Oowww verkeerd verbonden in dat geval en een rare telefoonbrief stuur je me daar Truusquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoi Gerard,
We hebben nu drie weken geleden de jassen afgeleverd zoals afgesproken, echter hebben wij je betaling nog niet binnen.
Ik wil je vriendelijk doch dringend verzoeken het afgesproken bedrag zo snel mogelijk over te maken, anders worden er maatregelen getroffen.
Met vriendelijke groet,
Truus de Vries
Hoofd afdeling verkoop, Zeeman Nederland BV
Ja hallo met in the varken?!quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oowww verkeerd verbonden in dat geval en een rare telefoonbrief stuur je me daar Truus
jij bent ook weleens evil hoorquote:
eensss en jij bent ook heel erg tofquote:
Werk werk werkquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:01 schreef Danger.Mouse het volgende:
Wat zijn ieder zijn plannen voor vandaag?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:01 schreef Patje1987 het volgende:
Schutter Alphen a/d Rijn at gaarne boterhammen met pindakaas
Ja zo gaat het toch altijd? Ik snap dat echt nietquote:
Ik wil niet weten waar dat vingertje geweest isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was van plan om naar school te gaan maar ik heb net te horen gekregen dat alle lessen uitvallenquote:
Je doet alsof je het erg vindtquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:03 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik was van plan om naar school te gaan maar ik heb net te horen gekregen dat alle lessen uitvallen![]()
Dus nu maar fokken en niets doen
Als ik thuis ben, eten, rennen, slapen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:01 schreef Danger.Mouse het volgende:
Wat zijn ieder zijn plannen voor vandaag?
Eten, goed plan. Vanmiddag maar een echte bazenlunch makenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:03 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Als ik thuis ben, eten, rennen, slapen.
Ik heb helaas niets voor je, anders had ik het maar al te graag gedeeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |