ja en lexxxie het rondje ernaquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 21:41 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]ik zocht die kop uit het raam, bij VenloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh, en. tvp.
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
OP?quote:Op maandag 11 april 2011 21:46 schreef lipje het volgende:
[..]
ik zocht die kop uit het raam, bij Venlo
ja maar dan de hele fotoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op maandag 11 april 2011 21:51 schreef 2cv het volgende:
Afgelopen weekend gehoord dat iemand z'n audi 80 nar de sloop gebracht heeft.Ik zou een Audi 80 al naar de sloop brengen als de asbak vol was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Die pino had het ding eerder voor tig euro op laten knappenquote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zou een Audi 80 al naar de sloop brengen als de asbak vol was.
Wat? Echt?quote:Op maandag 11 april 2011 23:22 schreef Tjabbo het volgende:
of zou hij nu weer zijn eigen topic gaan modden zoals hij al eens eerder deed met zijn vorige auto topic
ik ga morgen naar de fabriek waar ALLE audi motoren, plus de TT en A3 cabrio en sedan worden gebouwdquote:
Nee hoor. Zo is Pumatje.. Ligt niet aan jou.quote:Op maandag 11 april 2011 23:22 schreef Tjabbo het volgende:
he damn is die pumatje een klapjosti of niet ?
in dat mr2 topic.
of doe ik het echt verkeerd? kritisch zijn wordt niet gewaardeerd.
of zou hij nu weer zijn eigen topic gaan modden zoals hij al eens eerder deed met zijn vorige auto topic
Ik vind jouw reactie in dat topic opzich goed en opbouwend, maar die oneliners zijn ook wel een beetje belachelijk hoorquote:Op maandag 11 april 2011 23:22 schreef Tjabbo het volgende:
he damn is die pumatje een klapjosti of niet ?
in dat mr2 topic.
of doe ik het echt verkeerd? kritisch zijn wordt niet gewaardeerd.
Ik ben benieuwd naar de gedachte hierachter, ik herken zijn username helemaal nietquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 23:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee hoor. Zo is Pumatje.. Ligt niet aan jou.
Wat een fijne avond. Ik ken 'm alleen uit DEF eigenlijk, als een nogal opgefokt typje, i.i.g. in mijn ogen [ x ] ONGESCHIKT, maar goed.quote:
Pumatje eerst op mijn CRX : "quote:Op maandag 11 april 2011 23:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de gedachte hierachter, ik herken zijn username helemaal niet
Hij kan idd wat moeilijk tegen kritiek had ik gemerkt in het begin van dat topic toen ik op en aanmerkingen had over zijn laswerk.quote:Op maandag 11 april 2011 23:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Pumatje eerst op mijn CRX : "![]()
!!!"
Anne zei een keer iets niet zo aardigs tegen Pumatje in een ander topic.
Pumatje ineens in mijn projecttopics alles afkraken en vervelend doen.
En daarnaast achter de schermen.. DEF.. de rest van PTA.. opgefokt mannetje iig.
Ik vind witte auto's mooi. Om te dumpen op de noordpool, daar vallen ze niet zo op.quote:Op maandag 11 april 2011 23:32 schreef Anne het volgende:
En hij heeft altijd gelijk. Zonder onderbouwing ook. Gewoon geen discussie mogelijk.
En hij kan niet tegen "ik vind dat wit niet zo mooi"-posts, weetjewel.
Dat wit is dan ook prachtig. En nu niet hier tegenin gaan want ik heb gelijk en dat weet je.quote:Op maandag 11 april 2011 23:32 schreef Anne het volgende:
En hij heeft altijd gelijk. Zonder onderbouwing ook. Gewoon geen discussie mogelijk.
En hij kan niet tegen "ik vind dat wit niet zo mooi"-posts, weetjewel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |