quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
Voor onze Mortal Kombat liefhebbers:
Hmm. Dan ga ik maar slapen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hij is er al een paar maandjes wyccie
Oorzaak-gevolg?quote:
Omdat de tekst die Samuel had neergezet nog te vaag was om er specifiek Terminator uit te halen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:48 schreef Patch het volgende:
ik roep het alvast: blablanogwat vind ik nu al dubieus
Wie zou ik moeten zijn dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:42 schreef wyccie het volgende:
Ben ik de enige die niet weet wie picodealion is?
Dankquote:
Nou, die kloon kan ook weer weggegooid worden dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:48 schreef Patch het volgende:
ik roep het alvast: blablanogwat vind ik nu al dubieus
Ik dacht dat ze toch redelijk bekend waren bij filmliefhebbers.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nope ik ken die Lorenzo film van naam, maar geen idee wie de regisseurs zijn. Ik ken sowieso geen Italiaanse regisserende broers naar mijn weten
-100 punten en ban voor 1 maand om hun gehele oeuvre 5 keer te bekijken.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nope ik ken die Lorenzo film van naam, maar geen idee wie de regisseurs zijn. Ik ken sowieso geen Italiaanse regisserende broers naar mijn weten
Waar was je toen ik je nodig had?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:26 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
-100 punten en ban voor 1 maand om hun gehele oeuvre 5 keer te bekijken.
Helaas ze zullen toch echt even achteraan moeten sluiten in mijn veels te grote to see lijstjequote:Op woensdag 13 april 2011 15:26 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
-100 punten en ban voor 1 maand om hun gehele oeuvre 5 keer te bekijken.
Ik zag dat groene pas na een volle minuut staren toen michael green mile zei en ik geen idee had waar dat vandaan kwam.quote:
Graagquote:Op donderdag 14 april 2011 09:07 schreef hornage het volgende:
Volgens mij is Sands overdag er niet....
Zal ik een opstarter doen?
Duurt wel een beetje lang hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 09:07 schreef hornage het volgende:
Volgens mij is Sands overdag er niet....
Zal ik een opstarter doen?
Was heel ff weg ivm werkquote:Op donderdag 14 april 2011 10:41 schreef hornage het volgende:
@Patch, opgezocht, maar lijkt me correct. Toe maar nieuwe
Moggequote:
Hehe, even wat meer Japanse film of animaties vragenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:48 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Mogge
Ik heb er al 2 te pakken
Nog 6 punten en ik heb je bijgehaald
hehehequote:Op donderdag 14 april 2011 10:46 schreef Dopekoe het volgende:
Volgens mij is Patch weg, iets met kapper ofzo
die 'fout' doe ik ook altijd...quote:Op donderdag 14 april 2011 11:15 schreef Asap het volgende:
Ik had beter even kunnen wachten en mensen de 1e laten invullen
Inderdaad dan loopt het wel lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 11:17 schreef Patch het volgende:
[..]
die 'fout' doe ik ook altijd...
Aan de andere kant zie ik ook wel weer de meerwaarde van gewoon posten wat je weet, voor de voortgang van het spel.
Sands doet dat niet volgens mij, die weet soms de moeilijkere opgaves, maar wacht totdat eerst alles is gepost behalve het ontbrekende antwoord.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:22 schreef picodealion het volgende:
Ik heb al zo vaak een puntje 'gebietst' door een moeilijke vraag af te maken met een triviaal dingetje dat ik toevallig wist, dan zou het flauw zijn om zelf wel te hamsteren op antwoorden. Ik post gewoon wat ik weet, zodra ik het weet.
Ik zit pas op 6324...quote:Op donderdag 14 april 2011 13:14 schreef Dopekoe het volgende:
nog 14 posts na deze en ik zit op de 8000
Je hebt hem 8 maanden langerquote:Op donderdag 14 april 2011 13:22 schreef hornage het volgende:
Ik heb er 7413 7414, maar kom op, het is veel stoerder, vind ik, om op te scheppen over hoe lang je je fokaccount al hebt
Ik weet niet of je blij wordt van zo'n scene nu met Catherine Deneuve and Susan Sarandonquote:
Kut, je bent net 4 dagen langer lid dan ikquote:Op donderdag 14 april 2011 13:22 schreef hornage het volgende:
Ik heb er 7413 7414, maar kom op, het is veel stoerder, vind ik, om op te scheppen over hoe lang je je fokaccount al hebt
Maar nog veel stoerder is om te laten zien wanneer je 1e post in fmt wasquote:Op donderdag 14 april 2011 13:22 schreef hornage het volgende:
ogenblikquote:Op donderdag 14 april 2011 13:34 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Maar nog veel stoerder is om te laten zien wanneer je 1e post in fmt was
En toch zoveel puntenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
Stel oudgedienden allemaal
Augustus 2006 was pas mijn eerste fmt deelname.
Ook doordat veel van de fmt-ers die vroeger veel meer dan mij scoorden niet of niet meer zo vaak langskomenquote:
Idd waar zijn, DH, GFP, mr_anonimous, California etc?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ook doordat veel van de fmt-ers die vroeger veel meer dan mij scoorden niet of niet meer zo vaak langskomen
2 posts boven jouw post staat een leuke vraagquote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:01 schreef Dopekoe het volgende:
Weet ik het antwoord op de vraag van Asap, mag ik niet posten ....
Anders had ik hem ook niet geweten hoorquote:
Ik denk dat wel meer mensen hem niet weten...quote:Op donderdag 14 april 2011 14:05 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Anders had ik hem ook niet geweten hoor
DolleHond is opgehouden met FMT, waarom weet ik zo niet...quote:Op donderdag 14 april 2011 13:52 schreef Asap het volgende:
[..]
Idd waar zijn, DH, GFP, mr_anonimous, California etc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |