Mij nog niet zo goed tochh.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
De meeste van jullie ken ik toch al
Breezerquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
Maar nu gaat het over Charlie Sheen
Mij nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ken je, maar nog niet dat ik zeg dat ik je kenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nog niet zo goed neequote:
Jawel, jij was ook nog een tijdje in TAL toenquote:
Even aan mijn man vragen.quote:
Porsche met die banquote:
Klopt ja, dat was niet zo leukquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jawel, jij was ook nog een tijdje in TAL toen, niet zo lang geloof ik.
hij is een loserquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Breezer![]()
Jij bent de nieuwe Charlie Sheen man... WINNING !!
Toen er elke keer ruzie was ben ik ook weggegaan.quote:
Iedereen is welkomquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:43 schreef tdrone het volgende:
ik hoop ook dat ik welkom ben sommigen ken ik vrij goed andere niet maar nieuwe mensen zijn altijd leuk
Maar nu heet het Red Room. Alles is nu anders. ALLES.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Toen er elke keer ruzie was ben ik ook weggegaan.
Welkom hierquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:43 schreef tdrone het volgende:
ik hoop ook dat ik welkom ben sommigen ken ik vrij goed andere niet maar nieuwe mensen zijn altijd leuk
Ja dat was inderdaad toen ik net even kwam koekeloerenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Toen er elke keer ruzie was ben ik ook weggegaan.
Hoofdkwartier van de FoBohossels?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nog niet zo goed nee, maar ik zat vroeger altijd in de NB met Jan en Cosmo etc
En ik kwam af en toe in het hoofdkwartier van de FoBoHossels
Ja jullie fotoboekjequote:Op dinsdag 12 april 2011 10:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoofdkwartier van de FoBohossels?
Je bent welkom hoor tdrone.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:43 schreef tdrone het volgende:
Ook nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
ik moet nu ineens aan flippie denkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb daar één keer geprobeerd mee te posten. Maar toch vrij kliekjesachtig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar nu heet het Red Room. Alles is nu anders. ALLES.
Op het begin was het wel tof op zich. Maar toen begon het een na het andere gezeik, toen ben ik daar ook maar gegaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb daar één keer geprobeerd mee te posten. Maar toch vrij kliekjesachtig.
Verder kom ik alleen in TAL omdat FOK!idols.
Ze zijn niet allemaal zo daar hoor, een aantal zijn echt erg maar die gingen weg toen ik en Zeroku daar waren. En die kwamen terug toen wij weg gingen. Wij hadden een te hoog ONZ gehalte denk ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heerlijk die autoupdate toch?quote:
Toen met Miauw en Bella enzo. Dát was tof.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal zo daar hoor, een aantal zijn echt erg maar die gingen weg toen ik en Zeroku daar waren. En die kwamen terug toen wij weg gingen. Wij hadden een te hoog ONZ gehalte denk ik
Ik word normaalgezien altijd weggejaagd of veracht door de harde kern als ik me in een SC probeer te voegenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Probeer je in te houden dan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik word normaalgezien altijd weggejaagd of veracht door de harde kern als ik me in een SC probeer te voegenzo gaan we nooit worden toch ?!
![]()
Gaat je wel lukkenquote:
Daar ben ik vrij zeker vanquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:50 schreef JanPiraat het volgende:
en de dagcijfers gaan we ook met gemak halen nu ben ik bang
Succesquote:
Meestal welquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat komt helemaal goed!
[..]
Nee, volgens mij ben jij wel lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |