Het is weer maandag, het mooie weekend zit erop maar ik had vandaag vrij van school. Mijn Oma vroeg of ik mee ging wandelen door de natuur. Ik doe dit wel vaker want mijn Oma is een beetje dement dus loop ik met haar door de natuur omdat ze daar van geniet en ik wil mijn Oma een fijne oude dag gunnen.
Er liep een man met 2 honden door de natuur en die honden kwamen gevaarlijk en agressief over maar waren niet zo groot. Maar ze waren los en dat mag eigenlijk niet want dat kan gevaarlijk zijn.
Ja nou die honden lieten hun tanden zien en waren wild aan het rennen om mijn Oma heen, misschien roken ze de bloemen parfum van mijn Oma en kwam dit dreigend over. Maar door dit voorval is mijn Oma gevallen en kwam in de brandnetels. Maar ze was erg in de war en riep om hulp te schreeuwen. Ze was zo in de war dat ze met haar handen die witte bloemetjes ook in haar ogen wreef en schreeuwde dat ik over haar heen moest plassen

Mja ze was helemaal ontspoort en begon ook te schuimbekken en overal waren rode bultjes.
Weet iemand er een goed middel tegen brandnetels want ik heb haar gewoon moeten vastbinden in haar stoel net omdat ze helemaal wild werd.