Wat een huisvrouwquote:Op maandag 11 april 2011 23:43 schreef Qwea het volgende:
" Mike, haal je de was eraf het gaat regenen binnen nu en 30 min" (dat was om 20:45)
Net :
-GODVERDOMME HET STORTREGENT EN DE WAS HANGT NOG BUITEN, Q!
Told ya
idd! Ik lig hier in bed te luisteren naar de regenquote:
Ja, echt bizarquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:05 schreef Bamba het volgende:
idd! Ik lig hier in bed te luisteren naar de regen
trouwens, hoeveel katten heb jij Elies?
Appeltje eitje, en anders bel je maar even; kom ik naar je toequote:Op dinsdag 12 april 2011 00:13 schreef Bamba het volgende:
5 wauw
Ik ga proberen om voor 2 uur bij jou te zijn, ik moet het helaas zonder navigatiesysteem doen, maar de route zag er redelijk simpel uit
Hier een Merlijntje met vrijwel permanente diarree. Is extreem gevoelig en krijgt altijd hetzelfde eten. eet hij maar een hapje van iets anders, dan is het weer bingo.quote:Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jep ik heb het filmpje gezien, maar ik was wel benieuwd wat er nu werkelijk voor nieuw onderzoek is en hoe dat in zijn werking gaat maar dat werd niet duidelijk helaas.
Ik ben ook niet bang dat hij FIP heeft hoor, maar een of andere enge ziekte denk ik gelijk aan. Hij heeft al zolang hij bij mij woont (1.5 jaar) op en af diarree. In het begin hebben we al wat ontlasting ingeleverd, ook van Muis want die had toen ook diarree. Toen heeft hij een maand aan verschillende antibiotica gezeten en uiteindelijk ging het over, voor even.
Mijn vorige 2 kittens (eigen kittens) hadden allebei FIP maar die hadden allebei geen diarree.
Ben benieuwd naar wat de cardioloog zegt. Ik hoop dat hij wat kan bijslapen vandaag.quote:Op maandag 11 april 2011 22:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé gelukkig!Dat is fijn!
Pagan voelde vannacht om vier uur z'n hartritme weer normaal worden.
De hartecho stond al gepland. De nieuwe resultaten van zowel holter als echo gaan nu naar zijn cardioloog en die neemt dan weer contact op van hoe nu verder en hoe snel een nieuwe operatie enz.
Vandaag was hij dus doodmoe, maar de echo op zich was gelukkig goed.
Wauwquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:59 schreef ChipsZak. het volgende:
http://www.ezzal.com/blog(...)nside-womb/view.html
Best mooi dit
Meid, maak elders in huis een bedje op voor jezelf, dan kun je ervan tussen naaien als het te erg wordt. Beter voor je nachtrust, beter voor je humeur, beter voor je gezondheid en voor je relatie. Vierdubbele prijzen dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:59 schreef nokwanda het volgende:
Dat ga ik nu ook doen na weer een slapeloze nacht. De poesjes waren niet de oorzaak. Die lagen heel lief te slapen. Neusstrip vergeten en dus lag manlief heerlijk te snurken. Melatonine helpt blijkbaar ook niet bij mij en de oordoppen irriteren mijn oren. Zou het de wetenschap zijn dat de wekker zo vroeg weer af gaat? Vandaag dus een snipperdag en bijslapen, want ik trek het echt niet meer.
Geen ontsteking aangetroffen? Ik weet niet of dat goed of slecht nieuws is? Even afwachten nog maar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Hopelijk kun je wat bijslapen Nok.
Ik slaap nooit door en een keer in de zoveel tijd breekt mij dat ook op. Nu kan ik gewoon blijven liggen maar straks niet meer.
Mijn moeder belde net er was geen ontsteking aangetroffen in haar urine. Wat het dan wel is? de assistente gaat overleggen met de HA en morgen mag ze weer terug bellen
En wat een raar weer vandaag ik zou eigenlijk de auto laten wassen maar ik denk dat dat weinig nut heeft vandaag
Geef mij maar weer de schuldquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:39 schreef Qwea het volgende:
Even een dienstmededeling, omdat mensen (hoi muis. Oke, jij niet alleen
) zich afvroegen wanneer de asielactie weer zou beginnen.... Greys, Ingetje79 en ik hebben besloten om het stokje dit jaar aan iemand anders te geven.
We hebben het alle 3 op persoonlijk vlak en werk vlak te druk om ons hier mee bezig te houden. Dan krijgt de actie niet de tijd en aandacht die het verdiend. Alle 3 hebben we niet de mogelijkheid om ons daar 6 weken fulltime mee bezig te houden.
Dit jaar zal er door ons geen asielactie georganiseerd worden. Maar dat betekend niet dat het andere mensen niet vrij staat om het stokje over te nemen.
Doe ik ook hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Meid, maak elders in huis een bedje op voor jezelf, dan kun je ervan tussen naaien als het te erg wordt. Beter voor je nachtrust, beter voor je humeur, beter voor je gezondheid en voor je relatie. Vierdubbele prijzen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |