Ja, we geven jou bij deze officieel toestemming om hierover een mooi topic te openenquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:51 schreef Dr_Flash het volgende:
zeg PTA gespuis, doen we / jullie vandaag nog iets aan de eerste bemande ruimtevlucht van Joeri Gagarin, vandaag 50 jaar geleden?
50 jaar mensen in de ruimte!quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Lamme tekkels.
Ik ga slapen. Als er morgen voor de lunch nog niks is sprokkel ik wel wat bij mekaar
Wat staat er te gebeuren? Gaat hij ook een ruimtevlucht maken?quote:
Nee, op mijn atoomonderzebrafantjequote:
Daluk gaat SD solliciteren naar een baan alsquote:

poetser bij een infra bedrijf
Suck-sex!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daluk gaat SD solliciteren naar een baan als [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]poetser bij een infra bedrijf
Ik hoop het niet; het is met 2 kerelsquote:
Bummer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik hoop het niet; het is met 2 kerels
Ja idd, Annie had dezelfde pech: die had d'r solli met 2 chica'squote:
Is daar nou al een keer wat van bekend?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja idd, Annie had dezelfde pech: die had d'r solli met 2 chica's
De laatste keer zat er een man bij hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja idd, Annie had dezelfde pech: die had d'r solli met 2 chica's
Ja en nee. Nog in onderhandeling over het loon.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is daar nou al een keer wat van bekend?
Ik heb nog wel een eeepc liggen. Het is mij nooit gelukt om daar XP op te krijgen. Kan je Anrroid gewoon downloaden dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:46 schreef Barcaconia het volgende:
Wow, dat Android werkt best geniaal
Ik denk dat ik windows van mijn eeepc afpleur...
Ik had het ding ooit hier op fok gekocht met XP al voorgeinstalleerd. Ik heb dus eigenlijk nooit gezien wat er origineel op stond.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een eeepc liggen. Het is mij nooit gelukt om daar XP op te krijgen. Kan je Anrroid gewoon downloaden dan?
Probleem met XP die ik heb is dat de 4GB schijf standaard helemaal vol zit waardoor hij veel trager gaat werken. Eigenlijk zou ik de secundaire 16GB opslag moeten gebruiken voor Windows maar zoals gezegd was deze al geïnstalleerd toen ik hem kocht en heb ik dus geen idee hoe ik dat zelf opnieuw moet doen. Daarom blijf ik er maar vanaf.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijne is ook van medio 2008Ik heb die met Linux erop, omdat daar wat meer schijfruimte in zat. Maar idd veel en veel te weinig
Heb m ook na die ene vakantie waar ie voor bedoeld was, weinig meer gebruikt eigenlijk.
Ik gebruikte hem vooral om vast mijn foto's over te zetten op vakantie. EN ze een beetje op enigszins fatsoenlijk formaat te bekijken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:16 schreef Barcaconia het volgende:
Ik gebruik hem altijd onderweg en op vakantie. Het ding is al in Amerika, heel Europa, Azie, Australië etc geweest. Zo heerlijk draagbaar he.
Nu heb ik hem ook altijd bij onderweg. Even een mailtje, even een ditje even een datje. Maar binnenkort wordt het tijd voor een tablet om hem te vervangen.
Die deed het inderdaad niet, ik heb die andere gedownload die ze aanbieden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Laat ook maar, dat windiskimager doet gewoon niks.
Ik ken 'm alleen van DEF hè...quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:31 schreef Tjabbo het volgende:
Heerlijk dat jullie net zo de pest aan pumatje hebben als ik
De saamhorigheid keert terug.
Gevenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:26 schreef Barcaconia het volgende:
Maar als je hem toch niet gaat gebruiken mag je hem ook aan een goed doel geven hoor (lees:mij) zodat ik geen investering van een 2de netbook/tablet hoef te doen.
Nee, dan koop ik wel wat fatsoenlijksquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik wil hem alleen kennen van DEF hè...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee, dan koop ik wel wat fatsoenlijks
Naaisquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:44 schreef densmee het volgende:
vanaf zaterdag knallen met deze motor [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |