Als je "OEH" en "AAAAHHHH" hoort is het gewoon van de pijnquote:
quote:
quote:
Oeh! Ah! En dan niet: ga door, schat! Maar: hou op schat!quote:Op maandag 11 april 2011 20:16 schreef nokwanda het volgende:
Als je "OEH" en "AAAAHHHH" hoort is het gewoon van de pijn
Nee, hij was leukquote:
Kijk eens wie er langskomt als we het over halve zolen hebben!quote:
En dan schat die zegt: ja, ik wil er wel uit, maar ik kan me niet meer bewegen.quote:Op maandag 11 april 2011 20:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oeh! Ah! En dan niet: ga door, schat! Maar: hou op schat!
zo'n blauwe ligt hier nog ergensquote:Op maandag 11 april 2011 20:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kijk eens wie er langskomt als we het over halve zolen hebben!
Hoi Yns
nee, maar wel geilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Misschien kun je hem wel aan Q lenen voor als ze loopgips krijgt.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 20:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, maar wel geilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
[..]
nee, maar wel geilWat maakt jou zo ontzettend vrolijk? Dat je eindelijk weer es geil bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
nee, maar wel geilLaat je tieten eens zien ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik denk dat ze eens flink anaal gepakt isquote:Op maandag 11 april 2011 20:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat maakt jou zo ontzettend vrolijk? Dat je eindelijk weer es geil bent?
vacoped!quote:Op maandag 11 april 2011 20:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Misschien kun je hem wel aan Q lenen voor als ze loopgips krijgt.
Hell noquote:
k zal van de week ff gaan zoekenquote:Op maandag 11 april 2011 20:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Misschien kun je hem wel aan Q lenen voor als ze loopgips krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |