Totdat je een ooginfectie oploopt door de walmen.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ook, en omdat het gewoon leuk is om ze te lakken
Pehehehequote:Op woensdag 13 april 2011 16:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Totdat je een ooginfectie oploopt door de walmen.
Oh ja joh? Niks van gemerkt.quote:Raekwon rockte ongeveer een uur lang en liet niks heel van Victorie!
ik kan maar niet aan victorie wennenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
En toch leuk wat verschillende perspectieven kunnen doen. Vorige week gewerkt bij een of andere flophoppert: opkomst viel zwaar tegen, publiek was ontzettend tam enzovoorts. En dan lees je een review:
[..]
Oh ja joh? Niks van gemerkt.
Het is ook echt een kutnaam.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kan maar niet aan victorie wennenik blijf het maar atlantis noemen!
quote:
Nee maar je mag mijn fotosoep template wel lenen hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 18:32 schreef PriemGirl het volgende:
Kom je de mijne ook even lakken?
Inclusief labelen![]()
![]()
You so sweetquote:Op woensdag 13 april 2011 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee maar je mag mijn fotosoep template wel lenen hoor
Die eerste blauwe en die groenequote:Op woensdag 13 april 2011 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
enn nog een collectie op de WANTZ lijst
http://www.burbbeauty.com(...)ore-summer-2011.html
Meh, ze doen wel weer gezellig allemaal hetzelfde hequote:Op woensdag 13 april 2011 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
nice one chickquote:
nouja das zo'n beetje het enige wat nog wel functioneert aan mijn lichaamquote:Op woensdag 13 april 2011 19:05 schreef princess-a het volgende:
Priem sterkte
Sjaan die kutziekte van jou![]()
SQ toffe wheelies!
Maakt niet uit, this never tires me!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Meh, ze doen wel weer gezellig allemaal hetzelfde he.
de kleuren die ik leuk vind zijn beetje hetzelfde als de china glaze ahoy lakjesquote:Op woensdag 13 april 2011 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
de enige die op een ahoy lakje lijkt is die rozequote:Op woensdag 13 april 2011 19:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de kleuren die ik leuk vind zijn beetje hetzelfde als de china glaze ahoy lakjes
en die gele dan!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de enige die op een ahoy lakje lijkt is die roze
JONGE WATS LOOS MET JOU???quote:Op woensdag 13 april 2011 19:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en die gele dan!
en die lakjes erboven vind ik beetje same old
Heb het artikel nu nog maar gelezen maar jeetje zeg.. Heftigquote:Op woensdag 13 april 2011 13:50 schreef Sharana_LV het volgende:
http://2.bp.blogspot.com/(...)qv_g/s1600/fancy.jpgvoor de kloteziekte
Hoe is het er mee ! Gaat het genezen goed?quote:
Heb net met haar gebeld. Ze heeft nog wel veel pijn, en ze heeft nog veel moeite met alles, maar ze kan wel weer lopen ed. Dus ze is best snel opgeknapt!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoe is het er mee ! Gaat het genezen goed?
als je iets teruggestort hebt ga ik je spanken!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
had je gister nog op je rekening gekeken?
eh .. nee hoor!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je iets teruggestort hebt ga ik je spanken!
quote:Bedrag (euro) 2,00 Bij
Datum 12-04-2011
Mutatiesoort Internetbankieren
Naam / Omschrijving
Mededelingen Mw Sharana AMSTERDAM
vooralshetwarmweerisdankunjeeens
oftijsjekopenmetspikkeltjesnoms
transactiedatum: 12-04-2011
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hallo het is wel inclusief spikkeltjes heh!![]()
Mw Sharana
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:30 schreef Sharana_LV het volgende:
net met iemand afgesproken via marktplaats om wat te verkopen komt ze niet opdagen
we gaan ook akkoord met alleen de namen, hoeft niet gelijk met fotosquote:Op woensdag 13 april 2011 20:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nu nog de kracht vindenom de boel te fotograferen en online te gooien.
Morgen ik zit nu op de iPad en dat werkt niet zo fijnquote:Op woensdag 13 april 2011 20:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
we gaan ook akkoord met alleen de namen, hoeft niet gelijk met fotos
Falerdquote:Op woensdag 13 april 2011 20:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Door stomme SQ ging ik kijken welke nfu oh holo ik nog mis en nou wil ik em maar hijs niet leverbaar bij nfu oh nederland
Ik wil die CA wel, OPI Austin-tatious Turquoise en Orly Pixie sticksquote:Op woensdag 13 april 2011 21:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
BB Couture
Cleopatra
Blue Christmas
Disco Lady
Catherine Arley
803
Catrice
Wrapped Around my Finger
Blue's Brother
ChG
Snow
Awaken
Re-Freshmint
Anklets of Amethysts
Bogie
Sci-Fi
Blue Island Iced Tea
Midnight Mission
Rodeo Fanatic
Grape Juice
Tantalize Me
Essence
Steel Me
Gosh
Black Passion
LA Girl
Chromium Green
Models Own
Dusty Mauve
Blue Gem
OPI
Nevermore (mini)
Hoo Doo Voo Doo
Unripened (mini)
Yodel Me On My Cell
Houston We have a Purple
It's Totally Fort Worth It
Austin-tatious Turquoise
Orly
Olé
Wild Wisteria
Pixy Sticks
Bailamos
Blue Belle (mini)
Revlon
No Shrinking Violet
Silver Screen
Rimmel
Pompous
Sally Hanssen
Byte
Pixel Pretty
Purple Potion
Wet Cement
Wet 'n Wild
Eggplant Frost
Bijou Blue
Zoya
Julieanne
Stacy
Details! Wat, waar, hoe groot, bijzonderheden?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:41 schreef Ainnir het volgende:
Even een kort berichtje: we hebben nieuwe woonruimte gevonden!![]()
![]()
Eigenlijk zouden we in Juni pas verhuizen, maar we konden deze aanbieding niet laten schieten.. vanochtend de sleutels opgehaald, dus ik ga het erg druk hebben met verhuizen
Eh, een paar straten verderop, zelfde grootte als we nu hebben (rond de 66m2), maar dan voor $400 per maand minder, en met vrij uitzichtquote:Op woensdag 13 april 2011 21:42 schreef princess-a het volgende:
[..]
Details! Wat, waar, hoe groot, bijzonderheden?
Naais!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:41 schreef Ainnir het volgende:
Even een kort berichtje: we hebben nieuwe woonruimte gevonden!![]()
![]()
Eigenlijk zouden we in Juni pas verhuizen, maar we konden deze aanbieding niet laten schieten.. vanochtend de sleutels opgehaald, dus ik ga het erg druk hebben met verhuizen
jaaa foto'squote:Op woensdag 13 april 2011 21:45 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Eh, een paar straten verderop, zelfde grootte als we nu hebben (rond de 66m2), maar dan voor $400 per maand minder, en met vrij uitzicht![]()
Zometeen ga ik er poetsen, dan maak ik wel ff wat foto's
Is dat programma nog steeds niet dood?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:27 schreef Diconnected het volgende:
Ffs GTST word echt steeds voorspelbaarder
GTSTquote:Op woensdag 13 april 2011 23:27 schreef Diconnected het volgende:
Ffs GTST word echt steeds voorspelbaarder
naisquote:Op donderdag 14 april 2011 11:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Woensdag eerste proefles voor m'n rijlessen. Rijschool lijkt op alle punten te voldoen, heb proefles aangevraagd om te kijken of de klik er is met de rijlesmeneerI iz exited
Hehe eindelijkquote:
ik vanavond! ik ga nu weer naar het ziekenhuis en daarna opticienquote:Op donderdag 14 april 2011 13:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hehe eindelijk![]()
Ga zo ook nog es een paar lakken
Succes in ziekenhuisquote:Op donderdag 14 april 2011 13:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vanavond! ik ga nu weer naar het ziekenhuis en daarna opticien
IK BEN ER AL!!!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
boh de island escape lakkies staan op 8ty8 maar ik kan nog niet op de bestelknop rammen
/sharana
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
ik was in het ziekenhuis, wordt ik opgeroepen en opeens naar een operatiekamer gebrachthandig als je zoveel afspraken hebt dat je niet weet wanneer operaties zijn en wanneer controle en wanneer weetikwat
Hoezee!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Woensdag eerste proefles voor m'n rijlessen. Rijschool lijkt op alle punten te voldoen, heb proefles aangevraagd om te kijken of de klik er is met de rijlesmeneerI iz exited
Even inbreken... hier zijn ze bij de op=op voordeelshop,geloof 5 euro,drie holo's roze,blauw en paars.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Amy waar koop jij die teeez lakjes en hoeveel holos zijn er en wat kosten ze?
Op teeez.eu staat een store locator. Ik heb de holo's in de sale gekocht (toen ¤2.25) en normaal kosten ze ¤4,50. Maar nu zijn de holo's in die zaak op.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Amy waar koop jij die teeez lakjes en hoeveel holos zijn er en wat kosten ze?
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IK BEN ER AL!!!!!
ik was in het ziekenhuis, wordt ik opgeroepen en opeens naar een operatiekamer gebrachthandig als je zoveel afspraken hebt dat je niet weet wanneer operaties zijn en wanneer controle en wanneer weetikwat
Ah was mijn eigen schuld hoor, moet ik maar beter bijhouden wat wanneer isquote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 14 april 2011 18:56 schreef Dwyn het volgende:
Hmm misschien had ik beter eerst mijn blikje Dr. Pepper open kunnen maken en dan mijn nagels gaan lakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |