Gaat het over een bami uit de trekautomaat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:03 schreef Patje1987 het volgende:
Ben weer met een parel van een topic bezig.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:03 schreef Patje1987 het volgende:
Ben weer met een parel van een topic bezig.
Haha nee, ik ben wel weer met zoeen verhaal bezig maar zit pas op 900 woorden ofzo, deze gaat over communiceren met dieren. Gisteren nog een fijn topic over kippenhokken en brandnetels gemaakt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gaat het over een bami uit de trekautomaat?
Hoi!quote:
Hè wat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gaat het over een bami uit de trekautomaat?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha nee, ik ben wel weer met zoeen verhaal bezig maar zit pas op 900 woorden ofzo, deze gaat over communiceren met dieren. Gisteren nog een fijn topic over kippenhokken en brandnetels gemaakt.
Yayquote:
-Op aanvraag van de advocaat van Patje1987 staat hier geen bericht meer.-quote:
Zeg dat nou nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Yay![]()
.
[..]
Op aanvraag van mezelf staat dit er niet meer
Ok. Zie post.quote:
Zie de mijnequote:
Fuck rechters, wij maken de regels.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:08 schreef Zeroku het volgende:
Dat topic over die brandnetels trouwens![]()
.
Lekker thuis blijven dusquote:
ja eigenlijk wel he maar dan heb je het over 20 jaar zo kut als je achter een vuilniswagen aanloopt..quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel he maar dan heb je het over 20 jaar zo kut als je achter een vuilniswagen aanloopt..
Hoiquote:
Hoiquote:
Furrrquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:16 schreef Furdinand het volgende:
Ja halloik heb honger maar heb geen Bammetjes bij
Een dag school missen kan toch wel?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel he maar dan heb je het over 20 jaar zo kut als je achter een vuilniswagen aanloopt..
we hebben vrijdag inleverdag van het project dus op het moment nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:17 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Een dag school missen kan toch wel?
Kun je er thuis niet aan werken?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
we hebben vrijdag inleverdag van het project dus op het moment niet
Awh, kusjen op je pijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:19 schreef Omdatappel het volgende:
Mijn keel doet echt pijn.
Zingen zit er voorlopig even niet in, denk ik zo.
Ohh projecten in groepsverbandquote:
Ja, dit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is het een idee om de oude topics ook in de OP te zetten? En een wikipage voor de OP?
Waaromquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, dit.
Maar PiRaNiA vindt ons geloof ik niet zo aardig.
Mwa dat denk ik niet, misschien hebben er mensen lopen klagen omdat telkens bij de laatste berichten overal ARG7 stond? Je weet maar nooit met die fobo hosselaars.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, dit.
Maar PiRaNiA vindt ons geloof ik niet zo aardig.
Ik heb nooit klachten in het ARG7 fobo gezienquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mwa dat denk ik niet, misschien hebben er mensen lopen klagen omdat telkens bij de laatste berichten overal ARG7 stond? Je weet maar nooit met die fobo hosselaars.
Denk inderdaad ook dat hij het niet zo erg vindt, het mag alleen niet, daarom moest ARG7 dicht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mwa dat denk ik niet, misschien hebben er mensen lopen klagen omdat telkens bij de laatste berichten overal ARG7 stond? Je weet maar nooit met die fobo hosselaars.
Ik ook niet maar misschien via PM ofzo, lekker NSBen zoals dat vaker hier gebeurt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:29 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik heb nooit klachten in het ARG7 fobo gezien
Ja, zoiets. Maar kom op zeg. Lame.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:33 schreef Patje1987 het volgende:
Maar we mochten dus ook al niet SCén via de facebook van klinker?
NSB'ersquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar misschien via PM ofzo, lekker NSBen zoals dat vaker hier gebeurt.
Ik had opeens 16 nieuwe emails toen en die moest ik allemaal verwijderenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:33 schreef Patje1987 het volgende:
Maar we mochten dus ook al niet SCén via de facebook van klinker?
Janquote:
Kramp in je klikvinger.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik had opeens 16 nieuwe emails toen en die moest ik allemaal verwijderen
Ik heb dat uit staanquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik had opeens 16 nieuwe emails toen en die moest ik allemaal verwijderen
hey lief appelmeisjequote:Op dinsdag 12 april 2011 10:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi Jan!
Ik ga maar even iets eten. Honing is toch goed voor je keel ofzoiets?
Ja, snap nog steeds niet waarom dat niet mochtquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Goedemorgen gevaarlijke muis![]()
heerlijk dit toch zo'n eigen SC ?
Keelpijn. Ik kon er gister bijna niet van in slaap komen. Ook heel plotseling gewoon.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hey lief appelmeisje![]()
is er iets gaande met je gouden keeltje ?!!! nee toch ?heb je een verzekering ?!!
Nee, tuurlijk niet!quote:
Ik geniet van elk momentquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Goedemorgen gevaarlijke muis![]()
heerlijk dit toch zo'n eigen SC ?
oefff appeltje tochquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Keelpijn. Ik kon er gister bijna niet van in slaap komen. Ook heel plotseling gewoon.
Mijn zangcarrière, daar gaat ie.
Oh, wacht. Die had ik niet.
Nvm.
achja het was een omweg maar we hebben het mooi voor elkaar nu toch... proefperiode nog wel maar het gaat goed zoquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja, snap nog steeds niet waarom dat niet mocht
Oja dat weet ik nogquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
Patje ik heb weer die saaie lerares die jij ook een keer hebt mogen aanhoren :p
Zeroku jongenquote:
Hoelang gaat die periode duren?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
achja het was een omweg maar we hebben het mooi voor elkaar nu toch... proefperiode nog wel maar het gaat goed zo
Ik hoop dat ik welkom benquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
achja het was een omweg maar we hebben het mooi voor elkaar nu toch... proefperiode nog wel maar het gaat goed zo
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet!
Maar jij zei van 16 mailtjes en verwijderen.
Dan zo van klik klik, weetjewel.
Hihi.
Nee, gelukkig niet gebrokenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zeroku jongen![]()
is alles nog goed gegaan met je vader gisteravond ?
ik las iets over een gebroken hand toen ik een topic teruglas
Ok, dan komt het allemaal goed, want dat laatste doe ik niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oefff appeltje tochmaar komt goed lekker thee met honing inderdaad en geloof me die keelpijn zal net zo plots verdwijnen als dat ie gekomen is
![]()
tenzij je stiekem VanNelle zware shag rookt zonder dat ik daar weet van heb
De meeste van jullie ken ik toch alquote:
Dat is niet beslist geloof ik... maar zolang we niemand gaan vervelen of iets zal het niet eindigen ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:39 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Hoelang gaat die periode duren?
Dit. Er zitten nu al meer mensen bij dan toen we begonnen met ARG7.quote:
Mij nog niet zo goed tochh.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
De meeste van jullie ken ik toch al
Breezerquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
Maar nu gaat het over Charlie Sheen
Mij nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ken je, maar nog niet dat ik zeg dat ik je kenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nog niet zo goed neequote:
Jawel, jij was ook nog een tijdje in TAL toenquote:
Even aan mijn man vragen.quote:
Porsche met die banquote:
Klopt ja, dat was niet zo leukquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jawel, jij was ook nog een tijdje in TAL toen, niet zo lang geloof ik.
hij is een loserquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Breezer![]()
Jij bent de nieuwe Charlie Sheen man... WINNING !!
Toen er elke keer ruzie was ben ik ook weggegaan.quote:
Iedereen is welkomquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:43 schreef tdrone het volgende:
ik hoop ook dat ik welkom ben sommigen ken ik vrij goed andere niet maar nieuwe mensen zijn altijd leuk
Maar nu heet het Red Room. Alles is nu anders. ALLES.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Toen er elke keer ruzie was ben ik ook weggegaan.
Welkom hierquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:43 schreef tdrone het volgende:
ik hoop ook dat ik welkom ben sommigen ken ik vrij goed andere niet maar nieuwe mensen zijn altijd leuk
Ja dat was inderdaad toen ik net even kwam koekeloerenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Toen er elke keer ruzie was ben ik ook weggegaan.
Hoofdkwartier van de FoBohossels?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nog niet zo goed nee, maar ik zat vroeger altijd in de NB met Jan en Cosmo etc
En ik kwam af en toe in het hoofdkwartier van de FoBoHossels
Ja jullie fotoboekjequote:Op dinsdag 12 april 2011 10:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoofdkwartier van de FoBohossels?
Je bent welkom hoor tdrone.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:43 schreef tdrone het volgende:
Ook nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
ik moet nu ineens aan flippie denkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb daar één keer geprobeerd mee te posten. Maar toch vrij kliekjesachtig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar nu heet het Red Room. Alles is nu anders. ALLES.
Op het begin was het wel tof op zich. Maar toen begon het een na het andere gezeik, toen ben ik daar ook maar gegaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb daar één keer geprobeerd mee te posten. Maar toch vrij kliekjesachtig.
Verder kom ik alleen in TAL omdat FOK!idols.
Ze zijn niet allemaal zo daar hoor, een aantal zijn echt erg maar die gingen weg toen ik en Zeroku daar waren. En die kwamen terug toen wij weg gingen. Wij hadden een te hoog ONZ gehalte denk ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heerlijk die autoupdate toch?quote:
Toen met Miauw en Bella enzo. Dát was tof.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal zo daar hoor, een aantal zijn echt erg maar die gingen weg toen ik en Zeroku daar waren. En die kwamen terug toen wij weg gingen. Wij hadden een te hoog ONZ gehalte denk ik
Ik word normaalgezien altijd weggejaagd of veracht door de harde kern als ik me in een SC probeer te voegenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Probeer je in te houden dan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik word normaalgezien altijd weggejaagd of veracht door de harde kern als ik me in een SC probeer te voegenzo gaan we nooit worden toch ?!
![]()
Gaat je wel lukkenquote:
Daar ben ik vrij zeker vanquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:50 schreef JanPiraat het volgende:
en de dagcijfers gaan we ook met gemak halen nu ben ik bang
Succesquote:
Meestal welquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat komt helemaal goed!
[..]
Nee, volgens mij ben jij wel lief.
Soms ben ik wel eens vervelend, maar wel lief trouwens.quote:
Hehehe njah met uitzondering van het 'suikerklontjes incident' was ik meestal heel normaal hoor voor mijn doenquote:
Waarom schreeuw je zoquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg JAN ik heb me verslapen vanochtend
oeiiiiquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg JAN ik heb me verslapen vanochtend
Ok ok. Gelukkig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Soms ben ik wel eens vervelend, maar wel lief trouwens.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hehehe njah met uitzondering van het 'suikerklontjes incident' was ik meestal heel normaal hoor voor mijn doen
wat is het suikerklontjes incident?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hehehe njah met uitzondering van het 'suikerklontjes incident' was ik meestal heel normaal hoor voor mijn doen
Hey Truus !! ... kom eens ff langs, die afwas doet zichzelf niet verdomme !!! en Louis is net ontslagen dus daar heb je ook niks aan nu.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hallo Geraard je spreekt met Truus?!
Hoi Gerard,quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hey Truus !! ... kom eens ff langs, die afwas doet zichzelf niet verdomme !!! en Louis is net ontslagen dus daar heb je ook niks aan nu.
FOK!Idols: Stem vanaf nu op je favoriet!quote:Op zondag 3 april 2011 05:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
geweldig man hier zat iedereen op te wachten PM OF MAIL WAT BEGRIJP JE HIER NIET AAN ?!!! GA EENS KAPOT JIJ ALS EEN SUIKERKLONTJE IN HET WATER GEWOON KAPOT !!!! KAPOT !!!!
Oh, datquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:58 schreef JanPiraat het volgende:
Mijn dark side
[..]
FOK!Idols: Stem vanaf nu op je favoriet!
Gesproken als een ekte piraatquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:58 schreef JanPiraat het volgende:
Mijn dark side
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:58 schreef JanPiraat het volgende:
Mijn dark side
[..]
Oja dat heb ik gelezenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:58 schreef JanPiraat het volgende:
Mijn dark side
[..]
Oowww verkeerd verbonden in dat geval en een rare telefoonbrief stuur je me daar Truusquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoi Gerard,
We hebben nu drie weken geleden de jassen afgeleverd zoals afgesproken, echter hebben wij je betaling nog niet binnen.
Ik wil je vriendelijk doch dringend verzoeken het afgesproken bedrag zo snel mogelijk over te maken, anders worden er maatregelen getroffen.
Met vriendelijke groet,
Truus de Vries
Hoofd afdeling verkoop, Zeeman Nederland BV
Ja hallo met in the varken?!quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oowww verkeerd verbonden in dat geval en een rare telefoonbrief stuur je me daar Truus
jij bent ook weleens evil hoorquote:
eensss en jij bent ook heel erg tofquote:
Werk werk werkquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:01 schreef Danger.Mouse het volgende:
Wat zijn ieder zijn plannen voor vandaag?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:01 schreef Patje1987 het volgende:
Schutter Alphen a/d Rijn at gaarne boterhammen met pindakaas
Ja zo gaat het toch altijd? Ik snap dat echt nietquote:
Ik wil niet weten waar dat vingertje geweest isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was van plan om naar school te gaan maar ik heb net te horen gekregen dat alle lessen uitvallenquote:
Je doet alsof je het erg vindtquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:03 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik was van plan om naar school te gaan maar ik heb net te horen gekregen dat alle lessen uitvallen![]()
Dus nu maar fokken en niets doen
Als ik thuis ben, eten, rennen, slapen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:01 schreef Danger.Mouse het volgende:
Wat zijn ieder zijn plannen voor vandaag?
Eten, goed plan. Vanmiddag maar een echte bazenlunch makenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:03 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Als ik thuis ben, eten, rennen, slapen.
Ik heb helaas niets voor je, anders had ik het maar al te graag gedeeldquote:
Hahaquote:
Maar ik ben 'savonds pas thuis dus geen lunch voor mijquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:05 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Eten, goed plan. Vanmiddag maar een echte bazenlunch maken
Waarom is hij zo laat nog op. Watwat.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:08 schreef JanPiraat het volgende:
omg appeltje... dit topic vanaf 2:12![]()
Nuance
And twelve points goes to.......quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hahah die was lastigerrechts bij de steenhoop
Ja ga hem maar even flink aan de tand voelen hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Waarom is hij zo laat nog op. Watwat.
Wat ben je aan het doen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:10 schreef Omdatappel het volgende:
Oké, volgende middel.
Warm water met zout.
Gatver.
Waarvoor?? Toch niet je keel?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:10 schreef Omdatappel het volgende:
Oké, volgende middel.
Warm water met zout.
Gatver.
quote:
quote:
Hoiquote:
sterktequote:
Lukkie joequote:Op dinsdag 12 april 2011 11:13 schreef Furdinand het volgende:
Wooooow! Het is aan het gieten hier!! Gelukkig ben ik met de bus
quote:
Succes Furdiquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:16 schreef Furdinand het volgende:
Ik heb weer genoeg niks gedaan ik ga maar weer aan het werk enzo
Hahaquote:
The Beatles ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Raad eens naar welke muziek ik luister?
nee dezequote:Op dinsdag 12 april 2011 11:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Foo Fighters nog? Of nu ook de Beatles?
ohja ik heb honger en geen eten hierquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
gooi boterhamworst naar de leraar dan
Steel boterhamworst van de leraarquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ohja ik heb honger en geen eten hier
Bij m'n vorige opleiding werden gewoon computers leeggeroofd van geheugenkaarten en alles wat waardevol wasquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ze heeft haar hello kitty broodtrommel niet hier
Die is altijd op z'n plaatsquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:33 schreef Patje1987 het volgende:
Een waspoedersnuivende dino voor deze leuke SC lijkt me zeer op zijn plaats!
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat precies is wat deze SC nodig had.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:33 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
nu kan ik weer met een gerust hart aan schoolwerk gaan werkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:33 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:37 schreef Zeroku het volgende:
Gehoord in de koffiehoek: "Weet je waarom de Italianen hun koffie in van die kleine kopjes drinken? Dat doen ze expres-zo!"
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:37 schreef Michhas het volgende:
Ik had net iemand aan de lijn en die woonde op dit adres: HENGELO OV, Goudenregenstraat 46
Goudenregenstraat = Goldenshowerstreet
Gehoord in de koffiehoek: "Weet je waarom de Italianen hun koffie in van die kleine kopjes drinken? Dat doen ze expres-zo!"
quote:
Link naar je goede topics plz.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:39 schreef Patje1987 het volgende:
Ik maak de laatste tijd weer goede topics, zal wel aan het weer liggen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |