quote:Als het dan écht spotgoedkoop en toch nog een beetje comfortabel moet, dan is een belastingvrije Audi 80 op gas misschien wel één van de betere opties. Herald Gerdes lacht zich een deuk in zijn 26 jaar jonge Audi, die zelfs naar hedendaagse maatstaven heel fatsoenlijk rijdt. En met pas 160.000 kilometer op de klok kan deze 80 nog wel even mee.
Wat maakt autorijden duur? Afschrijving, brandstof, belasting en verzekering. Valt daarop te bezuinigen? Jazeker! Want van waardevermindering is hier nauwelijks sprake, een litertje lpg kost ongeveer 55 cent, de staatskas wordt niet veel wijzer van een auto die ouder is dan 25 jaar en de klassiekerverzekering is ook niet al te prijzig. En dan hebben we nog de post onderhoud. De degelijke techniek van deze Audi vraagt niet meer aandacht dan die van een jonge auto. Herald heeft in iets meer dan een jaar tijd al meer dan 40.000 kilometer gereden, zonder noemenswaardige problemen. En om het allemaal nog sappiger te maken: hij krijgt van zijn werkgever ook nog eens een kilometervergoeding voor de dagelijkse ritten door de provincies Drenthe en Groningen! Dat is nog eens slim rijden. Herald: “Ik heb deze auto in Duitsland gekocht, in het plaatsje Vechta. Hij was van de dochter van de eerste eigenaar. Er stond iets van 120.000 kilometer op de teller. Absurd weinig voor een auto van die leeftijd. Op het linkerachterscherm zat wat roest, als gevolg van een slecht herstelde schade. Ik heb de prijs naar E 750 kunnen krijgen en samen met mijn buurman heb ik de auto opgehaald. Omdat hij toen net geen 25 jaar oud was, moest ik nog zo’n E 100 aan bpm betalen.”
Ruimer dan een A4!
Wat meteen al opvalt wanneer je achter het stuur stapt, is de prima zitpositie en de interieurruimte. Op de achterbank zit je zelfs ruimer dan in de nieuwste Audi A4! Lang leve de vooruitgang. Er is zelfs een programmeerbare standkachel van Webasto aanwezig, die de vorige eigenares liet inbouwen. Herald: “Het enige wat ik in de zomer mis, is airco. Maar dat is dan ook alles, want de auto rijdt gewoon erg goed. Kort na aanschaf heb ik een gasinstallatie laten inbouwen. Die was duurder dan de auto zelf, maar dat is binnen een jaar terugverdiend. Op een volle tank haal ik meestal 440 kilometer, met een verbruik van 1 op 10. Een pluspunt is de vijfbak, die bij deze auto 4 + E heet. Dat drukt het verbruik en door de lagere toerentallen is het motorgeluid minder. Op de snelweg kun je er prima 140 km/h mee rijden, zonder dat horen en zien je vergaan. De laatste tijd heb ik met vochtig weer wat startproblemen. Ik denk dat de bougiekabels en de verdelerkap niet zo goed meer zijn. En vorige maand deed het dimlicht het niet meer. Dat bleek aan de schakelaar op het dashboard te liggen. Door de draden anders aan te sluiten, werkt het weer. Dus nu heeft de lichtschakelaar nog maar één stand, maar dat maakt mij niet uit. Je rijdt toch nooit met stadslichtjes.”
Geld over voor een Vijf
Audi besteedde in de jaren tachtig al de nodige aandacht aan zuinig rijden. Dat valt op te maken aan de speciale versnellingsbak en de Econmeter met schakelindicator in het instrumentenpaneel. De afwezigheid van een rechterbuitenspiegel zal er wel niets mee te maken hebben, maar draagt een heel klein beetje bij aan een lagere luchtweerstand. De rest moet de bestuurder doen. Herald: “Het is leuk om te zien hoe collega’s op deze of mijn andere auto reageren. Kom ik met de Audi, dan vinden ze dat ik in een oud barrel rijd. Pak ik mijn BMW 5-serie Touring, dan is-ie weer te duur. Maar mede dankzij die goedkope klassieker kan ik privé in een mooie Vijf rijden.” Eenmaal op de brug zien we dat dit oudje zelfs een katalysator heeft. Die is er in Duitsland onder gezet, omdat je daar korting op de belasting krijgt met zo’n uitlaatgasreiniger. Kortom, ondanks de leeftijd is dit een relatief schone auto, dankzij die kat en de schone lpg als brandstof. De keuring brengt aan het licht dat een onderhoudsbeurt op korte termijn geen overbodige luxe is. Herald: “Dat idee had ik ook al. Ik had zelf het gevoel dat de koppeling iets minder begint te worden, maar dat schijnt niet zo te zijn. Een meevaller. Omdat ik er nog lang mee wil rijden, is goed onderhoud belangrijk. Ik ga voor minstens nog eens 160.000 goedkope kilometers!”
DE MENING VAN MIKE
“Degelijke wagens, die oude Audi’s. En dankzij de eenvoudige techniek kan er weinig stuk. Even een goede onderhoudsbeurt en hij kan er weer een jaartje tegen.”
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Met 50 cent ook. Flauw.quote:Op maandag 11 april 2011 20:44 schreef Barcaconia het volgende:
Tegenvaller, niet gewonnen.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=350452362168
whehe mijn spoiler, wat doe je.quote:
Was jij dat?quote:
nee Tuvel een echte..... 80quote:
Ja, ik weet wat een Audi 80 is, die Avus is gewoon zo'n mooie naamgevings-fail.quote:Op maandag 11 april 2011 20:57 schreef lipje het volgende:
[..]
nee Tuvel een echte..... 80
[ afbeelding ]
ik kan de foto;s van de 1e ringmeet nieet online terugvindenquote:Op maandag 11 april 2011 21:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat een Audi 80 is, die Avus is gewoon zo'n mooie naamgevings-fail.
Dan krijgt die ook een banquote:Op maandag 11 april 2011 21:30 schreef Barcaconia het volgende:
Dalijk komt er nog iemand die een minibike op campinggas wil laten lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh, en. tvp.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Moet ik je hele cd maar ff uploaden dan?quote:Op maandag 11 april 2011 21:25 schreef lipje het volgende:
[..]
ik kan de foto;s van de 1e ringmeet nieet online terugvinden![]()
Doctor Google help !!!
ja en lexxxie het rondje ernaquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 21:41 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]ik zocht die kop uit het raam, bij VenloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh, en. tvp.
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
OP?quote:Op maandag 11 april 2011 21:46 schreef lipje het volgende:
[..]
ik zocht die kop uit het raam, bij Venlo
ja maar dan de hele fotoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op maandag 11 april 2011 21:51 schreef 2cv het volgende:
Afgelopen weekend gehoord dat iemand z'n audi 80 nar de sloop gebracht heeft.Ik zou een Audi 80 al naar de sloop brengen als de asbak vol was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Die pino had het ding eerder voor tig euro op laten knappenquote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zou een Audi 80 al naar de sloop brengen als de asbak vol was.
Wat? Echt?quote:Op maandag 11 april 2011 23:22 schreef Tjabbo het volgende:
of zou hij nu weer zijn eigen topic gaan modden zoals hij al eens eerder deed met zijn vorige auto topic
ik ga morgen naar de fabriek waar ALLE audi motoren, plus de TT en A3 cabrio en sedan worden gebouwdquote:
Nee hoor. Zo is Pumatje.. Ligt niet aan jou.quote:Op maandag 11 april 2011 23:22 schreef Tjabbo het volgende:
he damn is die pumatje een klapjosti of niet ?
in dat mr2 topic.
of doe ik het echt verkeerd? kritisch zijn wordt niet gewaardeerd.
of zou hij nu weer zijn eigen topic gaan modden zoals hij al eens eerder deed met zijn vorige auto topic
Ik vind jouw reactie in dat topic opzich goed en opbouwend, maar die oneliners zijn ook wel een beetje belachelijk hoorquote:Op maandag 11 april 2011 23:22 schreef Tjabbo het volgende:
he damn is die pumatje een klapjosti of niet ?
in dat mr2 topic.
of doe ik het echt verkeerd? kritisch zijn wordt niet gewaardeerd.
Ik ben benieuwd naar de gedachte hierachter, ik herken zijn username helemaal nietquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 23:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee hoor. Zo is Pumatje.. Ligt niet aan jou.
Wat een fijne avond. Ik ken 'm alleen uit DEF eigenlijk, als een nogal opgefokt typje, i.i.g. in mijn ogen [ x ] ONGESCHIKT, maar goed.quote:
Pumatje eerst op mijn CRX : "quote:Op maandag 11 april 2011 23:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de gedachte hierachter, ik herken zijn username helemaal niet
Hij kan idd wat moeilijk tegen kritiek had ik gemerkt in het begin van dat topic toen ik op en aanmerkingen had over zijn laswerk.quote:Op maandag 11 april 2011 23:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Pumatje eerst op mijn CRX : "![]()
!!!"
Anne zei een keer iets niet zo aardigs tegen Pumatje in een ander topic.
Pumatje ineens in mijn projecttopics alles afkraken en vervelend doen.
En daarnaast achter de schermen.. DEF.. de rest van PTA.. opgefokt mannetje iig.
Ik vind witte auto's mooi. Om te dumpen op de noordpool, daar vallen ze niet zo op.quote:Op maandag 11 april 2011 23:32 schreef Anne het volgende:
En hij heeft altijd gelijk. Zonder onderbouwing ook. Gewoon geen discussie mogelijk.
En hij kan niet tegen "ik vind dat wit niet zo mooi"-posts, weetjewel.
Dat wit is dan ook prachtig. En nu niet hier tegenin gaan want ik heb gelijk en dat weet je.quote:Op maandag 11 april 2011 23:32 schreef Anne het volgende:
En hij heeft altijd gelijk. Zonder onderbouwing ook. Gewoon geen discussie mogelijk.
En hij kan niet tegen "ik vind dat wit niet zo mooi"-posts, weetjewel.
quote:Op maandag 11 april 2011 23:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee hoor. Zo is Pumatje.. Ligt niet aan jou.
Ik vind projecttopics leuk, maar die van Pumatje laat ik altijd mooi links liggen.
En mocht je hem zelf zien modden en ik zie het over het hoofd, roep even.
Ik vind bepaalde witte auto's wel mooiquote:Op maandag 11 april 2011 23:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind witte auto's mooi. Om te dumpen op de noordpool, daar vallen ze niet zo op.
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 20:19 schreef Barcaconia het volgende:
Af en toe gebeurd het zomaar dat die dingen in mensen hun PM-box belanden, heb ik vernomen.
ja, 15 graden was net wat te koud voor op het terras hier, rot man!quote:Op maandag 11 april 2011 23:30 schreef Duvel het volgende:
Wat een teringweer trouwens, ik ga mooi m'n nest in. Doei!
Mijn ogen. Wat doe je.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 23:36 schreef Barcaconia het volgende:
Het doed overigens pijn aan mijn ogen om dat terug te lezen
Op je flikker van wie, voor wat?quote:Op maandag 11 april 2011 23:37 schreef Dangel het volgende:
blij dat ik onder deze account ingelogd ben voor ik weer op mn flikker krijg
quote:
Ik mag bepaalde FA's, users niet, andere crewleden niet. Dat ze allemaal de schijt krijgen.quote:Op maandag 11 april 2011 23:39 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben niet eens moderator en ik mag bepaalde mods al niet.
Mijn eerste BX was wit.quote:Op maandag 11 april 2011 23:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind bepaalde witte auto's wel mooi.
Ik zou mijn Cupra ook wel wit willen hebben eigenlijk, met zwarte velgjes. (mijn velgen zijn trouwens al zwart, komt goed uit
)
Nee, kuthobby.quote:
Nee hoor, ik heb vaker smerige handen dan schone.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
Oude Criezel is een bepaalde witte auto !quote:
Dat is toch geen auto joh.quote:Op maandag 11 april 2011 23:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Oude Criezel is een bepaalde witte auto !
quote:Op maandag 11 april 2011 23:47 schreef Barcaconia het volgende:
Goh Anne, hoe kan het nou dat ze jou met SD verwarren?
hint:* 2cv is het er mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tip: schakel uit protest je avatar uit.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Nee, het is nu een pakketje schroot zonder dun laagje chroom.quote:
/carequote:Op maandag 11 april 2011 23:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
* 2cv is het er mee eens.
Tip: schakel uit protest je avatar uit.
Ditquote:
ik zal eens kijken of ik wat vindquote:Op maandag 11 april 2011 23:38 schreef Barcaconia het volgende:
Oh, Dangel, als je wat exotische buitenlandse kentekenplaten kunt meeklauen ben ik je koper
Ik zal ze persoonlijk af komen halen met een interessante voiture als je iets meeneemtquote:
oh, laat dan maarquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zal ze persoonlijk af komen halen met een interessante voiture als je iets meeneemt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:04 schreef Dangel het volgende:
[..]
oh, laat dan maarJe mag ze ook met de post sturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
Hij beweerd toch niet dat hij de universiteit afgeront heefd?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:28 schreef Anne het volgende:
Auto onderdelen kopen, online/offline. Wat is jouw ervaring?
Is het d-day vandaag ofzo?
Dat heeft iedereen toch op FOK! ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hij beweerd toch niet dat hij de universiteit afgeront heefd?
Je verwart de universiteit met een lul van 35cm (gemiddeld).quote:
Ja, we geven jou bij deze officieel toestemming om hierover een mooi topic te openenquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:51 schreef Dr_Flash het volgende:
zeg PTA gespuis, doen we / jullie vandaag nog iets aan de eerste bemande ruimtevlucht van Joeri Gagarin, vandaag 50 jaar geleden?
50 jaar mensen in de ruimte!quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Lamme tekkels.
Ik ga slapen. Als er morgen voor de lunch nog niks is sprokkel ik wel wat bij mekaar
Wat staat er te gebeuren? Gaat hij ook een ruimtevlucht maken?quote:
Nee, op mijn atoomonderzebrafantjequote:
Daluk gaat SD solliciteren naar een baan alsquote:
Suck-sex!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daluk gaat SD solliciteren naar een baan als [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]poetser bij een infra bedrijf
Ik hoop het niet; het is met 2 kerelsquote:
Bummer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik hoop het niet; het is met 2 kerels
Ja idd, Annie had dezelfde pech: die had d'r solli met 2 chica'squote:
Is daar nou al een keer wat van bekend?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja idd, Annie had dezelfde pech: die had d'r solli met 2 chica's
De laatste keer zat er een man bij hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja idd, Annie had dezelfde pech: die had d'r solli met 2 chica's
Ja en nee. Nog in onderhandeling over het loon.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is daar nou al een keer wat van bekend?
Ik heb nog wel een eeepc liggen. Het is mij nooit gelukt om daar XP op te krijgen. Kan je Anrroid gewoon downloaden dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:46 schreef Barcaconia het volgende:
Wow, dat Android werkt best geniaal
Ik denk dat ik windows van mijn eeepc afpleur...
Ik had het ding ooit hier op fok gekocht met XP al voorgeinstalleerd. Ik heb dus eigenlijk nooit gezien wat er origineel op stond.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een eeepc liggen. Het is mij nooit gelukt om daar XP op te krijgen. Kan je Anrroid gewoon downloaden dan?
Probleem met XP die ik heb is dat de 4GB schijf standaard helemaal vol zit waardoor hij veel trager gaat werken. Eigenlijk zou ik de secundaire 16GB opslag moeten gebruiken voor Windows maar zoals gezegd was deze al geïnstalleerd toen ik hem kocht en heb ik dus geen idee hoe ik dat zelf opnieuw moet doen. Daarom blijf ik er maar vanaf.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijne is ook van medio 2008Ik heb die met Linux erop, omdat daar wat meer schijfruimte in zat. Maar idd veel en veel te weinig
Heb m ook na die ene vakantie waar ie voor bedoeld was, weinig meer gebruikt eigenlijk.
Ik gebruikte hem vooral om vast mijn foto's over te zetten op vakantie. EN ze een beetje op enigszins fatsoenlijk formaat te bekijken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:16 schreef Barcaconia het volgende:
Ik gebruik hem altijd onderweg en op vakantie. Het ding is al in Amerika, heel Europa, Azie, Australië etc geweest. Zo heerlijk draagbaar he.
Nu heb ik hem ook altijd bij onderweg. Even een mailtje, even een ditje even een datje. Maar binnenkort wordt het tijd voor een tablet om hem te vervangen.
Die deed het inderdaad niet, ik heb die andere gedownload die ze aanbieden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Laat ook maar, dat windiskimager doet gewoon niks.
Ik ken 'm alleen van DEF hè...quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:31 schreef Tjabbo het volgende:
Heerlijk dat jullie net zo de pest aan pumatje hebben als ik
De saamhorigheid keert terug.
Gevenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:26 schreef Barcaconia het volgende:
Maar als je hem toch niet gaat gebruiken mag je hem ook aan een goed doel geven hoor (lees:mij) zodat ik geen investering van een 2de netbook/tablet hoef te doen.
Nee, dan koop ik wel wat fatsoenlijksquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik wil hem alleen kennen van DEF hè...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee, dan koop ik wel wat fatsoenlijks
Naaisquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:44 schreef densmee het volgende:
vanaf zaterdag knallen met deze motor [ afbeelding ]
het is die motor gewordenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Naaistof ook in het zwart/anthraciet
Positief, vind ik, denk ik, hoop ik, mijn detacheerder was er ook bij, en die had dezelfde indruk; volgende week hoor ik meerquote:
Scheurtjes in kuipwerk zijn standaard, heb ik ook, als ze heel lelijk zijn of werken kun je er even een polymatje achter plakken, als het gewoon strak zit: lekker zo latenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:10 schreef densmee het volgende:
[..]
het is die motor gewordenalleen een scheurtje links boven hurricane
Oooh je werd gewoon voorgesteld op een nieuwe klusquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Positief, vind ik, denk ik, hoop ik, mijn detacheerder was er ook bij, en die had dezelfde indruk; volgende week hoor ik meer
Alles nieuw, detacheerder nieuw, opdrachtgever nieuw, ander werk als wat ik altijd deed, leukleukleukquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oooh je werd gewoon voorgesteld op een nieuwe klus
Andere regioquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alles nieuw, detacheerder nieuw, opdrachtgever nieuw, ander werk als wat ik altijd deed, leukleukleuk
Als ze me aannemen wel jaquote:
Ook datquote:
Bossche bollenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ook dat
Het enige verschil is volgens mij dat je nu vlaai trakteert ipv gebak als je wat molt
Ow.. shit kutquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:45 schreef Anne het volgende:
Teringlijer is niet hetzelfde als kut, schat.
en: Ja hééquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:41 schreef Barcaconia het volgende:
Veel "kut" toevoegen aan je zinnen, dan haal je het wel in Den Bosch.
Neefje?? schoonmoeder bedoel je?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:49 schreef T42 het volgende:
[..]
heb het neefje van deze auto ;') de vw passat 1.6 uit 82
* Duvel mompelt iets met incest.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:49 schreef T42 het volgende:
[..]
heb het neefje van deze auto ;') de vw passat 1.6 uit 82
audi en vw waren toen gewoon familiequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neefje?? schoonmoeder bedoel je?
en Houdoequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:48 schreef densmee het volgende:
[..]
en: Ja héé
godnondeju werkt ook wel goed
Dat blijft gewoon 'mazzel' of 'later'quote:
dan is het eigenlijk: jòò houdoe hééquote:
dan lachen ze je wel uit. mazzzelquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat blijft gewoon 'mazzel' of 'later'
Jij zegt altijd hooooooi.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat blijft gewoon 'mazzel' of 'later'
Dat stempeltje 'randstedeling' zal er wel altijd op blijven staan denk ik, en lachen is gezondquote:
Hebben we hier op DVD, en ik verrot het om hem te kijken, trieste kneuzenquote:
* SD pakt het afwasteiltjequote:
Je moet natuurlijk wel een beetje weten waar je over praat heaquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hebben we hier op DVD, en ik verrot het om hem te kijken, trieste kneuzen
Neequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel een beetje weten waar je over praat hea
Geef dan meteen ff het goede voorbeeldquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel een beetje weten waar je over praat hea lilleke kutnatnek
Er staat geen 'kut' bijquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Geef dan meteen ff het goede voorbeeld
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:41 schreef Barcaconia het volgende:
Veel "kut" toevoegen aan je zinnen, dan haal je het wel in Den Bosch.
quote:
Da makte gij niej ût.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:25 schreef densmee het volgende:
Is het nou godnondeju nog nie genoeg gewist mee da gezever hier.
glukkig nie nee,quote:
Oh ja sorry, kutquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Geef dan meteen ff het goede voorbeeld
Nou nou, dat ding laat zich niet zomaar afstoppenquote:
dit is een foto van voor de opknapbeurt, hijis nu gereed gemaakt voor de show waar we morgen naar toe gaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:29 schreef densmee het volgende:
[..]
glukkig nie nee,
en alexxxxx, met dat barrel naar door hongarije rijden
Ik was een beetje teleurgesteld; zoveel toffe optie's, en dan stopt het hok tegen een paalquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, dat ding laat zich niet zomaar afstoppenStevig materiaal, ganiegauwsjtuk
Een show waar ze Lada's toelatenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:40 schreef Dangel het volgende:
[..]
dit is een foto van voor de opknapbeurt, hijis nu gereed gemaakt voor de show waar we morgen naar toe gaan
een show ter ere van 40 jaar Ladaquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een show waar ze Lada's toelaten
is niet voor niks dat ze dat zo ver mogelijk weg stoppen, alleen de echte gekken liefhebbers willen daar een tering eind voor rijden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een show waar ze Lada's toelaten
Speaking of which: heb je je naaf al gescoord daar ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:17 schreef Dangel het volgende:
[..]
een show ter ere van 40 jaar Lada gebrekkige onderdelenvoorziening
Lelijke auto---\__mooie auto.quote:
quote:
Ach, als je toch genoeg geld hebt dat je er geen raad mee weet...quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:46 schreef densmee het volgende:
http://www.ed.nl/regio/ei(...)toboek-in-Eersel.ece
wow, 23000 euro voor een enzo boekje
Heej koffiemanquote:
hey Import Braboquote:
stinken van den boscharbeid ja, er is een sprookje dat gaat over een arme boswachter, en dat is niet alleen een sprookjequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:55 schreef Anne het volgende:
Densmee stinkt dus ook?
Of kwam jij niet uit Eersel?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:56 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kocht laatst een leesplankje van een kleuterschool uit Den Bosch.
Aap-noot-mies-kut stond er op.
Ken jij Boomspecialist Roest in Duizelquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:57 schreef densmee het volgende:
[..]
stinken van den boscharbeid ja, er is een sprookje dat gaat over een arme boswachter, en dat is niet alleen een sprookje![]()
Ik vind die -tsj zo irritant in het Limburgs he. Vooral Weert e.o.quote:
ja maar natuurlijk ken ik die, is wereldkampioen vellen en een maat van mijn collega.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Ken jij Boomspecialist Roest in Duizel?
Zijn vrouw was mijn collegaquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:04 schreef densmee het volgende:
[..]
ja maar natuurlijk ken ik die, is wereldkampioen vellen en een maat van mijn collega.
we hebben vorig jaar een wedstrijd georganiseerd samen met hem. Maar hoezo?
haar ken ik niet echt, van zien alleen.quote:
kijk dat maakt het verhaal wel anders, dat is een boomkwekertquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:23 schreef Anne het volgende:
Nah ik heb me vergist. Ik ken namelijk geen Jan.
Frank Roest. Blijkbaar zit ie in Vessem.
de onderdelenvoorziening in Hongarije is perfect, en vandaag inderdaad afspraken gemaakt met de man waar ik nu logeer over onderdelen voorziening, ik kan voortaan mn parts rechtstreeks uit Hongarije halenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Speaking of which: heb je je naaf al gescoord daar ?
Da's kewl, alleen zal het verzenden misschien wat langer duren, geen idee eigenlijk. Scheelt het ook nog qua prijzen? misschien is het wat om spullen mee te nemen voor clubleden? heb je meteen een spaarpotje voor de volgende tripquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:56 schreef Dangel het volgende:
[..]
de onderdelenvoorziening in Hongarije is perfect, en vandaag inderdaad afspraken gemaakt met de man waar ik nu logeer over onderdelen voorziening, ik kan voortaan mn parts rechtstreeks uit Hongarije halen
ik ben met een deel van het bestuur van de club op pad he?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's kewl, alleen zal het verzenden misschien wat langer duren, geen idee eigenlijk. Scheelt het ook nog qua prijzen? misschien is het wat om spullen mee te nemen voor clubleden? heb je meteen een spaarpotje voor de volgende trip
mooi werkquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:02 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik ben met een deel van het bestuur van de club op pad he?en die hebben stationwagons mee en gaan eerder naar huis, wellicht dat ik een roofrack met trap koop, en windgeleiders, verder niks van plan eerlijk gezegd
Hmm, dan heeft dat weinig nut iddquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:02 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik ben met een deel van het bestuur van de club op pad he?en die hebben stationwagons mee en gaan eerder naar huis, wellicht dat ik een roofrack met trap koop, en windgeleiders, verder niks van plan eerlijk gezegd
Goed plan.quote:
Word je daar wijzer van dan ??quote:Op woensdag 13 april 2011 08:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Goed plan.
Ik heb straks een gesprek met m'n manager, zal ik gewoon eens ontslag nemen vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Word je daar wijzer van dan ??Nee, wijzer word ik er niet van, ik heb even een baaldag. Ik kan natuurlijk ook gewoon aankondigen dat ik actief op zoek ga naar ander werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Dat heeft vaak hetzelfde resultaatquote:Op woensdag 13 april 2011 08:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, wijzer word ik er niet van, ik heb even een baaldag. Ik kan natuurlijk ook gewoon aankondigen dat ik actief op zoek ga naar ander werk.
Ik kan dat hier gelukkig wel vrij open bespreken, heb geen wraakmanager of zo. Maar zo bot zal ik het niet zeggen nee.quote:Op woensdag 13 april 2011 08:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat heeft vaak hetzelfde resultaat
Is een nachtje erover slapen geen goed idee?
Neuh, dat niet, het kabbelt een beetje. En de markt is ook niet echt goed om nu van baan te wisselen.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:27 schreef Sounddragon het volgende:
Hehe, dan zou het wel een sneue lambal zijn, zulke dingen moet je idd kunnen bespreken, anders krijg je allemaal van die last minute opzeggingen van werknemers die weggaan.
Maar heb je het zó slecht naar je zin daar dat je ervoor weggaat wilt?
Als rasechte vrije-markt voorstander zeg ik dat voor de juiste mensen de markt nooit slecht is.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Neuh, dat niet, het kabbelt een beetje. En de markt is ook niet echt goed om nu van baan te wisselen.
Oh dat zal ook zeker zo zijn, maar ik heb zelf een zeker wensenpakket en ik zou daar dan te veel op moeten inleveren.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als rasechte vrije-markt voorstander zeg ik dat voor de juiste mensen de markt nooit slecht is.
Gefeliciteerdquote:
Kewl, je zin nog gekregen dus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
En mooie ook als mijn vermoeden bewaarheid wordtquote:
FF kijken wat er heel blijft met slachtenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:25 schreef Freezer het volgende:
eentje met van die zachte oortjes en eentje met een staartje?
Mja, ik ging een tijd geleden naar m'n manager voor meer geld, zijn antwoord toen: "eh ja, de grootste stap maak je toch als je van baan verandert'. Maar goed, het was een prettig gesprek, dus ik heb er niet over hoeven beginnen.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:43 schreef Barcaconia het volgende:
Maargoed, zoals ik eerder al zei zou ik NOOIT bij je baas aangeven dat je rondkijkt voor een andere baan zonder iets gevonden te hebben. Kan alleen maar tegen je werken.
Als je een fatsoenlijk alternatief hebt gevonden kun je eens gaan praten bij je huidige baas.
edit: nja, nooit is ook een groot woord. Nooit als je er niet urgent weg wilt bedoel ik eigenlijk. Als het echt niet bevalt en je zeker weet dat je er niet mee door wilt kun je beter vandaag dan morgen stoppen.
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:14 schreef Sounddragon het volgende:
Eén of andere grafkat heeft heel het pand hier volgestempeld met zandpoten; overal overheen gebanjerd; de kasten, de bank, de tafel, de tafel in de keuken, het bed, en in de badkamer de pleerolstandaard als krabpaal gebruikt.. GRRRR!![]()
![]()
![]()
als ik hem betrap maak ik er pantoffels van
![]()
Omdat ik bij de bank een bivakmuts of integraalhelm nodig heb.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:54 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom ga je naar je manager voor meer geld?
Weinig kilometer voor DEZE bouwjaar...quote:Op woensdag 13 april 2011 15:20 schreef Hyman het volgende:
http://link.marktplaats.nl/437861524
hebbuh.
Nee hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 15:58 schreef Freezer het volgende:
[..]
Weinig kilometer voor DEZE bouwjaar...
Kleedje op de achterbank.....
Ok plus punt het is een volvo....
Minpunt het is een renault motor
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kewl, je zin nog gekregen dus?
Hopelijk gaan die weekenden sowieso op de schop, assiebegrijpwakbedoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, alleen ga ik straks wel weer er vandaan verhuizenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:16 schreef Barcaconia het volgende:
Zit je ook mooi wat dichter bij huis. En niet meer in Eindhoven wat opzich al een verademing moet zijn.
Saai, maar degelijk en betaalbaar te rijden als je een beetje km's maaktquote:Op woensdag 13 april 2011 15:20 schreef Hyman het volgende:
http://link.marktplaats.nl/437861524
hebbuh.
Nee, dan heb ik geen pantoffelsquote:
Uhhuh.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Hopelijk gaan die weekenden sowieso op de schop, assiebegrijpwakbedoel.
Het is alleen nog de vraag welke kant opquote:Op woensdag 13 april 2011 16:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, alleen ga ik straks wel weer er vandaan verhuizen.
...
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?quote:
Ik heb ff een ommetje gemaakt op de terugweg; ze zijn nog een beetje van slag denk ikquote:Op woensdag 13 april 2011 17:38 schreef Anne het volgende:
Wat rijdt er trouwens belachelijk veel politie rond in Heerlen. Ik denk dat ik 8 motoren heb gezien, 5 auto's en nog een bus vol met agenten.
Boefjequote:Op woensdag 13 april 2011 17:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb ff een ommetje gemaakt op de terugweg; ze zijn nog een beetje van slag denk ik
Pisgroen ?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:55 schreef Paladijn het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/04_april/13/binnenland/moord-utrecht-pokeravond.xml
Misbruik van pisgroene saabs!
Ik heb een filmpje gezien van een onverdoofd mens dat in z'n auto lag te sterven na een verkeersongeluk (ik zal het jullie besparen).quote:Op woensdag 13 april 2011 18:09 schreef Duvel het volgende:
Ik heb een filmpje gezien over het onverdoofd slachten van dieren voor consumptie.
Ik geloof dat ik vegetariër word.
Moet jij niet eens naar de dokter?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:55 schreef Paladijn het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/04_april/13/binnenland/moord-utrecht-pokeravond.xml
Misbruik van pisgroene saabs!
ze maken ze toch eerst dood?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:09 schreef Duvel het volgende:
Ik heb een filmpje gezien over het onverdoofd slachten van dieren voor consumptie.
Ik geloof dat ik vegetariër word.
Dat was iemand andersquote:Op woensdag 13 april 2011 18:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moet jij niet eens naar de dokter?
blijkbaarquote:Op woensdag 13 april 2011 18:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat was iemand anders
Maar ik rij dus in een mafiabak
[ afbeelding ]
Ik zag al 173.9 hier bij de pompquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |