quote:Op maandag 11 april 2011 21:22 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ga een kaarsje branden voor opa dat ze de verkeerde diagnose (kanker) hebben gegeven en dat hij nog lang pannenkoeken voor jullie kan bakken
quote:
Ik ook : Jennifer bealsquote:Op maandag 11 april 2011 21:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
das goed
gister nog een vrouw gezien die echt wel te doen was![]()
Zo denk ik idd ook altijd, als het heel erg is, bellen ze zelf wel. Hopelijk geldt dat ook voor je moeder!quote:Op maandag 11 april 2011 21:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik denk als het ernistig was dat ze wel gebeld hadden.
De 1e keer dat haar bloed niet goed was belde de HA dezelfde dag dat er iets niet goed was en ze naar het z-huis moest.
Bij mij heeft de HA een keer aan acuut jeugdreuma gedacht en die belde mij ook voor de uitslag terwijl je anders pas na een paar dagen kunt bellen
De spuit viel wel mee voel het wel maar meer vervelend dan pijnlijk. moest weer eerst bloedprikken en daar hou ik niet zo van
Is dat een leuke serie? Dr is echt voor de rest geen ruk op tvquote:
Mooi voorbeeld inderdaad. Tijdens mijn stage heb ik ook heel wat van zulke verhalen meegemaakt. iig Fijn dat het nu weer beter met haar gaat.quote:Op maandag 11 april 2011 21:26 schreef Bamba het volgende:
Vorig jaar is mijn oma van (toen) 74 gevallen en is haar schouder uit de kom gegaan en heeft ze zenuwschade opgelopen in haar arm. Tot de dag dat ze gevallen is stond ze nog op hoge ladders om ramen te lappen en bij m'n tante heel het huis te poetsen. Ze is in de weken daarna 10 jaar ouder geworden, omdat ze niet meer kon doen wat ze eerst nog wel deed. Gelukkig is het een beetje bijgetrokken en kan ze inmiddels d'r eigen wel weer redden, maar ze is heel erg veranderd. Mooi voorbeeld hoe een gebeurtenis iemand zo kan laten veranderen.
Dat is heel begrijpelijk dat je gefrustreerd van wordtquote:Op maandag 11 april 2011 21:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Idd nog 1tje als de kleine er is. En wellicht die ook maar daar nemen ze eerst bloed bij af om de bloedgroep te bepalen.
Ik ben ook wel verandert door het breken van mijn schouder het is zo frustrerend als je ineens niet meer dat kan doen wat je altijd deed. En ook nu merk ik dat mij dat frustreerd.
Ik baal er zo van dat als ik de kleertjes aan het opvouwen ben ik moet stoppen vanwege het spugen.
Daar zijn wij ook blij mee, want ze was maanden niet te genietenquote:Op maandag 11 april 2011 21:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld inderdaad. Tijdens mijn stage heb ik ook heel wat van zulke verhalen meegemaakt. iig Fijn dat het nu weer beter met haar gaat.
Ik kan me wel voorstellen dat het verschrikkelijk is als je opeens afhankelijk bent van insuline. Bij jou komt dat natuurlijk wel raar over als je zelf nog meer afhankelijk bent van insuline en nog vele malen jonger ook.quote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
Daar zijn wij ook blij mee, want ze was maanden niet te genieten![]()
. Zo vind ze het verschrikkelijk dat ze sinds 2 maanden nu 1 maal daags insuline moet spuiten...Terwijl haar kleindochter (ik) sinds een jaar 4 maal daags insuline moet spuiten
. Maar voor oudere mensen is het een veel grotere omschakeling al "dat gedoe" (haar eigen woorden
)
Mag ik vragen wie die kaartjes regelt en welke namen er op komen en waarom de mijne er nooit op komt (of iig zonder dat ik het weet)quote:Op maandag 11 april 2011 21:41 schreef tombolafan het volgende:
Onwijs bedankt voor het lieve kaartje allemaal
Sjefke heeft geluisterd want hij plakt al de hele avond aan me![]()
Is denk ik namens de hele SCquote:Op maandag 11 april 2011 21:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mag ik vragen wie die kaartjes regelt en welke namen er op komen en waarom de mijne er nooit op komt (of iig zonder dat ik het weet)?
Er staat meestal "de FFSC"quote:Op maandag 11 april 2011 21:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mag ik vragen wie die kaartjes regelt en welke namen er op komen en waarom de mijne er nooit op komt (of iig zonder dat ik het weet)?
Ja, ik kan niet wachten tot ie een vriendje heeftquote:Op maandag 11 april 2011 21:44 schreef Bamba het volgende:
Wauw, wat een gave foto Ynske!!!
Is Sjefke lekker aan het kroelen Tombo?
Haha idd, ze zegt dan ook zo mooi dat dat allemaal voor oude mensen is, en dat ze het zo lang heeft kunnen uitstellen en dan is ze nog wat aan het mopperen wat voor een gedoe het allemaal isquote:Op maandag 11 april 2011 21:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat het verschrikkelijk is als je opeens afhankelijk bent van insuline. Bij jou komt dat natuurlijk wel raar over als je zelf nog meer afhankelijk bent van insuline en nog vele malen jonger ook.
quote:Op maandag 11 april 2011 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet wachten tot ie een vriendje heeft
Ik heb binnenkort weer kittensquote:Op maandag 11 april 2011 21:48 schreef Bamba het volgende:
[..]
Daarom zou ik voor Gizmo ook wel een vriendje willen hebben. Of hij moet z'n speelsigheid kwijt bij mij en dan word ik weer gebeten
Of hij dringt zich zo aan me op dat ik niks meer kan behalve hem te kroelen
.
quote:Op maandag 11 april 2011 21:49 schreef Bamba het volgende:
Volgende week vrijdag krijgen de eerste bewoners de sleutel van hun huis terug en dan gaat de renovatie eindelijk voor ons beginnen
Haha, ik zou best wel willen, maar mijn vriend wilt het absoluut nietquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 21:56 schreef Oognip het volgende:
Mijn liefste wokkel ter wereld!
[ afbeelding ]
Duidelijkquote:Op maandag 11 april 2011 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er staat meestal "de FFSC"
En mensen die weten dat het nodig/leuk is sturen kaartjes, al dan niet in overleg
quote:
Ik kreeg een huisje aangeboden, sta bovenaan en het is meer oppervlakte, extra kamer, zolderquote:Op maandag 11 april 2011 22:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Daar knapt jullie huis zeker van op Bamba.
Alleen het is even in de zooi zitten.
Waarom ga je verhuizen Tombo? Wil je zo graag op ons wuppie passen? Dat is lief van je hoor
We zitten eigenlijk helemaal niet in de zooi, want we moeten er tijdelijk uitquote:Op maandag 11 april 2011 22:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Daar knapt jullie huis zeker van op Bamba.
Alleen het is even in de zooi zitten.
Waarom ga je verhuizen Tombo? Wil je zo graag op ons wuppie passen? Dat is lief van je hoor
Lekker!! En in dezelfde woonplaats als nu?quote:Op maandag 11 april 2011 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik kreeg een huisje aangeboden, sta bovenaan en het is meer oppervlakte, extra kamer, zolder
Ja, maar nu zit ik bovenin de woonplaats en dan onderin, ongeveerquote:Op maandag 11 april 2011 22:03 schreef Bamba het volgende:
[..]
Lekker!! En in dezelfde woonplaats als nu?
Op zich wel mooi, dan heb je het idee dat je ook echt verhuisd, ipv een straat verder te gaan wonenquote:Op maandag 11 april 2011 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar nu zit ik bovenin de woonplaats en dan onderin, ongeveer
quote:Op maandag 11 april 2011 22:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Meer ruimte is altijd goed
Krijgen jullie een vergoeding voor het tijdelijk verhuizen Bamba?
Ja, ik was ineens wel weer goedquote:Op maandag 11 april 2011 22:07 schreef Oognip het volgende:
Wat fijn Tombo, meer ruimte is altijd handig, zeker als je het kan betalen
Je hebt je baan in het callcenter wel gehouden toch? Je kreeg daar een paar weken geleden toch 2 weken de tijd om te verbeteren en anders moest je weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |