het is die motor gewordenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Naaistof ook in het zwart/anthraciet
Positief, vind ik, denk ik, hoop ik, mijn detacheerder was er ook bij, en die had dezelfde indruk; volgende week hoor ik meerquote:
Scheurtjes in kuipwerk zijn standaard, heb ik ook, als ze heel lelijk zijn of werken kun je er even een polymatje achter plakken, als het gewoon strak zit: lekker zo latenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:10 schreef densmee het volgende:
[..]
het is die motor gewordenalleen een scheurtje links boven hurricane
Oooh je werd gewoon voorgesteld op een nieuwe klusquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Positief, vind ik, denk ik, hoop ik, mijn detacheerder was er ook bij, en die had dezelfde indruk; volgende week hoor ik meer
Alles nieuw, detacheerder nieuw, opdrachtgever nieuw, ander werk als wat ik altijd deed, leukleukleukquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oooh je werd gewoon voorgesteld op een nieuwe klus
Andere regioquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alles nieuw, detacheerder nieuw, opdrachtgever nieuw, ander werk als wat ik altijd deed, leukleukleuk
Als ze me aannemen wel jaquote:
Ook datquote:
Bossche bollenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ook dat
Het enige verschil is volgens mij dat je nu vlaai trakteert ipv gebak als je wat molt
Ow.. shit kutquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:45 schreef Anne het volgende:
Teringlijer is niet hetzelfde als kut, schat.
en: Ja hééquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:41 schreef Barcaconia het volgende:
Veel "kut" toevoegen aan je zinnen, dan haal je het wel in Den Bosch.
Neefje?? schoonmoeder bedoel je?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:49 schreef T42 het volgende:
[..]
heb het neefje van deze auto ;') de vw passat 1.6 uit 82
* Duvel mompelt iets met incest.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:49 schreef T42 het volgende:
[..]
heb het neefje van deze auto ;') de vw passat 1.6 uit 82
audi en vw waren toen gewoon familiequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neefje?? schoonmoeder bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |