quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel he maar dan heb je het over 20 jaar zo kut als je achter een vuilniswagen aanloopt..
Hoiquote:
Hoiquote:
Furrrquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:16 schreef Furdinand het volgende:
Ja halloik heb honger maar heb geen Bammetjes bij
Een dag school missen kan toch wel?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel he maar dan heb je het over 20 jaar zo kut als je achter een vuilniswagen aanloopt..
we hebben vrijdag inleverdag van het project dus op het moment nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:17 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Een dag school missen kan toch wel?
Kun je er thuis niet aan werken?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
we hebben vrijdag inleverdag van het project dus op het moment niet
Awh, kusjen op je pijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:19 schreef Omdatappel het volgende:
Mijn keel doet echt pijn.
Zingen zit er voorlopig even niet in, denk ik zo.
Ohh projecten in groepsverbandquote:
Ja, dit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is het een idee om de oude topics ook in de OP te zetten? En een wikipage voor de OP?
Waaromquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, dit.
Maar PiRaNiA vindt ons geloof ik niet zo aardig.
Mwa dat denk ik niet, misschien hebben er mensen lopen klagen omdat telkens bij de laatste berichten overal ARG7 stond? Je weet maar nooit met die fobo hosselaars.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, dit.
Maar PiRaNiA vindt ons geloof ik niet zo aardig.
Ik heb nooit klachten in het ARG7 fobo gezienquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mwa dat denk ik niet, misschien hebben er mensen lopen klagen omdat telkens bij de laatste berichten overal ARG7 stond? Je weet maar nooit met die fobo hosselaars.
Denk inderdaad ook dat hij het niet zo erg vindt, het mag alleen niet, daarom moest ARG7 dicht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mwa dat denk ik niet, misschien hebben er mensen lopen klagen omdat telkens bij de laatste berichten overal ARG7 stond? Je weet maar nooit met die fobo hosselaars.
Ik ook niet maar misschien via PM ofzo, lekker NSBen zoals dat vaker hier gebeurt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:29 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik heb nooit klachten in het ARG7 fobo gezien
Ja, zoiets. Maar kom op zeg. Lame.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |