Thanx babe!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:07 schreef Puckzzz het volgende:
Mooi Mir!
En leuk Lin! Veel plezier daar!

quote:Op woensdag 13 april 2011 13:22 schreef PriemGirl het volgende:
oh neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sterkte
Knoei

quote:Op woensdag 13 april 2011 13:22 schreef PriemGirl het volgende:He bah.... wat naar priem...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte wijffie!
Don't come closer, I might hurt you

Nee meis, wat verschrikkelijk. En zo laat in de zwangerschap nog. Maar wat een dappere beslissing van je schoonzus en haar man! En moeilijk! Ik vind ze heel stoer!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:34 schreef PriemGirl het volgende:
Nee... Al vanaf januari onderzoeken; maar er was steeds twijfel en vooral: veel hoop (in begin waren dokters ook nog 'positief'). Ze gingen uiteindelijk naar Belgie; voor een 2nd opinion en de laatste 2 weken hebben ze extra onderzoeken gedaan omdat ze toch merkten dat de nieren gewoon niet goed zijn... 1 is helemaal verschrompeld; de ander werkt voor 20/30%. Zou zeker een dialyse kindje worden. Daarnaast is het vruchtwater ook veel te weinig waardoor de longen in de problemen zullen raken.. Met als gevolg dat er kans is op hersenschade.. Ook blijkt ie erg gevoelig te zijn voor ontstekingen aan de blaas... Naja eigenlijk alle ellende bij elkaar opgeteld gaat het kindje absoluut geen fijne leventje krijgen (als ie het al overleefd.... en als ie het wel overleefd of ie niet erg jong gaat sterven.. etc etc...). Hierbij hebben ze besloten; samen met de dokters; om de zwangerschap af te breken...
Het is echt 'kut'; om het even heel lomp te zeggen.. Je verwacht tenslotte niet om plots een bloemstuk te moeten bestellen voor het overlijden van je neefje

omfg priem wat sneu zegquote:Op woensdag 13 april 2011 13:34 schreef PriemGirl het volgende:
Nee... Al vanaf januari onderzoeken; maar er was steeds twijfel en vooral: veel hoop (in begin waren dokters ook nog 'positief'). Ze gingen uiteindelijk naar Belgie; voor een 2nd opinion en de laatste 2 weken hebben ze extra onderzoeken gedaan omdat ze toch merkten dat de nieren gewoon niet goed zijn... 1 is helemaal verschrompeld; de ander werkt voor 20/30%. Zou zeker een dialyse kindje worden. Daarnaast is het vruchtwater ook veel te weinig waardoor de longen in de problemen zullen raken.. Met als gevolg dat er kans is op hersenschade.. Ook blijkt ie erg gevoelig te zijn voor ontstekingen aan de blaas... Naja eigenlijk alle ellende bij elkaar opgeteld gaat het kindje absoluut geen fijne leventje krijgen (als ie het al overleefd.... en als ie het wel overleefd of ie niet erg jong gaat sterven.. etc etc...). Hierbij hebben ze besloten; samen met de dokters; om de zwangerschap af te breken...
Het is echt 'kut'; om het even heel lomp te zeggen.. Je verwacht tenslotte niet om plots een bloemstuk te moeten bestellen voor het overlijden van je neefje

Je hebt van die stickers die je onder de printer kunt raggen, tekst invoeren en klaarquote:Op woensdag 13 april 2011 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
Vraagje aan de diginerds, hoe maak ik zulke labels?
[ afbeelding ]
Ktnxbai

In een rondje?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je hebt van die stickers die je onder de printer kunt raggen, tekst invoeren en klaar

Ja je hebt ook rondjes en meerdere vormpjes, ook voor CD's en dvd's enzeu, en anders beetje bijknippen?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In een rondje?
Want ik weet wel hoe ik een label kan printen... en ik kan an sich ook wel e.e.a. met photoshop, maar om dat zo mooi in een rondje te krijgen, daar faalt het

Je kunt t welquote:Op woensdag 13 april 2011 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
Jeuj, eigen template gefikst in fotosoep
[ afbeelding ]

Wow, begin er van te spacen als je er te lang naar kijkt!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
Jeuj, eigen template gefikst in fotosoep
[ afbeelding ]

Is dit wat jij hebt? Heb het net zitten lezen, bah ..quote:Op woensdag 13 april 2011 13:50 schreef Sharana_LV het volgende:
http://2.bp.blogspot.com/(...)qv_g/s1600/fancy.jpgvoor de kloteziekte

Als je 'm gewoon invult valt het meequote:Op woensdag 13 april 2011 15:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wow, begin er van te spacen als je er te lang naar kijkt!

Yeaquote:Op woensdag 13 april 2011 15:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is dit wat jij hebt? Heb het net zitten lezen, bah ..

netjesquote:Op woensdag 13 april 2011 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je 'm gewoon invult valt het mee
[ afbeelding ]

Mijn nieuwe wielen zijn weer rond, uit praktisch oogpuntquote:Op woensdag 13 april 2011 15:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
netjes
zijn jouw wielen helemaal rond of ovaal?

Mijn nieuwe wielen zijn nog steeds niet binnenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn nieuwe wielen zijn weer rond, uit praktisch oogpunt

quote:Op woensdag 13 april 2011 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn nieuwe wielen zijn nog steeds niet binnen

It's a nicequote:Op woensdag 13 april 2011 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je 'm gewoon invult valt het mee
[ afbeelding ]

quote:Op woensdag 13 april 2011 16:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]heb ze later dan jou besteld en kreeg ze afgelopen zaterdag binnen
En heb nu alweer nieuwe nodig

en ze waren nog een paar centen goekoperquote:

quote:Op woensdag 13 april 2011 16:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
en ze waren nog een paar centen goekoper
![]()

Jamaar op kleur wordt je toch gek? Of doe je niet van donker naar licht, want anders moet er steeds een lakje tussen enzeuquote:Op woensdag 13 april 2011 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
ben nu toch weer naar lakken op kleur teruggegaan, vergelijkt beter dan op merk

OMG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik krijg er kippevel van...
sterkte voor je schoonzus en jullie allemaal
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!

voor zover mogelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 16:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar op kleur wordt je toch gek? Of doe je niet van donker naar licht, want anders moet er steeds een lakje tussen enzeu
Ik denk dat ik mijn nieuwe wielen weer gewoon op aankoop ga doen ofzo, want ik vind half gelakte nagelwielen storend![]()

ik hoor het wel, ik blijf op aankoop lakken want ik zou helemaal gek wordenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor zover mogelijk
Als ik blauw neem, daar heb ik er wel 60 van, pak ik 3 of 4 wielen. En dan een wiel met blauwe cremes, donkerblauwe, en dan nog 2 varieteiten ofzo. Rood heb ik ook gesplitst in helderrood en donkerrood

Dank je wel * (iedereen trouwens). Toch even fijn om het te kunnen neerpennenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
OMG!ik krijg er kippevel van...
sterkte voor je schoonzus en jullie allemaal

Cutequote:Op woensdag 13 april 2011 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor zover mogelijk
Als ik blauw neem, daar heb ik er wel 60 van, pak ik 3 of 4 wielen. En dan een wiel met blauwe cremes, donkerblauwe, en dan nog 2 varieteiten ofzo. Rood heb ik ook gesplitst in helderrood en donkerrood

Naja, mijn stash kent 3 enorme heaps:quote:Op woensdag 13 april 2011 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
CuteKom ik met mijn 1 wieltje met blauw

bah wat akeligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sterkte!

ik heb ook meer blauw dan ik dacht! paars ookquote:Op woensdag 13 april 2011 16:33 schreef PriemGirl het volgende:
Ofjah als ik roze en rood samen pak; overheerst die wel nog steeds.
Geel heb ik toch wel.. 2 flesjesZullen er niet meer worden

quote:Op woensdag 13 april 2011 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb ook meer blauw dan ik dacht! paars ook![]()
groen nog stees niet zo heul veel ... geel maar 1

Ja geef mij maar weer de schuldquote:Op woensdag 13 april 2011 16:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Want geel
![]()
Ik was eerst helemaal into paars; maar dat wordt nu steeds mindermaar ik heb dan ook mijn periodes. Ik zit in een groene fase; op 1 of andere manier.. I blame it on SQ's influence

ja ook, en omdat het gewoon leuk is om ze te lakkenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:38 schreef expiratorial het volgende:
waarom bestellen jullie eigenlijk wielen? voor het overzicht aan kleurtjes die je hebt?

dit dusquote:Op woensdag 13 april 2011 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ook, en omdat het gewoon leuk is om ze te lakken

Uiteraardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |