abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:03:14 #91
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_95413690
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:02 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

tof zie je 8 juni voor de oplevering van mijn huis dan :D
Grapjasss
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_95413713
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
zo terug lezen, eerst Glee O+
When I get you alooonee O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_95413782
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:03 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Grapjasss
;(
pi_95414034
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:59 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Nou, kan ik me ook wel voorstellen . Is toch een hoop geld dat je op moet hoesten er voor, kan het maar beter goed geregeld zijn!
En ik heb dat geld al een jaar of 3 op m'n rekening staan.. Kon het me niet veroorloven om een auto te onderhouden dus wilde ik wachten. Het afgelopen half jaar heb ik geen tijd gehad. Nu heb ik tijd en geld, dan is het toch wel erg spannend om te beginnen :P.

Hoe lang ben je nu in de VS geweest Dico?
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_95414075
*edit* * PriemGirl gaat zichzelf opvrolijken met wat alcool :9
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_95414403
Zo, een vakantie zoeken. Waar te beginnen? :')
Aids.
pi_95414605
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:14 schreef Mss het volgende:
Zo, een vakantie zoeken. Waar te beginnen? :')
Waar liggen je prioriteiten?
Wij beginnen altijd bij prijs, zwembad en dan ligging :').
*gaat deze zomer 12 dagen naar Turkije voor 325 euro* *O*
pi_95414752
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:17 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Waar liggen je prioriteiten?
Wij beginnen altijd bij prijs, zwembad en dan ligging :').
*gaat deze zomer 12 dagen naar Turkije voor 325 euro* *O*
We willen strand, geen massatoerisme en het liefst een leuke stad in de buurt. Maar ik heb om heel eerlijk te zijn nog nooit zelf een vakantie geboekt :@ . Geen idee waar ik moet zoeken :')
Aids.
pi_95414931
die eliza-site waar mensen het eerder over hadden is heel geschikt als je niet massaal wilt en geld hebt :). elisawashere ofzo?
Op de meeste andere reissites kan je je voorkeuren aangeven bij het zoeken. D-reizen, jiba, sunweb, dat soort spul.
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:33:39 #100
149959 SQ
snelle trees
pi_95415588
mss, als je het nog nooit gedaan hebt zou ik eens bij het reisbureau binnen stappen, daar zitten mensen die je persoonlijk kunnen adviseren. En op een gegeven moment weet je vanzelf wel een beetje hoe en wat ;)
disclaimer
pi_95415639
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
*zet dat ook op het lijstje "dingen te vragen aan de rijschoolmeneer"* :')

Ik wil wel een pakket, eventueel met rijbewijsgarantie..
Ik kan moeilijk inschatten of de school die ik in gedachte heb groot is. Volgens mij vrij gemiddeld, tot 75 examens volgens dat ding met slagingspercentages.
Vind sowieso elke beslissing moeilijk. Rijbewijsgarantie of niet? En welke school dan? Of toch gewoon ANWB? Of toch niet? En hoeveel lessen per week? Is 6 uur per week achterlijk? :P *boom/bos*
Een goed gevoel bij de instructeur is het allerbelangrijkste. Daarna moet je naar jezelf kijken. Ben je iemand die snel in de praktijk leert, of juist in de theorie? Als je een theoriemens bent, dan moet je geen 35-lessen-plus-examen-pakket nemen. Gun dan jezelf de tijd en ruimte voor extra lessen en ga het examen pas doen als je instructeur jou beter heeft leren kennen en weet wanneer jij eraan toe bent. Als je juist een praktijkmens bent, zorg dan dat je op tijd je theorie haalt ;) en dan kan het wat sneller.

Ik ben dus écht een theoriemens en leer slecht in de praktijk. Zoiets technisch als autorijden heeft mij heel veel moeite gekost. Gelukkig had ik een heel lieve en geduldige instructrice, en heeft zij mij pas laten afrijden toen ik niet alleen kón rijden, maar ook toen ik echt dúrfde te rijden. Ik had ook mijn rijbewijs kunnen halen met 10 lessen minder, maar dan had ik me veel minder zeker in de auto gevoeld. Pas de laatste 3, 4 lessen ha dik echt het idee dat ik met veel vertrouwen en zekerheid achter het stuur zat.
Ik ben dan ook na 62 lessen in 1 keer geslaagd, en dat vin dik heel wat rendabeler dan na 35 lessen afrijden en dan eerst 3 keer zakken (ook voor je zelfvertrouwen overigens).

Bekijk dus gewoon wat voor type jij bent en wat voor jou goed aanvoelt. Sowieso is een proefles geen overbodige luxe om een goede keuze te maken, want pas dan weet je hoe je het echt ervaart :)

Ohja, ik reed trouwens 1x per week 2 uur achter elkaar, heb er een maand of 7 over gedaan, als je het sneller wilt zou ik 4 uur per week heel redelijk vinden. Te snel achter elkaar schiet niet op, dan verleer je het ook weer te snel.
I had a signature once. It was awful.
pi_95415681
Ik heb hoooofdpijn! :(

Ik ga lekker op bed liggen met mijn DS en veel slapen ...

Truste meiden :*
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:39:13 #103
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_95415968
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb hoooofdpijn! :(

Ik ga lekker op bed liggen met mijn DS en veel slapen ...

Truste meiden :*
:* op je hoofd!
Don't come closer, I might hurt you
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:47:26 #104
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_95416598
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:34 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Een goed gevoel bij de instructeur is het allerbelangrijkste. Daarna moet je naar jezelf kijken. Ben je iemand die snel in de praktijk leert, of juist in de theorie? Als je een theoriemens bent, dan moet je geen 35-lessen-plus-examen-pakket nemen. Gun dan jezelf de tijd en ruimte voor extra lessen en ga het examen pas doen als je instructeur jou beter heeft leren kennen en weet wanneer jij eraan toe bent. Als je juist een praktijkmens bent, zorg dan dat je op tijd je theorie haalt ;) en dan kan het wat sneller.

Ik ben dus écht een theoriemens en leer slecht in de praktijk. Zoiets technisch als autorijden heeft mij heel veel moeite gekost. Gelukkig had ik een heel lieve en geduldige instructrice, en heeft zij mij pas laten afrijden toen ik niet alleen kón rijden, maar ook toen ik echt dúrfde te rijden. Ik had ook mijn rijbewijs kunnen halen met 10 lessen minder, maar dan had ik me veel minder zeker in de auto gevoeld. Pas de laatste 3, 4 lessen ha dik echt het idee dat ik met veel vertrouwen en zekerheid achter het stuur zat.
Ik ben dan ook na 62 lessen in 1 keer geslaagd, en dat vin dik heel wat rendabeler dan na 35 lessen afrijden en dan eerst 3 keer zakken (ook voor je zelfvertrouwen overigens).

Bekijk dus gewoon wat voor type jij bent en wat voor jou goed aanvoelt. Sowieso is een proefles geen overbodige luxe om een goede keuze te maken, want pas dan weet je hoe je het echt ervaart :)

Ohja, ik reed trouwens 1x per week 2 uur achter elkaar, heb er een maand of 7 over gedaan, als je het sneller wilt zou ik 4 uur per week heel redelijk vinden. Te snel achter elkaar schiet niet op, dan verleer je het ook weer te snel.
Ik ben ook van de theorie denk ik. Daar voorzie ik echt geen problemen in.
Ik heb mazzel dat ik goed ruimtelijk inzicht heb voor een vrouw :P. Het lastige vind ik dat ik echt niet kan inschatten hoe ik het zal doen achter het stuur. Ik ben 26, denk dat ik het nu een stuk beter zal doen als toen ik 18 was. Maar het kan heel goed dat ik ga zitten mutsen, maar het kan ook heel goed dat ik me snel vertrouwd voel en dat het prima gaat.
Vertrouwen dat ik het kan zal me misschien moeite kosten. Ik heb twee zwakke punten wat verkeerssituaties betreft, dat zijn spoorwegovergangen en trams. Het punt waar ik examen zal doen ligt vlakbij een spoorwegovergang die ik op de fiets altijd ontwijk omdat m'n hart er echt sneller van gaat kloppen om daar overheen te gaan. Trams zijn lastig omdat ik een keer als bijrijder bij mijn moeder in een auto heb gezeten die tegen een tram aan is geklapt (schade was voornamelijk materieel, maar het gaat je niet in de koude kleren zitten en er kwam nog wel een ambulance aan te pas).
Maar het lastige vind ik dat ik mezelf echt niet kan voorspellen. Daarom denk ik dat rijbewijsgarantie wel een leuke is voor mij.

Nu heb ik zin om die rijschool te bellen, maar heb pas donderdag tijd :P.
  dinsdag 12 april 2011 @ 22:32:05 #105
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_95420047
oh hai :D
mijn vriend heeft iets heel romantisch gedaan, hihi O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 12 april 2011 @ 22:40:04 #106
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_95420635
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:32 schreef Mirjam het volgende:
Wat dan?
pi_95420767
Nagelschaartje dat is een heel begrijpelijk gevoel na wat je hebt meegemaakt. Nu je voorbereid bent op het ergste kan het vast alleen maar mee vallen :* (dat moet je heel vaak tegen jezelf zeggen ;) )

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:32 schreef Mirjam het volgende:
Did he ask you to marry him? O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  dinsdag 12 april 2011 @ 22:49:37 #108
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_95421372
nee, was het maa rzo'n feest princess-a :D

maar wel heel; leuk O+

ik noem mezelf overal on the interwebz 'raaf' , da's altijd al zo geweest, en een afgeleide van mijn achternaam.
binnen mijn familie worden we ook altijd 'de raven'' genoemnd enzo.

hij heeft vandaag dus een tatoeage laten zeten van een raaf, voor mij :D O+
  dinsdag 12 april 2011 @ 22:49:51 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_95421391
disclaimer
  dinsdag 12 april 2011 @ 22:50:08 #110
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_95421410
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
't is Corfu geworden :D

http://www.elizawashere.n(...)o/kommeno_villas.htm
! haz a jealous!
  dinsdag 12 april 2011 @ 22:50:14 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_95421418
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:49 schreef Mirjam het volgende:

maar wel heel; leuk O+

ik noem mezelf overal on the interwebz 'raaf' , da's altijd al zo geweest, en een afgeleide van mijn achternaam.

Ohw O+
disclaimer
  dinsdag 12 april 2011 @ 22:51:51 #112
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_95421557
Even snel voor t naar bed gaan :z over het rijlessen.

Ik rij bij de anwb en daar is geen lange wachttijd voor de examens, toen ik de mijne in liet plannen had ik dezelfde week nog examen kunnen doen (maar toen was ik er nog niet klaar voor, heb wel meteen die week mijn tussentijdse gepland en gedaan).
Ik heb/had 39 lessen in gemiddeld 2blokken van 2 uur (= 2 lessen) per week en ik ben 9 februari begonnen. Ik heb komende dinsdag mijn examen, dus in ongeveer 3 maanden kan best ;) In die weken heb ik ook mijn theorie gedaan (in 1 keer gehaald) en een tussentijdse toets gehad.
Ik heb trouwens een vrouwelijke instructeur, toffe vrouw *O* _O_

(en ik ga morgen toch voor een pilletje tegen de zenuwen kijken :@ ik zit me nu al op te vreten)

quote:

maar wel heel; leuk O+

Omg O+
Knoei
  dinsdag 12 april 2011 @ 22:52:30 #113
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_95421603
I haz a sweet, hihi *;
pi_95421671
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:52 schreef Mirjam het volgende:
I haz a sweet, hihi *;
Dat is ook heeel lief O+ Een trouwring kan ie nog af doen, die tattoo is voor altijd :P
  dinsdag 12 april 2011 @ 23:27:20 #115
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_95423855
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:53 schreef princess-a het volgende:

[..]

Dat is ook heeel lief O+ Een trouwring kan ie nog af doen, die tattoo is voor altijd :P
precies, hihi :D ^) })
  dinsdag 12 april 2011 @ 23:35:39 #116
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_95424343
Wat lief Mir!! O+

Zo, en dan ga ik nu een tukkie doen! :W
  dinsdag 12 april 2011 @ 23:41:25 #117
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_95424638
Ohhh wat tof Mir O+

Nog 56 dagen en dan naar huis :9
  dinsdag 12 april 2011 @ 23:42:37 #118
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_95424697
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:41 schreef Diconnected het volgende:
Ohhh wat tof Mir O+

Nog 56 dagen en dan naar huis :9
fijn voor je meis, volgens mij ben je er wel aan toe he? ;(
  dinsdag 12 april 2011 @ 23:47:34 #119
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_95424941
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:42 schreef Mirjam het volgende:

[..]

fijn voor je meis, volgens mij ben je er wel aan toe he? ;(
Pff ja eigenlijk wel. Nog een maandje school en dan nog 3 weken thuis zitten en dan mag ik naar huis. Heb het hier naar m'n zin hoor, maar zou liever nu thuis zitten, en morgen bijvoorbeeld lekker gaan werken enzo. Ik wil dingen doen. Werken. Geld verdienen. met vrienden leuke dingen doen. Aah.
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2011 @ 23:52:04 #120
43556 miss_dynastie
pi_95425163
quote:

maar wel heel; leuk O+

Ah O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')