Mijn sluitpost lijkt me overduidelijk. Zo niet : Regels voor Klaagbaakquote:Op donderdag 28 april 2011 13:13 schreef MuVo het volgende:
Huh?! Waarom is mijn waargebeurd verhaal met klacht en anti klacht gesloten? Splinternieuw schoenen vernield! ? Er zat zo veel werk in, ik kon nog haast niks meer herinneren waar door het lang duurde voordat ik alles had opgeschreven!
Je kan zien hoeveel notes je hebt bij het balkje bovenin bij:quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:53 schreef Bartcoah het volgende:
Waar kan je je notes zien? Hoe kan je zien dat je een tijdelijk ban hebt etc. Ik kon eerst niet posten, ik zou graag zien hoe en waarom dan hoeft het niet meer te gebeuren.
lolquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je kan zien hoeveel notes je hebt bij het balkje bovenin bij:
Abonnementen > Notes Opvragen
Helaas kost het geld om al je notes in te zien (een fijne 5 euro
)
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:51 schreef schavuit1986 het volgende:
Terechte klacht. Plas in hun konten. Zal ze leren, TS!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:52 schreef schavuit1986 het volgende:
Buiten heb je kans dat je in je kont geplast wordt. Zolderkamer
quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:47 schreef schavuit1986 het volgende:
Voetbal![]()
Laat je toch in je kont plassen TS.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:30 schreef schavuit1986 het volgende:
Plas kankerhard in haar kankerkont.
Wilde het net aankaarten inderdaad.quote:
Bedankt. Het moet voor jullie moderators ook zeer vervelend zijn. Jullie komen geregeld met dit soort afgrijselijke afbeeldingen in aanraking en zijn ook nog eens belast met het verwijderen ervan, waar anderen met wat geluk nog snel weg kunnen klikken of scrollen om het zeer schokkende beeld zo snel mogelijk weg te krijgen.quote:
Och jezus vent, hou toch eens op man, gare slijmbalquote:Op zondag 1 mei 2011 13:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Bedankt. Het moet voor jullie moderators ook zeer vervelend zijn. Jullie komen geregeld met dit soort afgrijselijke afbeeldingen in aanraking en zijn ook nog eens belast met het verwijderen ervan, waar anderen met wat geluk nog snel weg kunnen klikken of scrollen om het zeer schokkende beeld zo snel mogelijk weg te krijgen.
Nee, het is gewoon mijn visie op het plaatsen van dit soort walgelijke afbeeldingen.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:11 schreef RickoKun het volgende:
Och jezus vent, hou toch eens op man, gare slijmbal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |