quote:Op maandag 11 april 2011 17:02 schreef ElisaB het volgende:
Hé Muis
Over Muis gesproken: Poekie bracht een (levende) muis binnen afgelopen week. Wij er achteraan met een emmer en een borstel. Muis boos piepen joh
Ik krijg loopgips. Dus idd verse laag. Ik ga nog ff vragen of ik geen vacopad mag. Is handiger.quote:Op maandag 11 april 2011 17:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er gaat toch wel weer een verse laag gips omheen, of mag je al helemaal zonder
Ah joh, dan moet MM een paar weken wat extra moeite doen.quote:Op maandag 11 april 2011 17:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik krijg loopgips. Dus idd verse laag. Ik ga nog ff vragen of ik geen vacopad mag. Is handiger.
Ik ben er helemaal klaar mee dat ik alleen met dat kut gips op mijn rug kan slapen
Ze had ook wel gelijk hoorquote:Op maandag 11 april 2011 17:04 schreef Rewimo het volgende:
Heb jij Muis opgejaagd? Geen wonder dat ze boos ging piepen
Waarschijnlijk krijg je wel nieuw gips hoor. Is mijn ervaring tenminste (ik heb al aardig wat operaties aan mijn voet achter de rug). Meestal maken ze eerst een foto (weet niet of dat nodig is in jouw geval), dan halen ze het oude gips eraf, kijken naar de wond, halen eventueel de hechtingen eruit en dan verpakken ze je opnieuwquote:Op maandag 11 april 2011 17:05 schreef Qwea het volgende:
Ik krijg loopgips. Dus idd verse laag. Ik ga nog ff vragen of ik geen vacopad mag. Is handiger.
Ik ben er helemaal klaar mee dat ik alleen met dat kut gips op mijn rug kan slapen
Ik wil geen nieuw gips, ik wil een vacopadquote:Op maandag 11 april 2011 17:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg je wel nieuw gips hoor. Is mijn ervaring tenminste (ik heb al aardig wat operaties aan mijn voet achter de rug). Meestal maken ze eerst een foto (weet niet of dat nodig is in jouw geval), dan halen ze het oude gips eraf, kijken naar de wond, halen eventueel de hechtingen eruit en dan verpakken ze je opnieuwAls ze het eraf halen vraag dan of ze je poot ook even willen wassen. Dat is zooooooooooooo'n lekker gevoel
quote:Op maandag 11 april 2011 18:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil geen nieuw gips, ik wil een vacopadIk zweer ik ga zeiken daar
En idd, voetwassen
Want ik zat zo te denken, als je nou loopgips krijgt (dus geen vacopad) hoe de fuck werkt dat dan? Want daar moet je op lopen, maar ik ga echt niet met mijn poot waar ik mee door de straat heb gesjokt in mijn bed liggen. No fucking way
oooh thank you lord! Die kan uitquote:
Deel je grapje hierquote:Op maandag 11 april 2011 19:20 schreef Qwea het volgende:
niemand smst terug op mijn garpje. Zelfs Grees niet
*dramatisch jankt*
neequote:Op maandag 11 april 2011 19:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Deel je grapje hiermisschien kunnen wij lachen
Maar zelf ben je blijkbaar niet zo grappigquote:Op maandag 11 april 2011 19:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
neehij is alleen voor grappige mensen.
Je krijgt een losse zool (met klittenband) die je eraf haalt als je naar bed gaat. Zonder die zool kun je niet lopen met je gips trouwens.quote:Op maandag 11 april 2011 18:58 schreef Qwea het volgende:
Ik wil geen nieuw gips, ik wil een vacopadIk zweer ik ga zeiken daar
En idd, voetwassen
Want ik zat zo te denken, als je nou loopgips krijgt (dus geen vacopad) hoe de fuck werkt dat dan? Want daar moet je op lopen, maar ik ga echt niet met mijn poot waar ik mee door de straat heb gesjokt in mijn bed liggen. No fucking way
Toch wel.quote:Op maandag 11 april 2011 19:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar zelf ben je blijkbaar niet zo grappig
Vunzig strooikazerig kreng!quote:
quote:
Dat wordt vast dampende stomend hete seks vanavond in huize qtel/rewimoquote:Op maandag 11 april 2011 20:06 schreef Rewimo het volgende:
Ik strompel net door de gang naar de keuken (tas gesjouwd vandaag), kom onderweg mijn man tegen die krom loopt van de rugpijn
Gekkenhuis hierzo.
Seks met hindernissenquote:Op maandag 11 april 2011 20:13 schreef nokwanda het volgende:
Dat wordt vast dampende stomend hete seks vanavond in huize qtel/rewimo
Kunnen ze Q geen halve zool geven?quote:Op maandag 11 april 2011 19:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je krijgt een losse zool (met klittenband) die je eraf haalt als je naar bed gaat. Zonder die zool kun je niet lopen met je gips trouwens.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Of zoiets, dat zit trouwens beter, dus als je die kunt krijgen, beslist doen:
[ afbeelding ]
quote:
Als je "OEH" en "AAAAHHHH" hoort is het gewoon van de pijnquote:
quote:
quote:
Oeh! Ah! En dan niet: ga door, schat! Maar: hou op schat!quote:Op maandag 11 april 2011 20:16 schreef nokwanda het volgende:
Als je "OEH" en "AAAAHHHH" hoort is het gewoon van de pijn
Nee, hij was leukquote:
Kijk eens wie er langskomt als we het over halve zolen hebben!quote:
En dan schat die zegt: ja, ik wil er wel uit, maar ik kan me niet meer bewegen.quote:Op maandag 11 april 2011 20:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oeh! Ah! En dan niet: ga door, schat! Maar: hou op schat!
zo'n blauwe ligt hier nog ergensquote:Op maandag 11 april 2011 20:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kijk eens wie er langskomt als we het over halve zolen hebben!
Hoi Yns
nee, maar wel geilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Misschien kun je hem wel aan Q lenen voor als ze loopgips krijgt.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 20:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, maar wel geilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
[..]
nee, maar wel geilWat maakt jou zo ontzettend vrolijk? Dat je eindelijk weer es geil bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
nee, maar wel geilLaat je tieten eens zien ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik denk dat ze eens flink anaal gepakt isquote:Op maandag 11 april 2011 20:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat maakt jou zo ontzettend vrolijk? Dat je eindelijk weer es geil bent?
vacoped!quote:Op maandag 11 april 2011 20:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Misschien kun je hem wel aan Q lenen voor als ze loopgips krijgt.
Hell noquote:
k zal van de week ff gaan zoekenquote:Op maandag 11 april 2011 20:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Misschien kun je hem wel aan Q lenen voor als ze loopgips krijgt.
lekkere mannenquote:Op maandag 11 april 2011 20:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat maakt jou zo ontzettend vrolijk? Dat je eindelijk weer es geil bent?
O'ja, daar word ik ook altijd ontzettend vrolijk vanquote:Op maandag 11 april 2011 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eens flink anaal gepakt is
kattenzeikquote:Op maandag 11 april 2011 20:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hell no
Ik zit met Pluim op schoot. Die zit bij te komen van de middag (diezelfde middag dat ze zichzelf half nog onder narcose heeft ondergepiest)
quote:Op maandag 11 april 2011 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, en nu je eigen tieten, Ynske.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 20:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, en nu je eigen tieten, Ynske.
Of laat je aan lekkere mannen ook neptieten zien?
zwijgen is toestemmen.quote:
overal? Mag je wel zorgen dat je strak geschoren bent. Straks verdwaald ie nogquote:
Heeft die de Griekse yoghurt al tot zich genomen dan?quote:Op maandag 11 april 2011 20:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
zwijgen is toestemmen.
begin een praatgroep met oh-oh
Meid, geneer je nietquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vast wel. En daarna laten mixen in dr giecheltjequote:Op maandag 11 april 2011 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heeft die de Griekse yoghurt al tot zich genomen dan?
Joh, wees blij dat het geen perianale abcessen zijnquote:Op maandag 11 april 2011 20:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar zou ik niet vrolijk en ook niet geil van worden. En mijn aambeien ook niet
Owww getver. Met bonkies. yuk.quote:Op maandag 11 april 2011 20:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Meid, geneer je niet
(als ik maar niet hoef mee te doen, want ik ben verre van gheyl)
Lekker tijdens het likken, kennen ze gelijk flossuhquote:
nepperd.quote:Op maandag 11 april 2011 20:41 schreef nokwanda het volgende:
Ja dank! Ieder spoortje geilheid is nu wel uit mijn systeem.
Ik denk dat ik zo maar eens gezellig ga yahtzeeen of zo.
Ben je er wel gelijk vanafquote:Op maandag 11 april 2011 20:44 schreef Qwea het volgende:
Je zal maar een perianaal abces hebben en anaal verkracht worden. Dat lijkt me kut als die in ene openbarst
True, totdat je er een vette infectie aan krijgtquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 20:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
zwijgen is toestemmen.
begin een praatgroep met oh-oh
k had t over tietenquote:Op maandag 11 april 2011 20:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
overal? Mag je wel zorgen dat je strak geschoren bent. Straks verdwaald ie nog
quote:Op maandag 11 april 2011 20:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Meid, geneer je niet
(als ik maar niet hoef mee te doen, want ik ben verre van gheyl)
hmmm dan laat maarquote:
smakelijk!quote:Op maandag 11 april 2011 20:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lekker tijdens het likken, kennen ze gelijk flossuh
quote:Op maandag 11 april 2011 20:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vast wel. En daarna laten mixen in dr giecheltje
Je had het toch over lekkere mannen? of ben ik nou gek?quote:
ja ik had t over lekkere mannenquote:Op maandag 11 april 2011 20:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je had het toch over lekkere mannen? of ben ik nou gek?
géén flaaaaaaaaaaaaaauw ideequote:
Klopt! Ik was al niet echt geilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen jouw uitspraken ook onder een spoiler?quote:Op maandag 11 april 2011 20:52 schreef asfalthooligan het volgende:
Weet je wat het is met anale sex de eerste keer is wennen ,maar het is wel appart
Van de ongesteldheid of de geilheid?quote:
Of gewoon helemaal niet.quote:Op maandag 11 april 2011 20:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kunnen jouw uitspraken ook onder een spoiler?
quote:Op maandag 11 april 2011 20:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 20:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
niet heel gekquote:
Ik heb er niks mee. Verschillende keren geprobeerd, maar nee.... niks voor mij.quote:Op maandag 11 april 2011 20:52 schreef asfalthooligan het volgende:
Weet je wat het is met anale sex de eerste keer is wennen ,maar het is wel appart
Geeft niks meid. Ik denk dat we intussen allemaal zo droog zijn als de fucking Sahara.quote:
My badquote:Op maandag 11 april 2011 20:55 schreef Rewimo het volgende:
Wie begon er eigenlijk over seks? 't Is nog lang geen half 12
Duh. Sex doet het goedquote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Bamba het volgende:
Het topic loopt opeens wel een stuk sneller
quote:Op maandag 11 april 2011 20:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geeft niks meid. Ik denk dat we intussen allemaal zo droog zijn als de fucking Sahara.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op maandag 11 april 2011 20:57 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]Gave foto! Ik zat al te kijken of het rotstekeningen waren of zoiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op maandag 11 april 2011 20:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Gave foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And so the lion fell in love with the lamb
dat is wel raar hequote:Op maandag 11 april 2011 21:01 schreef Oognip het volgende:
Echt wtfWe hebben net de vader van mijn vriend gesproken. De opa van mijn vriend heeft dus botkanker en dat is een uitzaaiing. Nu hebben ze hem helemaal onderzocht maar er is nergens kanker gevonden dus nu twijfelen ze of die botkanker wel botkanker is. Ik snap der geen drol meer van
Ja het ging echt heel slecht met hem. Ik had hem eerlijk gezegd nog een week gegevenquote:Op maandag 11 april 2011 21:03 schreef Bamba het volgende:
Jeetje Oognip, dat is ook wat. Maar als het geen botkanker zou zijn, wat kan het dan in hemelsnaam wel zijn? Het ging toch ook al heel slecht met hem?
Ja misschien wel goed nieuws ja, maar ik heb er geen rekening meer mee gehouden en ik kan me niet voorstellen dat ie nog op gaat knappen na wat ik gister heb gezien. Maar ja we gaan het zien.quote:Op maandag 11 april 2011 21:04 schreef Rewimo het volgende:
Vreemd, Oognip. Maar misschien toch wel goed nieuws dus, eigenlijk?
Ja das waar maar ja, aan de andere kant heb ik zoiets van, hij is 88 jaar en als hij nu niet gaat dan komt er wel een ander moment waarop hij ziek wordt (of hij moet geluk hebben en in zijn slaap overlijden of zo). Dan wordt ie nu misschien weer opgelapt en over een paar maanden wordt het dan toch weer slecht, waarschijnlijk. Niet denken dat ik niet blij ben hoor, ik ben gewoon een beetje beduusd. Ik stelde me er zo op in dat ie snel dood zou gaan en zag gister een beetje als een afscheid en dan is het dus niet zo. Heel fijn maar ook gek.quote:Op maandag 11 april 2011 21:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is wel raar he
hoop dat ze gelijk gaan hebben, en dat hij t niet heeft. tis natuurlijk vreselijk als je een foute diagnose hebt gekregen maar je hebt wel een leven nog voor je, waarvan je dacht dat t over was
Viel het een beetje mee, de spuit?quote:Op maandag 11 april 2011 21:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Hmm rare uitslag Oognip. maar kanker kunnen ze hoe raar het ook klinkt weleens over het hoofd zien
Nok fijn dat je man helemaal schoon is
Ik heb mijn rhesus spuit gehaald.
En mijn moeder had de HA gebeld maar de nam niet op
ik had niet meegekregen dat je gister al "soort van afscheid" was gaan nemen. sorry, vergeef me mn lompheid. Snap volkomen wat je bedoeldquote:Op maandag 11 april 2011 21:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja das waar maar ja, aan de andere kant heb ik zoiets van, hij is 88 jaar en als hij nu niet gaat dan komt er wel een ander moment waarop hij ziek wordt (of hij moet geluk hebben en in zijn slaap overlijden of zo). Dan wordt ie nu misschien weer opgelapt en over een paar maanden wordt het dan toch weer slecht, waarschijnlijk. Niet denken dat ik niet blij ben hoor, ik ben gewoon een beetje beduusd. Ik stelde me er zo op in dat ie snel dood zou gaan en zag gister een beetje als een afscheid en dan is het dus niet zo. Heel fijn maar ook gek.
Mijn vriend en ik hebben een week of 5 geleden nog bij zijn opa en oma gegeten. Zijn opa kan ontzettende lekkere (en hele vettequote:Op maandag 11 april 2011 21:14 schreef Bamba het volgende:
Logisch dat je beduusd bent, nadat je gisteren al een soort van afscheid hebt genomen. Is opa zo snel achteruit gegaan nadat hij de diagnose kanker had gekregen? Vaak zie je idd dat als mensen de hoop opgeven heel snel achteruit kunnen gaan. Hopelijk knapt hij weer op en is het iets anders wat goed behandeld kan wordenHoe is je vriend eronder?
Welke lompheid?quote:Op maandag 11 april 2011 21:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik had niet meegekregen dat je gister al "soort van afscheid" was gaan nemen. sorry, vergeef me mn lompheid. Snap volkomen wat je bedoeld
Ik ga een kaarsje branden voor opa dat ze de verkeerde diagnose (kanker) hebben gegeven en dat hij nog lang pannenkoeken voor jullie kan bakkenquote:Op maandag 11 april 2011 21:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik hebben een week of 5 geleden nog bij zijn opa en oma gegeten. Zijn opa kan ontzettende lekkere (en hele vette) pannenkoeken bakken dus daar gingen we zo nu en dan heen om pannenkoeken te eten, zo ook toen. Toen had hij sinds een paar weken last van zijn ene been en dat werd alsmaar erger, tot hij vorige week in een verpleeghuis werd opgenomen omdat hij echt niet meer kon lopen en verschrikkelijk veel pijn had. Een paar dagen later werd de diagnose 'uitgezaaide botkanker' gesteld en moest ie naar het ziekenhuis waar hij nu nog ligt. Sindsdien ging het inderdaad bergafwaarts, maar misschien inderdaad wat jij zegt, gaf hij de hoop op en ziet ie nu dat het geen kanker is en knapt ie weer iets op. Hopelijk kunnen we dan binnenkort weer pannenkoeken komen eten
Mijn vriend is een beetje beduusd maar wel blij.
quote:Op maandag 11 april 2011 21:22 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ga een kaarsje branden voor opa dat ze de verkeerde diagnose (kanker) hebben gegeven en dat hij nog lang pannenkoeken voor jullie kan bakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |