Maakt niet uit, this never tires me!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Meh, ze doen wel weer gezellig allemaal hetzelfde he.
de kleuren die ik leuk vind zijn beetje hetzelfde als de china glaze ahoy lakjesquote:Op woensdag 13 april 2011 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
enn nog een collectie op de WANTZ lijst
http://www.burbbeauty.com(...)ore-summer-2011.html
de enige die op een ahoy lakje lijkt is die rozequote:Op woensdag 13 april 2011 19:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de kleuren die ik leuk vind zijn beetje hetzelfde als de china glaze ahoy lakjes
en die gele dan!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de enige die op een ahoy lakje lijkt is die roze
JONGE WATS LOOS MET JOU???quote:Op woensdag 13 april 2011 19:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en die gele dan!
en die lakjes erboven vind ik beetje same old
Heb het artikel nu nog maar gelezen maar jeetje zeg.. Heftigquote:Op woensdag 13 april 2011 13:50 schreef Sharana_LV het volgende:
http://2.bp.blogspot.com/(...)qv_g/s1600/fancy.jpgvoor de kloteziekte
Hoe is het er mee ! Gaat het genezen goed?quote:
Heb net met haar gebeld. Ze heeft nog wel veel pijn, en ze heeft nog veel moeite met alles, maar ze kan wel weer lopen ed. Dus ze is best snel opgeknapt!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoe is het er mee ! Gaat het genezen goed?
als je iets teruggestort hebt ga ik je spanken!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
had je gister nog op je rekening gekeken?
eh .. nee hoor!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je iets teruggestort hebt ga ik je spanken!
quote:Bedrag (euro) 2,00 Bij
Datum 12-04-2011
Mutatiesoort Internetbankieren
Naam / Omschrijving
Mededelingen Mw Sharana AMSTERDAM
vooralshetwarmweerisdankunjeeens
oftijsjekopenmetspikkeltjesnoms
transactiedatum: 12-04-2011
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hallo het is wel inclusief spikkeltjes heh!![]()
Mw Sharana
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |