quote:Op maandag 11 april 2011 17:02 schreef ElisaB het volgende:
Hé Muis
Over Muis gesproken: Poekie bracht een (levende) muis binnen afgelopen week. Wij er achteraan met een emmer en een borstel. Muis boos piepen joh
Ik krijg loopgips. Dus idd verse laag. Ik ga nog ff vragen of ik geen vacopad mag. Is handiger.quote:Op maandag 11 april 2011 17:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er gaat toch wel weer een verse laag gips omheen, of mag je al helemaal zonder
Ah joh, dan moet MM een paar weken wat extra moeite doen.quote:Op maandag 11 april 2011 17:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik krijg loopgips. Dus idd verse laag. Ik ga nog ff vragen of ik geen vacopad mag. Is handiger.
Ik ben er helemaal klaar mee dat ik alleen met dat kut gips op mijn rug kan slapen
Ze had ook wel gelijk hoorquote:Op maandag 11 april 2011 17:04 schreef Rewimo het volgende:
Heb jij Muis opgejaagd? Geen wonder dat ze boos ging piepen
Waarschijnlijk krijg je wel nieuw gips hoor. Is mijn ervaring tenminste (ik heb al aardig wat operaties aan mijn voet achter de rug). Meestal maken ze eerst een foto (weet niet of dat nodig is in jouw geval), dan halen ze het oude gips eraf, kijken naar de wond, halen eventueel de hechtingen eruit en dan verpakken ze je opnieuwquote:Op maandag 11 april 2011 17:05 schreef Qwea het volgende:
Ik krijg loopgips. Dus idd verse laag. Ik ga nog ff vragen of ik geen vacopad mag. Is handiger.
Ik ben er helemaal klaar mee dat ik alleen met dat kut gips op mijn rug kan slapen
Ik wil geen nieuw gips, ik wil een vacopadquote:Op maandag 11 april 2011 17:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg je wel nieuw gips hoor. Is mijn ervaring tenminste (ik heb al aardig wat operaties aan mijn voet achter de rug). Meestal maken ze eerst een foto (weet niet of dat nodig is in jouw geval), dan halen ze het oude gips eraf, kijken naar de wond, halen eventueel de hechtingen eruit en dan verpakken ze je opnieuwAls ze het eraf halen vraag dan of ze je poot ook even willen wassen. Dat is zooooooooooooo'n lekker gevoel
quote:Op maandag 11 april 2011 18:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil geen nieuw gips, ik wil een vacopadIk zweer ik ga zeiken daar
En idd, voetwassen
Want ik zat zo te denken, als je nou loopgips krijgt (dus geen vacopad) hoe de fuck werkt dat dan? Want daar moet je op lopen, maar ik ga echt niet met mijn poot waar ik mee door de straat heb gesjokt in mijn bed liggen. No fucking way
oooh thank you lord! Die kan uitquote:
Deel je grapje hierquote:Op maandag 11 april 2011 19:20 schreef Qwea het volgende:
niemand smst terug op mijn garpje. Zelfs Grees niet
*dramatisch jankt*
neequote:Op maandag 11 april 2011 19:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Deel je grapje hiermisschien kunnen wij lachen
Maar zelf ben je blijkbaar niet zo grappigquote:Op maandag 11 april 2011 19:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
neehij is alleen voor grappige mensen.
Je krijgt een losse zool (met klittenband) die je eraf haalt als je naar bed gaat. Zonder die zool kun je niet lopen met je gips trouwens.quote:Op maandag 11 april 2011 18:58 schreef Qwea het volgende:
Ik wil geen nieuw gips, ik wil een vacopadIk zweer ik ga zeiken daar
En idd, voetwassen
Want ik zat zo te denken, als je nou loopgips krijgt (dus geen vacopad) hoe de fuck werkt dat dan? Want daar moet je op lopen, maar ik ga echt niet met mijn poot waar ik mee door de straat heb gesjokt in mijn bed liggen. No fucking way
Toch wel.quote:Op maandag 11 april 2011 19:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar zelf ben je blijkbaar niet zo grappig
Vunzig strooikazerig kreng!quote:
quote:
Dat wordt vast dampende stomend hete seks vanavond in huize qtel/rewimoquote:Op maandag 11 april 2011 20:06 schreef Rewimo het volgende:
Ik strompel net door de gang naar de keuken (tas gesjouwd vandaag), kom onderweg mijn man tegen die krom loopt van de rugpijn
Gekkenhuis hierzo.
Seks met hindernissenquote:Op maandag 11 april 2011 20:13 schreef nokwanda het volgende:
Dat wordt vast dampende stomend hete seks vanavond in huize qtel/rewimo
Kunnen ze Q geen halve zool geven?quote:Op maandag 11 april 2011 19:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je krijgt een losse zool (met klittenband) die je eraf haalt als je naar bed gaat. Zonder die zool kun je niet lopen met je gips trouwens.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Of zoiets, dat zit trouwens beter, dus als je die kunt krijgen, beslist doen:
[ afbeelding ]
quote:
Als je "OEH" en "AAAAHHHH" hoort is het gewoon van de pijnquote:
quote:
quote:
Oeh! Ah! En dan niet: ga door, schat! Maar: hou op schat!quote:Op maandag 11 april 2011 20:16 schreef nokwanda het volgende:
Als je "OEH" en "AAAAHHHH" hoort is het gewoon van de pijn
Nee, hij was leukquote:
Kijk eens wie er langskomt als we het over halve zolen hebben!quote:
En dan schat die zegt: ja, ik wil er wel uit, maar ik kan me niet meer bewegen.quote:Op maandag 11 april 2011 20:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oeh! Ah! En dan niet: ga door, schat! Maar: hou op schat!
zo'n blauwe ligt hier nog ergensquote:Op maandag 11 april 2011 20:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kijk eens wie er langskomt als we het over halve zolen hebben!
Hoi Yns
nee, maar wel geilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Misschien kun je hem wel aan Q lenen voor als ze loopgips krijgt.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 20:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, maar wel geilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
[..]
nee, maar wel geilWat maakt jou zo ontzettend vrolijk? Dat je eindelijk weer es geil bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
nee, maar wel geilLaat je tieten eens zien ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik denk dat ze eens flink anaal gepakt isquote:Op maandag 11 april 2011 20:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat maakt jou zo ontzettend vrolijk? Dat je eindelijk weer es geil bent?
vacoped!quote:Op maandag 11 april 2011 20:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Misschien kun je hem wel aan Q lenen voor als ze loopgips krijgt.
Hell noquote:
k zal van de week ff gaan zoekenquote:Op maandag 11 april 2011 20:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Misschien kun je hem wel aan Q lenen voor als ze loopgips krijgt.
lekkere mannenquote:Op maandag 11 april 2011 20:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat maakt jou zo ontzettend vrolijk? Dat je eindelijk weer es geil bent?
O'ja, daar word ik ook altijd ontzettend vrolijk vanquote:Op maandag 11 april 2011 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eens flink anaal gepakt is
kattenzeikquote:Op maandag 11 april 2011 20:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hell no
Ik zit met Pluim op schoot. Die zit bij te komen van de middag (diezelfde middag dat ze zichzelf half nog onder narcose heeft ondergepiest)
quote:Op maandag 11 april 2011 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, en nu je eigen tieten, Ynske.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 20:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, en nu je eigen tieten, Ynske.
Of laat je aan lekkere mannen ook neptieten zien?
zwijgen is toestemmen.quote:
overal? Mag je wel zorgen dat je strak geschoren bent. Straks verdwaald ie nogquote:
Heeft die de Griekse yoghurt al tot zich genomen dan?quote:Op maandag 11 april 2011 20:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
zwijgen is toestemmen.
begin een praatgroep met oh-oh
Meid, geneer je nietquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vast wel. En daarna laten mixen in dr giecheltjequote:Op maandag 11 april 2011 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heeft die de Griekse yoghurt al tot zich genomen dan?
Joh, wees blij dat het geen perianale abcessen zijnquote:Op maandag 11 april 2011 20:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar zou ik niet vrolijk en ook niet geil van worden. En mijn aambeien ook niet
Owww getver. Met bonkies. yuk.quote:Op maandag 11 april 2011 20:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Meid, geneer je niet
(als ik maar niet hoef mee te doen, want ik ben verre van gheyl)
Lekker tijdens het likken, kennen ze gelijk flossuhquote:
nepperd.quote:Op maandag 11 april 2011 20:41 schreef nokwanda het volgende:
Ja dank! Ieder spoortje geilheid is nu wel uit mijn systeem.
Ik denk dat ik zo maar eens gezellig ga yahtzeeen of zo.
Ben je er wel gelijk vanafquote:Op maandag 11 april 2011 20:44 schreef Qwea het volgende:
Je zal maar een perianaal abces hebben en anaal verkracht worden. Dat lijkt me kut als die in ene openbarst
True, totdat je er een vette infectie aan krijgtquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 20:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
zwijgen is toestemmen.
begin een praatgroep met oh-oh
k had t over tietenquote:Op maandag 11 april 2011 20:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
overal? Mag je wel zorgen dat je strak geschoren bent. Straks verdwaald ie nog
quote:Op maandag 11 april 2011 20:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Meid, geneer je niet
(als ik maar niet hoef mee te doen, want ik ben verre van gheyl)
hmmm dan laat maarquote:
smakelijk!quote:Op maandag 11 april 2011 20:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lekker tijdens het likken, kennen ze gelijk flossuh
quote:Op maandag 11 april 2011 20:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vast wel. En daarna laten mixen in dr giecheltje
Je had het toch over lekkere mannen? of ben ik nou gek?quote:
ja ik had t over lekkere mannenquote:Op maandag 11 april 2011 20:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je had het toch over lekkere mannen? of ben ik nou gek?
géén flaaaaaaaaaaaaaauw ideequote:
Klopt! Ik was al niet echt geilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen jouw uitspraken ook onder een spoiler?quote:Op maandag 11 april 2011 20:52 schreef asfalthooligan het volgende:
Weet je wat het is met anale sex de eerste keer is wennen ,maar het is wel appart
Van de ongesteldheid of de geilheid?quote:
Of gewoon helemaal niet.quote:Op maandag 11 april 2011 20:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kunnen jouw uitspraken ook onder een spoiler?
quote:Op maandag 11 april 2011 20:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 20:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
niet heel gekquote:
Ik heb er niks mee. Verschillende keren geprobeerd, maar nee.... niks voor mij.quote:Op maandag 11 april 2011 20:52 schreef asfalthooligan het volgende:
Weet je wat het is met anale sex de eerste keer is wennen ,maar het is wel appart
Geeft niks meid. Ik denk dat we intussen allemaal zo droog zijn als de fucking Sahara.quote:
My badquote:Op maandag 11 april 2011 20:55 schreef Rewimo het volgende:
Wie begon er eigenlijk over seks? 't Is nog lang geen half 12
Duh. Sex doet het goedquote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Bamba het volgende:
Het topic loopt opeens wel een stuk sneller
quote:Op maandag 11 april 2011 20:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geeft niks meid. Ik denk dat we intussen allemaal zo droog zijn als de fucking Sahara.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op maandag 11 april 2011 20:57 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]Gave foto! Ik zat al te kijken of het rotstekeningen waren of zoiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op maandag 11 april 2011 20:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Gave foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And so the lion fell in love with the lamb
dat is wel raar hequote:Op maandag 11 april 2011 21:01 schreef Oognip het volgende:
Echt wtfWe hebben net de vader van mijn vriend gesproken. De opa van mijn vriend heeft dus botkanker en dat is een uitzaaiing. Nu hebben ze hem helemaal onderzocht maar er is nergens kanker gevonden dus nu twijfelen ze of die botkanker wel botkanker is. Ik snap der geen drol meer van
Ja het ging echt heel slecht met hem. Ik had hem eerlijk gezegd nog een week gegevenquote:Op maandag 11 april 2011 21:03 schreef Bamba het volgende:
Jeetje Oognip, dat is ook wat. Maar als het geen botkanker zou zijn, wat kan het dan in hemelsnaam wel zijn? Het ging toch ook al heel slecht met hem?
Ja misschien wel goed nieuws ja, maar ik heb er geen rekening meer mee gehouden en ik kan me niet voorstellen dat ie nog op gaat knappen na wat ik gister heb gezien. Maar ja we gaan het zien.quote:Op maandag 11 april 2011 21:04 schreef Rewimo het volgende:
Vreemd, Oognip. Maar misschien toch wel goed nieuws dus, eigenlijk?
Ja das waar maar ja, aan de andere kant heb ik zoiets van, hij is 88 jaar en als hij nu niet gaat dan komt er wel een ander moment waarop hij ziek wordt (of hij moet geluk hebben en in zijn slaap overlijden of zo). Dan wordt ie nu misschien weer opgelapt en over een paar maanden wordt het dan toch weer slecht, waarschijnlijk. Niet denken dat ik niet blij ben hoor, ik ben gewoon een beetje beduusd. Ik stelde me er zo op in dat ie snel dood zou gaan en zag gister een beetje als een afscheid en dan is het dus niet zo. Heel fijn maar ook gek.quote:Op maandag 11 april 2011 21:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is wel raar he
hoop dat ze gelijk gaan hebben, en dat hij t niet heeft. tis natuurlijk vreselijk als je een foute diagnose hebt gekregen maar je hebt wel een leven nog voor je, waarvan je dacht dat t over was
Viel het een beetje mee, de spuit?quote:Op maandag 11 april 2011 21:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Hmm rare uitslag Oognip. maar kanker kunnen ze hoe raar het ook klinkt weleens over het hoofd zien
Nok fijn dat je man helemaal schoon is
Ik heb mijn rhesus spuit gehaald.
En mijn moeder had de HA gebeld maar de nam niet op
ik had niet meegekregen dat je gister al "soort van afscheid" was gaan nemen. sorry, vergeef me mn lompheid. Snap volkomen wat je bedoeldquote:Op maandag 11 april 2011 21:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja das waar maar ja, aan de andere kant heb ik zoiets van, hij is 88 jaar en als hij nu niet gaat dan komt er wel een ander moment waarop hij ziek wordt (of hij moet geluk hebben en in zijn slaap overlijden of zo). Dan wordt ie nu misschien weer opgelapt en over een paar maanden wordt het dan toch weer slecht, waarschijnlijk. Niet denken dat ik niet blij ben hoor, ik ben gewoon een beetje beduusd. Ik stelde me er zo op in dat ie snel dood zou gaan en zag gister een beetje als een afscheid en dan is het dus niet zo. Heel fijn maar ook gek.
Mijn vriend en ik hebben een week of 5 geleden nog bij zijn opa en oma gegeten. Zijn opa kan ontzettende lekkere (en hele vettequote:Op maandag 11 april 2011 21:14 schreef Bamba het volgende:
Logisch dat je beduusd bent, nadat je gisteren al een soort van afscheid hebt genomen. Is opa zo snel achteruit gegaan nadat hij de diagnose kanker had gekregen? Vaak zie je idd dat als mensen de hoop opgeven heel snel achteruit kunnen gaan. Hopelijk knapt hij weer op en is het iets anders wat goed behandeld kan wordenHoe is je vriend eronder?
Welke lompheid?quote:Op maandag 11 april 2011 21:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik had niet meegekregen dat je gister al "soort van afscheid" was gaan nemen. sorry, vergeef me mn lompheid. Snap volkomen wat je bedoeld
Ik ga een kaarsje branden voor opa dat ze de verkeerde diagnose (kanker) hebben gegeven en dat hij nog lang pannenkoeken voor jullie kan bakkenquote:Op maandag 11 april 2011 21:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik hebben een week of 5 geleden nog bij zijn opa en oma gegeten. Zijn opa kan ontzettende lekkere (en hele vette) pannenkoeken bakken dus daar gingen we zo nu en dan heen om pannenkoeken te eten, zo ook toen. Toen had hij sinds een paar weken last van zijn ene been en dat werd alsmaar erger, tot hij vorige week in een verpleeghuis werd opgenomen omdat hij echt niet meer kon lopen en verschrikkelijk veel pijn had. Een paar dagen later werd de diagnose 'uitgezaaide botkanker' gesteld en moest ie naar het ziekenhuis waar hij nu nog ligt. Sindsdien ging het inderdaad bergafwaarts, maar misschien inderdaad wat jij zegt, gaf hij de hoop op en ziet ie nu dat het geen kanker is en knapt ie weer iets op. Hopelijk kunnen we dan binnenkort weer pannenkoeken komen eten
Mijn vriend is een beetje beduusd maar wel blij.
quote:Op maandag 11 april 2011 21:22 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ga een kaarsje branden voor opa dat ze de verkeerde diagnose (kanker) hebben gegeven en dat hij nog lang pannenkoeken voor jullie kan bakken
quote:
Ik ook : Jennifer bealsquote:Op maandag 11 april 2011 21:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
das goed
gister nog een vrouw gezien die echt wel te doen was![]()
Zo denk ik idd ook altijd, als het heel erg is, bellen ze zelf wel. Hopelijk geldt dat ook voor je moeder!quote:Op maandag 11 april 2011 21:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik denk als het ernistig was dat ze wel gebeld hadden.
De 1e keer dat haar bloed niet goed was belde de HA dezelfde dag dat er iets niet goed was en ze naar het z-huis moest.
Bij mij heeft de HA een keer aan acuut jeugdreuma gedacht en die belde mij ook voor de uitslag terwijl je anders pas na een paar dagen kunt bellen
De spuit viel wel mee voel het wel maar meer vervelend dan pijnlijk. moest weer eerst bloedprikken en daar hou ik niet zo van
Is dat een leuke serie? Dr is echt voor de rest geen ruk op tvquote:
Mooi voorbeeld inderdaad. Tijdens mijn stage heb ik ook heel wat van zulke verhalen meegemaakt. iig Fijn dat het nu weer beter met haar gaat.quote:Op maandag 11 april 2011 21:26 schreef Bamba het volgende:
Vorig jaar is mijn oma van (toen) 74 gevallen en is haar schouder uit de kom gegaan en heeft ze zenuwschade opgelopen in haar arm. Tot de dag dat ze gevallen is stond ze nog op hoge ladders om ramen te lappen en bij m'n tante heel het huis te poetsen. Ze is in de weken daarna 10 jaar ouder geworden, omdat ze niet meer kon doen wat ze eerst nog wel deed. Gelukkig is het een beetje bijgetrokken en kan ze inmiddels d'r eigen wel weer redden, maar ze is heel erg veranderd. Mooi voorbeeld hoe een gebeurtenis iemand zo kan laten veranderen.
Dat is heel begrijpelijk dat je gefrustreerd van wordtquote:Op maandag 11 april 2011 21:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Idd nog 1tje als de kleine er is. En wellicht die ook maar daar nemen ze eerst bloed bij af om de bloedgroep te bepalen.
Ik ben ook wel verandert door het breken van mijn schouder het is zo frustrerend als je ineens niet meer dat kan doen wat je altijd deed. En ook nu merk ik dat mij dat frustreerd.
Ik baal er zo van dat als ik de kleertjes aan het opvouwen ben ik moet stoppen vanwege het spugen.
Daar zijn wij ook blij mee, want ze was maanden niet te genietenquote:Op maandag 11 april 2011 21:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld inderdaad. Tijdens mijn stage heb ik ook heel wat van zulke verhalen meegemaakt. iig Fijn dat het nu weer beter met haar gaat.
Ik kan me wel voorstellen dat het verschrikkelijk is als je opeens afhankelijk bent van insuline. Bij jou komt dat natuurlijk wel raar over als je zelf nog meer afhankelijk bent van insuline en nog vele malen jonger ook.quote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
Daar zijn wij ook blij mee, want ze was maanden niet te genieten![]()
. Zo vind ze het verschrikkelijk dat ze sinds 2 maanden nu 1 maal daags insuline moet spuiten...Terwijl haar kleindochter (ik) sinds een jaar 4 maal daags insuline moet spuiten
. Maar voor oudere mensen is het een veel grotere omschakeling al "dat gedoe" (haar eigen woorden
)
Mag ik vragen wie die kaartjes regelt en welke namen er op komen en waarom de mijne er nooit op komt (of iig zonder dat ik het weet)quote:Op maandag 11 april 2011 21:41 schreef tombolafan het volgende:
Onwijs bedankt voor het lieve kaartje allemaal
Sjefke heeft geluisterd want hij plakt al de hele avond aan me![]()
Is denk ik namens de hele SCquote:Op maandag 11 april 2011 21:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mag ik vragen wie die kaartjes regelt en welke namen er op komen en waarom de mijne er nooit op komt (of iig zonder dat ik het weet)?
Er staat meestal "de FFSC"quote:Op maandag 11 april 2011 21:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mag ik vragen wie die kaartjes regelt en welke namen er op komen en waarom de mijne er nooit op komt (of iig zonder dat ik het weet)?
Ja, ik kan niet wachten tot ie een vriendje heeftquote:Op maandag 11 april 2011 21:44 schreef Bamba het volgende:
Wauw, wat een gave foto Ynske!!!
Is Sjefke lekker aan het kroelen Tombo?
Haha idd, ze zegt dan ook zo mooi dat dat allemaal voor oude mensen is, en dat ze het zo lang heeft kunnen uitstellen en dan is ze nog wat aan het mopperen wat voor een gedoe het allemaal isquote:Op maandag 11 april 2011 21:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat het verschrikkelijk is als je opeens afhankelijk bent van insuline. Bij jou komt dat natuurlijk wel raar over als je zelf nog meer afhankelijk bent van insuline en nog vele malen jonger ook.
quote:Op maandag 11 april 2011 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet wachten tot ie een vriendje heeft
Ik heb binnenkort weer kittensquote:Op maandag 11 april 2011 21:48 schreef Bamba het volgende:
[..]
Daarom zou ik voor Gizmo ook wel een vriendje willen hebben. Of hij moet z'n speelsigheid kwijt bij mij en dan word ik weer gebeten
Of hij dringt zich zo aan me op dat ik niks meer kan behalve hem te kroelen
.
quote:Op maandag 11 april 2011 21:49 schreef Bamba het volgende:
Volgende week vrijdag krijgen de eerste bewoners de sleutel van hun huis terug en dan gaat de renovatie eindelijk voor ons beginnen
Haha, ik zou best wel willen, maar mijn vriend wilt het absoluut nietquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 21:56 schreef Oognip het volgende:
Mijn liefste wokkel ter wereld!
[ afbeelding ]
Duidelijkquote:Op maandag 11 april 2011 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er staat meestal "de FFSC"
En mensen die weten dat het nodig/leuk is sturen kaartjes, al dan niet in overleg
quote:
Ik kreeg een huisje aangeboden, sta bovenaan en het is meer oppervlakte, extra kamer, zolderquote:Op maandag 11 april 2011 22:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Daar knapt jullie huis zeker van op Bamba.
Alleen het is even in de zooi zitten.
Waarom ga je verhuizen Tombo? Wil je zo graag op ons wuppie passen? Dat is lief van je hoor
We zitten eigenlijk helemaal niet in de zooi, want we moeten er tijdelijk uitquote:Op maandag 11 april 2011 22:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Daar knapt jullie huis zeker van op Bamba.
Alleen het is even in de zooi zitten.
Waarom ga je verhuizen Tombo? Wil je zo graag op ons wuppie passen? Dat is lief van je hoor
Lekker!! En in dezelfde woonplaats als nu?quote:Op maandag 11 april 2011 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik kreeg een huisje aangeboden, sta bovenaan en het is meer oppervlakte, extra kamer, zolder
Ja, maar nu zit ik bovenin de woonplaats en dan onderin, ongeveerquote:Op maandag 11 april 2011 22:03 schreef Bamba het volgende:
[..]
Lekker!! En in dezelfde woonplaats als nu?
Op zich wel mooi, dan heb je het idee dat je ook echt verhuisd, ipv een straat verder te gaan wonenquote:Op maandag 11 april 2011 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar nu zit ik bovenin de woonplaats en dan onderin, ongeveer
quote:Op maandag 11 april 2011 22:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Meer ruimte is altijd goed
Krijgen jullie een vergoeding voor het tijdelijk verhuizen Bamba?
Ja, ik was ineens wel weer goedquote:Op maandag 11 april 2011 22:07 schreef Oognip het volgende:
Wat fijn Tombo, meer ruimte is altijd handig, zeker als je het kan betalen
Je hebt je baan in het callcenter wel gehouden toch? Je kreeg daar een paar weken geleden toch 2 weken de tijd om te verbeteren en anders moest je weg?
Pingoo moet morgenmiddag naar de dierenarts. Er was niet eerder plek. Ben best zenuwachtigquote:Op maandag 11 april 2011 22:14 schreef indaha het volgende:
Oognip welterusten, hoe was het trouwens met Pingo gegaan?
Tombo gefeliciteerd met je nieuwe huisje
1.5 jaar, maar door die stomme FIP-gevallen van 1.5 jaar geleden ben ik bij het minste geringste al bangquote:
Hopenlijk weten ze dan wel wat het is.quote:Op maandag 11 april 2011 22:22 schreef Oognip het volgende:
Raar he Tombo, werken in een callcenter. Ik heb er 2.5 jaar gewerkt en heb er veel mensen weg zien gaan door matige prestaties. Ik vond het echt niet leuk om bij een callcenter te werken, gelukkig waren mijn resultaten wel goed maar de sfeer die daar hing, bahEn dan was het ook nog niet eens outbound
Wij hebben net mijn schoonmoeder gebeld. Er wordt morgen een punctie genomen van de 'botkanker', dan wordt over een paar dagen bekend wat het nu wel is.
Zal duimen voor hemquote:Op maandag 11 april 2011 22:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Pingoo moet morgenmiddag naar de dierenarts. Er was niet eerder plek. Ben best zenuwachtig
Had je mijn linkje over FIP nog gelezen vanmiddag?quote:Op maandag 11 april 2011 22:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
1.5 jaar, maar door die stomme FIP-gevallen van 1.5 jaar geleden ben ik bij het minste geringste al bang
Welterusten Ynske, sweet dreams maar dat gaat wel lukken denk ikquote:
Jep ik heb het filmpje gezien, maar ik was wel benieuwd wat er nu werkelijk voor nieuw onderzoek is en hoe dat in zijn werking gaat maar dat werd niet duidelijk helaas.quote:Op maandag 11 april 2011 22:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Had je mijn linkje over FIP nog gelezen vanmiddag?
http://ansible.causes.com/external/redir...g3NzYwfQ==
http://ansible.causes.com/external/redir...Y2ODc3NjB9
Niet alle diarree is gelukkig FIP, Ik hoop dat het allemaal meevalt
De opa van mijn vriend jaquote:
Dank je!quote:Op maandag 11 april 2011 22:40 schreef indaha het volgende:
Oognip ik hoop dat het goed komt en je nog veel pannekoeken mag gaan eten
Dat lijkt me tegelijk vertederend en ook moeilijk om te zien als je in je achterhoofd houdt dat ze binnekort na zoveel jaar samen afscheid moeten nemenquote:Op maandag 11 april 2011 22:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
De opa van mijn vriend ja
Inderdaad f_r, de liefde spat van ze af. Gister ook toen zijn vrouw hem gedag zei toen we weggingen. Allebei elkaars handen vast en huilen
Hé gelukkig!quote:Op maandag 11 april 2011 19:21 schreef nokwanda het volgende:
Hey allemaal.
@Strega, hoe is het met Pagan gegaan?
NokManda moest vandaag voor de laatste controle naar het ziekenhuis. Longfoto's zagen er goed uit. Er is zelfs geen littekenweefsel meer van dat abces
Nu hoeft hij echt niet meer terug te komen.
Wat hoop ik toch dat het heel snel bij jullie gezondheidstechnisch veel beter gaat...quote:Op maandag 11 april 2011 22:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé gelukkig!Dat is fijn!
Pagan voelde vannacht om vier uur z'n hartritme weer normaal worden.
De hartecho stond al gepland. De nieuwe resultaten van zowel holter als echo gaan nu naar zijn cardioloog en die neemt dan weer contact op van hoe nu verder en hoe snel een nieuwe operatie enz.
Vandaag was hij dus doodmoe, maar de echo op zich was gelukkig goed.
Ja Oognipje, daar sluiten Pagan en ik ons bij aan.quote:Op maandag 11 april 2011 22:40 schreef indaha het volgende:
Oognip ik hoop dat het goed komt en je nog veel pannekoeken mag gaan eten
Wat een huisvrouwquote:Op maandag 11 april 2011 23:43 schreef Qwea het volgende:
" Mike, haal je de was eraf het gaat regenen binnen nu en 30 min" (dat was om 20:45)
Net :
-GODVERDOMME HET STORTREGENT EN DE WAS HANGT NOG BUITEN, Q!
Told ya
idd! Ik lig hier in bed te luisteren naar de regenquote:
Ja, echt bizarquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:05 schreef Bamba het volgende:
idd! Ik lig hier in bed te luisteren naar de regen
trouwens, hoeveel katten heb jij Elies?
Appeltje eitje, en anders bel je maar even; kom ik naar je toequote:Op dinsdag 12 april 2011 00:13 schreef Bamba het volgende:
5 wauw
Ik ga proberen om voor 2 uur bij jou te zijn, ik moet het helaas zonder navigatiesysteem doen, maar de route zag er redelijk simpel uit
Hier een Merlijntje met vrijwel permanente diarree. Is extreem gevoelig en krijgt altijd hetzelfde eten. eet hij maar een hapje van iets anders, dan is het weer bingo.quote:Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jep ik heb het filmpje gezien, maar ik was wel benieuwd wat er nu werkelijk voor nieuw onderzoek is en hoe dat in zijn werking gaat maar dat werd niet duidelijk helaas.
Ik ben ook niet bang dat hij FIP heeft hoor, maar een of andere enge ziekte denk ik gelijk aan. Hij heeft al zolang hij bij mij woont (1.5 jaar) op en af diarree. In het begin hebben we al wat ontlasting ingeleverd, ook van Muis want die had toen ook diarree. Toen heeft hij een maand aan verschillende antibiotica gezeten en uiteindelijk ging het over, voor even.
Mijn vorige 2 kittens (eigen kittens) hadden allebei FIP maar die hadden allebei geen diarree.
Ben benieuwd naar wat de cardioloog zegt. Ik hoop dat hij wat kan bijslapen vandaag.quote:Op maandag 11 april 2011 22:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé gelukkig!Dat is fijn!
Pagan voelde vannacht om vier uur z'n hartritme weer normaal worden.
De hartecho stond al gepland. De nieuwe resultaten van zowel holter als echo gaan nu naar zijn cardioloog en die neemt dan weer contact op van hoe nu verder en hoe snel een nieuwe operatie enz.
Vandaag was hij dus doodmoe, maar de echo op zich was gelukkig goed.
Wauwquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:59 schreef ChipsZak. het volgende:
http://www.ezzal.com/blog(...)nside-womb/view.html
Best mooi dit
Meid, maak elders in huis een bedje op voor jezelf, dan kun je ervan tussen naaien als het te erg wordt. Beter voor je nachtrust, beter voor je humeur, beter voor je gezondheid en voor je relatie. Vierdubbele prijzen dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:59 schreef nokwanda het volgende:
Dat ga ik nu ook doen na weer een slapeloze nacht. De poesjes waren niet de oorzaak. Die lagen heel lief te slapen. Neusstrip vergeten en dus lag manlief heerlijk te snurken. Melatonine helpt blijkbaar ook niet bij mij en de oordoppen irriteren mijn oren. Zou het de wetenschap zijn dat de wekker zo vroeg weer af gaat? Vandaag dus een snipperdag en bijslapen, want ik trek het echt niet meer.
Geen ontsteking aangetroffen? Ik weet niet of dat goed of slecht nieuws is? Even afwachten nog maar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Hopelijk kun je wat bijslapen Nok.
Ik slaap nooit door en een keer in de zoveel tijd breekt mij dat ook op. Nu kan ik gewoon blijven liggen maar straks niet meer.
Mijn moeder belde net er was geen ontsteking aangetroffen in haar urine. Wat het dan wel is? de assistente gaat overleggen met de HA en morgen mag ze weer terug bellen
En wat een raar weer vandaag ik zou eigenlijk de auto laten wassen maar ik denk dat dat weinig nut heeft vandaag
Geef mij maar weer de schuldquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:39 schreef Qwea het volgende:
Even een dienstmededeling, omdat mensen (hoi muis. Oke, jij niet alleen
) zich afvroegen wanneer de asielactie weer zou beginnen.... Greys, Ingetje79 en ik hebben besloten om het stokje dit jaar aan iemand anders te geven.
We hebben het alle 3 op persoonlijk vlak en werk vlak te druk om ons hier mee bezig te houden. Dan krijgt de actie niet de tijd en aandacht die het verdiend. Alle 3 hebben we niet de mogelijkheid om ons daar 6 weken fulltime mee bezig te houden.
Dit jaar zal er door ons geen asielactie georganiseerd worden. Maar dat betekend niet dat het andere mensen niet vrij staat om het stokje over te nemen.
Doe ik ook hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Meid, maak elders in huis een bedje op voor jezelf, dan kun je ervan tussen naaien als het te erg wordt. Beter voor je nachtrust, beter voor je humeur, beter voor je gezondheid en voor je relatie. Vierdubbele prijzen dus
Ik stomp hem wakker "ALS JE NOU NIET KAPT MET DAT GESNURK TRAP IK JE BIJ BALOE OP HET KLEED!" En dan ist klahquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor.
Of ik ga wakker liggen, me ergeren en de volgende dag moe zijn of ik neem mijn kussen onder de arm en spring het logeerbed in.
Ik ga dan toch voor die laatste optie
Helpt hier niets...en in m'n uppie kan ik em ook niet omrollen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik stomp hem wakker "ALS JE NOU NIET KAPT MET DAT GESNURK TRAP IK JE BIJ BALOE OP HET KLEED!" En dan ist klah
Trap klaar
Fijne middagquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:55 schreef Bamba het volgende:
Ik ben er vandoor, nog even naar de winkel en dan door naar Elies
Ik durf te wedden dat je bij mijn beeb wakker ligt van het trillen van je bedquote:
Challenge accepted.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je bij mijn beeb wakker ligt van het trillen van je bed
Dumpen, die crimineel!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:07 schreef Oognip het volgende:
Van snurken zou ik echt gek wordenals ik mijn vriend hoor ademen, word ik al gek en krijgt ie al een duw. Laat staan als ie echt zou snurken
Maar ja, ik kan er ook al niet tegen als hij tegen mij aan ligt en ik voel zijn adem op mijn rug. Daar word ik echt gek van! Ook als ie mijn kant op ligt en ik zijn kant, kan ik echt niet slapen.
Conclusie: ik ben een zeikerd
Hoe durft ie, zomaar ademen tijdens het slapenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:07 schreef Oognip het volgende:
Van snurken zou ik echt gek wordenals ik mijn vriend hoor ademen, word ik al gek en krijgt ie al een duw. Laat staan als ie echt zou snurken
Maar ja, ik kan er ook al niet tegen als hij tegen mij aan ligt en ik voel zijn adem op mijn rug. Daar word ik echt gek van! Ook als ie mijn kant op ligt en ik zijn kant, kan ik echt niet slapen.
Paaseitjes!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:33 schreef Strega het volgende:
Voorjaar in onze tuin.
http://twitpic.com/4jz06t
Waar zijn die blauw-groentjes ook alweer van?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:33 schreef Strega het volgende:
Voorjaar in onze tuin.
http://twitpic.com/4jz06t
Hij was rood he!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Netjes Q![]()
Zo zag onze trap er 10 jaar terug ook uit
nee, want ik heb het ook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:07 schreef Oognip het volgende:
Gisteren was ik helemaal op, doodmoe. Vannacht heerlijk geslapen en nu ben ik weer gewoon moe, net als altijd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:22 schreef Rewimo het volgende:
Pagan, weer opgekrabbeld? Hoe gaat het nu? En heb je al zicht op wanneer je weer onder het mes moet?
Merels. Op heterdaad betrapt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:34 schreef APK het volgende:
[..]
Waar zijn die blauw-groentjes ook alweer van?
Nieuw sieraad kopenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:22 schreef Pagan het volgende:
Mooie trap Q, ziet er netjes uit.![]()
Nokwanda, helpen op maat gemaakte oordopjes niet? Mooie foto van Oscar, DanseMacabre. Nieuwe piercing zetten of een nieuw sieraad kopen Oognip.? Sterkte met Pingoo.
Ik weet niet of ik tijd heb voor een FF Asielactie en of ik op het moment de meest geschikte persoon ben.![]()
Strega is een appelcake aan het bakken.![]()
Joepiequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee, want ik heb het ook.Ik kan niet lepel lepel slapen, ik schijt ervan als ie weer eens zwaar loopt te ademen
NOOIT een piercing in het kraakbeen van je oor laten schieten. Een schietapparaatje kan niet goed worden ontsmet, waardoor je kans hebt op ziektes (Hepatitis of erger) of een ontsteking, daarvan kun je een bloemkooloor krijgen. Toch ook maar een reserveballetje kopen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nieuw sieraad kopenik heb sinds 1.5 jaar een tragus piercing:
[ afbeelding ]
en het balletje was er van af gegaan en kwijt geraakt dus had alleen nog het staafje in mijn oor zitten. Ik ben dus maar gauw een nieuw balletje gaan halen want ik ben als de dood dat het gaatje dicht groeit en opnieuw geschoten moet worden. Toen ie geschoten werd ging ik namelijk van mijn stokje en das niet grappig
Wat is een JJHtje?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Oognip deed een JJHtje
Hopelijk stopt die misselijkheid snel anders toch eens langs de HA gaan en wellicht een andere pil proberen bij mij hielp dat.
Deze is niet geschoten maar gewoon met een scherp ding er doorr geduwdquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
NOOIT een piercing in het kraakbeen van je oor laten schieten. Een schietapparaatje kan niet goed worden ontsmet, waardoor je kans hebt op ziektes (Hepatitis of erger) of een ontsteking, daarvan kun je een bloemkooloor krijgen. Toch ook maar een reserveballetje kopen?
Strega's neuspiercing is dichtgegroeid en moet binnenkort opnieuw worden geplaats.
Auw!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Deze is niet geschoten maar gewoon met een scherp ding er doorr geduwd
Ik heb gelijk maar drie balletjes gekocht
Kut van Strega. Wordt die geschoten of gepierced?
Gepierced neem ik aan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Deze is niet geschoten maar gewoon met een scherp ding er doorr geduwd
Ik heb gelijk maar drie balletjes gekocht
Kut van Strega. Wordt die geschoten of gepierced?
LOLquote:
Oh wat goed! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:22 schreef Bamba het volgende:
Weer thuis! Ik weet nu waar Elies d'r gouden hart vandaan heeft...Wat een lieve ouders heeft ze
.
Net bij thuiskomst nog een aangename verrassing: m'n vriend heeft z'n opslag gehad en..een vast contractBen zoooo blij!!!!
Oh spannend volgende week zeg! Is het voor je kattenallergie of heb je nog meer allergieën? Moet je er ver voor rijden?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh wat goed! Gefeliciteerd!
Ik heb volgende week vrijdag een afspraak bij een allergoloogWist voor vandaag niet eens dat ze bestonden
En natuurlijk niet in Den helder
Beverwijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oh spannend volgende week zeg! Is het voor je kattenallergie of heb je nog meer allergieën? Moet je er ver voor rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |