What did you eat? Stagevergoeding heeft mn opleiding verplicht gesteld, omdat we ook een gewone functie vervullen.. Minimum is 250 euro, contractueel vastgelegd, dus wat dat betreft heb ik het slecht voor elkaarquote:
Ja, dat vind ik zo lekker! Lekker doen wat je zelf wil een hele dag in de stad en met niemand rekening houdenquote:
turksquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
What did you eat? Stagevergoeding heeft mn opleiding verplicht gesteld, omdat we ook een gewone functie vervullen.. Minimum is 250 euro, contractueel vastgelegd, dus wat dat betreft heb ik het slecht voor elkaar
Ben je in adam zie ik je niet eensquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik zo lekker! Lekker doen wat je zelf wil een hele dag in de stad en met niemand rekening houden
En met Jumbo-treinkaartje kan ik fijn de hele dag het land door crossen voor 14,95
Ja, moet je maar niet gaan werkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ben je in adam zie ik je niet eens
Naja, het is meer dat je een verklaring moet afleggen dat je gezondheid geen probleem vormt voor het rijden en daar staat dus een vraag op of je aan je ogen geopereerd bent. Arts moet bevestigen dat je (in mijn geval dus zicht, maar kan vanalles zijn) geen gevaar bent achter het stuur en dan moet het CBR daar nog mee aan de gang. CBR is traag, dus vandaar de 4 maanden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
zo, cola.. sigaret... zennnnnn.
@ijsdraakje
Kan je mij wat meer vertellen over die keuring?
Ik wil namelijk binnen nu en heel snel gaan beginnen met rijlessen, maar wordt een beetje nerveus van jouw verhaal.
Ik ben aan mijn ogen geopereerd toen ik 5 was wegens scheel zijn. Moet je dan een extra keuring? En wat wordt er dan getest, want mijn ogen werken niet geheel optimaal samen..
En 4 maanden wachten alleen op die keuring?
Ik heb namelijk de hoop m'n rijbewijs zo snel mogelijk te halen, 4 maanden is eigenlijk al te lang(maar tegelijk heb ik nog niks uitgezocht, misschien duren andere dingen ook wel langer
)
Dat ga ik indd ook doen, wilde eerst even kijken of ik wel een punt heb. Vind de stagevergoeding nog niet eens zo heel boeiend maar ik wil of ruimte om aan mn scriptie te werken, of mn recht op vrije dagen zodat ik dan aan mn scriptie kan..quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar Princess, waarom kaart je dan niet aan bij je opleiding dat je stage-adres zich niet aan de afspraken houdt?
Je hebt rechten, die heb je niet voor niks.
Belangrijkste in alles vind ik dat je geen tijd voor school krijgt. Stagiaires worden snel kopieermachines, daar moet je voor waken.
@sharana
Jij hoefde geen test te doen? Kan ik weer een beetje ademhalen?
Wordt gelijk nerveus
Dat is ook heeel fijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik zo lekker! Lekker doen wat je zelf wil een hele dag in de stad en met niemand rekening houden
Dat zou wel kut zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, het is meer dat je een verklaring moet afleggen dat je gezondheid geen probleem vormt voor het rijden en daar staat dus een vraag op of je aan je ogen geopereerd bent. Arts moet bevestigen dat je (in mijn geval dus zicht, maar kan vanalles zijn) geen gevaar bent achter het stuur en dan moet het CBR daar nog mee aan de gang. CBR is traag, dus vandaar de 4 maanden.
Al las ik in het rijbewijstopic dat iemand die eeuwen terug geopereerd was aan z'n ogen van het CBR naar een oogarts moest voor een extra keuring, dus daar vrees ik een beetje voor.
Nope, moet een arts zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat zou wel kut zijn.
De opticien kan het bevestigen, maar daar doen ze het zeker niet voor?
Ben pakweg een jaar terug naar de oogarts geweest en die zag wel dat mijn ogen niet optimaal samenwerken. Mijn ene oog kijkt de andere kant op maar dit corrigeer ik zelf (ze begrepen niet dat ik nooit hoofdpijn had ervan). Mijn zicht in zijn geheel schijnt wel prima te zijn.
Maar 3D-films kan ik niet zien.
Ik zie nog volledig 3Dquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat zou wel kut zijn.
De opticien kan het bevestigen, maar daar doen ze het zeker niet voor?
Ben pakweg een jaar terug naar de oogarts geweest en die zag wel dat mijn ogen niet optimaal samenwerken. Mijn ene oog kijkt de andere kant op maar dit corrigeer ik zelf (ze begrepen niet dat ik nooit hoofdpijn had ervan). Mijn zicht in zijn geheel schijnt wel prima te zijn.
Maar 3D-films kan ik niet zien.
Nee hoefde geen test te doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar Princess, waarom kaart je dan niet aan bij je opleiding dat je stage-adres zich niet aan de afspraken houdt?
Je hebt rechten, die heb je niet voor niks.
Belangrijkste in alles vind ik dat je geen tijd voor school krijgt. Stagiaires worden snel kopieermachines, daar moet je voor waken.
@sharana
Jij hoefde geen test te doen? Kan ik weer een beetje ademhalen?
Wordt gelijk nerveus
JA HALLO!quote:
dat dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Maakt dat mij tot freak dat ik juist ná m'n operatie 3d kon zien en ervoor niet?
Impulsshoppen FTW!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee hoefde geen test te doenadem in .. adem uit .. pufpuf ;p
[..]
JA HALLO!jij komt een dag van te voren bhoehoehoehoehoe! mijn collega heeft morgen al vrij enzeu
Nope, VUmc, afwijking was te extreem voor Alkmaar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat dus
edit: waar ben jij geopereerd? ook in alkmaar?
Stucadoor denk ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat doe je eerst in een nieuw huis ... eerst de stucadoor of eerst de keuken?
foto's makenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:10 schreef Sharana_LV het volgende:
MET figuurtje natuurlijk die je dan zelf uit mocht zoekenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, ik ben weer zen.
Ga van de week de rijschool maar eens bellen voor een proefles.
Heb 1 keer een 3d-film gekeken, heb de hele film dubbel gezien en had daarna de hele dag hoofdpijn en last van m'n ogen. Maargoed, operatie is al een tijdje geleden
.
(hebben jullie ook met zo'n kekke sticker op je oog gelopen vroeger?)
Geen sticker voor mij.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, ik ben weer zen.
Heb 1 keer een 3d-film gekeken, heb de hele film dubbel gezien en had daarna de hele dag hoofdpijn en last van m'n ogen. Maargoed, operatie is al een tijdje geleden
.
Nu wil ik alsnog een sticker.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MET figuurtje natuurlijk die je dan zelf uit mocht zoeken
Ik denk keukenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Lijkt mij ook het meest logisch, maar da's vooral mijn idee en niet gestoeld op enige kennis.quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt mij ook het meest logisch, maar da's vooral mijn idee en niet gestoeld op enige kennis.
dat dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt mij ook het meest logisch, maar da's vooral mijn idee en niet gestoeld op enige kennis.
BWHEHEHEHEquote:
Volgens mij als je goed ziet moet je gewoon niet zeggen dat er iets isquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, ik ben weer zen.
.
ja dat zei ik dus ook!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat dus
Maar ik denk dat de keukenzetters anders je halve stucwerk er uit rossen
* Sharana_LV bedankt PriemBoyquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:16 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl heeft raad aan de expert gevraagd
Vriendje zegt: Eerst de keuken![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat dusik denk ook eerst keuken, maar weet t niet zeker lawl
[..]
BWHEHEHEHE![]()
[ afbeelding ]
ik had altijd die bruinige en dan zo'n figuurtje erop ;p
Maar het probleem met dat laatste is dat je dan de vragen bewust niet naar waarheid beantwoordt. En de kans is klein dát ze erachter gaan komen, maar hij is er wel.quote:[..]
Volgens mij als je goed ziet moet je gewoon niet zeggen dat er iets isals je echt slecht zicht hebt met diepte enzeu is t een ander verhaal denk ik ...
en niet met mij shoppen en niet lezen wat ik zeg ...quote:
ja ik twijfel ook nog hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:18 schreef Debsterr het volgende:
Maar moet er bij je keuken niet ook gestuct wordenwant daarom zei ik eerst stucen, zodat er direct getegeld kan worden bij de keuken indien nodig. Maar goed, wij kopen niet voor niks een kant en klaar huis he
.
JA maar ik zie dus 100% dan ga ik niets zeggen, mara vriendin van mij kan dus geen diepte zien die had zwaar moeite met rijlessen en 7 keer examen doen omdat ze afstanden niet kon inschattenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mocht wel de wasmachine in.
[..]
Maar het probleem met dat laatste is dat je dan de vragen bewust niet naar waarheid beantwoordt. En de kans is klein dát ze erachter gaan komen, maar hij is er wel.(Da's ook meteen de enige reden dat ik de moeite neem, fraude staat heel lelijk op een VOG.
)
Twijfel jij nou aan jouw eigen vriend?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:21 schreef PriemGirl het volgende:
Of stukadoor bellen en vragen wat verstandigst is??![]()
Heb ook écht geen idee tbh
Mja, ik nu dus ook, maar de operatie was vijf jaar terug, niet zķ heel lang geleden dus.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA maar ik zie dus 100% dan ga ik niets zeggen, mara vriendin van mij kan dus geen diepte zien die had zwaar moeite met rijlessen en 7 keer examen doen omdat ze afstanden niet kon inschattendus dan kan je t maar beter gelijk zeggen
oh ja das nie zo lang gelezen! ik was 3quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ik nu dus ook, maar de operatie was vijf jaar terug, niet zķ heel lang geleden dus.
En ik ben gewoon een schijtluis wat dit soort dingen betreft.
VUmc, vroeg je net ook alquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ja das nie zo lang gelezen! ik was 3
waar ben je geopereerd? MCA?
Jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Twijfel jij nou aan jouw eigen vriend?
Meuh..... het spijt me sjaantjequote:Op dinsdag 12 april 2011 20:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en niet met mij shoppen en niet lezen wat ik zeg ...
[..]
ja ik twijfel ook nog hoor
Oh, en dan tegen mij gaan zeggen dat ik niet lees!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ohja had niet gezien dat je antwoord gegeven had
Naja, als je gewoon zonder problemen kan fietsen enzo is er niets aan de hand hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zie niet diepte zoals een normaal mens (weer een bevestiging dat ik niet normaal ben).
Ik ben ook erg slecht in balsporten omdat ik de bal nogal eens verkeerd inschat.
Met fietsen heb ik er geen last van, maar ik wacht altijd voor de zekerheid als ik twijfel, dat is ook wel een oplossing. Maar of ik nu zo slecht diepte zie weet ik niet, ik weet niet hoe een normaal iemand het ziet
.
Nee maar auto gaat sneller dus je moet ook sneller reageren en inschattenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zie niet diepte zoals een normaal mens (weer een bevestiging dat ik niet normaal ben).
Ik ben ook erg slecht in balsporten omdat ik de bal nogal eens verkeerd inschat.
Met fietsen heb ik er geen last van, maar ik wacht altijd voor de zekerheid als ik twijfel, dat is ook wel een oplossing. Maar of ik nu zo slecht diepte zie weet ik niet, ik weet niet hoe een normaal iemand het ziet
.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ohja had niet gezien dat je antwoord gegeven had
WHAHAHAHAHAHA ja fuck ik zat net te hopen dat je het niet zou zien!!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, en dan tegen mij gaan zeggen dat ik niet lees!!![]()
Dat vooral, maar in principe is het geen belemmering om te rijden. De voornaamste redenen om iemand niet te laten rijden zijn dubbelzicht, tunnelvisie of zwaar verminderd zicht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee maar auto gaat sneller dus je moet ook sneller reageren en inschatten
Ik zou het toch maar aangeven dan als ze er naar vragen, want geen diepte zien is wel stuk lastiger met rijden ... verder heeft mijn vriendinnetje lang over dr lessen gedaan maar ze rijd nu prima
Ik zou het gewoon met je instructeur gaan bespreken zodra je gaat lessen. daar zit 'ie er ook voor tenslotte.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Vraag 8a vind ik ook lastig. Ik heb namelijk verminderd zicht in 1 oog. Maar dit wordt ruim gecompenseerd door mijn andere oog. Samen zorgen ze voor 120% zicht naar het schijnt. Maar mijn ene oog is niet scherp te krijgen, hoeveel lens ze er ook in stoppen.
Kutje, dacht niet dat dit nog problemen zou geven
Bwhehehe, unfortunately peanutbutterquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA ja fuck ik zat net te hopen dat je het niet zou zien!!!![]()
![]()
![]()
wachttijd is in alkmaar 2 maanden ,, verschilt wel per stad ongeveerquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heeft die man ook wat te doen![]()
draakje misschien weet jij dit ook wel, is er een wachtlijst voor het aanvragen van examens? En is die extreem lang?
Ik werd vandaag uitgelachen door een collega omdat ik de hoop heb om binnen 3 maanden m'n rijbewijs te hebben, want hij zei dat dat door de wachttijden voor het examen niet te doen is..
Hangt erg van de rijschool af, ik zit bij een vrij grote en die hebben op voorhand al examentijd ingekocht bij het CBR, bij kleintjes zit je inderdaad aan een wachtlijst vast, maar die zal wel per gebied verschillen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heeft die man ook wat te doen![]()
draakje misschien weet jij dit ook wel, is er een wachtlijst voor het aanvragen van examens? En is die extreem lang?
Ik werd vandaag uitgelachen door een collega omdat ik de hoop heb om binnen 3 maanden m'n rijbewijs te hebben, want hij zei dat dat door de wachttijden voor het examen niet te doen is..
Kat met dure smaakquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Pff kat ligt weer op mijn LV tas te tukken
quote:
Adem in... Adem uit...quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
*zet dat ook op het lijstje "dingen te vragen aan de rijschoolmeneer"*
Ik wil wel een pakket, eventueel met rijbewijsgarantie..
Ik kan moeilijk inschatten of de school die ik in gedachte heb groot is. Volgens mij vrij gemiddeld, tot 75 examens volgens dat ding met slagingspercentages.
Vind sowieso elke beslissing moeilijk. Rijbewijsgarantie of niet? En welke school dan? Of toch gewoon ANWB? Of toch niet? En hoeveel lessen per week? Is 6 uur per week achterlijk?*boom/bos*
Dat komt wel goed als je eenmaal begint, ik had 2 lessen in de week, alsi k vrij was soms 3. Af en toe ook een les van 2 uur achter elkaar dan kun je wats stukken verder weg enzeuquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kan moeilijk inschatten of de school die ik in gedachte heb groot is. Volgens mij vrij gemiddeld, tot 75 examens volgens dat ding met slagingspercentages.
Vind sowieso elke beslissing moeilijk. Rijbewijsgarantie of niet? En welke school dan? Of toch gewoon ANWB? Of toch niet? En hoeveel lessen per week? Is 6 uur per week achterlijk?*boom/bos*
En met stoeprandjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:50 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb ook van die oogstickers gehad!! En ik ben nog steeds een kneus, ik kan geen diepte inschatten enzeu, dus ik ben echt lomp met traplopen en dat soort dingen
Dubbel lessen wil ik binnenkort ook eens gaan doen, helemaal nu die koppeling goed gaat.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat komt wel goed als je eenmaal begint, ik had 2 lessen in de week, alsi k vrij was soms 3. Af en toe ook een les van 2 uur achter elkaar dan kun je wats stukken verder weg enzeu
Dat klinkt bekend, met als extraatje dat ik ook alles te weten kom over d'r vader (de eigenaar van de school) en d'r broer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:52 schreef Lindytje het volgende:
Hahaha, over rij-instructeurs: die van mij was heel lief, maar mijn gķd, wat kon die man ouwehoeren!! Echt, al zijn familieverhalen, zijn werkgeschiedenis, zijn sociale leven, zijn hobby's, ik wist het allemaal toen ik examen had gedaan
Ik ben ook een kneusquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:50 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb ook van die oogstickers gehad!! En ik ben nog steeds een kneus, ik kan geen diepte inschatten enzeu, dus ik ben echt lomp met traplopen en dat soort dingen
Oh, dus m'n ogen daarvan de schuld geven is geen goed excuus?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben ook een kneusIk schat mezelf altijd smaller in dan ik ben, dus ik loop overal tegenaan en ik heb áltijd blauwe plekken op mijn schenen. En daar heb ik niet eens een oogafwijking voor nodig
Ik deed ook eigenlijk altijd een dubbele les, leer je lekker veel in 1 keerquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat komt wel goed als je eenmaal begint, ik had 2 lessen in de week, alsi k vrij was soms 3. Af en toe ook een les van 2 uur achter elkaar dan kun je wats stukken verder weg enzeu
Is dat niet ontzettend vermoeiend de eerste keren?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik deed ook eigenlijk altijd een dubbele les, leer je lekker veel in 1 keer
Zit nog steeds een bultjequote:Op dinsdag 12 april 2011 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAT SERIEUS!
maar die klap was ook niet normaal, ik was er echt kotsmisselijk van!
Ja, dat wel! Maar ik moet zeggen dat ik het redelijk snel oppikte, dan viel het wel mee!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat niet ontzettend vermoeiend de eerste keren?
Kún je natuurlijk wel doen! Mooi excuus!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dus m'n ogen daarvan de schuld geven is geen goed excuus?
Nou, kan ik me ook wel voorstellen . Is toch een hoop geld dat je op moet hoesten er voor, kan het maar beter goed geregeld zijn!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil ook dubbele lessen. Hoop dat alles wat ik wil mogelijk is bij de school die ik op het oog heb, heb daar een goed gevoel bij.
Komt het over dat ik lichtelijk spastisch ben in regelen?. Verder ben ik geen controlfreak ofzo
dat dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, kan ik me ook wel voorstellen . Is toch een hoop geld dat je op moet hoesten er voor, kan het maar beter goed geregeld zijn!
Mja, ik heb nu eindelijk de koppeling een beetje onder de knie, denk niet dat dat sneller was gegaan met dubbel lessen. (Halverwege de les ging het namelijk altijd wel goed, alleen de volgende les was alles weer weg ofzo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat wel! Maar ik moet zeggen dat ik het redelijk snel oppikte, dan viel het wel mee!
[..]
Kún je natuurlijk wel doen! Mooi excuus!
Ja hallo ik daht dat je me zat was en zelfmoord wou plegen zo hard ging jequote:Op dinsdag 12 april 2011 20:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zit nog steeds een bultjeJa maar het was ook gewoon een snoekduik
Oh dat had ook een goeie geweest jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja hallo ik daht dat je me zat was en zelfmoord wou plegen zo hard ging je
tof zie je 8 juni voor de oplevering van mijn huis danquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh dat had ook een goeie geweest ja![]()
OJA! 7 juni kom ik terugggggggggom 8.20am op Schiphollll
Grapjasssquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tof zie je 8 juni voor de oplevering van mijn huis dan
When I get you aloooneequote:
En ik heb dat geld al een jaar of 3 op m'n rekening staan.. Kon het me niet veroorloven om een auto te onderhouden dus wilde ik wachten. Het afgelopen half jaar heb ik geen tijd gehad. Nu heb ik tijd en geld, dan is het toch wel erg spannend om te beginnenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, kan ik me ook wel voorstellen . Is toch een hoop geld dat je op moet hoesten er voor, kan het maar beter goed geregeld zijn!
Waar liggen je prioriteiten?quote:
We willen strand, geen massatoerisme en het liefst een leuke stad in de buurt. Maar ik heb om heel eerlijk te zijn nog nooit zelf een vakantie geboektquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar liggen je prioriteiten?
Wij beginnen altijd bij prijs, zwembad en dan ligging.
*gaat deze zomer 12 dagen naar Turkije voor 325 euro*
Een goed gevoel bij de instructeur is het allerbelangrijkste. Daarna moet je naar jezelf kijken. Ben je iemand die snel in de praktijk leert, of juist in de theorie? Als je een theoriemens bent, dan moet je geen 35-lessen-plus-examen-pakket nemen. Gun dan jezelf de tijd en ruimte voor extra lessen en ga het examen pas doen als je instructeur jou beter heeft leren kennen en weet wanneer jij eraan toe bent. Als je juist een praktijkmens bent, zorg dan dat je op tijd je theorie haaltquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb hoooofdpijn!
Ik ga lekker op bed liggen met mijn DS en veel slapen ...
Truste meiden
Ik ben ook van de theorie denk ik. Daar voorzie ik echt geen problemen in.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:34 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Een goed gevoel bij de instructeur is het allerbelangrijkste. Daarna moet je naar jezelf kijken. Ben je iemand die snel in de praktijk leert, of juist in de theorie? Als je een theoriemens bent, dan moet je geen 35-lessen-plus-examen-pakket nemen. Gun dan jezelf de tijd en ruimte voor extra lessen en ga het examen pas doen als je instructeur jou beter heeft leren kennen en weet wanneer jij eraan toe bent. Als je juist een praktijkmens bent, zorg dan dat je op tijd je theorie haalten dan kan het wat sneller.
Ik ben dus écht een theoriemens en leer slecht in de praktijk. Zoiets technisch als autorijden heeft mij heel veel moeite gekost. Gelukkig had ik een heel lieve en geduldige instructrice, en heeft zij mij pas laten afrijden toen ik niet alleen kķn rijden, maar ook toen ik echt dúrfde te rijden. Ik had ook mijn rijbewijs kunnen halen met 10 lessen minder, maar dan had ik me veel minder zeker in de auto gevoeld. Pas de laatste 3, 4 lessen ha dik echt het idee dat ik met veel vertrouwen en zekerheid achter het stuur zat.
Ik ben dan ook na 62 lessen in 1 keer geslaagd, en dat vin dik heel wat rendabeler dan na 35 lessen afrijden en dan eerst 3 keer zakken (ook voor je zelfvertrouwen overigens).
Bekijk dus gewoon wat voor type jij bent en wat voor jou goed aanvoelt. Sowieso is een proefles geen overbodige luxe om een goede keuze te maken, want pas dan weet je hoe je het echt ervaart
Ohja, ik reed trouwens 1x per week 2 uur achter elkaar, heb er een maand of 7 over gedaan, als je het sneller wilt zou ik 4 uur per week heel redelijk vinden. Te snel achter elkaar schiet niet op, dan verleer je het ook weer te snel.
Wat dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:32 schreef Mirjam het volgende:
oh hai
mijn vriend heeft iets heel romantisch gedaan, hihi
Did he ask you to marry him?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:32 schreef Mirjam het volgende:
oh hai
mijn vriend heeft iets heel romantisch gedaan, hihi
! haz a jealous!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
't is Corfu geworden
http://www.elizawashere.n(...)o/kommeno_villas.htm
Ohwquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:49 schreef Mirjam het volgende:
nee, was het maa rzo'n feest princess-a
maar wel heel; leuk
ik noem mezelf overal on the interwebz 'raaf' , da's altijd al zo geweest, en een afgeleide van mijn achternaam.
binnen mijn familie worden we ook altijd 'de raven'' genoemnd enzo.
hij heeft vandaag dus een tatoeage laten zeten van een raaf, voor mij![]()
Omgquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:49 schreef Mirjam het volgende:
maar wel heel; leuk
ik noem mezelf overal on the interwebz 'raaf' , da's altijd al zo geweest, en een afgeleide van mijn achternaam.
Dat is ook heeel liefquote:
precies, hihiquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat is ook heeel liefEen trouwring kan ie nog af doen, die tattoo is voor altijd
fijn voor je meis, volgens mij ben je er wel aan toe he?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:41 schreef Diconnected het volgende:
Ohhh wat tof Mir![]()
Nog 56 dagen en dan naar huis
Pff ja eigenlijk wel. Nog een maandje school en dan nog 3 weken thuis zitten en dan mag ik naar huis. Heb het hier naar m'n zin hoor, maar zou liever nu thuis zitten, en morgen bijvoorbeeld lekker gaan werken enzo. Ik wil dingen doen. Werken. Geld verdienen. met vrienden leuke dingen doen. Aah.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
fijn voor je meis, volgens mij ben je er wel aan toe he?
Ahquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:49 schreef Mirjam het volgende:
maar wel heel; leuk
ff volhouden nog!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Pff ja eigenlijk wel. Nog een maandje school en dan nog 3 weken thuis zitten en dan mag ik naar huis. Heb het hier naar m'n zin hoor, maar zou liever nu thuis zitten, en morgen bijvoorbeeld lekker gaan werken enzo. Ik wil dingen doen. Werken. Geld verdienen. met vrienden leuke dingen doen. Aah.
Oh meisje! Begrijp je zo goed maar probeer die laatste weken te genieten! Voor je het weet ben je weer thuisquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Pff ja eigenlijk wel. Nog een maandje school en dan nog 3 weken thuis zitten en dan mag ik naar huis. Heb het hier naar m'n zin hoor, maar zou liever nu thuis zitten, en morgen bijvoorbeeld lekker gaan werken enzo. Ik wil dingen doen. Werken. Geld verdienen. met vrienden leuke dingen doen. Aah.
waaauwquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:49 schreef Mirjam het volgende:
maar wel heel; leuk
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
't is Corfu geworden
straks ben je weer lekker hierquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heel nice!quote:Op woensdag 13 april 2011 07:57 schreef Lindytje het volgende:
Nice! Check net mijn hotmail: twee kaarten voor de 3fm-awards gewonnen! Morgenavond dus een feestje
oe tooofquote:Op woensdag 13 april 2011 07:57 schreef Lindytje het volgende:
Nice! Check net mijn hotmail: twee kaarten voor de 3fm-awards gewonnen! Morgenavond dus een feestje
ZE WAREN ER NIET!quote:Op woensdag 13 april 2011 08:10 schreef Diconnected het volgende:
Sjaaan welke bril ist nou geworden? Vind die bruine veel mooier eigenlijk
Okay ;Dquote:Op woensdag 13 april 2011 08:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ZE WAREN ER NIET!
Ze zijn besteld, dus donderdag komen ze als het goed is bij hun binnen want ze komen vanuit een ander filiaal ... zuuuucht .. ik denk zelf ook wel dat het de bruine wordt hoor, nog ff goed passen en dan oogmeting en bestellen maar
slaap lekker en succes morgen!!!quote:Op woensdag 13 april 2011 08:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Okay ;D
Ik ga lekker afsluiten en tukken in m'n schone bedjeMorgen weer een toets -.-' Fijne dag allemaal ladies!
potverblikkeme dat ziet er relaxt uitquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
't is Corfu geworden
spannend!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:51 schreef Loqi het volgende:
Even snel voor t naar bed gaanover het rijlessen.
Ik rij bij de anwb en daar is geen lange wachttijd voor de examens, toen ik de mijne in liet plannen had ik dezelfde week nog examen kunnen doen (maar toen was ik er nog niet klaar voor, heb wel meteen die week mijn tussentijdse gepland en gedaan).
Ik heb/had 39 lessen in gemiddeld 2blokken van 2 uur (= 2 lessen) per week en ik ben 9 februari begonnen. Ik heb komende dinsdag mijn examen, dus in ongeveer 3 maanden kan bestIn die weken heb ik ook mijn theorie gedaan (in 1 keer gehaald) en een tussentijdse toets gehad.
Ik heb trouwens een vrouwelijke instructeur, toffe vrouw![]()
![]()
(en ik ga morgen toch voor een pilletje tegen de zenuwen kijkenik zit me nu al op te vreten)
[..]
Omg
Gaaafquote:Op woensdag 13 april 2011 07:57 schreef Lindytje het volgende:
ben je goedgekeurd?quote:Op woensdag 13 april 2011 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Goh, was ook de moeite die keuring. Heb welgeteld vijf minuten binnen gezeten.
Hij schreef op wat ik zei, zette een stempel en zijn handtekening en dat was het.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij schreef op wat ik zei, zette een stempel en zijn handtekening en dat was het.
Ja bevalt prima, is ook niet duurder dan een ander (het ligt toch voornamelijk aan hoeveel lessen en examens je nodig hebt)quote:Op woensdag 13 april 2011 08:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
potverblikkeme dat ziet er relaxt uit
[..]
spannend!![]()
ANWB beviel jou dus goed? Zit ook nog wel in de overweging, maar de verhalen die ik hoor zijn niet allemaal positief (zacht gezegd) en ik vind het best duur..
[..]
Gaaaf![]()
Wat mooiquote:
Lekkerrrrrrrr!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
't is Corfu geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:22 schreef PriemGirl het volgende:
Oh bah, wat klote!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het kindje niet gezond?disclaimer
JeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanx babe!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:07 schreef Puckzzz het volgende:
Mooi Mir!
En leuk Lin! Veel plezier daar!
oh neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sterkte
Knoei
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:22 schreef PriemGirl het volgende:He bah.... wat naar priem...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte wijffie!
Don't come closer, I might hurt you
Nee meis, wat verschrikkelijk. En zo laat in de zwangerschap nog. Maar wat een dappere beslissing van je schoonzus en haar man! En moeilijk! Ik vind ze heel stoer!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:34 schreef PriemGirl het volgende:
Nee... Al vanaf januari onderzoeken; maar er was steeds twijfel en vooral: veel hoop (in begin waren dokters ook nog 'positief'). Ze gingen uiteindelijk naar Belgie; voor een 2nd opinion en de laatste 2 weken hebben ze extra onderzoeken gedaan omdat ze toch merkten dat de nieren gewoon niet goed zijn... 1 is helemaal verschrompeld; de ander werkt voor 20/30%. Zou zeker een dialyse kindje worden. Daarnaast is het vruchtwater ook veel te weinig waardoor de longen in de problemen zullen raken.. Met als gevolg dat er kans is op hersenschade.. Ook blijkt ie erg gevoelig te zijn voor ontstekingen aan de blaas... Naja eigenlijk alle ellende bij elkaar opgeteld gaat het kindje absoluut geen fijne leventje krijgen (als ie het al overleefd.... en als ie het wel overleefd of ie niet erg jong gaat sterven.. etc etc...). Hierbij hebben ze besloten; samen met de dokters; om de zwangerschap af te breken...
Het is echt 'kut'; om het even heel lomp te zeggen.. Je verwacht tenslotte niet om plots een bloemstuk te moeten bestellen voor het overlijden van je neefje
omfg priem wat sneu zegquote:Op woensdag 13 april 2011 13:34 schreef PriemGirl het volgende:
Nee... Al vanaf januari onderzoeken; maar er was steeds twijfel en vooral: veel hoop (in begin waren dokters ook nog 'positief'). Ze gingen uiteindelijk naar Belgie; voor een 2nd opinion en de laatste 2 weken hebben ze extra onderzoeken gedaan omdat ze toch merkten dat de nieren gewoon niet goed zijn... 1 is helemaal verschrompeld; de ander werkt voor 20/30%. Zou zeker een dialyse kindje worden. Daarnaast is het vruchtwater ook veel te weinig waardoor de longen in de problemen zullen raken.. Met als gevolg dat er kans is op hersenschade.. Ook blijkt ie erg gevoelig te zijn voor ontstekingen aan de blaas... Naja eigenlijk alle ellende bij elkaar opgeteld gaat het kindje absoluut geen fijne leventje krijgen (als ie het al overleefd.... en als ie het wel overleefd of ie niet erg jong gaat sterven.. etc etc...). Hierbij hebben ze besloten; samen met de dokters; om de zwangerschap af te breken...
Het is echt 'kut'; om het even heel lomp te zeggen.. Je verwacht tenslotte niet om plots een bloemstuk te moeten bestellen voor het overlijden van je neefje
Je hebt van die stickers die je onder de printer kunt raggen, tekst invoeren en klaarquote:Op woensdag 13 april 2011 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
Vraagje aan de diginerds, hoe maak ik zulke labels?
[ afbeelding ]
Ktnxbai
In een rondje?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je hebt van die stickers die je onder de printer kunt raggen, tekst invoeren en klaar
Ja je hebt ook rondjes en meerdere vormpjes, ook voor CD's en dvd's enzeu, en anders beetje bijknippen?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In een rondje?
Want ik weet wel hoe ik een label kan printen... en ik kan an sich ook wel e.e.a. met photoshop, maar om dat zo mooi in een rondje te krijgen, daar faalt het
Je kunt t welquote:Op woensdag 13 april 2011 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
Jeuj, eigen template gefikst in fotosoep
[ afbeelding ]
Wow, begin er van te spacen als je er te lang naar kijkt!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
Jeuj, eigen template gefikst in fotosoep
[ afbeelding ]
Is dit wat jij hebt? Heb het net zitten lezen, bah ..quote:Op woensdag 13 april 2011 13:50 schreef Sharana_LV het volgende:
http://2.bp.blogspot.com/(...)qv_g/s1600/fancy.jpgvoor de kloteziekte
Als je 'm gewoon invult valt het meequote:Op woensdag 13 april 2011 15:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wow, begin er van te spacen als je er te lang naar kijkt!
Yeaquote:Op woensdag 13 april 2011 15:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is dit wat jij hebt? Heb het net zitten lezen, bah ..
netjesquote:Op woensdag 13 april 2011 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je 'm gewoon invult valt het mee
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe wielen zijn weer rond, uit praktisch oogpuntquote:Op woensdag 13 april 2011 15:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
netjes
zijn jouw wielen helemaal rond of ovaal?
Mijn nieuwe wielen zijn nog steeds niet binnenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn nieuwe wielen zijn weer rond, uit praktisch oogpunt
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn nieuwe wielen zijn nog steeds niet binnen
It's a nicequote:Op woensdag 13 april 2011 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je 'm gewoon invult valt het mee
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]heb ze later dan jou besteld en kreeg ze afgelopen zaterdag binnen
En heb nu alweer nieuwe nodig
en ze waren nog een paar centen goekoperquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
en ze waren nog een paar centen goekoper
![]()
Jamaar op kleur wordt je toch gek? Of doe je niet van donker naar licht, want anders moet er steeds een lakje tussen enzeuquote:Op woensdag 13 april 2011 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
ben nu toch weer naar lakken op kleur teruggegaan, vergelijkt beter dan op merk
OMG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik krijg er kippevel van...
sterkte voor je schoonzus en jullie allemaal
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
voor zover mogelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 16:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar op kleur wordt je toch gek? Of doe je niet van donker naar licht, want anders moet er steeds een lakje tussen enzeu
Ik denk dat ik mijn nieuwe wielen weer gewoon op aankoop ga doen ofzo, want ik vind half gelakte nagelwielen storend![]()
ik hoor het wel, ik blijf op aankoop lakken want ik zou helemaal gek wordenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor zover mogelijk
Als ik blauw neem, daar heb ik er wel 60 van, pak ik 3 of 4 wielen. En dan een wiel met blauwe cremes, donkerblauwe, en dan nog 2 varieteiten ofzo. Rood heb ik ook gesplitst in helderrood en donkerrood
Dank je wel * (iedereen trouwens). Toch even fijn om het te kunnen neerpennenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
OMG!ik krijg er kippevel van...
sterkte voor je schoonzus en jullie allemaal
Cutequote:Op woensdag 13 april 2011 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor zover mogelijk
Als ik blauw neem, daar heb ik er wel 60 van, pak ik 3 of 4 wielen. En dan een wiel met blauwe cremes, donkerblauwe, en dan nog 2 varieteiten ofzo. Rood heb ik ook gesplitst in helderrood en donkerrood
Naja, mijn stash kent 3 enorme heaps:quote:Op woensdag 13 april 2011 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
CuteKom ik met mijn 1 wieltje met blauw
bah wat akeligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sterkte!
ik heb ook meer blauw dan ik dacht! paars ookquote:Op woensdag 13 april 2011 16:33 schreef PriemGirl het volgende:
Ofjah als ik roze en rood samen pak; overheerst die wel nog steeds.
Geel heb ik toch wel.. 2 flesjesZullen er niet meer worden
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb ook meer blauw dan ik dacht! paars ook![]()
groen nog stees niet zo heul veel ... geel maar 1
Ja geef mij maar weer de schuldquote:Op woensdag 13 april 2011 16:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Want geel
![]()
Ik was eerst helemaal into paars; maar dat wordt nu steeds mindermaar ik heb dan ook mijn periodes. Ik zit in een groene fase; op 1 of andere manier.. I blame it on SQ's influence
ja ook, en omdat het gewoon leuk is om ze te lakkenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:38 schreef expiratorial het volgende:
waarom bestellen jullie eigenlijk wielen? voor het overzicht aan kleurtjes die je hebt?
dit dusquote:Op woensdag 13 april 2011 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ook, en omdat het gewoon leuk is om ze te lakken
Uiteraardquote:
Totdat je een ooginfectie oploopt door de walmen.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ook, en omdat het gewoon leuk is om ze te lakken
Pehehehequote:Op woensdag 13 april 2011 16:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Totdat je een ooginfectie oploopt door de walmen.
Oh ja joh? Niks van gemerkt.quote:Raekwon rockte ongeveer een uur lang en liet niks heel van Victorie!
ik kan maar niet aan victorie wennenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
En toch leuk wat verschillende perspectieven kunnen doen. Vorige week gewerkt bij een of andere flophoppert: opkomst viel zwaar tegen, publiek was ontzettend tam enzovoorts. En dan lees je een review:
[..]
Oh ja joh? Niks van gemerkt.
Het is ook echt een kutnaam.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kan maar niet aan victorie wennenik blijf het maar atlantis noemen!
quote:
Nee maar je mag mijn fotosoep template wel lenen hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 18:32 schreef PriemGirl het volgende:
Kom je de mijne ook even lakken?
Inclusief labelen![]()
![]()
You so sweetquote:Op woensdag 13 april 2011 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee maar je mag mijn fotosoep template wel lenen hoor
Die eerste blauwe en die groenequote:Op woensdag 13 april 2011 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
enn nog een collectie op de WANTZ lijst
http://www.burbbeauty.com(...)ore-summer-2011.html
Meh, ze doen wel weer gezellig allemaal hetzelfde hequote:Op woensdag 13 april 2011 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
nice one chickquote:
nouja das zo'n beetje het enige wat nog wel functioneert aan mijn lichaamquote:Op woensdag 13 april 2011 19:05 schreef princess-a het volgende:
Priem sterkte
Sjaan die kutziekte van jou![]()
SQ toffe wheelies!
Maakt niet uit, this never tires me!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Meh, ze doen wel weer gezellig allemaal hetzelfde he.
de kleuren die ik leuk vind zijn beetje hetzelfde als de china glaze ahoy lakjesquote:Op woensdag 13 april 2011 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
de enige die op een ahoy lakje lijkt is die rozequote:Op woensdag 13 april 2011 19:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de kleuren die ik leuk vind zijn beetje hetzelfde als de china glaze ahoy lakjes
en die gele dan!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de enige die op een ahoy lakje lijkt is die roze
JONGE WATS LOOS MET JOU???quote:Op woensdag 13 april 2011 19:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en die gele dan!
en die lakjes erboven vind ik beetje same old
Heb het artikel nu nog maar gelezen maar jeetje zeg.. Heftigquote:Op woensdag 13 april 2011 13:50 schreef Sharana_LV het volgende:
http://2.bp.blogspot.com/(...)qv_g/s1600/fancy.jpgvoor de kloteziekte
Hoe is het er mee ! Gaat het genezen goed?quote:
Heb net met haar gebeld. Ze heeft nog wel veel pijn, en ze heeft nog veel moeite met alles, maar ze kan wel weer lopen ed. Dus ze is best snel opgeknapt!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoe is het er mee ! Gaat het genezen goed?
als je iets teruggestort hebt ga ik je spanken!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
had je gister nog op je rekening gekeken?
eh .. nee hoor!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je iets teruggestort hebt ga ik je spanken!
quote:Bedrag (euro) 2,00 Bij
Datum 12-04-2011
Mutatiesoort Internetbankieren
Naam / Omschrijving
Mededelingen Mw Sharana AMSTERDAM
vooralshetwarmweerisdankunjeeens
oftijsjekopenmetspikkeltjesnoms
transactiedatum: 12-04-2011
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hallo het is wel inclusief spikkeltjes heh!![]()
Mw Sharana
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:30 schreef Sharana_LV het volgende:
net met iemand afgesproken via marktplaats om wat te verkopen komt ze niet opdagen
we gaan ook akkoord met alleen de namen, hoeft niet gelijk met fotosquote:Op woensdag 13 april 2011 20:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nu nog de kracht vindenom de boel te fotograferen en online te gooien.
Morgen ik zit nu op de iPad en dat werkt niet zo fijnquote:Op woensdag 13 april 2011 20:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
we gaan ook akkoord met alleen de namen, hoeft niet gelijk met fotos
Falerdquote:Op woensdag 13 april 2011 20:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Door stomme SQ ging ik kijken welke nfu oh holo ik nog mis en nou wil ik em maar hijs niet leverbaar bij nfu oh nederland
Ik wil die CA wel, OPI Austin-tatious Turquoise en Orly Pixie sticksquote:Op woensdag 13 april 2011 21:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
BB Couture
Cleopatra
Blue Christmas
Disco Lady
Catherine Arley
803
Catrice
Wrapped Around my Finger
Blue's Brother
ChG
Snow
Awaken
Re-Freshmint
Anklets of Amethysts
Bogie
Sci-Fi
Blue Island Iced Tea
Midnight Mission
Rodeo Fanatic
Grape Juice
Tantalize Me
Essence
Steel Me
Gosh
Black Passion
LA Girl
Chromium Green
Models Own
Dusty Mauve
Blue Gem
OPI
Nevermore (mini)
Hoo Doo Voo Doo
Unripened (mini)
Yodel Me On My Cell
Houston We have a Purple
It's Totally Fort Worth It
Austin-tatious Turquoise
Orly
Olé
Wild Wisteria
Pixy Sticks
Bailamos
Blue Belle (mini)
Revlon
No Shrinking Violet
Silver Screen
Rimmel
Pompous
Sally Hanssen
Byte
Pixel Pretty
Purple Potion
Wet Cement
Wet 'n Wild
Eggplant Frost
Bijou Blue
Zoya
Julieanne
Stacy
Details! Wat, waar, hoe groot, bijzonderheden?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:41 schreef Ainnir het volgende:
Even een kort berichtje: we hebben nieuwe woonruimte gevonden!![]()
![]()
Eigenlijk zouden we in Juni pas verhuizen, maar we konden deze aanbieding niet laten schieten.. vanochtend de sleutels opgehaald, dus ik ga het erg druk hebben met verhuizen
Eh, een paar straten verderop, zelfde grootte als we nu hebben (rond de 66m2), maar dan voor $400 per maand minder, en met vrij uitzichtquote:Op woensdag 13 april 2011 21:42 schreef princess-a het volgende:
[..]
Details! Wat, waar, hoe groot, bijzonderheden?
Naais!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:41 schreef Ainnir het volgende:
Even een kort berichtje: we hebben nieuwe woonruimte gevonden!![]()
![]()
Eigenlijk zouden we in Juni pas verhuizen, maar we konden deze aanbieding niet laten schieten.. vanochtend de sleutels opgehaald, dus ik ga het erg druk hebben met verhuizen
jaaa foto'squote:Op woensdag 13 april 2011 21:45 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Eh, een paar straten verderop, zelfde grootte als we nu hebben (rond de 66m2), maar dan voor $400 per maand minder, en met vrij uitzicht![]()
Zometeen ga ik er poetsen, dan maak ik wel ff wat foto's
Is dat programma nog steeds niet dood?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:27 schreef Diconnected het volgende:
Ffs GTST word echt steeds voorspelbaarder
GTSTquote:Op woensdag 13 april 2011 23:27 schreef Diconnected het volgende:
Ffs GTST word echt steeds voorspelbaarder
naisquote:Op donderdag 14 april 2011 11:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Woensdag eerste proefles voor m'n rijlessen. Rijschool lijkt op alle punten te voldoen, heb proefles aangevraagd om te kijken of de klik er is met de rijlesmeneerI iz exited
Hehe eindelijkquote:
ik vanavond! ik ga nu weer naar het ziekenhuis en daarna opticienquote:Op donderdag 14 april 2011 13:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hehe eindelijk![]()
Ga zo ook nog es een paar lakken
Succes in ziekenhuisquote:Op donderdag 14 april 2011 13:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vanavond! ik ga nu weer naar het ziekenhuis en daarna opticien
IK BEN ER AL!!!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
boh de island escape lakkies staan op 8ty8 maar ik kan nog niet op de bestelknop rammen
/sharana
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
ik was in het ziekenhuis, wordt ik opgeroepen en opeens naar een operatiekamer gebrachthandig als je zoveel afspraken hebt dat je niet weet wanneer operaties zijn en wanneer controle en wanneer weetikwat
Hoezee!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Woensdag eerste proefles voor m'n rijlessen. Rijschool lijkt op alle punten te voldoen, heb proefles aangevraagd om te kijken of de klik er is met de rijlesmeneerI iz exited
Even inbreken... hier zijn ze bij de op=op voordeelshop,geloof 5 euro,drie holo's roze,blauw en paars.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Amy waar koop jij die teeez lakjes en hoeveel holos zijn er en wat kosten ze?
Op teeez.eu staat een store locator. Ik heb de holo's in de sale gekocht (toen ¤2.25) en normaal kosten ze ¤4,50. Maar nu zijn de holo's in die zaak op.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Amy waar koop jij die teeez lakjes en hoeveel holos zijn er en wat kosten ze?
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IK BEN ER AL!!!!!
ik was in het ziekenhuis, wordt ik opgeroepen en opeens naar een operatiekamer gebrachthandig als je zoveel afspraken hebt dat je niet weet wanneer operaties zijn en wanneer controle en wanneer weetikwat
Ah was mijn eigen schuld hoor, moet ik maar beter bijhouden wat wanneer isquote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 14 april 2011 18:56 schreef Dwyn het volgende:
Hmm misschien had ik beter eerst mijn blikje Dr. Pepper open kunnen maken en dan mijn nagels gaan lakken.
Ziet er indeed goed uit, en fijn voor de money issues dat 't zoveel goedkoper is!quote:Op donderdag 14 april 2011 17:38 schreef Ainnir het volgende:
Gisteren naar het appartement geweest, alles ziet er goed uit![]()
De foto's:
Uitzicht vanaf het balkon
[ afbeelding ]
Slaapkamer
[ afbeelding ]
Woonkamer
[ afbeelding ]
Keuken
[ afbeelding ]
Uitzicht vanuit de keuken
[ afbeelding ]
Aangezien we nu vanuit alle ramen recht tegen een ander gebouw aankijken is dit een hele vooruitgang!
Ja, maar tochquote:Op donderdag 14 april 2011 18:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ah was mijn eigen schuld hoor, moet ik maar beter bijhouden wat wanneer is
Plus dat dit veel minder pijn deed als toen ze in mijn lies of knie moesten snijdenBeet net alleen even op mijn hechting, das wel zuur
verdoving is nu helemaal uitgewerkt en ik voel niet echt pijn, alleen beetje trekkerig
Mamma belde wel net over hondjeHet bloedonderzoek uit utrecht was terug gekomen en ze was door de dierenarts gebeld dat ze morgenochtend gelijk met de hond terug moet komen want t is niet goed
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |