende:
Ik ben trots op je Dragon...je hebt het topic gekilled![]()
Als kind vond ik hem leuk, hoe ik hem als volwassene zou vinden weet ik niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:11 schreef Robby87 het volgende:
Die gast is uiteraard uit One Flew Over the Cuckoo's Nest... geen idee hoe hij heet.. Maar wel een leuke film dus?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:17 schreef DragonFodder het volgende:
Willen jullie een geheel nieuwe vraag dan?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:17 schreef DragonFodder het volgende:
Willen jullie een geheel nieuwe vraag dan?
Allebei een half?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
Of je vergeeft Patch z'n spelling en geeft hem dat punt
Da's wel al de tweede keer dat Patch bij mij net naast het punt grijpt. En Karma schijnt een bitch te zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:32 schreef picodealion het volgende:
Ach, het leven is nu eenmaal niet eerlijk. Puntje gewoon voor SOS
Wel op het randjequote:Op vrijdag 15 april 2011 22:35 schreef Gillingham het volgende:
Samuel ligt nog steeds op koers voor de 100.
Correctie: weer terug op koersquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:35 schreef Gillingham het volgende:
Samuel ligt nog steeds op koers voor de 100.
Tijdens de proloog zat ik echt te smullen. Het beloofde veel goeds. De muziek en cinematografie waren om je vingers bij af te likken. Daarna werd de film een stuk onevenwichtiger. Ik vond er matige stukken tussen zitten, maar bleef desalniettemin geboeid.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:53 schreef wyccie het volgende:
Antichrist vond ik maar matig. Zowel Dafoe als Gainsbourg overtuigden niet. De film pakte me gewoon niet. Toen er eindelijk wat bloed te zien was, werd ik weer even wakker geschud. Maar voor een 'horror' was het ook maar bagger.
Alleen de proloog en epiloog waren mooi, goede muziek eronder.
Als ik niet de recensies had gelezen, was ik geneigd de film af te zetten, maar ik wilde de gruwelijke scènes zien.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:37 schreef Gillingham het volgende:
Tijdens de proloog zat ik echt te smullen. Het beloofde veel goeds. De muziek en cinematografie waren om je vingers bij af te likken. Daarna werd de film een stuk onevenwichtiger. Ik vond er matige stukken tussen zitten, maar bleef desalniettemin geboeid.
Hoeveel was vorige maand uiteindelijk geworden?quote:
67quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoeveel was vorige maand uiteindelijk geworden?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb volgens mij een persoonlijk record van 5 punten deze maand![]()
![]()
Zoek je een titel van een film of van een persoon?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:34 schreef Gillingham het volgende:
Een puntje is niet altijd zo makkelijk binnen...
Film.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zoek je een titel van een film of van een persoon?
hehe nee. Het is (volgens mij) niet echt vergezocht.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:39 schreef Robby87 het volgende:
Heb wat dingetjes genoteerd met kernwoorden, zal vast niet jouw favoriet Apocalypse Now zijn of wel?
Voortaan wel meteen in de vraag zetten ipv er op het laatste nog aanplakken...lolquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:45 schreef Gillingham het volgende:
Zo moeilijk of onlogisch was ie toch niet, wel?
Hoezo op het laatste nog aanplakken? Het was de bedoeling dat de vraag een beetje onduidelijk was, waardoor jullie buiten de hokjes zouden denken. Maar dat lukte blijkbaar niet echt...quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Voortaan wel meteen in de vraag zetten ipv er op het laatste nog aanplakken...lol
Ik vond het allemaal wat te overdreven en te herhalend. Zal ook wel aan de tijd liggen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:42 schreef Gillingham het volgende:
Ik vind het overigens wel een erg sterke film, maar dat terzijde.
Tijd als in 1957 of als in het tijdstip waarop je de film keek?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:55 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal wat te overdreven en te herhalend. Zal ook wel aan de tijd liggen.
Ja klopt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Tijd als in 1957 of als in het tijdstip waarop je de film keek?
Neem aan het eerste...
wyccie wel, maar ik blijkbaar niet aan mijn antwoorden te zienquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:16 schreef Gillingham het volgende:
Vrouwen zijn wellicht beter in het herkennen van kinderen.
Besefte me even niet dat je een vrouw was. Weg hypothese.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
wyccie wel, maar ik blijkbaar niet aan mijn antwoorden te zien
Ook in het baren, heb ik me laten vertellen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:16 schreef Gillingham het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:18 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Besefte me even niet dat je een vrouw was. Weg hypothese.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ook in het baren, heb ik me laten vertellen.
Die van Keanu Reeves had ik niet herkend als ik die foto al niet tien keer voorbij had zien komen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:16 schreef Gillingham het volgende:
Of zelfde geslacht...quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:54 schreef wyccie het volgende:
De volgende vraag wordt er eentje met dezelfde haarkleur of oogkleur.
Penislengte, ook leuk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:54 schreef wyccie het volgende:
De volgende vraag wordt er eentje met dezelfde haarkleur of oogkleur.
Liam Neeson!quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heeft hij ook een penis van 30 cm? Goh.
Het enige foute antwoord is gegeven door een vrouw. Ik ga wel ergens in een hoekje zitten baren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hellboy niet, de rest is allemaal juist.
Samen met Arnie?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het enige foute antwoord is gegeven door een vrouw. Ik ga wel ergens in een hoekje zitten baren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |