minstens. Ik neem aan dat je de uitkomst eind deze week doorgeeft voor de statuten reglementen?quote:
Ik zal eerst even de kamervragen af moeten wachten voor ik dit zomaar op Fok! ga zetten anders word ik weer gewaterboard door de AIVD zoals al eerder gebeurd is met zulke wereldverbeterende uitslagenquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:13 schreef Bachnakker het volgende:
[..]
minstens. Ik neem aan dat je de uitkomst eind deze week doorgeeft voor de statuten reglementen?
geen punt, we hebben tijd tot na de koffie. Kladje mag naar Gerald met een CC in postvak uit bij Gertruide van de afdeling plantenzaken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zal eerst even de kamervragen af moeten wachten voor ik dit zomaar op Fok! ga zetten anders word ik weer gewaterboard door de AIVD zoals al eerder gebeurd is met zulke wereldverbeterende uitslagen
JanPiraat vecht tegen de kanker acrobaat.quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zal eerst even de kamervragen af moeten wachten voor ik dit zomaar op Fok! ga zetten anders word ik weer gewaterboard door de AIVD zoals al eerder gebeurd is met zulke wereldverbeterende uitslagen
Ik zou nooit tegen Adriaan vechtenquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
JanPiraat vecht tegen de kanker acrobaat.
Ik ben wat paranoïde geworden de laatste tijd en doe het alleen nog maar met postduiven nu.quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:18 schreef Bachnakker het volgende:
[..]
geen punt, we hebben tijd tot na de koffie. Kladje mag naar Gerald met een CC in postvak uit bij Gertruide van de afdeling plantenzaken.
triestig. Janny was ook al zo overstuur door dat berichtje van het bestuur over die reorganisatie-canvasdoeken. Pakte zo haar tas en liep de deur uit. Terwijl ze buiten zit. De werkdruk ís te hoog, daar moet iets aan gedaan worden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben wat paranoïde geworden de laatste tijd en doe het alleen nog maar met postduiven nu.
En 2 tegelijk heeft al voor wat problemen gezorgd dus ik hoop dat Gertruide even geduld heeft en het bericht na Gerald wil lezen die uiteraard als eerste mag terwijl Gertruide bezig is met de afwas
Ja maar Janny heeft het sowieso al moeilijk omdat haar man er vandoor is gegaan met een 'body pillow' en niet te vergeten dat haar kat is weggelopen afgelopen donderdag dus die loopt nu sowieso al om het geringste gewoon wegquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:26 schreef Bachnakker het volgende:
[..]
triestig. Janny was ook al zo overstuur door dat berichtje van het bestuur over die reorganisatie-canvasdoeken. Pakte zo haar tas en liep de deur uit. Terwijl ze buiten zit. De werkdruk ís te hoog, daar moet iets aan gedaan worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |