Nee maar auto gaat sneller dus je moet ook sneller reageren en inschattenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zie niet diepte zoals een normaal mens (weer een bevestiging dat ik niet normaal ben).
Ik ben ook erg slecht in balsporten omdat ik de bal nogal eens verkeerd inschat.
Met fietsen heb ik er geen last van, maar ik wacht altijd voor de zekerheid als ik twijfel, dat is ook wel een oplossing. Maar of ik nu zo slecht diepte zie weet ik niet, ik weet niet hoe een normaal iemand het ziet
.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ohja had niet gezien dat je antwoord gegeven had
WHAHAHAHAHAHA ja fuck ik zat net te hopen dat je het niet zou zien!!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, en dan tegen mij gaan zeggen dat ik niet lees!!![]()
Dat vooral, maar in principe is het geen belemmering om te rijden. De voornaamste redenen om iemand niet te laten rijden zijn dubbelzicht, tunnelvisie of zwaar verminderd zicht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee maar auto gaat sneller dus je moet ook sneller reageren en inschatten
Ik zou het toch maar aangeven dan als ze er naar vragen, want geen diepte zien is wel stuk lastiger met rijden ... verder heeft mijn vriendinnetje lang over dr lessen gedaan maar ze rijd nu prima
Ik zou het gewoon met je instructeur gaan bespreken zodra je gaat lessen. daar zit 'ie er ook voor tenslotte.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Vraag 8a vind ik ook lastig. Ik heb namelijk verminderd zicht in 1 oog. Maar dit wordt ruim gecompenseerd door mijn andere oog. Samen zorgen ze voor 120% zicht naar het schijnt. Maar mijn ene oog is niet scherp te krijgen, hoeveel lens ze er ook in stoppen.
Kutje, dacht niet dat dit nog problemen zou geven
Bwhehehe, unfortunately peanutbutterquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA ja fuck ik zat net te hopen dat je het niet zou zien!!!![]()
![]()
![]()
wachttijd is in alkmaar 2 maanden ,, verschilt wel per stad ongeveerquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heeft die man ook wat te doen![]()
draakje misschien weet jij dit ook wel, is er een wachtlijst voor het aanvragen van examens? En is die extreem lang?
Ik werd vandaag uitgelachen door een collega omdat ik de hoop heb om binnen 3 maanden m'n rijbewijs te hebben, want hij zei dat dat door de wachttijden voor het examen niet te doen is..
Hangt erg van de rijschool af, ik zit bij een vrij grote en die hebben op voorhand al examentijd ingekocht bij het CBR, bij kleintjes zit je inderdaad aan een wachtlijst vast, maar die zal wel per gebied verschillen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heeft die man ook wat te doen![]()
draakje misschien weet jij dit ook wel, is er een wachtlijst voor het aanvragen van examens? En is die extreem lang?
Ik werd vandaag uitgelachen door een collega omdat ik de hoop heb om binnen 3 maanden m'n rijbewijs te hebben, want hij zei dat dat door de wachttijden voor het examen niet te doen is..
Kat met dure smaakquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Pff kat ligt weer op mijn LV tas te tukken
quote:
Adem in... Adem uit...quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
*zet dat ook op het lijstje "dingen te vragen aan de rijschoolmeneer"*
Ik wil wel een pakket, eventueel met rijbewijsgarantie..
Ik kan moeilijk inschatten of de school die ik in gedachte heb groot is. Volgens mij vrij gemiddeld, tot 75 examens volgens dat ding met slagingspercentages.
Vind sowieso elke beslissing moeilijk. Rijbewijsgarantie of niet? En welke school dan? Of toch gewoon ANWB? Of toch niet? En hoeveel lessen per week? Is 6 uur per week achterlijk?*boom/bos*
Dat komt wel goed als je eenmaal begint, ik had 2 lessen in de week, alsi k vrij was soms 3. Af en toe ook een les van 2 uur achter elkaar dan kun je wats stukken verder weg enzeuquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
*zet dat ook op het lijstje "dingen te vragen aan de rijschoolmeneer"*
Ik wil wel een pakket, eventueel met rijbewijsgarantie..
Ik kan moeilijk inschatten of de school die ik in gedachte heb groot is. Volgens mij vrij gemiddeld, tot 75 examens volgens dat ding met slagingspercentages.
Vind sowieso elke beslissing moeilijk. Rijbewijsgarantie of niet? En welke school dan? Of toch gewoon ANWB? Of toch niet? En hoeveel lessen per week? Is 6 uur per week achterlijk?*boom/bos*
En met stoeprandjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:50 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb ook van die oogstickers gehad!! En ik ben nog steeds een kneus, ik kan geen diepte inschatten enzeu, dus ik ben echt lomp met traplopen en dat soort dingen
Dubbel lessen wil ik binnenkort ook eens gaan doen, helemaal nu die koppeling goed gaat.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat komt wel goed als je eenmaal begint, ik had 2 lessen in de week, alsi k vrij was soms 3. Af en toe ook een les van 2 uur achter elkaar dan kun je wats stukken verder weg enzeu
Dat klinkt bekend, met als extraatje dat ik ook alles te weten kom over d'r vader (de eigenaar van de school) en d'r broer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:52 schreef Lindytje het volgende:
Hahaha, over rij-instructeurs: die van mij was heel lief, maar mijn gķd, wat kon die man ouwehoeren!! Echt, al zijn familieverhalen, zijn werkgeschiedenis, zijn sociale leven, zijn hobby's, ik wist het allemaal toen ik examen had gedaan
Ik ben ook een kneusquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:50 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb ook van die oogstickers gehad!! En ik ben nog steeds een kneus, ik kan geen diepte inschatten enzeu, dus ik ben echt lomp met traplopen en dat soort dingen
Oh, dus m'n ogen daarvan de schuld geven is geen goed excuus?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben ook een kneusIk schat mezelf altijd smaller in dan ik ben, dus ik loop overal tegenaan en ik heb áltijd blauwe plekken op mijn schenen. En daar heb ik niet eens een oogafwijking voor nodig
Ik deed ook eigenlijk altijd een dubbele les, leer je lekker veel in 1 keerquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat komt wel goed als je eenmaal begint, ik had 2 lessen in de week, alsi k vrij was soms 3. Af en toe ook een les van 2 uur achter elkaar dan kun je wats stukken verder weg enzeu
Is dat niet ontzettend vermoeiend de eerste keren?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik deed ook eigenlijk altijd een dubbele les, leer je lekker veel in 1 keer
Zit nog steeds een bultjequote:Op dinsdag 12 april 2011 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAT SERIEUS!
maar die klap was ook niet normaal, ik was er echt kotsmisselijk van!
Ja, dat wel! Maar ik moet zeggen dat ik het redelijk snel oppikte, dan viel het wel mee!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat niet ontzettend vermoeiend de eerste keren?
Kún je natuurlijk wel doen! Mooi excuus!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dus m'n ogen daarvan de schuld geven is geen goed excuus?
Nou, kan ik me ook wel voorstellen . Is toch een hoop geld dat je op moet hoesten er voor, kan het maar beter goed geregeld zijn!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil ook dubbele lessen. Hoop dat alles wat ik wil mogelijk is bij de school die ik op het oog heb, heb daar een goed gevoel bij.
Komt het over dat ik lichtelijk spastisch ben in regelen?. Verder ben ik geen controlfreak ofzo
dat dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, kan ik me ook wel voorstellen . Is toch een hoop geld dat je op moet hoesten er voor, kan het maar beter goed geregeld zijn!
Mja, ik heb nu eindelijk de koppeling een beetje onder de knie, denk niet dat dat sneller was gegaan met dubbel lessen. (Halverwege de les ging het namelijk altijd wel goed, alleen de volgende les was alles weer weg ofzo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat wel! Maar ik moet zeggen dat ik het redelijk snel oppikte, dan viel het wel mee!
[..]
Kún je natuurlijk wel doen! Mooi excuus!
Ja hallo ik daht dat je me zat was en zelfmoord wou plegen zo hard ging jequote:Op dinsdag 12 april 2011 20:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zit nog steeds een bultjeJa maar het was ook gewoon een snoekduik
Oh dat had ook een goeie geweest jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja hallo ik daht dat je me zat was en zelfmoord wou plegen zo hard ging je
tof zie je 8 juni voor de oplevering van mijn huis danquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh dat had ook een goeie geweest ja![]()
OJA! 7 juni kom ik terugggggggggom 8.20am op Schiphollll
Grapjasssquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tof zie je 8 juni voor de oplevering van mijn huis dan
When I get you aloooneequote:
En ik heb dat geld al een jaar of 3 op m'n rekening staan.. Kon het me niet veroorloven om een auto te onderhouden dus wilde ik wachten. Het afgelopen half jaar heb ik geen tijd gehad. Nu heb ik tijd en geld, dan is het toch wel erg spannend om te beginnenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, kan ik me ook wel voorstellen . Is toch een hoop geld dat je op moet hoesten er voor, kan het maar beter goed geregeld zijn!
Waar liggen je prioriteiten?quote:
We willen strand, geen massatoerisme en het liefst een leuke stad in de buurt. Maar ik heb om heel eerlijk te zijn nog nooit zelf een vakantie geboektquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar liggen je prioriteiten?
Wij beginnen altijd bij prijs, zwembad en dan ligging.
*gaat deze zomer 12 dagen naar Turkije voor 325 euro*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |