jaaa foto'squote:Op woensdag 13 april 2011 21:45 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Eh, een paar straten verderop, zelfde grootte als we nu hebben (rond de 66m2), maar dan voor $400 per maand minder, en met vrij uitzicht![]()
Zometeen ga ik er poetsen, dan maak ik wel ff wat foto's
Is dat programma nog steeds niet dood?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:27 schreef Diconnected het volgende:
Ffs GTST word echt steeds voorspelbaarder
GTSTquote:Op woensdag 13 april 2011 23:27 schreef Diconnected het volgende:
Ffs GTST word echt steeds voorspelbaarder
naisquote:Op donderdag 14 april 2011 11:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Woensdag eerste proefles voor m'n rijlessen. Rijschool lijkt op alle punten te voldoen, heb proefles aangevraagd om te kijken of de klik er is met de rijlesmeneerI iz exited
Hehe eindelijkquote:
ik vanavond! ik ga nu weer naar het ziekenhuis en daarna opticienquote:Op donderdag 14 april 2011 13:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hehe eindelijk![]()
Ga zo ook nog es een paar lakken
Succes in ziekenhuisquote:Op donderdag 14 april 2011 13:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vanavond! ik ga nu weer naar het ziekenhuis en daarna opticien
IK BEN ER AL!!!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
boh de island escape lakkies staan op 8ty8 maar ik kan nog niet op de bestelknop rammen
/sharana
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
ik was in het ziekenhuis, wordt ik opgeroepen en opeens naar een operatiekamer gebrachthandig als je zoveel afspraken hebt dat je niet weet wanneer operaties zijn en wanneer controle en wanneer weetikwat
Hoezee!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Woensdag eerste proefles voor m'n rijlessen. Rijschool lijkt op alle punten te voldoen, heb proefles aangevraagd om te kijken of de klik er is met de rijlesmeneerI iz exited
Even inbreken... hier zijn ze bij de op=op voordeelshop,geloof 5 euro,drie holo's roze,blauw en paars.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Amy waar koop jij die teeez lakjes en hoeveel holos zijn er en wat kosten ze?
Op teeez.eu staat een store locator. Ik heb de holo's in de sale gekocht (toen ¤2.25) en normaal kosten ze ¤4,50. Maar nu zijn de holo's in die zaak op.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Amy waar koop jij die teeez lakjes en hoeveel holos zijn er en wat kosten ze?
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IK BEN ER AL!!!!!
ik was in het ziekenhuis, wordt ik opgeroepen en opeens naar een operatiekamer gebrachthandig als je zoveel afspraken hebt dat je niet weet wanneer operaties zijn en wanneer controle en wanneer weetikwat
Ah was mijn eigen schuld hoor, moet ik maar beter bijhouden wat wanneer isquote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 14 april 2011 18:56 schreef Dwyn het volgende:
Hmm misschien had ik beter eerst mijn blikje Dr. Pepper open kunnen maken en dan mijn nagels gaan lakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |