abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 april 2011 @ 00:01:41 #226
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_95373399
quote:
10s.gif Op maandag 11 april 2011 23:43 schreef Qwea het volgende:
" Mike, haal je de was eraf het gaat regenen binnen nu en 30 min" (dat was om 20:45)

Net :

-GODVERDOMME HET STORTREGENT EN DE WAS HANGT NOG BUITEN, Q!

Told ya :{w
Wat een huisvrouw _O-

Nou ja, is je was iig goed uitgespoeld :+
Ik heb het maar binnen gehangen net....

Trusten :W
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  dinsdag 12 april 2011 @ 00:03:37 #227
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_95373523
Het lijkt ineens wel herfst :D
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_95373603
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 00:03 schreef ElisaB het volgende:
Het lijkt ineens wel herfst :D
idd! Ik lig hier in bed te luisteren naar de regen O+

trouwens, hoeveel katten heb jij Elies?
And so the lion fell in love with the lamb
  dinsdag 12 april 2011 @ 00:09:03 #229
33954 ElisaB
pi_95373809
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:05 schreef Bamba het volgende:
idd! Ik lig hier in bed te luisteren naar de regen O+

trouwens, hoeveel katten heb jij Elies?
Ja, echt bizar :D

We hebben er 5 O+
pi_95374031
5 wauw O+

Ik ga proberen om voor 2 uur bij jou te zijn, ik moet het helaas zonder navigatiesysteem doen, maar de route zag er redelijk simpel uit ;)
  dinsdag 12 april 2011 @ 00:24:14 #231
33954 ElisaB
pi_95374478
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:13 schreef Bamba het volgende:
5 wauw O+

Ik ga proberen om voor 2 uur bij jou te zijn, ik moet het helaas zonder navigatiesysteem doen, maar de route zag er redelijk simpel uit ;)
Appeltje eitje, en anders bel je maar even; kom ik naar je toe :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 april 2011 @ 07:49:17 #232
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_95377818
Mogge :W

Laatste dagje werken deze week en dan vrij tot de 25e *O*

Oognip, sterkte bij de dierenarts! En ik hoop dat jullie snel meer duidelijkheid krijgen over opa :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 12 april 2011 @ 08:51:49 #233
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_95378583
:W

Ik heb lekker geslapen :o

Alleen als ik wakker word ga ik me automagisch uittrekken, waarbij ook mijn voeten meedoen.... hurts :X
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_95378731
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef Oognip het volgende:

[..]

Jep ik heb het filmpje gezien, maar ik was wel benieuwd wat er nu werkelijk voor nieuw onderzoek is en hoe dat in zijn werking gaat maar dat werd niet duidelijk helaas.
Ik ben ook niet bang dat hij FIP heeft hoor, maar een of andere enge ziekte denk ik gelijk aan. Hij heeft al zolang hij bij mij woont (1.5 jaar) op en af diarree. In het begin hebben we al wat ontlasting ingeleverd, ook van Muis want die had toen ook diarree. Toen heeft hij een maand aan verschillende antibiotica gezeten en uiteindelijk ging het over, voor even.

Mijn vorige 2 kittens (eigen kittens) hadden allebei FIP maar die hadden allebei geen diarree.
Hier een Merlijntje met vrijwel permanente diarree. Is extreem gevoelig en krijgt altijd hetzelfde eten. eet hij maar een hapje van iets anders, dan is het weer bingo.
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:46 schreef Strega het volgende:

[..]

Hé gelukkig! O+ Dat is fijn!
Pagan voelde vannacht om vier uur z'n hartritme weer normaal worden.
De hartecho stond al gepland. De nieuwe resultaten van zowel holter als echo gaan nu naar zijn cardioloog en die neemt dan weer contact op van hoe nu verder en hoe snel een nieuwe operatie enz.
Vandaag was hij dus doodmoe, maar de echo op zich was gelukkig goed.
Ben benieuwd naar wat de cardioloog zegt. Ik hoop dat hij wat kan bijslapen vandaag.

Dat ga ik nu ook doen na weer een slapeloze nacht. De poesjes waren niet de oorzaak. Die lagen heel lief te slapen. Neusstrip vergeten en dus lag manlief heerlijk te snurken. Melatonine helpt blijkbaar ook niet bij mij en de oordoppen irriteren mijn oren. Zou het de wetenschap zijn dat de wekker zo vroeg weer af gaat? Vandaag dus een snipperdag en bijslapen, want ik trek het echt niet meer. :'(
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_95379694
Goedemorgen :W

Bedankt voor alle hoop en succes-/sterktewensen :*

Rot voor je Nok. Slaaptekort is echt kut! Ik hoop dat je vandaag lekker bij kunt slapen, dat zal eens tijd worden.
pi_95380014
Mogguh :W

Hier ook slecht geslapen, ik heb het half 3 zien worden en om 7 uur stond Robin weer aan m'n bed :O
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 12 april 2011 @ 09:59:01 #237
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_95380492
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_95380875
quote:
Wauw O+
  dinsdag 12 april 2011 @ 10:39:22 #239
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_95381887

Even een dienstmededeling, omdat mensen (hoi muis :P. Oke, jij niet alleen :P ) zich afvroegen wanneer de asielactie weer zou beginnen.... Greys, Ingetje79 en ik hebben besloten om het stokje dit jaar aan iemand anders te geven.

We hebben het alle 3 op persoonlijk vlak en werk vlak te druk om ons hier mee bezig te houden. Dan krijgt de actie niet de tijd en aandacht die het verdiend. Alle 3 hebben we niet de mogelijkheid om ons daar 6 weken fulltime mee bezig te houden.

Dit jaar zal er door ons geen asielactie georganiseerd worden. Maar dat betekend niet dat het andere mensen niet vrij staat om het stokje over te nemen. :)
pi_95381954
Oscar is heul niet bang voor grote honden.
Die gebruikt ie gewoon als bed. 8-)
  dinsdag 12 april 2011 @ 10:53:55 #241
33954 ElisaB
pi_95382429
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 08:59 schreef nokwanda het volgende:
Dat ga ik nu ook doen na weer een slapeloze nacht. De poesjes waren niet de oorzaak. Die lagen heel lief te slapen. Neusstrip vergeten en dus lag manlief heerlijk te snurken. Melatonine helpt blijkbaar ook niet bij mij en de oordoppen irriteren mijn oren. Zou het de wetenschap zijn dat de wekker zo vroeg weer af gaat? Vandaag dus een snipperdag en bijslapen, want ik trek het echt niet meer. :'(
Meid, maak elders in huis een bedje op voor jezelf, dan kun je ervan tussen naaien als het te erg wordt. Beter voor je nachtrust, beter voor je humeur, beter voor je gezondheid en voor je relatie. Vierdubbele prijzen dus ^O^
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:04:20 #242
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_95382852
Onze trap wordt nu opnieuw gestoffeerd :D En het halletje met zeil gelegd :D
pi_95385393
Hopelijk kun je wat bijslapen Nok.
Ik slaap nooit door en een keer in de zoveel tijd breekt mij dat ook op. Nu kan ik gewoon blijven liggen maar straks niet meer.

Mijn moeder belde net er was geen ontsteking aangetroffen in haar urine. Wat het dan wel is? de assistente gaat overleggen met de HA en morgen mag ze weer terug bellen

En wat een raar weer vandaag ik zou eigenlijk de auto laten wassen maar ik denk dat dat weinig nut heeft vandaag
pi_95385688
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 12:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Hopelijk kun je wat bijslapen Nok.
Ik slaap nooit door en een keer in de zoveel tijd breekt mij dat ook op. Nu kan ik gewoon blijven liggen maar straks niet meer.

Mijn moeder belde net er was geen ontsteking aangetroffen in haar urine. Wat het dan wel is? de assistente gaat overleggen met de HA en morgen mag ze weer terug bellen

En wat een raar weer vandaag ik zou eigenlijk de auto laten wassen maar ik denk dat dat weinig nut heeft vandaag
Geen ontsteking aangetroffen? Ik weet niet of dat goed of slecht nieuws is? Even afwachten nog maar.
pi_95386124
Ik weet ook niet of het goed of slecht is.
Kan beide.
pi_95386476
Ik ga er van door, nieuwe piercing kopen :W
  dinsdag 12 april 2011 @ 12:32:46 #247
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_95386745
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2011 10:39 schreef Qwea het volgende:

Even een dienstmededeling, omdat mensen (hoi muis :P. Oke, jij niet alleen :P ) zich afvroegen wanneer de asielactie weer zou beginnen.... Greys, Ingetje79 en ik hebben besloten om het stokje dit jaar aan iemand anders te geven.

We hebben het alle 3 op persoonlijk vlak en werk vlak te druk om ons hier mee bezig te houden. Dan krijgt de actie niet de tijd en aandacht die het verdiend. Alle 3 hebben we niet de mogelijkheid om ons daar 6 weken fulltime mee bezig te houden.

Dit jaar zal er door ons geen asielactie georganiseerd worden. Maar dat betekend niet dat het andere mensen niet vrij staat om het stokje over te nemen. :)
Geef mij maar weer de schuld ;(

Ik kan (sorry) ook niet organiseren want ik heb prive ook andere prioriteiten.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_95386816
Heb niet teruggelezen :W Goedemorgen!

Stap net uit de lesauto, ging weer goed vandaag. Ik moet eens stoppen met hele verhalen tegen mezelf houden volgens mijn instructeur. Als ik bijvoorbeeld een bochtje achteruit doe zit ik namelijk zo tegen mezelf:
"..oke.. dan nu achteruit.. alles is veilig.. er komt niets aan.. rustig.. oke.. nu insturen.. oh jee, ga ik niet te scherp? misschien wel.. nee toch niet, gaat wel goed.. oh even stoppen voor die fietser.. oke.. nu kan ik weer.. ja.. terugsturen.. netjes recht.. oke.. mooi"

en dan zit mijn rijsinstructeur er ongeveer zo naast: :|W

Wat dan wel weer positief is! Ik heb een kennismakings gesprek met de mensen die mij sociaal emotionele hulp gaan geven. Dat is iets sneller dan dat de decaan gezegd heeft :Y
pi_95386871
Ik praat ook tegen mezelf hoor maar ik kan mij indenken dat het voor andere raar is om te horen
Fijn dat je je gesprek al eerder hebt

Ik ga ook niet in het organisatiecomite sorry maar ik denk dat ik straks mijn handen wel vol heb
  dinsdag 12 april 2011 @ 12:50:21 #250
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_95387432
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 10:53 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Meid, maak elders in huis een bedje op voor jezelf, dan kun je ervan tussen naaien als het te erg wordt. Beter voor je nachtrust, beter voor je humeur, beter voor je gezondheid en voor je relatie. Vierdubbele prijzen dus ^O^
Doe ik ook hoor.
Of ik ga wakker liggen, me ergeren en de volgende dag moe zijn of ik neem mijn kussen onder de arm en spring het logeerbed in.
Ik ga dan toch voor die laatste optie :+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')