Ja, zo kan ik ook nog wel even beginnenquote:Op maandag 11 april 2011 10:12 schreef stbabylon het volgende:
Waarom wordt er nog steeds Maroon 5 gedraaid? Wat een ongelooflijke KUTmuziek.
Datquote:Op maandag 11 april 2011 10:13 schreef Samzz het volgende:
Het was zeker een lekker weekendWat een weertje zeg!
Ben gewoon iets verbrandquote:Op maandag 11 april 2011 10:13 schreef Samzz het volgende:
Ghehehe. Kamasutra pagina 25?quote:Op maandag 11 april 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die je ook wel erg intiem vasthield!
Daar heb ik niet veel van meegekregen. zaterdag middag in de auto en 's avonds in de schouwburg, gisteren in bed gelegen en wel ff op t terras gelegen, maar daar half in slaap gevallenquote:Op maandag 11 april 2011 10:13 schreef Samzz het volgende:
ik wil ook wel ff met je buuf oefenenquote:Op maandag 11 april 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ghehehe. Kamasutra pagina 25?
Dat was de buurvrouw. We waren aan het oefenen op onze bollywood dans
Mijn fijne zondag werd op gegeven moment ruw verstoord door een negroïde vrouw die gangstah rapmuziek op had staan maar niet de moeite nam om haar koptelefoon aan te doenquote:Op maandag 11 april 2011 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik ook nog wel even beginnen.
quote:Op maandag 11 april 2011 10:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn fijne zondag werd op gegeven moment ruw verstoord door een negroïde vrouw die gangstah rapmuziek op had staan maar niet de moeite nam om haar koptelefoon aan te doen
Ies koeltoerquote:Op maandag 11 april 2011 10:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn fijne zondag werd op gegeven moment ruw verstoord door een negroïde vrouw die gangstah rapmuziek op had staan maar niet de moeite nam om haar koptelefoon aan te doen
En met regen geniet jij van het weer?quote:Op maandag 11 april 2011 10:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar heb ik niet veel van meegekregen. zaterdag middag in de auto en 's avonds in de schouwburg, gisteren in bed gelegen en wel ff op t terras gelegen, maar daar half in slaap gevallen
ik heb een lekker weekend gehad, alleen niet dankzij t weerquote:
Wanneer krijgen we de filmpjes te zienquote:Op maandag 11 april 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
That's what she saidquote:Op maandag 11 april 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor nu moet je het maar ff hiermee doenquote:Op maandag 11 april 2011 10:17 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we de filmpjes te zien
Ik heb een heerlijk weekend gehad mede dankzij het weer.quote:Op maandag 11 april 2011 10:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb een lekker weekend gehad, alleen niet dankzij t weer
Ik echt flinkquote:
Eerst posten in Hvjjn! En snel, verdoriequote:Op maandag 11 april 2011 10:19 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal eens meedoen in R&P zoals het hoort.
Ik had een vrij saai weekend! Vrijdag wat gedronken, zaterdag niet naar het feestje gegaan, geen zin, zondag wel lekker in de zon bij Ajax gezeten.
Wat een kutweekend, ,*kras*.
Hoor ik er nu bij?.
Geen vrijgezel. Al 9 jaar een relatie en samenwonend.quote:Op maandag 11 april 2011 10:19 schreef stbabylon het volgende:
Maarreh, Ang3l, lekkere buurvrouw. Vrijgezel? Geen brabo-accent?
Kijk dat zijn wel de klantvriendelijke chinezenquote:Op maandag 11 april 2011 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik echt flink
Maar goed, zaterdag van 14:30 tot 18:15 in het park, en gister van 13:30 tot 20:00
Incl chinees bestellen daar. "Ja hallo? Da Ching? ja... chinese rijhsttafel graag... en dan niet bezorgen op het normale adres... maar doe maar in het stadswandelpark, kan dat ook?"
En toen kwam ie dus idd met z'n scootertje chinees brengen op onze kleedjes in het park
zaterdag om 19u gingen we wat drinken en daarna naar de Schouwburg en ik was net om half 10 weer thuisquote:Op maandag 11 april 2011 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijk weekend gehad mede dankzij het weer.
Maar vertel. Je hebt eindelijk je love-interest geneukt?
Oe Oequote:Op maandag 11 april 2011 10:19 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal eens meedoen in R&P zoals het hoort.
Ik had een vrij saai weekend! Vrijdag wat gedronken, zaterdag niet naar het feestje gegaan, geen zin, zondag wel lekker in de zon bij Ajax gezeten.
Wat een kutweekend, ,*kras*.
Hoor ik er nu bij?.
Doet ze aan swingen/open relatie?quote:Op maandag 11 april 2011 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen vrijgezel. Al 9 jaar een relatie en samenwonend.
Accent is volgens mij verdwenen toen ze in Delft ging studeren,.
LOL, zoiets ook wel gedaan, maar ze deden heel moeilijkquote:Op maandag 11 april 2011 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik echt flink
Maar goed, zaterdag van 14:30 tot 18:15 in het park, en gister van 13:30 tot 20:00
Incl chinees bestellen daar. "Ja hallo? Da Ching? ja... chinese rijhsttafel graag... en dan niet bezorgen op het normale adres... maar doe maar in het stadswandelpark, kan dat ook?"
En toen kwam ie dus idd met z'n scootertje chinees brengen op onze kleedjes in het park
Kijk, was dat nu zo moeilijkquote:Op maandag 11 april 2011 10:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zaterdag om 19u gingen we wat drinken en daarna naar de Schouwburg en ik was net om half 10 weer thuisOverigens hadden we ons vanochtend wel verslapen
Gefeliciteerdquote:Op maandag 11 april 2011 10:23 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kijk dat zijn wel de klantvriendelijke chinezen
Bij mij was het vrijdag al scheveningen, had een vroeg weekendje. Zaterdag wielrennen en savonds mijn verjaardagje gevierd
Zondag bloemendaal aan zee.... party party
Hoe wil je die post van vanochtend anders lezen? Ik weet niet waarvan ik anders naar huis moet gaan?quote:
Dat was het eerste buitenfeestje weer he?quote:Op maandag 11 april 2011 10:23 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kijk dat zijn wel de klantvriendelijke chinezen
Bij mij was het vrijdag al scheveningen, had een vroeg weekendje. Zaterdag wielrennen en savonds mijn verjaardagje gevierd
Zondag bloemendaal aan zee.... party party
Je kan het ook gewoon meteen zeggen zonder zo omslachtig naar Facebook te verwijzen. Je was het toch van planquote:Op maandag 11 april 2011 10:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe wil je die post van vanochtend anders lezen? Ik weet niet waarvan ik anders naar huis moet gaan?
Als je ergens vaker besteld en ze je kennen is het geen probleemquote:Op maandag 11 april 2011 10:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, zoiets ook wel gedaan, maar ze deden heel moeilijkwas dan wel met pizza's
Vanochtend had je een vrouwenpost, waar de rest door moest door vragen en niemand zo gek was je aandachttrekkerij te voedenquote:Op maandag 11 april 2011 10:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe wil je die post van vanochtend anders lezen? Ik weet niet waarvan ik anders naar huis moet gaan?
Ze swingt enorm met mij, dat welquote:Op maandag 11 april 2011 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doet ze aan swingen/open relatie?
De enige die moeilijk deed, had t ook op facebook al kunnen lezen, dat was stBabsquote:Op maandag 11 april 2011 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon meteen zeggen zonder zo omslachtig naar Facebook te verwijzen. Je was het toch van plan
Vrijdag de vrijmibo in strandclub doen! in Scheveningenquote:Op maandag 11 april 2011 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was het eerste buitenfeestje weer he?
Zou een vriendin van me ook heengaan.
Maar die lag zat te worden naast me in het park
Dat was niet het doel van je postquote:Op maandag 11 april 2011 10:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De enige die moeilijk deed, had t ook op facebook al kunnen lezen, dat was stBabs
Zo onduidelijk was die anders nietquote:Op maandag 11 april 2011 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanochtend had je een vrouwenpost, waar de rest door moest door vragen en niemand zo gek was je aandachttrekkerij te voeden
Nou ja, we dachten we kunnen het altijd proberen natuurlijkquote:Op maandag 11 april 2011 10:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Steeds als jij zoenmevrouw zegt, moet ik denken aan:quote:Op maandag 11 april 2011 10:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo onduidelijk was die anders niet![]()
maar goed, ik heb dus inderdaad een heel fijne weekend gehad, samen met mn zoenmevrouw.
Ook een keer met pizza's gedaan, was geen probleemquote:Op maandag 11 april 2011 10:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Bloemendaal geweestquote:Op maandag 11 april 2011 10:28 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Vrijdag de vrijmibo in strandclub doen! in Scheveningen
En seizoen van bloemendaal is vorig weekend al officieel gestart. Maar voor feestjes op het strand blijft het wel mijn strand, wat een mooie mensen, gezelligheid en sfeertje! Beetje mijn kater te verdoven
Is zeker de moeite waard voor een keer... enige nadeel tenopzichten van "vroeger" is dat het betaald parkeren nu per uur gaat en niet zoals een paar jaar terug voor 5 euro een gehele dag.quote:Op maandag 11 april 2011 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Bloemendaal geweest
Gewoon met de trein naar Zandvoort en dan over het strand naar Bloemendaal-strand lopenquote:Op maandag 11 april 2011 10:32 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Is zeker de moeite waard voor een keer... enige nadeel tenopzichten van "vroeger" is dat het betaald parkeren nu per uur gaat en niet zoals een paar jaar terug voor 5 euro een gehele dag.
aah, een zoenvisjequote:Op maandag 11 april 2011 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Steeds als jij zoenmevrouw zegt, moet ik denken aan:
[ afbeelding ]
ligt er ook aan waar en hoe vaak je er besteld denk ik.quote:Op maandag 11 april 2011 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook een keer met pizza's gedaan, was geen probleem
Gewoon? LOL! met bloedje heet weer opgepropt in een trein staan, helemaal lam aankomen in zandvoort en dan nog een end lopen....quote:Op maandag 11 april 2011 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon met de trein naar Zandvoort en dan over het strand naar Bloemendaal-strand lopen
quote:Op maandag 11 april 2011 10:33 schreef Nouk84 het volgende:
Iemand zei dit weekend tegen mij: 'Jezus, jij bent echt dun'. Toen was mijn weekend ook goed.
"Dikke reet" zei iemand tegen mijquote:Op maandag 11 april 2011 10:33 schreef Nouk84 het volgende:
Iemand zei dit weekend tegen mij: 'Jezus, jij bent echt dun'. Toen was mijn weekend ook goed.
Wilhelminaparkquote:Op maandag 11 april 2011 10:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ligt er ook aan waar en hoe vaak je er besteld denk ik.
Welkom in mijn wereldquote:Op maandag 11 april 2011 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Gewoon? LOL! met bloedje heet weer opgepropt in een trein staan, helemaal lam aankomen in zandvoort en dan nog een end lopen....
Whoeoe... niet dus
Haha no way! Ik kom never nooit niet in een trein of OV. Ik weiger!quote:Op maandag 11 april 2011 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon met de trein naar Zandvoort en dan over het strand naar Bloemendaal-strand lopen
ook niet na het stappen? Nachtbus naar huis?quote:Op maandag 11 april 2011 10:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Haha no way! Ik kom never nooit niet in een trein of OV. Ik weiger!
Nee, de dronken complimentjes waren van woensdagquote:
Een blinde?quote:
Ah, de eerste OV-zeiksnorquote:Op maandag 11 april 2011 10:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Haha no way! Ik kom never nooit niet in een trein of OV. Ik weiger!
djayzzzzz alertquote:Op maandag 11 april 2011 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker aansluiten in de file met het dak eraf geniet mijn voorkeur
Gisteren reden we naar Utrecht en bij de shell tussen Veenendaal en Maarn stond er een trein stil, was weer typischquote:Op maandag 11 april 2011 10:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat m'n vader gister die nieuwe abonnementen van de NS uit te leggen. Hij: 'Ik ga wel met de auto, als ik met de trein ga rijden ze toch nooit.'
ai, die is wel naarquote:Op maandag 11 april 2011 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Je moet echt op gaan letten hoor, dit is ongezond.'
cabrio rijdt weer?quote:Op maandag 11 april 2011 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
+1 meldtquote:
"Die taart die je gebakken hebt van t weekend, heb je zeker zelf opgegeten."quote:Op maandag 11 april 2011 10:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat m'n vader gister die nieuwe abonnementen van de NS uit te leggen. Hij: 'Ik ga wel met de auto, als ik met de trein ga rijden ze toch nooit.'
Die jongen heeft wel wat los gemaakt hè, hij komt hier nooit meer, maar er wordt nog steeds over hem gepraat. Ik geloof dat er wel een paar waardige vervangers zijn hoor. (En djayzz is gewoon een schatje.)quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 10:39 schreef rival het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 10:37 schreef CherryLips het volgende:
'Je moet echt op gaan letten hoor, dit is ongezond.'
Ik heb de taart expres thuis gelatenquote:Op maandag 11 april 2011 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
"Die taart die je gebakken hebt van t weekend, heb je zeker zelf opgegeten."
quote:Op maandag 11 april 2011 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de taart expres thuis gelatenHij kon een jaar in de vriezer
Oh, Djayzz, van vroegah, was een enorme cabrio-fanquote:
Zelfs als het 5 graden was ging z'n kap naar beneden. Toch?quote:Op maandag 11 april 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
Oh, Djayzz, van vroegah, was een enorme cabrio-fan
Toffe knul, verder.
Zat veel bloed, zweet en tranen inquote:Op maandag 11 april 2011 10:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hij was wel mooi
wil wel helpen em op te eten
Versieren kost meestal de meeste moeite.quote:Op maandag 11 april 2011 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat veel bloed, zweet en tranen inFiguurlijk dan. En dan denk je achteraf: jemig, ben ik daar drie uur mee bezig geweest? En dan alleen de versiering he, die cake zelf stond al klaar
quote:Op maandag 11 april 2011 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat veel bloed, zweet en tranen inFiguurlijk dan. En dan denk je achteraf: jemig, ben ik daar drie uur mee bezig geweest? En dan alleen de versiering he, die cake zelf stond al klaar
Ach, juist altijd wel leuk, als mensen hier bepaalde grappige dingen hebbenquote:Op maandag 11 april 2011 10:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die jongen heeft wel wat los gemaakt hè, hij komt hier nooit meer, maar er wordt nog steeds over hem gepraat. Ik geloof dat er wel een paar waardige vervangers zijn hoor. (En djayzz is gewoon een schatje.)
Ja, zoietsquote:Op maandag 11 april 2011 10:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Zelfs als het 5 graden was ging z'n kap naar beneden. Toch?
Ik vind sowieso dat je dat moet doen, waar rijd je anders cabrio voor?quote:Op maandag 11 april 2011 10:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Zelfs als het 5 graden was ging z'n kap naar beneden. Toch?
Ohja die had ik ook nogquote:
Niet omdat ze zo mooi zijn, iggquote:Op maandag 11 april 2011 10:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat je dat moet doen, waar rijd je anders cabrio voor?
De andere mensen hadden mooie zegquote:Op maandag 11 april 2011 10:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
de versiering ziet er wel heel gaaf uit
als ze zou zeggen dat die bij een banketbakker vandaan komt, zou ik t ook geloven
Om hem met >15 graden omlaag te kunnen doen misschien...?quote:Op maandag 11 april 2011 10:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat je dat moet doen, waar rijd je anders cabrio voor?
cabrio's hebben een betere verwarming, dus met de ramen omhoog en een sjaal om, kan je prima met het dak open rijdenquote:Op maandag 11 april 2011 10:46 schreef STING het volgende:
[..]
Om hem met >15 graden omlaag te kunnen doen misschien...?
Dat is wel heel efficiënt rijden, zeg.quote:Op maandag 11 april 2011 10:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
cabrio's hebben een betere verwarming, dus met de ramen omhoog en een sjaal om, kan je prima met het dak open rijden
Whatever rocks your boatquote:Op maandag 11 april 2011 10:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
cabrio's hebben een betere verwarming, dus met de ramen omhoog en een sjaal om, kan je prima met het dak open rijden
Er zijn weinig echt mooie cabrio's ja, maar toch blijven ze gaaf als ze dat wel zijnquote:Op maandag 11 april 2011 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet omdat ze zo mooi zijn, igg
Uitzonderingen daargelaten
Het had ongetwijfeld beter gekund, maar dit ziet er al leuk uit. Het was een cursus oid die je volgde?quote:Op maandag 11 april 2011 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De andere mensen hadden mooie zegIk had er één vogeltje op gekregen na een halfuur en dacht toen al: KLAAR
Vooral die rand rechts, de tering. Het was niet geworden zoals ik had gehoopt maar ik was het zat en had nog een halfuur voor al die blaadjes en andere vogeltjes
Ja, lekker toch je afzetten tegen het OV!quote:
Die warmte gaat anders verloren via de radiator van je auto, dus dat maakt geen verschilquote:Op maandag 11 april 2011 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel heel efficiënt rijden, zeg.
Nee, het rockd de autoquote:
Een workshop. Was wel leuk, heb nu zin om vaker van die taarten te versieren maar het lijkt me nogal een prijzige en nutteloze hobby aangezien je die taarten steeds moet slijten. Dus misschien voor verjaardagen enzo.quote:Op maandag 11 april 2011 10:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn weinig echt mooie cabrio's ja, maar toch blijven ze gaaf als ze dat wel zijn
[..]
Het had ongetwijfeld beter gekund, maar dit ziet er al leuk uit. Het was een cursus oid die je volgde?
- BMW 3-Serie Cabrioquote:Op maandag 11 april 2011 10:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn weinig echt mooie cabrio's ja, maar toch blijven ze gaaf als ze dat wel zijn
Ik vind ze geen van allen echt heel mooi. Misschien de A4 cabrio nog het meest.quote:Op maandag 11 april 2011 10:50 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
- BMW 3-Serie Cabrio
- Audi A4 Cabrio
- Mercedes E-klasse Cabrio
Allemaal heel leuk speelgoed
Voor iemand die naar eigen zeggen geen gebruik maakt van het OV, heb je best wel een grote bakkes.quote:Op maandag 11 april 2011 10:49 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja, lekker toch je afzetten tegen het OV!
Nee rij liever de auto, toch in de studententijd weinig voordelen van het OV gezien. En nu zie ik ook maar weinig echte voordelen.
@Peu, nope met stappen is er altijd wel iemand de lul die de bob is.
quote:Op maandag 11 april 2011 10:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind ze geen van allen echt heel mooi. Misschien de A4 cabrio nog het meest.
cabrioversies van wagens hebben meestal gewoon dezelfde verwarming als elk ander model hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 10:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben je zo'n man met zo'n sjaaltje om in een cabrio?quote:Op maandag 11 april 2011 10:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mag nu dan weinig gebruik maken van het OV, heb er wel jaren van mogen "genieten". En dat was niet echt een succes. Vertragingen waren meer regel dan uitzondering, aansluitingen die je daardoor misliep. Ik moest van Maarssen naar Amersfoort, met de auto is dat 25 minuutjes, het OV op zijn snelst was het 1 uur....quote:Op maandag 11 april 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor iemand die naar eigen zeggen geen gebruik maakt van het OV, heb je best wel een grote bakkes.
en een bril op en vliegjes tussen de tanden.quote:Op maandag 11 april 2011 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben je zo'n man met zo'n sjaaltje om in een cabrio?
Zo wapperend in de wind?
Jij hebt ook een MI?quote:Op maandag 11 april 2011 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo wapperend in de wind?
Moet wel betaalbaar blijven hequote:Op maandag 11 april 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
Ik vind ze geen van beide echt mooi... De Rolls-Royce phantom cabrio kan ik wel aanzien
Net als Aston Martins.
Ik ga dit met een korrel zout nemen, maar oke, de auto is vaak sneller, maar de trein is zoveel relaxterquote:Op maandag 11 april 2011 10:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mag nu dan weinig gebruik maken van het OV, heb er wel jaren van mogen "genieten". En dat was niet echt een succes. Vertragingen waren meer regel dan uitzondering, aansluitingen die je daardoor misliep. Ik moest van Maarssen naar Amersfoort, met de auto is dat 25 minuutjes, het OV op zijn snelst was het 1 uur....
Niet gek dat ik plots de auto ben gaan pakken.
Of zoietsquote:Op maandag 11 april 2011 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo wapperend in de wind?
Eeeheheeeheew, eeheew, ew, eeeehhh!quote:Op maandag 11 april 2011 10:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze 2 heb ik wel liever als de mercedes.... BMW heeft dan wel mijn voorkeur qua stijl. Ondanks dat ik Audi rijder ben
KAN relaxter zijnquote:Op maandag 11 april 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga dit met een korrel zout nemen, maar oke, de auto is vaak sneller, maar de trein is zoveel relaxter
Datquote:Op maandag 11 april 2011 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
KAN relaxter zijnOp een rustig tijdstip, zonnetje, boekje, muziekje, wat drinken en lekker een paar uurtjes rustig zitten
Maar: spits, vertragingen, korte treintjes, veel tassen en zooi, geduw, vage informatie, perronwijzigingen, stilstaan in de middle of nowhere en je aansluiting missen: dat is minder.
1 wel, 1 niet.. wijfquote:Op maandag 11 april 2011 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eeeheheeeheew, eeheew, ew, eeeehhh!
Dat zijn BMW's!!!!
De dagen dat ik last heb van onderstaande, wegen niet op tegen de dagen dat ik bovenstaande hebquote:Op maandag 11 april 2011 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
KAN relaxter zijnOp een rustig tijdstip, zonnetje, boekje, muziekje, wat drinken en lekker een paar uurtjes rustig zitten
Maar: spits, vertragingen, korte treintjes, veel tassen en zooi, geduw, vage informatie, perronwijzigingen, stilstaan in de middle of nowhere en je aansluiting missen: dat is minder.
Die eerste is apart!quote:Op maandag 11 april 2011 11:00 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is allebei bovenstaandequote:Op maandag 11 april 2011 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
De dagen dat ik last heb van onderstaande, wegen niet op tegen de dagen dat ik bovenstaande heb
Ik heb een paar jaar in de spits mogen reizen, toen was ik het ook meer dan zat als ik weer een uur vertraging had en daarna nog op 'vervangend' busvervoer moest wachten dat de stroom reizigers niet aankonquote:Op maandag 11 april 2011 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
De dagen dat ik last heb van onderstaande, wegen niet op tegen de dagen dat ik bovenstaande heb
Dat kan ik me voorstellenquote:Op maandag 11 april 2011 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar in de spits mogen reizen, toen was ik het ook meer dan zat als ik weer een uur vertraging had en daarna nog op 'vervangend' busvervoer moest wachten dat de stroom reizigers niet aankon
Zeikerd, wat ik bedoel is duidelijk, lijkt mequote:
Ik heb tentamens gemist, en m'n eigen constitutieborrelquote:Op maandag 11 april 2011 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen
Ik heb daar echter in een heel jaar misschien 1 keer last van gehad.
Mij wel. Ik kom op voor mijn medemensquote:Op maandag 11 april 2011 11:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeikerd, wat ik bedoel is duidelijk, lijkt me
Tja, wat zal ik zeggenquote:Op maandag 11 april 2011 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb tentamens gemist, en m'n eigen constitutieborrel
O ja, dat was een audiquote:
Maakt niet uit waar het door komt, het OV wordt er niet fijner op. En het geldt voor al het OV, ook bussen die niet komen opdagen horen daarbij.quote:Op maandag 11 april 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tja, wat zal ik zeggen
Er zijn ook vertragingen (9 vd 10 keer) waar de NS niks aan kan doen.
Ik las lekkere turkjes gedaanquote:Op maandag 11 april 2011 11:06 schreef stbabylon het volgende:
Heerlijk met de trein/bus naar het werk. 10 minuten langer onderweg gemiddeld (soms korter doordat er meer files zijn). Nu sinds 1-feb 1x 5 minuten vertraging gehad bij aankomst. Daarentegen heel wat lekkere tukjes gedaan in het zonnetje achter het raam. Heel wat series gekeken, heerlijk gelezen. In de spits en maar 1x in de 2de klas moeten gaan zitten.
Ik weet wel wat beter is, ik weet het 100% zeker
Ik vind het OV echt heerlijkquote:Op maandag 11 april 2011 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maakt niet uit waar het door komt, het OV wordt er niet fijner op. En het geldt voor al het OV, ook bussen die niet komen opdagen horen daarbij.
Je haalt er allemaal andere dingen bijquote:Op maandag 11 april 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het OV echt heerlijk
En tegen mensen die voor de trein willen springen, doe je gemiddeld weinig.
vertraging is vertraging, of dat nu door de NS komt of niet.quote:Op maandag 11 april 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tja, wat zal ik zeggen
Er zijn ook vertragingen (9 vd 10 keer) waar de NS niks aan kan doen.
Het is wel een van de grootste veroorzakers van vertragingen, samen met wisselstoringen en seinstoringen.quote:Op maandag 11 april 2011 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je haalt er allemaal andere dingen bij
De trajecten die ik moet afleggen (ik woon bij een hoofdstation en ga vrijwel altijd naar een ander hoofdstation), zijn bijna altijd goed. Haast nooit vertraging, altijd zitplaats. En dan heb ik niet de stress van het autorijden. Ik kan mijn ogen dichtdoen of richten op een boek of serie. Heck, ik kan zelfs gamen of FOK!kenquote:Op maandag 11 april 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het OV echt heerlijk
En tegen mensen die voor de trein willen springen, doe je gemiddeld weinig.
I knowquote:Op maandag 11 april 2011 11:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vertraging is vertraging, of dat nu door de NS komt of niet.
Eens, hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De trajecten die ik moet afleggen (ik woon bij een hoofdstation en ga vrijwel altijd naar een ander hoofdstation), zijn bijna altijd goed. Haast nooit vertraging, altijd zitplaats. En dan heb ik niet de stress van het autorijden. Ik kan mijn ogen dichtdoen of richten op een boek of serie. Heck, ik kan zelfs gamen of FOK!ken
En ik ben met de auto maar minimaal sneller, ALS het meezit met files.
en totaal niet relevant in de discussiequote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel een van de grootste veroorzakers van vertragingen, samen met wisselstoringen en seinstoringen.
We hadden het over het OV, niet de NSquote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
I knowMaar mensen bashen eigenlijk altijd op de NS. In dit geval niet, maar ik wilde het even toevoegen.
[..]
Eens, hoor.
Waarom niet? Het zijn de grootste veroorzakers van vertragingen, die vertragingen waarvan jullie claimen zo vaak last te hebben in de trein.quote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en totaal niet relevant in de discussie
Behoort de NS niet tot het OV?quote:Op maandag 11 april 2011 11:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We hadden het over het OV, niet de NS
ja, dus? kan mij het schelen waar het door komtquote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel een van de grootste veroorzakers van vertragingen, samen met wisselstoringen en seinstoringen.
Dat heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op maandag 11 april 2011 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, dus? kan mij het schelen waar het door komten ik heb het niet alleen over vertragingen, maar ook over korte treinen in de spits, vage perronwijzigingen ('de trein naar nijmegen staat gereed op spoor 15'. bordje boven perron verandert van eindhoven naar nijmegen. mensen springen in de trein. deuren gaan dicht. bordje boven perron verandert weer naar eindhoven. mijn zus gaat naar eindhoven ipv nijmegen
).
Ik ben 8 jaar vrijwel dagelijks met de trein gegaan.quote:Op maandag 11 april 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaaktEen spoorwijziging ja, maar keurig op tijd aangegeven en doordat ik zelf ook gewoon oplet
Maar ik geloof best dat het vaak genoeg mis gaat.
Dat geloof ik best, waar mensen werken worden fouten gemaakt.quote:Op maandag 11 april 2011 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben 8 jaar vrijwel dagelijks met de trein gegaan.
Het gebeurtIk heb ook weleens gehad dat de stoptrein niet op mijn station stopte en ik een halfuur op de volgende trein mocht wachten.
Dito. Vind het relaxed reizen zo.quote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef stbabylon het volgende:
De trajecten die ik moet afleggen (ik woon bij een hoofdstation en ga vrijwel altijd naar een ander hoofdstation), zijn bijna altijd goed. Haast nooit vertraging, altijd zitplaats. En dan heb ik niet de stress van het autorijden. Ik kan mijn ogen dichtdoen of richten op een boek of serie. Heck, ik kan zelfs gamen of FOK!ken
En ik ben met de auto maar minimaal sneller, ALS het meezit met files.
Snel, waar zijn de alu-hoedjes?quote:Op maandag 11 april 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
Amsterdam Noord in de ban van stippenmysterie
Whut
Het kan lekker zijn, maar niet op mijn traject in de spitsquote:
Het gebeurt, maar vaak wordt een groot deel van de last van problemen door mensen zelf veroorzaakt. Goed opletten en inspelen op situaties helpt een hoop. En daarom gaat het ook juist zo vaak fout met mensen die nooit met de trein gaan. Ze weten niks en ondernemen zelf nauwelijks actie en geven vervolgens de NS de schuld.quote:Op maandag 11 april 2011 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gebeurtIk heb ook weleens gehad dat de stoptrein niet op mijn station stopte en ik een halfuur op de volgende trein mocht wachten.
quote:Op maandag 11 april 2011 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Van autorijden krijg je ook geen stress, eerder andersom.quote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef stbabylon het volgende:
En dan heb ik niet de stress van het autorijden.
Maar het moet toch ook begrijpelijk blijven voor mensen die niet dagelijks met de trein gaan? M'n moeder belde me een keer vanuit Utrecht: er reden geen treinen. De man van de servicebalie had gezegd dat ze moest wachten op de bussen. Ik zei dat ze dan via Amersfoort kon gaan, klaar.quote:Op maandag 11 april 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het gebeurt, maar vaak wordt een groot deel van de last van problemen door mensen zelf veroorzaakt. Goed opletten en inspelen op situaties helpt een hoop. En daarom gaat het ook juist zo vaak fout met mensen die nooit met de trein gaan. Ze weten niks en ondernemen zelf nauwelijks actie en geven vervolgens de NS de schuld.
Voorbeeld: je staat op Duivendrecht, er iets aan de hand tussen Duivendrecht en Weesp, maar op het bord staat dat de stoptrein vertraging heeft. Je moet de intercity hebben die 20 minuten later gaat.
Beginners wachten rustig tot de stoptrein, na 20 minuten vertraging vertrekt, om te zien dat de intercity niet rijdt omdat die niet langs de stilstaande trein kan. Gaan zich dan afvragen hoe nu verder, winnen evt.info in bij een perronopzichter. Daarna stappen ze in de volgende stoptrein met ook 20 vertraging en zijn vervolgens 50 minuten later dan normaal in Amersfoort.
Ik zie de situatie, loop naar boven, pak de intercity naar Utrecht, en daar de ic naar Amersfoort en komt op de normale tijd aan.
quote:Op maandag 11 april 2011 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Jezus, nu ben ik ineens de NS-basher terwijl ik de trein altijd loop te verdedigen als Peu loopt te mekkeren. Ik ga altijd met de trein.
Ik vind het OV een redelijk alternatief, als je er niet op hoeft te rekenen. Ik zit er echt niet mee dat ik soms 10 min te laat ben hier, boeiend. Maar het faalt soms ook wel op echt hele nare momenten hoor, je kan er gewoon niet van op aan.quote:Op maandag 11 april 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
Ach, de NS heeft zijn faal-momenten, maar dat weegt in niks op tegen de voordelen, vind ik.
En ja, met de sneeuw ging het enorm mis, maar dat komt deels door de fabrikant.
Die ervaring heb ik niet.quote:Op maandag 11 april 2011 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het OV een redelijk alternatief, als je er niet op hoeft te rekenen. Ik zit er echt niet mee dat ik soms 10 min te laat ben hier, boeiend. Maar het faalt soms ook wel op echt hele nare momenten hoor, je kan er gewoon niet van op aan.
Zoals dat tentamen toen. Ik was een half uur eerder weggegaan dan anders, kappen de treinen ermee. Bussen ingezet. Wachten, wachten. Toch een trein die tot aan Driebergen-Zeist ging. O, toch niet. Kwamen ze bij Veenendaal achter. Weer terug. Wachten op bussen. Bus vol. Volgende bus. Bij Driebergen-Zeist overstappen op de stoptrein. Rijdt ook niet. Overstappen op bus. 'Neem de 74'. Toeristische route door Zeist. Ruim drie kwartier te laat komen voor tentamen en niet meer naar binnen mogen.quote:Op maandag 11 april 2011 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het OV een redelijk alternatief, als je er niet op hoeft te rekenen. Ik zit er echt niet mee dat ik soms 10 min te laat ben hier, boeiend. Maar het faalt soms ook wel op echt hele nare momenten hoor, je kan er gewoon niet van op aan.
Of de NS of een andere OV maatschappij er iets tegen kan doen of niet, is niet relevant. Met de auto heb je zulke problemen niet. De kans op oponthoud is veel kleiner en als het gebeurd, dan is het vaak met veel minder vertraging, welke je dan meestal nog weer in kan halen ook. Ergo, auto = beter.quote:Op maandag 11 april 2011 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik niet.
Ik reis nu al 10 weken van Enschede naar Tilburg en ik heb in totaal 4 vertragingen gehad. Waarvan 1 door koperdieven, een door een sein en wisselstoring en een omdat er iemand voor de trein sprong.
Er zijn gewoon dingen waar ook de NS niet op kan anticiperen.En ja, ze falen inderdaad genoeg andere momenten, maar ik heb nog altijd van ze op aan gekund
En ik ben ontzettend blij dat ik het OV als mogelijkheid heb!
Ik ben ook blij dat ik vrijwel overal kan komen met het OVquote:Op maandag 11 april 2011 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik reis nu al 10 weken van Enschede naar Tilburg en ik heb in totaal 4 vertragingen gehad. Waarvan 1 door koperdieven, een door een sein en wisselstoring en een omdat er iemand voor de trein sprong.
Er zijn gewoon dingen waar ook de NS niet op kan anticiperen.En ja, ze falen inderdaad genoeg andere momenten, maar ik heb nog altijd van ze op aan gekund
Dan heb je deze winter niet in de trein gezetenquote:Op maandag 11 april 2011 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zekerquote:Op maandag 11 april 2011 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan heb je deze winter niet in de trein gezeten.
Ach, ik weet ook best opzich dat het makkelijk klagen is, maar ik heb het nu zovaak meegemaakt zelf.. Ik zal wel OV-pech hebben.
Dat is wel klote jaquote:Op maandag 11 april 2011 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik vrijwel overal kan komen met het OV. Maar dan sta je met 30 studenten op het perron en moet je een vliegtuig halen. Eeeeeh...
voor mij en menig ander fokkel geldt die gewoonquote:
Nee, met de auto heb je files, wegversperringen, opengebroken wegen.quote:Op maandag 11 april 2011 11:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of de NS of een andere OV maatschappij er iets tegen kan doen of niet, is niet relevant. Met de auto heb je zulke problemen niet. De kans op oponthoud is veel kleiner en als het gebeurd, dan is het vaak met veel minder vertraging, welke je dan meestal nog weer in kan halen ook. Ergo, auto = beter.
Mijn weekend was heerlijk, maar deze TT heeft wel een hoog Viva-gehalte hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
voor mij en menig ander fokkel geldt die gewoon![]()
hoe was jou weekendje dan?
Ik moet wel zeggen dat ik minder blij ben met die nieuwe abonnementenquote:Op maandag 11 april 2011 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, met de auto heb je files, wegversperringen, opengebroken wegen.
Niks is zaligmakend, maar ik vind wel dat er ontegenzeggelijk veel, vooral onterecht, op het OV en vooral de NS gebasht wordt
Lentekolderquote:Op maandag 11 april 2011 11:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Woehaa, ik las het niet eens.
Ben je van slag Peu?
Vond t een leuk woordquote:Op maandag 11 april 2011 11:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Woehaa, ik las het niet eens.
Ben je van slag Peu?
Niet gelezen...quote:Op maandag 11 april 2011 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik minder blij ben met die nieuwe abonnementenIk snap de redenering dat het niet logisch is om geen korting te geven in de ochtendspits en wel in de avondspits, maar dat hele persbericht was gewoon aan elkaar gelogen, sloeg helemaal nergens op.
ik hoop t niet, dit voelt wel lekker zo eigenlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op maandag 11 april 2011 11:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik hoop t niet, dit voelt wel lekker zo eigenlijkGisteren heel burgerlijk
op de bank gehangen
Prima toch? Geniet ervan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of in een trein zitten, niet op de weg hoeven letten, beetje slapen, beetje lezen, beetje uit het raam kijken.quote:Op maandag 11 april 2011 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
Van autorijden krijg je ook geen stress, eerder andersom.
het woord zegt het zelf alquote:
Ja, daarom. Ik snap die afkeer niet helemaalquote:Op maandag 11 april 2011 11:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat het burgerlijk is.
Wat stiekem vaak toch wel lekker is.
Alles moet swingend, spannend, snel, dynamisch, LEEF! enzo. Anderen moeten vooral denken dat we ons leven zo zinvol mogelijk inrichten. Op de bank hangen past daar niet in, geloof ik.quote:
Oh oh, nog even en je hebt een partner, draagt dezelde gaastra jas, station met trekhaak, sleurhut en een golden retriever.quote:Op maandag 11 april 2011 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom. Ik snap die afkeer niet helemaal
Ik heb zaterdag heel burgerlijk door de natuur gewandeld en zondag gepicknickt, ik vond het heerlijk
Als ik met de auto ga heb ik gegarandeerd vertraging, dat is wel handig, dat kun je inplannenquote:Op maandag 11 april 2011 11:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of de NS of een andere OV maatschappij er iets tegen kan doen of niet, is niet relevant. Met de auto heb je zulke problemen niet. De kans op oponthoud is veel kleiner en als het gebeurd, dan is het vaak met veel minder vertraging, welke je dan meestal nog weer in kan halen ook. Ergo, auto = beter.
Persoonlijk vind ik met het OV reizen heel ontspannend. Ik heb een ex die autorijden echt als ontspanning zag, 3 uur rijden voor mij was voor hem dan ook best lekker.quote:Op maandag 11 april 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of in een trein zitten, niet op de weg hoeven letten, beetje slapen, beetje lezen, beetje uit het raam kijken.
Of in de auto zitten, op de weg letten, op de medeweggebruikers, op je snelheid, zelf sturen, schakelen en andere handelingen uitvoeren.
Ik weet wel wat stressvoller is.
Je vergeet de 2,2 kinderen.quote:Op maandag 11 april 2011 11:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh oh, nog even en je hebt een partner, draagt dezelde gaastra jas, station met trekhaak, sleurhut en een golden retriever.
Af en toe is er niks mis mee, maar elke dag/avond kan ik niet tegen. Zoals nu vond ik het leuk. Gewoon een avondje samen op de bankquote:Op maandag 11 april 2011 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom. Ik snap die afkeer niet helemaal
Ik heb zaterdag heel burgerlijk door de natuur gewandeld en zondag gepicknickt, ik vond het heerlijk
Ja, dat schijnt het inderdaad te zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 11:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Alles moet swingend, spannend, snel, dynamisch, LEEF! enzo. Anderen moeten vooral denken dat we ons leven zo zinvol mogelijk inrichten. Op de bank hangen past daar niet in, geloof ik.
Mee een!quote:Op maandag 11 april 2011 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, met de auto heb je files, wegversperringen, opengebroken wegen.
Niks is zaligmakend, maar ik vind wel dat er ontegenzeggelijk veel, vooral onterecht, op het OV en vooral de NS gebasht wordt
Ik wil pertinent geen Golden Retriever, ik vind dat zo'n saaie hond...quote:Op maandag 11 april 2011 11:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh oh, nog even en je hebt een partner, draagt dezelde gaastra jas, station met trekhaak, sleurhut en een golden retriever.
Ik vind auto rijden ook ontspannender dan met de treinquote:Op maandag 11 april 2011 11:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik met het OV reizen heel ontspannend. Ik heb een ex die autorijden echt als ontspanning zag, 3 uur rijden voor mij was voor hem dan ook best lekker.
Burgertrutquote:Op maandag 11 april 2011 11:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Af en toe is er niks mis mee, maar elke dag/avond kan ik niet tegen. Zoals nu vond ik het leuk. Gewoon een avondje samen op de bank
Een labrador dan?quote:Op maandag 11 april 2011 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil pertinent geen Golden Retriever, ik vind dat zo'n saaie hond...
Dat delen de autoliefhebbers.quote:Op maandag 11 april 2011 11:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind auto rijden ook ontspannender dan met de trein
quote:Op maandag 11 april 2011 11:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind auto rijden ook ontspannender dan met de trein
Pertinent geen retrievers. Dus nee, ook geen labrador en ook geen flat-coated.quote:
Het kan best dat iemand er van ontspant, MAAR, niet hoeven op te letten, of op van alles letten geeft wel aan wat praktisch stressvoller is. Hoe dat dan ook wordt ervaren.quote:Op maandag 11 april 2011 11:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik met het OV reizen heel ontspannend. Ik heb een ex die autorijden echt als ontspanning zag, 3 uur rijden voor mij was voor hem dan ook best lekker.
Ik ben ook een autoliefhebber. Ik vind autorijden heerlijk, maar het is niet zo ontspannend als in de trein zitten. In de auto moet je continue op je omgeving letten en je bewust zijn van mogelijke gevaarlijke situaties.quote:
Nee, het IS niet stressvoller, want stress is een beleving/mening geen vaststaand feit. Dus wat voor de ene stress oplevert is voor de ander ontspanning. Ik heb zeker weten in de trein meer stress dan met de auto.quote:Op maandag 11 april 2011 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het kan best dat iemand er van ontspant, MAAR, niet hoeven op te letten, of op van alles letten geeft wel aan wat praktisch stressvoller is. Hoe dat dan ook wordt ervaren.
Maar welke andere hondensoort past er dan nog wel goed in je toekomstige Station wagon?quote:Op maandag 11 april 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pertinent geen retrievers. Dus nee, ook geen labrador en ook geen flat-coated.
Dan is er nog hoop voor jequote:Op maandag 11 april 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pertinent geen retrievers. Dus nee, ook geen labrador en ook geen flat-coated.
Ik wil geen station, toch op z'n minst een sedan. En de Am.Bull kan wel op de achterbankquote:Op maandag 11 april 2011 11:52 schreef STING het volgende:
[..]
Maar welke andere hondensoort past er dan nog wel goed in je toekomstige Station wagon?
Dat eerste zou kunnen (ik draag iig Gaastraquote:Op maandag 11 april 2011 11:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Want jij bent mijn partner nietquote:Op maandag 11 april 2011 11:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat eerste zou kunnen (ik draag iig Gaastra), daarna Alfa Brera (geen station, wel trekhaak
), appartementjes FTW en ik wil een Duitse Herder, of toch gewoon bij katten blijven
Even het beeld bijwerken,quote:Op maandag 11 april 2011 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil geen station, toch op z'n minst een sedan. En de Am.Bull kan wel op de achterbank
Hoe is t met MissB?quote:
Je benoemt stress anders dan ik.quote:Op maandag 11 april 2011 11:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, het IS niet stressvoller, want stress is een beleving/mening geen vaststaand feit. Dus wat voor de ene stress oplevert is voor de ander ontspanning. Ik heb zeker weten in de trein meer stress dan met de auto.
Samzz gaat met Sounddragon?quote:Op maandag 11 april 2011 11:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Even het beeld bijwerken,
2 Bomberjacks, oude Mercedes/Bmw en een Am.bull
Jij bent wel echt van de stereotypes he?quote:Op maandag 11 april 2011 11:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Even het beeld bijwerken,
2 Bomberjacks, oude Mercedes/Bmw en een Am.bull
Het is bij voorbaat herkenbaar, hoewel niks over relaties of seks herkenbaar isquote:
Ben jij de nieuwe eeuwige maagd in Singles?quote:Op maandag 11 april 2011 11:56 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Het is bij voorbaat herkenbaar, hoewel niks over relaties of seks herkenbaar is
Ja tuurlijk, je moet overal hokjes voor hebben, dat maakt het leven overzichtelijkquote:Op maandag 11 april 2011 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent wel echt van de stereotypes he?
Technisch gezien niet, maar zo voelt het welquote:Op maandag 11 april 2011 11:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe eeuwige maagd in Singles?
Goed, meneer burgertrutquote:
Absoluut niet, tijdens het autorijden heb ik geen druk, dat is een automatisme, 99,9% van de handelingen denk ik niet eens over na. Tijdens trein rijden ben ik continu bezig met waar we zijn, hoe lang het nog duurt, of ik mn aansluitingen wel haal en waar en hoe en wat, etc, etc.quote:Op maandag 11 april 2011 11:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je benoemt stress anders dan ik.
stress de; m aanhoudende geestelijke druk; spanning
Continue op moeten letten is een grotere geestelijke druk.
Jij bedoelt: ik voel me gestressder.
Dat geloof ik best.
Maar auto rijden IS stressvoller dan passief (zegt het eigenlijk al) in de trein zitten.
niet vertrekken daar waar je bent, niet aankomen waar je moet zijn, zoeken welke van de 36 perrons je moet hebben, is dit de stoptrein of staat hier nog de intercity? haal ik mijn aansluiting? vertraging, springers, blaadjes op de rails.....quote:Op maandag 11 april 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of in een trein zitten, niet op de weg hoeven letten, beetje slapen, beetje lezen, beetje uit het raam kijken.
Of in de auto zitten, op de weg letten, op de medeweggebruikers, op je snelheid, zelf sturen, schakelen en andere handelingen uitvoeren.
Ik weet wel wat stressvoller is.
Een plezierige situatie die spanning oproept kan ook als stress worden opgevat. Stress is namelijk niet per definitie negatief.quote:Op maandag 11 april 2011 11:52 schreef PeuRac het volgende:
Nee, het IS niet stressvoller, want stress is een beleving/mening geen vaststaand feit. Dus wat voor de ene stress oplevert is voor de ander ontspanning. Ik heb zeker weten in de trein meer stress dan met de auto.
moet je niet van die rare standjes doenquote:Op maandag 11 april 2011 11:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed, meneer burgertrut![]()
Op rare rugpijn na that is
Waarom voelt dat dan zo?quote:Op maandag 11 april 2011 11:56 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Technisch gezien niet, maar zo voelt het wel
+1quote:Op maandag 11 april 2011 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
niet vertrekken daar waar je bent, niet aankomen waar je moet zijn, zoeken welke van de 36 perrons je moet hebben, is dit de stoptrein of staat hier nog de intercity? haal ik mijn aansluiting? vertraging, springers, blaadjes op de rails.....
ik raak nu al in de stress
quote:Op maandag 11 april 2011 11:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
moet je niet van die rare standjes doen![]()
en niet lief
bankhangenquote:Op maandag 11 april 2011 11:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Alles moet swingend, spannend, snel, dynamisch, LEEF! enzo. Anderen moeten vooral denken dat we ons leven zo zinvol mogelijk inrichten. Op de bank hangen past daar niet in, geloof ik.
Ja hoor kerel, jij bent een robot bij het auto rijdenquote:Op maandag 11 april 2011 11:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Absoluut niet, tijdens het autorijden heb ik geen druk, dat is een automatisme, 99,9% van de handelingen denk ik niet eens over na. Tijdens trein rijden ben ik continu bezig met waar we zijn, hoe lang het nog duurt, of ik mn aansluitingen wel haal en waar en hoe en wat, etc, etc.
Dus wat jij beweert is dus absoluut niet waar. Het is geen grotere geestelijke druk om auto te rijden.
Echt je merkt al dat je nooit met de treingaat. Want dergelijke stress heb ik totaal nietquote:Op maandag 11 april 2011 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
niet vertrekken daar waar je bent, niet aankomen waar je moet zijn, zoeken welke van de 36 perrons je moet hebben, is dit de stoptrein of staat hier nog de intercity? haal ik mijn aansluiting? vertraging, springers, blaadjes op de rails.....
Dan ben je een heul simpel figuur, als je de niet eens een geel bord kan lezen, of de treinaanwijzers op het perronquote:Op maandag 11 april 2011 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, maar ik kom wel tot rust. Als ik naar huis ga na een lange dag, kan ik in de auto meteen ontspannen, wat er onderweg ook gebeurt. Met het OV kan ik pas ontspannen als ik op mijn bestemming ben.quote:Op maandag 11 april 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja hoor kerel, jij bent een robot bij het auto rijden
M'n eerste ervaring was drie jaar terug. Ik was een 'tussendoortje', maar dat had ik nog niet door omdat ik overdonderd was door de hele gebeurtenis. Twee maanden later was 't voorbij en ik heb sindsdien niks intiems meer gehad.quote:
ik rij zonder tom-tom/navi. Aangezien ze niet halverwege de dag ineens de straat de andere kant op laten lopen, kan datquote:Op maandag 11 april 2011 11:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt je merkt al dat je nooit met de treingaat. Want dergelijke stress heb ik totaal niet
De trein haalt mij altijd op in enschede, zet mij af waar ik moet zijn of waar ik dien over te stappen. Zelden dat er vertraging is (en die files zijn er dagelijks).
Zoeken welke perron? dat is wat minder gedoe dan elke afslag en elke straat die je moet nemenTomtom daarvoor? De NS reisplanner voor de perrons
Jij zit nooit in de trein hequote:Op maandag 11 april 2011 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik begrijp het. Hoe oud ben je?quote:Op maandag 11 april 2011 11:59 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
M'n eerste ervaring was drie jaar terug. Ik was een 'tussendoortje', maar dat had ik nog niet door omdat ik overdonderd was door de hele gebeurtenis. Twee maanden later was 't voorbij en ik heb sindsdien niks intiems meer gehad.
quote:Op maandag 11 april 2011 11:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet meteen gaan bitchen omdat je weet dat ik gelijk heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nijmegen heeft een spoor 39quote:Op maandag 11 april 2011 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zit nooit in de trein heWij hebben namelijk geen stations met 36 perrons.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Kwestie van in elkaars schoenen kunnen verplaatsen.quote:Op maandag 11 april 2011 12:00 schreef L-E het volgende:
Ik vind dit een typische discussie. Is het nu echt zo lastig te accepteren dat we allemaal anders zijn en stress anders ervaren?
quote:Op maandag 11 april 2011 12:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nooit!
Een spoor is geen perron.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nijmegen heeft een spoort 39
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Laat maar. Ik heb mijn best gedaan om het in Jip&Janneke taal uit te leggen, maar het komt niet aan, zal wel door je stressvolle weekend komenquote:Op maandag 11 april 2011 11:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar ik kom wel tot rust. Als ik naar huis ga na een lange dag, kan ik in de auto meteen ontspannen, wat er onderweg ook gebeurt. Met het OV kan ik pas ontspannen als ik op mijn bestemming ben.
Leugensch! Je lijkt sprekend op mij. Vooral je tettenquote:Op maandag 11 april 2011 12:00 schreef L-E het volgende:
Ik vind dit een typische discussie. Is het nu echt zo lastig te accepteren dat we allemaal anders zijn en stress anders ervaren?
Perron 39 bedoel ik dan, kijk maar als je er langs komt vanmiddagquote:
"Je bent nog jong" is een dooddoener, maar toch: gun jezelf de tijd. Zulke dingen komen op je pad. Hoe is t met dat ene meisje uit Gent?quote:
Ik had het niet over hoe stress ervaren wordt. Dat kun je namelijk niet kwantificerenquote:Op maandag 11 april 2011 12:00 schreef L-E het volgende:
Ik snap je redenatie wel, maar dat trein altijd minder stress oplevert dan de auto klopt gewoon niet. Dat verschilt per persoon. Zoals L-E net mooi verwoorde.quote:Op maandag 11 april 2011 12:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laat maar. Ik heb mijn best gedaan om het in Jip&Janneke taal uit te leggen, maar het komt niet aan, zal wel door je stressvolle weekend komen
Maar Nijmegen heeft niet 39 perrons.quote:Op maandag 11 april 2011 12:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Perron 39 bedoel ik dan, kijk maar als je er langs komt vanmiddag
Hmm. Pleit dat voor jou of pleit dat voor haar?quote:Op maandag 11 april 2011 12:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leugensch! Je lijkt sprekend op mij. Vooral je tetten
Ga jij eens even een tsunami ophoesten ofzo.quote:Op maandag 11 april 2011 12:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leugensch! Je lijkt sprekend op mij. Vooral je tetten
Heeft me dezelfde dag 'afgewezen', op de vraag of ze ook een keer wil in Utrecht wil langskomen. Die toon pikte ik op van de FB-chat.quote:Op maandag 11 april 2011 12:03 schreef L-E het volgende:
[..]
"Je bent nog jong" is een dooddoener, maar toch: gun jezelf de tijd. Zulke dingen komen op je pad. Hoe is t met dat ene meisje uit Gent?
Wat zei ze dan precies?quote:Op maandag 11 april 2011 12:03 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Heeft me dezelfde dag 'afgewezen', op de vraag of ze ook een keer wil in Utrecht wil langskomen. Die toon pikte ik op van de FB-chat.
Het is lastig jezelf tijd te gunnen als je van alles om je heen ziet gebeuren
De nummers op het perron geven het spoor aan. Mooi voorbeeld is Zwolle, daar liggen 3 sporen tussen het 1ste en het 2de perron. Dat wordt dan dus 1 en 3 wat er boven de sporen staat. Er is geen perron 2, wel een spoor 2, maar daar zit geen perron aan.quote:Op maandag 11 april 2011 12:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Perron 39 bedoel ik dan, kijk maar als je er langs komt vanmiddag
"Ik heb echt geen zin om naar Utrecht te gaan. Misschien een keertje, maar zeker niet binnenkort."quote:
Zoals ik zei: laat maar, je snap me nietquote:Op maandag 11 april 2011 12:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik snap je redenatie wel, maar dat trein altijd minder stress oplevert dan de auto klopt gewoon niet. Dat verschilt per persoon. Zoals L-E net mooi verwoorde.
Zie mijn uitlegquote:Op maandag 11 april 2011 12:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De nummers op het perron geven het spoor aan. Mooi voorbeeld is Zwolle, daar liggen 3 sporen tussen het 1ste en het 2de perron. Dat wordt dan dus 1 en 3 wat er boven de sporen staat. Er is geen perron 2, wel een spoor 2, maar daar zit geen perron aan.
Dat is duidelijk inderdaad. Jammer voor je.quote:Op maandag 11 april 2011 12:05 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
"Ik heb echt geen zin om naar Utrecht te gaan. Misschien een keertje, maar zeker niet binnenkort."
+1 likequote:Op maandag 11 april 2011 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar Nijmegen heeft niet 39 perrons.Een perron is genummerd naar het spoor waar het aan ligt, als het perron aan spoor 39 ligt, dan is het perron 39. Als het aan spoor 6 ligt is het perron 6.
Als jij even een bommetje doet met je tieten is dat veel sneller geregeld.quote:Op maandag 11 april 2011 12:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ga jij eens even een tsunami ophoesten ofzo.
HURR NIEMAND KRIJGT VAN MIJ OOIT NOG EEN SERENADE HURRquote:Op maandag 11 april 2011 12:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is duidelijk inderdaad. Jammer voor je.
Volgens mij heeft Utrecht het grootste aantal perrons en die heeft er 20 of zo?quote:
Ahw, was het dat meisje?quote:Op maandag 11 april 2011 12:06 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
HURR NIEMAND KRIJGT VAN MIJ OOIT NOG EEN SERENADE HURR
De sympathie is in ieder geval welkom![]()
Utrecht heeft iets van 19 sporen maar geen 19 perronsquote:Op maandag 11 april 2011 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar Nijmegen heeft niet 39 perrons.Een perron is genummerd naar het spoor waar het aan ligt, als het perron aan spoor 39 ligt, dan is het perron 39. Als het aan spoor 6 ligt is het perron 6.
Wat had je gezongen dan?quote:Op maandag 11 april 2011 12:06 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Nummering gaat van 1 t/m 19, maar er ontbreken een paar nummers.quote:Op maandag 11 april 2011 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Utrecht het grootste aantal perrons en die heeft er 20 of zo?
17 volgens mij, want de nummering gaat tot 19, maar ik weet zeker dat er op minimaal 2 plaatsen een tussenspoor is.quote:Op maandag 11 april 2011 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 12:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als jij even een bommetje doet met je tieten is dat veel sneller geregeld.
O wacht, leren lezen.quote:Op maandag 11 april 2011 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Utrecht heeft iets van 19 sporen maar geen 19 perrons
Ede heeft volgens mij 4 sporen en maar 3 perrons
Een romanticus als jij vindt heus wel een meisje die dat kan waarderen, echt wel.quote:Op maandag 11 april 2011 12:06 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Oh, dat kan ook welquote:Op maandag 11 april 2011 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Utrecht heeft iets van 19 sporen maar geen 19 perrons
Ede heeft volgens mij 4 sporen en maar 3 perrons
Misschien bij het doven instituut.quote:Op maandag 11 april 2011 12:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Een romanticus als jij vindt heus wel een meisje die dat kan waarderen, echt wel.
Zo op google maps tel ik er 13. Misschien dat er nog een paar met eindblok bij komen, maar dat zie ik zo niet.quote:Op maandag 11 april 2011 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kent me toch, ik jank om alles. Komt omdat ik je zo mis.quote:Op maandag 11 april 2011 12:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens op een tropisch eiland uitnodigen. Je gaat gelijk janken.
quote:Op maandag 11 april 2011 12:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Een romanticus als jij vindt heus wel een meisje die dat kan waarderen, echt wel.
Wispelturig noemt men dat ook wel.quote:Op maandag 11 april 2011 12:10 schreef Godtje het volgende:
Ik zal je nog eens op een tropisch eiland uitnodigen. Je gaat gelijk janken.
Zwolle heeft inderdaad ook best veel perrons. Amsterdam ook wel, dacht ik.quote:Op maandag 11 april 2011 12:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo op google maps tel ik er 13. Misschien dat er nog een paar met eindblok bij komen, maar dat zie ik zo niet.
Komt Zwolle toch nog best in de buurt met 11 (binnenkort 13)
Ik zit wel aan het strand, ik zoek alleen naar diepzeevissen.</falende-metafoor>quote:
Even kijken, je hebt spoor 1 en 4, 6 en 7, 8 en 9, 11 en 12, 14 en 15 en 18 en 19. Dacht ik.quote:Op maandag 11 april 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat kan ook welIk weet 't niet precies, volgens mij is Utrecht wel het grootste station qua aantallen perrons in Nederland.
Enschede heeft vijf sporen geloof ik...
Oh dat ken ik niet, maar wat lief zegquote:
Alleen maar vrouwen met diepe gronden dus?quote:Op maandag 11 april 2011 12:11 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Ik zit wel aan het strand, ik zoek alleen naar diepzeevissen.</falende-metafoor>
Ken je dat niet?!quote:Op maandag 11 april 2011 12:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet, maar wat lief zeg
Daarom kom ik ze zelden tegen. En als het een keer lukt, zitten ze in Gent, of all places.quote:Op maandag 11 april 2011 12:12 schreef STING het volgende:
[..]
Alleen maar vrouwen met diepe gronden dus?
Dat zou helemaal stoer zijn, dan is Zwolle straks 'groter'quote:Op maandag 11 april 2011 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even kijken, je hebt spoor 1 en 4, 6 en 7, 8 en 9, 11 en 12, 14 en 15 en 18 en 19. Dacht ik.
O, en spoor 2quote:Op maandag 11 april 2011 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even kijken, je hebt spoor 1 en 4, 6 en 7, 8 en 9, 11 en 12, 14 en 15 en 18 en 19. Dacht ik.
2 en 3 ookquote:Op maandag 11 april 2011 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
Zo leuk is zij anders niet.quote:Op maandag 11 april 2011 12:13 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Daarom kom ik ze zelden tegen. En als het een keer lukt, zitten ze in Gent, of all places.
Geen 9 3/4 ??quote:Op maandag 11 april 2011 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
7 perrons, 14 perronsporen, waarvan 3 kopsporen.quote:Op maandag 11 april 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zou helemaal stoer zijn, dan is Zwolle straks 'groter'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |