quote:Op maandag 11 april 2011 23:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee hoor. Zo is Pumatje.. Ligt niet aan jou.
Ik vind projecttopics leuk, maar die van Pumatje laat ik altijd mooi links liggen.
En mocht je hem zelf zien modden en ik zie het over het hoofd, roep even.
Ik vind bepaalde witte auto's wel mooiquote:Op maandag 11 april 2011 23:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind witte auto's mooi. Om te dumpen op de noordpool, daar vallen ze niet zo op.
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 20:19 schreef Barcaconia het volgende:
Af en toe gebeurd het zomaar dat die dingen in mensen hun PM-box belanden, heb ik vernomen.
ja, 15 graden was net wat te koud voor op het terras hier, rot man!quote:Op maandag 11 april 2011 23:30 schreef Duvel het volgende:
Wat een teringweer trouwens, ik ga mooi m'n nest in. Doei!
Mijn ogen. Wat doe je.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 23:36 schreef Barcaconia het volgende:
Het doed overigens pijn aan mijn ogen om dat terug te lezen
Op je flikker van wie, voor wat?quote:Op maandag 11 april 2011 23:37 schreef Dangel het volgende:
blij dat ik onder deze account ingelogd ben voor ik weer op mn flikker krijg
quote:
Ik mag bepaalde FA's, users niet, andere crewleden niet. Dat ze allemaal de schijt krijgen.quote:Op maandag 11 april 2011 23:39 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben niet eens moderator en ik mag bepaalde mods al niet.
Mijn eerste BX was wit.quote:Op maandag 11 april 2011 23:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind bepaalde witte auto's wel mooi.
Ik zou mijn Cupra ook wel wit willen hebben eigenlijk, met zwarte velgjes. (mijn velgen zijn trouwens al zwart, komt goed uit
)
Nee, kuthobby.quote:
Nee hoor, ik heb vaker smerige handen dan schone.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Oude Criezel is een bepaalde witte auto !quote:
Dat is toch geen auto joh.quote:Op maandag 11 april 2011 23:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Oude Criezel is een bepaalde witte auto !
quote:Op maandag 11 april 2011 23:47 schreef Barcaconia het volgende:
Goh Anne, hoe kan het nou dat ze jou met SD verwarren?
hint:* 2cv is het er mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tip: schakel uit protest je avatar uit.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Nee, het is nu een pakketje schroot zonder dun laagje chroom.quote:
/carequote:Op maandag 11 april 2011 23:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
* 2cv is het er mee eens.
Tip: schakel uit protest je avatar uit.
Ditquote:
ik zal eens kijken of ik wat vindquote:Op maandag 11 april 2011 23:38 schreef Barcaconia het volgende:
Oh, Dangel, als je wat exotische buitenlandse kentekenplaten kunt meeklauen ben ik je koper
Ik zal ze persoonlijk af komen halen met een interessante voiture als je iets meeneemtquote:
oh, laat dan maarquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zal ze persoonlijk af komen halen met een interessante voiture als je iets meeneemt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:04 schreef Dangel het volgende:
[..]
oh, laat dan maarJe mag ze ook met de post sturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Hij beweerd toch niet dat hij de universiteit afgeront heefd?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:28 schreef Anne het volgende:
Auto onderdelen kopen, online/offline. Wat is jouw ervaring?
Is het d-day vandaag ofzo?
Dat heeft iedereen toch op FOK! ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hij beweerd toch niet dat hij de universiteit afgeront heefd?
Je verwart de universiteit met een lul van 35cm (gemiddeld).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |