Ja, zo kan ik ook nog wel even beginnenquote:Op maandag 11 april 2011 10:12 schreef stbabylon het volgende:
Waarom wordt er nog steeds Maroon 5 gedraaid? Wat een ongelooflijke KUTmuziek.
Datquote:Op maandag 11 april 2011 10:13 schreef Samzz het volgende:
Het was zeker een lekker weekendWat een weertje zeg!
Ben gewoon iets verbrandquote:Op maandag 11 april 2011 10:13 schreef Samzz het volgende:
Ghehehe. Kamasutra pagina 25?quote:Op maandag 11 april 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die je ook wel erg intiem vasthield!
Daar heb ik niet veel van meegekregen. zaterdag middag in de auto en 's avonds in de schouwburg, gisteren in bed gelegen en wel ff op t terras gelegen, maar daar half in slaap gevallenquote:Op maandag 11 april 2011 10:13 schreef Samzz het volgende:
ik wil ook wel ff met je buuf oefenenquote:Op maandag 11 april 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ghehehe. Kamasutra pagina 25?
Dat was de buurvrouw. We waren aan het oefenen op onze bollywood dans
Mijn fijne zondag werd op gegeven moment ruw verstoord door een negroïde vrouw die gangstah rapmuziek op had staan maar niet de moeite nam om haar koptelefoon aan te doenquote:Op maandag 11 april 2011 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik ook nog wel even beginnen.
quote:Op maandag 11 april 2011 10:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn fijne zondag werd op gegeven moment ruw verstoord door een negroïde vrouw die gangstah rapmuziek op had staan maar niet de moeite nam om haar koptelefoon aan te doen
Ies koeltoerquote:Op maandag 11 april 2011 10:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn fijne zondag werd op gegeven moment ruw verstoord door een negroïde vrouw die gangstah rapmuziek op had staan maar niet de moeite nam om haar koptelefoon aan te doen
En met regen geniet jij van het weer?quote:Op maandag 11 april 2011 10:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar heb ik niet veel van meegekregen. zaterdag middag in de auto en 's avonds in de schouwburg, gisteren in bed gelegen en wel ff op t terras gelegen, maar daar half in slaap gevallen
ik heb een lekker weekend gehad, alleen niet dankzij t weerquote:
Wanneer krijgen we de filmpjes te zienquote:Op maandag 11 april 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
That's what she saidquote:Op maandag 11 april 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor nu moet je het maar ff hiermee doenquote:Op maandag 11 april 2011 10:17 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we de filmpjes te zien
Ik heb een heerlijk weekend gehad mede dankzij het weer.quote:Op maandag 11 april 2011 10:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb een lekker weekend gehad, alleen niet dankzij t weer
Ik echt flinkquote:
Eerst posten in Hvjjn! En snel, verdoriequote:Op maandag 11 april 2011 10:19 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal eens meedoen in R&P zoals het hoort.
Ik had een vrij saai weekend! Vrijdag wat gedronken, zaterdag niet naar het feestje gegaan, geen zin, zondag wel lekker in de zon bij Ajax gezeten.
Wat een kutweekend, ,*kras*.
Hoor ik er nu bij?.
Geen vrijgezel. Al 9 jaar een relatie en samenwonend.quote:Op maandag 11 april 2011 10:19 schreef stbabylon het volgende:
Maarreh, Ang3l, lekkere buurvrouw. Vrijgezel? Geen brabo-accent?
Kijk dat zijn wel de klantvriendelijke chinezenquote:Op maandag 11 april 2011 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik echt flink
Maar goed, zaterdag van 14:30 tot 18:15 in het park, en gister van 13:30 tot 20:00
Incl chinees bestellen daar. "Ja hallo? Da Ching? ja... chinese rijhsttafel graag... en dan niet bezorgen op het normale adres... maar doe maar in het stadswandelpark, kan dat ook?"
En toen kwam ie dus idd met z'n scootertje chinees brengen op onze kleedjes in het park
zaterdag om 19u gingen we wat drinken en daarna naar de Schouwburg en ik was net om half 10 weer thuisquote:Op maandag 11 april 2011 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijk weekend gehad mede dankzij het weer.
Maar vertel. Je hebt eindelijk je love-interest geneukt?
Oe Oequote:Op maandag 11 april 2011 10:19 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal eens meedoen in R&P zoals het hoort.
Ik had een vrij saai weekend! Vrijdag wat gedronken, zaterdag niet naar het feestje gegaan, geen zin, zondag wel lekker in de zon bij Ajax gezeten.
Wat een kutweekend, ,*kras*.
Hoor ik er nu bij?.
Doet ze aan swingen/open relatie?quote:Op maandag 11 april 2011 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen vrijgezel. Al 9 jaar een relatie en samenwonend.
Accent is volgens mij verdwenen toen ze in Delft ging studeren,.
LOL, zoiets ook wel gedaan, maar ze deden heel moeilijkquote:Op maandag 11 april 2011 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik echt flink
Maar goed, zaterdag van 14:30 tot 18:15 in het park, en gister van 13:30 tot 20:00
Incl chinees bestellen daar. "Ja hallo? Da Ching? ja... chinese rijhsttafel graag... en dan niet bezorgen op het normale adres... maar doe maar in het stadswandelpark, kan dat ook?"
En toen kwam ie dus idd met z'n scootertje chinees brengen op onze kleedjes in het park
Kijk, was dat nu zo moeilijkquote:Op maandag 11 april 2011 10:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zaterdag om 19u gingen we wat drinken en daarna naar de Schouwburg en ik was net om half 10 weer thuisOverigens hadden we ons vanochtend wel verslapen
Gefeliciteerdquote:Op maandag 11 april 2011 10:23 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kijk dat zijn wel de klantvriendelijke chinezen
Bij mij was het vrijdag al scheveningen, had een vroeg weekendje. Zaterdag wielrennen en savonds mijn verjaardagje gevierd
Zondag bloemendaal aan zee.... party party
Hoe wil je die post van vanochtend anders lezen? Ik weet niet waarvan ik anders naar huis moet gaan?quote:
Dat was het eerste buitenfeestje weer he?quote:Op maandag 11 april 2011 10:23 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kijk dat zijn wel de klantvriendelijke chinezen
Bij mij was het vrijdag al scheveningen, had een vroeg weekendje. Zaterdag wielrennen en savonds mijn verjaardagje gevierd
Zondag bloemendaal aan zee.... party party
Je kan het ook gewoon meteen zeggen zonder zo omslachtig naar Facebook te verwijzen. Je was het toch van planquote:Op maandag 11 april 2011 10:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe wil je die post van vanochtend anders lezen? Ik weet niet waarvan ik anders naar huis moet gaan?
Als je ergens vaker besteld en ze je kennen is het geen probleemquote:Op maandag 11 april 2011 10:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, zoiets ook wel gedaan, maar ze deden heel moeilijkwas dan wel met pizza's
Vanochtend had je een vrouwenpost, waar de rest door moest door vragen en niemand zo gek was je aandachttrekkerij te voedenquote:Op maandag 11 april 2011 10:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe wil je die post van vanochtend anders lezen? Ik weet niet waarvan ik anders naar huis moet gaan?
Ze swingt enorm met mij, dat welquote:Op maandag 11 april 2011 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doet ze aan swingen/open relatie?
De enige die moeilijk deed, had t ook op facebook al kunnen lezen, dat was stBabsquote:Op maandag 11 april 2011 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon meteen zeggen zonder zo omslachtig naar Facebook te verwijzen. Je was het toch van plan
Vrijdag de vrijmibo in strandclub doen! in Scheveningenquote:Op maandag 11 april 2011 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was het eerste buitenfeestje weer he?
Zou een vriendin van me ook heengaan.
Maar die lag zat te worden naast me in het park
Dat was niet het doel van je postquote:Op maandag 11 april 2011 10:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De enige die moeilijk deed, had t ook op facebook al kunnen lezen, dat was stBabs
Zo onduidelijk was die anders nietquote:Op maandag 11 april 2011 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanochtend had je een vrouwenpost, waar de rest door moest door vragen en niemand zo gek was je aandachttrekkerij te voeden
Nou ja, we dachten we kunnen het altijd proberen natuurlijkquote:Op maandag 11 april 2011 10:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Steeds als jij zoenmevrouw zegt, moet ik denken aan:quote:Op maandag 11 april 2011 10:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo onduidelijk was die anders niet![]()
maar goed, ik heb dus inderdaad een heel fijne weekend gehad, samen met mn zoenmevrouw.
Ook een keer met pizza's gedaan, was geen probleemquote:Op maandag 11 april 2011 10:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Bloemendaal geweestquote:Op maandag 11 april 2011 10:28 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Vrijdag de vrijmibo in strandclub doen! in Scheveningen
En seizoen van bloemendaal is vorig weekend al officieel gestart. Maar voor feestjes op het strand blijft het wel mijn strand, wat een mooie mensen, gezelligheid en sfeertje! Beetje mijn kater te verdoven
Is zeker de moeite waard voor een keer... enige nadeel tenopzichten van "vroeger" is dat het betaald parkeren nu per uur gaat en niet zoals een paar jaar terug voor 5 euro een gehele dag.quote:Op maandag 11 april 2011 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Bloemendaal geweest
Gewoon met de trein naar Zandvoort en dan over het strand naar Bloemendaal-strand lopenquote:Op maandag 11 april 2011 10:32 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Is zeker de moeite waard voor een keer... enige nadeel tenopzichten van "vroeger" is dat het betaald parkeren nu per uur gaat en niet zoals een paar jaar terug voor 5 euro een gehele dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |