Pingoo moet morgenmiddag naar de dierenarts. Er was niet eerder plek. Ben best zenuwachtigquote:Op maandag 11 april 2011 22:14 schreef indaha het volgende:
Oognip welterusten, hoe was het trouwens met Pingo gegaan?
Tombo gefeliciteerd met je nieuwe huisje
1.5 jaar, maar door die stomme FIP-gevallen van 1.5 jaar geleden ben ik bij het minste geringste al bangquote:
Hopenlijk weten ze dan wel wat het is.quote:Op maandag 11 april 2011 22:22 schreef Oognip het volgende:
Raar he Tombo, werken in een callcenter. Ik heb er 2.5 jaar gewerkt en heb er veel mensen weg zien gaan door matige prestaties. Ik vond het echt niet leuk om bij een callcenter te werken, gelukkig waren mijn resultaten wel goed maar de sfeer die daar hing, bahEn dan was het ook nog niet eens outbound
Wij hebben net mijn schoonmoeder gebeld. Er wordt morgen een punctie genomen van de 'botkanker', dan wordt over een paar dagen bekend wat het nu wel is.
Zal duimen voor hemquote:Op maandag 11 april 2011 22:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Pingoo moet morgenmiddag naar de dierenarts. Er was niet eerder plek. Ben best zenuwachtig
Had je mijn linkje over FIP nog gelezen vanmiddag?quote:Op maandag 11 april 2011 22:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
1.5 jaar, maar door die stomme FIP-gevallen van 1.5 jaar geleden ben ik bij het minste geringste al bang
Welterusten Ynske, sweet dreams maar dat gaat wel lukken denk ikquote:
Jep ik heb het filmpje gezien, maar ik was wel benieuwd wat er nu werkelijk voor nieuw onderzoek is en hoe dat in zijn werking gaat maar dat werd niet duidelijk helaas.quote:Op maandag 11 april 2011 22:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Had je mijn linkje over FIP nog gelezen vanmiddag?
http://ansible.causes.com/external/redir...g3NzYwfQ==
http://ansible.causes.com/external/redir...Y2ODc3NjB9
Niet alle diarree is gelukkig FIP, Ik hoop dat het allemaal meevalt
De opa van mijn vriend jaquote:
Dank je!quote:Op maandag 11 april 2011 22:40 schreef indaha het volgende:
Oognip ik hoop dat het goed komt en je nog veel pannekoeken mag gaan eten
Dat lijkt me tegelijk vertederend en ook moeilijk om te zien als je in je achterhoofd houdt dat ze binnekort na zoveel jaar samen afscheid moeten nemenquote:Op maandag 11 april 2011 22:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
De opa van mijn vriend ja
Inderdaad f_r, de liefde spat van ze af. Gister ook toen zijn vrouw hem gedag zei toen we weggingen. Allebei elkaars handen vast en huilen
Hé gelukkig!quote:Op maandag 11 april 2011 19:21 schreef nokwanda het volgende:
Hey allemaal.
@Strega, hoe is het met Pagan gegaan?
NokManda moest vandaag voor de laatste controle naar het ziekenhuis. Longfoto's zagen er goed uit. Er is zelfs geen littekenweefsel meer van dat abces
Nu hoeft hij echt niet meer terug te komen.
Wat hoop ik toch dat het heel snel bij jullie gezondheidstechnisch veel beter gaat...quote:Op maandag 11 april 2011 22:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé gelukkig!Dat is fijn!
Pagan voelde vannacht om vier uur z'n hartritme weer normaal worden.
De hartecho stond al gepland. De nieuwe resultaten van zowel holter als echo gaan nu naar zijn cardioloog en die neemt dan weer contact op van hoe nu verder en hoe snel een nieuwe operatie enz.
Vandaag was hij dus doodmoe, maar de echo op zich was gelukkig goed.
Ja Oognipje, daar sluiten Pagan en ik ons bij aan.quote:Op maandag 11 april 2011 22:40 schreef indaha het volgende:
Oognip ik hoop dat het goed komt en je nog veel pannekoeken mag gaan eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |