Ik stomp hem wakker "ALS JE NOU NIET KAPT MET DAT GESNURK TRAP IK JE BIJ BALOE OP HET KLEED!" En dan ist klahquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor.
Of ik ga wakker liggen, me ergeren en de volgende dag moe zijn of ik neem mijn kussen onder de arm en spring het logeerbed in.
Ik ga dan toch voor die laatste optie
Helpt hier niets...en in m'n uppie kan ik em ook niet omrollen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik stomp hem wakker "ALS JE NOU NIET KAPT MET DAT GESNURK TRAP IK JE BIJ BALOE OP HET KLEED!" En dan ist klah
Trap klaar
Fijne middagquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:55 schreef Bamba het volgende:
Ik ben er vandoor, nog even naar de winkel en dan door naar Elies
Ik durf te wedden dat je bij mijn beeb wakker ligt van het trillen van je bedquote:
Challenge accepted.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je bij mijn beeb wakker ligt van het trillen van je bed
Dumpen, die crimineel!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:07 schreef Oognip het volgende:
Van snurken zou ik echt gek wordenals ik mijn vriend hoor ademen, word ik al gek en krijgt ie al een duw. Laat staan als ie echt zou snurken
Maar ja, ik kan er ook al niet tegen als hij tegen mij aan ligt en ik voel zijn adem op mijn rug. Daar word ik echt gek van! Ook als ie mijn kant op ligt en ik zijn kant, kan ik echt niet slapen.
Conclusie: ik ben een zeikerd
Hoe durft ie, zomaar ademen tijdens het slapenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:07 schreef Oognip het volgende:
Van snurken zou ik echt gek wordenals ik mijn vriend hoor ademen, word ik al gek en krijgt ie al een duw. Laat staan als ie echt zou snurken
Maar ja, ik kan er ook al niet tegen als hij tegen mij aan ligt en ik voel zijn adem op mijn rug. Daar word ik echt gek van! Ook als ie mijn kant op ligt en ik zijn kant, kan ik echt niet slapen.
Conclusie: ik ben een zeikerd
Paaseitjes!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:33 schreef Strega het volgende:
Voorjaar in onze tuin.
http://twitpic.com/4jz06t
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |