Hmm. Pleit dat voor jou of pleit dat voor haar?quote:Op maandag 11 april 2011 12:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leugensch! Je lijkt sprekend op mij. Vooral je tetten
Ga jij eens even een tsunami ophoesten ofzo.quote:Op maandag 11 april 2011 12:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leugensch! Je lijkt sprekend op mij. Vooral je tetten
Heeft me dezelfde dag 'afgewezen', op de vraag of ze ook een keer wil in Utrecht wil langskomen. Die toon pikte ik op van de FB-chat.quote:Op maandag 11 april 2011 12:03 schreef L-E het volgende:
[..]
"Je bent nog jong" is een dooddoener, maar toch: gun jezelf de tijd. Zulke dingen komen op je pad. Hoe is t met dat ene meisje uit Gent?
Wat zei ze dan precies?quote:Op maandag 11 april 2011 12:03 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Heeft me dezelfde dag 'afgewezen', op de vraag of ze ook een keer wil in Utrecht wil langskomen. Die toon pikte ik op van de FB-chat.
Het is lastig jezelf tijd te gunnen als je van alles om je heen ziet gebeuren
De nummers op het perron geven het spoor aan. Mooi voorbeeld is Zwolle, daar liggen 3 sporen tussen het 1ste en het 2de perron. Dat wordt dan dus 1 en 3 wat er boven de sporen staat. Er is geen perron 2, wel een spoor 2, maar daar zit geen perron aan.quote:Op maandag 11 april 2011 12:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Perron 39 bedoel ik dan, kijk maar als je er langs komt vanmiddag
"Ik heb echt geen zin om naar Utrecht te gaan. Misschien een keertje, maar zeker niet binnenkort."quote:
Zoals ik zei: laat maar, je snap me nietquote:Op maandag 11 april 2011 12:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik snap je redenatie wel, maar dat trein altijd minder stress oplevert dan de auto klopt gewoon niet. Dat verschilt per persoon. Zoals L-E net mooi verwoorde.
Zie mijn uitlegquote:Op maandag 11 april 2011 12:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De nummers op het perron geven het spoor aan. Mooi voorbeeld is Zwolle, daar liggen 3 sporen tussen het 1ste en het 2de perron. Dat wordt dan dus 1 en 3 wat er boven de sporen staat. Er is geen perron 2, wel een spoor 2, maar daar zit geen perron aan.
Dat is duidelijk inderdaad. Jammer voor je.quote:Op maandag 11 april 2011 12:05 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
"Ik heb echt geen zin om naar Utrecht te gaan. Misschien een keertje, maar zeker niet binnenkort."
+1 likequote:Op maandag 11 april 2011 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar Nijmegen heeft niet 39 perrons.Een perron is genummerd naar het spoor waar het aan ligt, als het perron aan spoor 39 ligt, dan is het perron 39. Als het aan spoor 6 ligt is het perron 6.
Als jij even een bommetje doet met je tieten is dat veel sneller geregeld.quote:Op maandag 11 april 2011 12:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ga jij eens even een tsunami ophoesten ofzo.
HURR NIEMAND KRIJGT VAN MIJ OOIT NOG EEN SERENADE HURRquote:Op maandag 11 april 2011 12:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is duidelijk inderdaad. Jammer voor je.
Volgens mij heeft Utrecht het grootste aantal perrons en die heeft er 20 of zo?quote:
Ahw, was het dat meisje?quote:Op maandag 11 april 2011 12:06 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
HURR NIEMAND KRIJGT VAN MIJ OOIT NOG EEN SERENADE HURR
De sympathie is in ieder geval welkom![]()
Utrecht heeft iets van 19 sporen maar geen 19 perronsquote:Op maandag 11 april 2011 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar Nijmegen heeft niet 39 perrons.Een perron is genummerd naar het spoor waar het aan ligt, als het perron aan spoor 39 ligt, dan is het perron 39. Als het aan spoor 6 ligt is het perron 6.
Wat had je gezongen dan?quote:Op maandag 11 april 2011 12:06 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Nummering gaat van 1 t/m 19, maar er ontbreken een paar nummers.quote:Op maandag 11 april 2011 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Utrecht het grootste aantal perrons en die heeft er 20 of zo?
17 volgens mij, want de nummering gaat tot 19, maar ik weet zeker dat er op minimaal 2 plaatsen een tussenspoor is.quote:Op maandag 11 april 2011 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Utrecht het grootste aantal perrons en die heeft er 20 of zo?
quote:Op maandag 11 april 2011 12:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als jij even een bommetje doet met je tieten is dat veel sneller geregeld.
O wacht, leren lezen.quote:Op maandag 11 april 2011 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Utrecht heeft iets van 19 sporen maar geen 19 perrons
Ede heeft volgens mij 4 sporen en maar 3 perrons
Een romanticus als jij vindt heus wel een meisje die dat kan waarderen, echt wel.quote:Op maandag 11 april 2011 12:06 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Oh, dat kan ook welquote:Op maandag 11 april 2011 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Utrecht heeft iets van 19 sporen maar geen 19 perrons
Ede heeft volgens mij 4 sporen en maar 3 perrons
Misschien bij het doven instituut.quote:Op maandag 11 april 2011 12:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Een romanticus als jij vindt heus wel een meisje die dat kan waarderen, echt wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |