Ik heb de taart expres thuis gelatenquote:Op maandag 11 april 2011 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
"Die taart die je gebakken hebt van t weekend, heb je zeker zelf opgegeten."
quote:Op maandag 11 april 2011 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de taart expres thuis gelatenHij kon een jaar in de vriezer
Oh, Djayzz, van vroegah, was een enorme cabrio-fanquote:
Zelfs als het 5 graden was ging z'n kap naar beneden. Toch?quote:Op maandag 11 april 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
Oh, Djayzz, van vroegah, was een enorme cabrio-fan
Toffe knul, verder.
Zat veel bloed, zweet en tranen inquote:Op maandag 11 april 2011 10:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hij was wel mooi
wil wel helpen em op te eten
Versieren kost meestal de meeste moeite.quote:Op maandag 11 april 2011 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat veel bloed, zweet en tranen inFiguurlijk dan. En dan denk je achteraf: jemig, ben ik daar drie uur mee bezig geweest? En dan alleen de versiering he, die cake zelf stond al klaar
quote:Op maandag 11 april 2011 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat veel bloed, zweet en tranen inFiguurlijk dan. En dan denk je achteraf: jemig, ben ik daar drie uur mee bezig geweest? En dan alleen de versiering he, die cake zelf stond al klaar
Ach, juist altijd wel leuk, als mensen hier bepaalde grappige dingen hebbenquote:Op maandag 11 april 2011 10:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die jongen heeft wel wat los gemaakt hè, hij komt hier nooit meer, maar er wordt nog steeds over hem gepraat. Ik geloof dat er wel een paar waardige vervangers zijn hoor. (En djayzz is gewoon een schatje.)
Ja, zoietsquote:Op maandag 11 april 2011 10:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Zelfs als het 5 graden was ging z'n kap naar beneden. Toch?
Ik vind sowieso dat je dat moet doen, waar rijd je anders cabrio voor?quote:Op maandag 11 april 2011 10:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Zelfs als het 5 graden was ging z'n kap naar beneden. Toch?
Ohja die had ik ook nogquote:
Niet omdat ze zo mooi zijn, iggquote:Op maandag 11 april 2011 10:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat je dat moet doen, waar rijd je anders cabrio voor?
De andere mensen hadden mooie zegquote:Op maandag 11 april 2011 10:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
de versiering ziet er wel heel gaaf uit
als ze zou zeggen dat die bij een banketbakker vandaan komt, zou ik t ook geloven
Om hem met >15 graden omlaag te kunnen doen misschien...?quote:Op maandag 11 april 2011 10:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat je dat moet doen, waar rijd je anders cabrio voor?
cabrio's hebben een betere verwarming, dus met de ramen omhoog en een sjaal om, kan je prima met het dak open rijdenquote:Op maandag 11 april 2011 10:46 schreef STING het volgende:
[..]
Om hem met >15 graden omlaag te kunnen doen misschien...?
Dat is wel heel efficiënt rijden, zeg.quote:Op maandag 11 april 2011 10:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
cabrio's hebben een betere verwarming, dus met de ramen omhoog en een sjaal om, kan je prima met het dak open rijden
Whatever rocks your boatquote:Op maandag 11 april 2011 10:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
cabrio's hebben een betere verwarming, dus met de ramen omhoog en een sjaal om, kan je prima met het dak open rijden
Er zijn weinig echt mooie cabrio's ja, maar toch blijven ze gaaf als ze dat wel zijnquote:Op maandag 11 april 2011 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet omdat ze zo mooi zijn, igg
Uitzonderingen daargelaten
Het had ongetwijfeld beter gekund, maar dit ziet er al leuk uit. Het was een cursus oid die je volgde?quote:Op maandag 11 april 2011 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De andere mensen hadden mooie zegIk had er één vogeltje op gekregen na een halfuur en dacht toen al: KLAAR
Vooral die rand rechts, de tering. Het was niet geworden zoals ik had gehoopt maar ik was het zat en had nog een halfuur voor al die blaadjes en andere vogeltjes
Ja, lekker toch je afzetten tegen het OV!quote:
Die warmte gaat anders verloren via de radiator van je auto, dus dat maakt geen verschilquote:Op maandag 11 april 2011 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel heel efficiënt rijden, zeg.
Nee, het rockd de autoquote:
Een workshop. Was wel leuk, heb nu zin om vaker van die taarten te versieren maar het lijkt me nogal een prijzige en nutteloze hobby aangezien je die taarten steeds moet slijten. Dus misschien voor verjaardagen enzo.quote:Op maandag 11 april 2011 10:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn weinig echt mooie cabrio's ja, maar toch blijven ze gaaf als ze dat wel zijn
[..]
Het had ongetwijfeld beter gekund, maar dit ziet er al leuk uit. Het was een cursus oid die je volgde?
- BMW 3-Serie Cabrioquote:Op maandag 11 april 2011 10:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn weinig echt mooie cabrio's ja, maar toch blijven ze gaaf als ze dat wel zijn
Ik vind ze geen van allen echt heel mooi. Misschien de A4 cabrio nog het meest.quote:Op maandag 11 april 2011 10:50 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
- BMW 3-Serie Cabrio
- Audi A4 Cabrio
- Mercedes E-klasse Cabrio
Allemaal heel leuk speelgoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |