Nicolet, die hele goedkope, vuile slet.quote:Op maandag 11 april 2011 21:32 schreef Geo3kant het volgende:
nicolet.. kruip er maar bij in me bed ha
Was jij zeker weer? Mr ik open geen topics..quote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat krijg je als je moet wachten op de persoon van de lapo.
Haar ultieme droom is de Jupiler League, dat zegt genoeg...quote:
Dat is gewoon gezond hoor als man om er naar te kijkenquote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef Eenskijken het volgende:
triest hoor. komt er een vrouw in beeld.. komt iedereen opeens klaar. nooit een vrouw gezien ofzo? tering.
Zie je niet elke dag, Vrouwelijk scheidsquote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef Eenskijken het volgende:
triest hoor. komt er een vrouw in beeld.. komt iedereen opeens klaar. nooit een vrouw gezien ofzo? tering.
Ik kom toch nooit buitenquote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef Eenskijken het volgende:
Wist je dat nog niet over hem?quote:Op maandag 11 april 2011 21:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat is gewoon gezond hoor als man om er naar te kijken
Bende gij van de verkeerde kant?
Lekker respectvol als iedereen roept 'JEZUS WAT EEN LEKKER WIJF'..quote:Op maandag 11 april 2011 21:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat is gewoon gezond hoor als man om er naar te kijken
Ja, echt een hoop hitsigheid ineen vanwege een random girl.quote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef Eenskijken het volgende:
Compliment?quote:Op maandag 11 april 2011 21:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Lekker respectvol als iedereen roept 'JEZUS WAT EEN LEKKER WIJF'..
"Dat is een aantrekkelijke schattige jonge dame"quote:Op maandag 11 april 2011 21:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Lekker respectvol als iedereen roept 'JEZUS WAT EEN LEKKER WIJF'..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |