waar wint Phoenix??quote:Op donderdag 14 april 2011 15:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Des te vreemder dat Phoenix wint.
Jaws staat bij mij op één.
eensquote:Op donderdag 14 april 2011 16:02 schreef Gillingham het volgende:
[..]
My bad...
Maar Ronald Lacey is een bijna even vreemde keuze.
Never mind, bron al gevondenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:54 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn bronnen....
Een official top 10 lijstjes-site
Dat roept natuurlijk om een antwoord van jouquote:
Hier netzoquote:Op donderdag 14 april 2011 17:00 schreef hornage het volgende:
Ik zou dat echt allemaal niet weten, maar ik krijg er wel spontaan zin van om al die films te gaan herzien, al was het alleen maar omdat ik ze vroegah toen ik 13 was echt te vet vond!
Dat heb ik nou altijd met Schwarzenegger. Seagal ken ik alleen van internet en uit Machetequote:Op donderdag 14 april 2011 17:00 schreef hornage het volgende:
Ik zou dat echt allemaal niet weten, maar ik krijg er wel spontaan zin van om al die films te gaan herzien, al was het alleen maar omdat ik ze vroegah toen ik 13 was echt te vet vond!
Hier een bijna 4 minuten lange samenvatting van zijn beste scenesquote:Op donderdag 14 april 2011 17:07 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat heb ik nou altijd met Schwarzenegger. Seagal ken ik alleen van internet en uit Machete.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hier een bijna 4 minuten lange samenvatting van zijn beste scenes![]()
Wat een held![]()
Bij AKQquote:Op donderdag 14 april 2011 22:31 schreef hornage het volgende:
somebody seen a flitspaal flash by recently?
Whehehe,quote:Op donderdag 14 april 2011 20:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hier een bijna 4 minuten lange samenvatting van zijn beste scenes![]()
Wat een held![]()
Ik vond die scene met de hamer wel wat hebben. Score liep snel opquote:Op donderdag 14 april 2011 22:41 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Whehehe,
Die scene met die pooltafel ook, dat hij die biljartballen in zo'n doekje doet en dan even lekker iemand z'n bek inramt.
Allereerste scene zat ik al hardop te lachen in de bios, terwijl iedereen gewoon stil was. Heerlijk over-the-top allemaal.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:18 schreef picodealion het volgende:
Net Machete nog maar 'm keer gekeken, wat een bazenfilm is het toch.
Over-the-top?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:21 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Allereerste scene zat ik al hardop te lachen in de bios, terwijl iedereen gewoon stil was. Heerlijk over-the-top allemaal.
Ik vond er echt heel weinig aanquote:Op donderdag 14 april 2011 23:18 schreef picodealion het volgende:
Net Machete nog maar 'm keer gekeken, wat een bazenfilm is het toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |