quote:Op maandag 11 april 2011 17:02 schreef ElisaB het volgende:
Hé Muis
Over Muis gesproken: Poekie bracht een (levende) muis binnen afgelopen week. Wij er achteraan met een emmer en een borstel. Muis boos piepen joh
Ik krijg loopgips. Dus idd verse laag. Ik ga nog ff vragen of ik geen vacopad mag. Is handiger.quote:Op maandag 11 april 2011 17:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er gaat toch wel weer een verse laag gips omheen, of mag je al helemaal zonder
Ah joh, dan moet MM een paar weken wat extra moeite doen.quote:Op maandag 11 april 2011 17:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik krijg loopgips. Dus idd verse laag. Ik ga nog ff vragen of ik geen vacopad mag. Is handiger.
Ik ben er helemaal klaar mee dat ik alleen met dat kut gips op mijn rug kan slapen
Ze had ook wel gelijk hoorquote:Op maandag 11 april 2011 17:04 schreef Rewimo het volgende:
Heb jij Muis opgejaagd? Geen wonder dat ze boos ging piepen
Waarschijnlijk krijg je wel nieuw gips hoor. Is mijn ervaring tenminste (ik heb al aardig wat operaties aan mijn voet achter de rug). Meestal maken ze eerst een foto (weet niet of dat nodig is in jouw geval), dan halen ze het oude gips eraf, kijken naar de wond, halen eventueel de hechtingen eruit en dan verpakken ze je opnieuwquote:Op maandag 11 april 2011 17:05 schreef Qwea het volgende:
Ik krijg loopgips. Dus idd verse laag. Ik ga nog ff vragen of ik geen vacopad mag. Is handiger.
Ik ben er helemaal klaar mee dat ik alleen met dat kut gips op mijn rug kan slapen
Ik wil geen nieuw gips, ik wil een vacopadquote:Op maandag 11 april 2011 17:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg je wel nieuw gips hoor. Is mijn ervaring tenminste (ik heb al aardig wat operaties aan mijn voet achter de rug). Meestal maken ze eerst een foto (weet niet of dat nodig is in jouw geval), dan halen ze het oude gips eraf, kijken naar de wond, halen eventueel de hechtingen eruit en dan verpakken ze je opnieuwAls ze het eraf halen vraag dan of ze je poot ook even willen wassen. Dat is zooooooooooooo'n lekker gevoel
quote:Op maandag 11 april 2011 18:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil geen nieuw gips, ik wil een vacopadIk zweer ik ga zeiken daar
En idd, voetwassen
Want ik zat zo te denken, als je nou loopgips krijgt (dus geen vacopad) hoe de fuck werkt dat dan? Want daar moet je op lopen, maar ik ga echt niet met mijn poot waar ik mee door de straat heb gesjokt in mijn bed liggen. No fucking way
oooh thank you lord! Die kan uitquote:
Deel je grapje hierquote:Op maandag 11 april 2011 19:20 schreef Qwea het volgende:
niemand smst terug op mijn garpje. Zelfs Grees niet
*dramatisch jankt*
neequote:Op maandag 11 april 2011 19:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Deel je grapje hiermisschien kunnen wij lachen
Maar zelf ben je blijkbaar niet zo grappigquote:Op maandag 11 april 2011 19:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
neehij is alleen voor grappige mensen.
Je krijgt een losse zool (met klittenband) die je eraf haalt als je naar bed gaat. Zonder die zool kun je niet lopen met je gips trouwens.quote:Op maandag 11 april 2011 18:58 schreef Qwea het volgende:
Ik wil geen nieuw gips, ik wil een vacopadIk zweer ik ga zeiken daar
En idd, voetwassen
Want ik zat zo te denken, als je nou loopgips krijgt (dus geen vacopad) hoe de fuck werkt dat dan? Want daar moet je op lopen, maar ik ga echt niet met mijn poot waar ik mee door de straat heb gesjokt in mijn bed liggen. No fucking way
Toch wel.quote:Op maandag 11 april 2011 19:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar zelf ben je blijkbaar niet zo grappig
Vunzig strooikazerig kreng!quote:
quote:
Dat wordt vast dampende stomend hete seks vanavond in huize qtel/rewimoquote:Op maandag 11 april 2011 20:06 schreef Rewimo het volgende:
Ik strompel net door de gang naar de keuken (tas gesjouwd vandaag), kom onderweg mijn man tegen die krom loopt van de rugpijn
Gekkenhuis hierzo.
Seks met hindernissenquote:Op maandag 11 april 2011 20:13 schreef nokwanda het volgende:
Dat wordt vast dampende stomend hete seks vanavond in huize qtel/rewimo
Kunnen ze Q geen halve zool geven?quote:Op maandag 11 april 2011 19:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je krijgt een losse zool (met klittenband) die je eraf haalt als je naar bed gaat. Zonder die zool kun je niet lopen met je gips trouwens.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Of zoiets, dat zit trouwens beter, dus als je die kunt krijgen, beslist doen:
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |