It's a nicequote:Op woensdag 13 april 2011 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je 'm gewoon invult valt het mee
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]heb ze later dan jou besteld en kreeg ze afgelopen zaterdag binnen
En heb nu alweer nieuwe nodig
en ze waren nog een paar centen goekoperquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
en ze waren nog een paar centen goekoper
![]()
Jamaar op kleur wordt je toch gek? Of doe je niet van donker naar licht, want anders moet er steeds een lakje tussen enzeuquote:Op woensdag 13 april 2011 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
ben nu toch weer naar lakken op kleur teruggegaan, vergelijkt beter dan op merk
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:22 schreef PriemGirl het volgende:
OMG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik krijg er kippevel van...
sterkte voor je schoonzus en jullie allemaal
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
voor zover mogelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 16:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar op kleur wordt je toch gek? Of doe je niet van donker naar licht, want anders moet er steeds een lakje tussen enzeu
Ik denk dat ik mijn nieuwe wielen weer gewoon op aankoop ga doen ofzo, want ik vind half gelakte nagelwielen storend![]()
ik hoor het wel, ik blijf op aankoop lakken want ik zou helemaal gek wordenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor zover mogelijk
Als ik blauw neem, daar heb ik er wel 60 van, pak ik 3 of 4 wielen. En dan een wiel met blauwe cremes, donkerblauwe, en dan nog 2 varieteiten ofzo. Rood heb ik ook gesplitst in helderrood en donkerrood
Dank je wel * (iedereen trouwens). Toch even fijn om het te kunnen neerpennenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
OMG!ik krijg er kippevel van...
sterkte voor je schoonzus en jullie allemaal
Cutequote:Op woensdag 13 april 2011 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor zover mogelijk
Als ik blauw neem, daar heb ik er wel 60 van, pak ik 3 of 4 wielen. En dan een wiel met blauwe cremes, donkerblauwe, en dan nog 2 varieteiten ofzo. Rood heb ik ook gesplitst in helderrood en donkerrood
Naja, mijn stash kent 3 enorme heaps:quote:Op woensdag 13 april 2011 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
CuteKom ik met mijn 1 wieltje met blauw
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:22 schreef PriemGirl het volgende:
bah wat akeligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sterkte!
ik heb ook meer blauw dan ik dacht! paars ookquote:Op woensdag 13 april 2011 16:33 schreef PriemGirl het volgende:
Ofjah als ik roze en rood samen pak; overheerst die wel nog steeds.
Geel heb ik toch wel.. 2 flesjesZullen er niet meer worden
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb ook meer blauw dan ik dacht! paars ook![]()
groen nog stees niet zo heul veel ... geel maar 1
Ja geef mij maar weer de schuldquote:Op woensdag 13 april 2011 16:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Want geel
![]()
Ik was eerst helemaal into paars; maar dat wordt nu steeds mindermaar ik heb dan ook mijn periodes. Ik zit in een groene fase; op 1 of andere manier.. I blame it on SQ's influence
ja ook, en omdat het gewoon leuk is om ze te lakkenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:38 schreef expiratorial het volgende:
waarom bestellen jullie eigenlijk wielen? voor het overzicht aan kleurtjes die je hebt?
dit dusquote:Op woensdag 13 april 2011 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ook, en omdat het gewoon leuk is om ze te lakken
Uiteraardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |