aah, een zoenvisjequote:Op maandag 11 april 2011 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Steeds als jij zoenmevrouw zegt, moet ik denken aan:
[ afbeelding ]
ligt er ook aan waar en hoe vaak je er besteld denk ik.quote:Op maandag 11 april 2011 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook een keer met pizza's gedaan, was geen probleem
Gewoon? LOL! met bloedje heet weer opgepropt in een trein staan, helemaal lam aankomen in zandvoort en dan nog een end lopen....quote:Op maandag 11 april 2011 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon met de trein naar Zandvoort en dan over het strand naar Bloemendaal-strand lopen
quote:Op maandag 11 april 2011 10:33 schreef Nouk84 het volgende:
Iemand zei dit weekend tegen mij: 'Jezus, jij bent echt dun'. Toen was mijn weekend ook goed.
"Dikke reet" zei iemand tegen mijquote:Op maandag 11 april 2011 10:33 schreef Nouk84 het volgende:
Iemand zei dit weekend tegen mij: 'Jezus, jij bent echt dun'. Toen was mijn weekend ook goed.
Wilhelminaparkquote:Op maandag 11 april 2011 10:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ligt er ook aan waar en hoe vaak je er besteld denk ik.
Welkom in mijn wereldquote:Op maandag 11 april 2011 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Gewoon? LOL! met bloedje heet weer opgepropt in een trein staan, helemaal lam aankomen in zandvoort en dan nog een end lopen....
Whoeoe... niet dus
Haha no way! Ik kom never nooit niet in een trein of OV. Ik weiger!quote:Op maandag 11 april 2011 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon met de trein naar Zandvoort en dan over het strand naar Bloemendaal-strand lopen
ook niet na het stappen? Nachtbus naar huis?quote:Op maandag 11 april 2011 10:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Haha no way! Ik kom never nooit niet in een trein of OV. Ik weiger!
Nee, de dronken complimentjes waren van woensdagquote:
Een blinde?quote:
Ah, de eerste OV-zeiksnorquote:Op maandag 11 april 2011 10:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Haha no way! Ik kom never nooit niet in een trein of OV. Ik weiger!
djayzzzzz alertquote:Op maandag 11 april 2011 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker aansluiten in de file met het dak eraf geniet mijn voorkeur
Gisteren reden we naar Utrecht en bij de shell tussen Veenendaal en Maarn stond er een trein stil, was weer typischquote:Op maandag 11 april 2011 10:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat m'n vader gister die nieuwe abonnementen van de NS uit te leggen. Hij: 'Ik ga wel met de auto, als ik met de trein ga rijden ze toch nooit.'
ai, die is wel naarquote:Op maandag 11 april 2011 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Je moet echt op gaan letten hoor, dit is ongezond.'
cabrio rijdt weer?quote:Op maandag 11 april 2011 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
+1 meldtquote:
"Die taart die je gebakken hebt van t weekend, heb je zeker zelf opgegeten."quote:Op maandag 11 april 2011 10:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat m'n vader gister die nieuwe abonnementen van de NS uit te leggen. Hij: 'Ik ga wel met de auto, als ik met de trein ga rijden ze toch nooit.'
Die jongen heeft wel wat los gemaakt hè, hij komt hier nooit meer, maar er wordt nog steeds over hem gepraat. Ik geloof dat er wel een paar waardige vervangers zijn hoor. (En djayzz is gewoon een schatje.)quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 10:39 schreef rival het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 10:37 schreef CherryLips het volgende:
'Je moet echt op gaan letten hoor, dit is ongezond.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |