Mij wel. Ik kom op voor mijn medemensquote:Op maandag 11 april 2011 11:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeikerd, wat ik bedoel is duidelijk, lijkt me
Tja, wat zal ik zeggenquote:Op maandag 11 april 2011 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb tentamens gemist, en m'n eigen constitutieborrel
O ja, dat was een audiquote:
Maakt niet uit waar het door komt, het OV wordt er niet fijner op. En het geldt voor al het OV, ook bussen die niet komen opdagen horen daarbij.quote:Op maandag 11 april 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tja, wat zal ik zeggen
Er zijn ook vertragingen (9 vd 10 keer) waar de NS niks aan kan doen.
Ik las lekkere turkjes gedaanquote:Op maandag 11 april 2011 11:06 schreef stbabylon het volgende:
Heerlijk met de trein/bus naar het werk. 10 minuten langer onderweg gemiddeld (soms korter doordat er meer files zijn). Nu sinds 1-feb 1x 5 minuten vertraging gehad bij aankomst. Daarentegen heel wat lekkere tukjes gedaan in het zonnetje achter het raam. Heel wat series gekeken, heerlijk gelezen. In de spits en maar 1x in de 2de klas moeten gaan zitten.
Ik weet wel wat beter is, ik weet het 100% zeker
Ik vind het OV echt heerlijkquote:Op maandag 11 april 2011 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maakt niet uit waar het door komt, het OV wordt er niet fijner op. En het geldt voor al het OV, ook bussen die niet komen opdagen horen daarbij.
Je haalt er allemaal andere dingen bijquote:Op maandag 11 april 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het OV echt heerlijk
En tegen mensen die voor de trein willen springen, doe je gemiddeld weinig.
vertraging is vertraging, of dat nu door de NS komt of niet.quote:Op maandag 11 april 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tja, wat zal ik zeggen
Er zijn ook vertragingen (9 vd 10 keer) waar de NS niks aan kan doen.
Het is wel een van de grootste veroorzakers van vertragingen, samen met wisselstoringen en seinstoringen.quote:Op maandag 11 april 2011 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je haalt er allemaal andere dingen bij
De trajecten die ik moet afleggen (ik woon bij een hoofdstation en ga vrijwel altijd naar een ander hoofdstation), zijn bijna altijd goed. Haast nooit vertraging, altijd zitplaats. En dan heb ik niet de stress van het autorijden. Ik kan mijn ogen dichtdoen of richten op een boek of serie. Heck, ik kan zelfs gamen of FOK!kenquote:Op maandag 11 april 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het OV echt heerlijk
En tegen mensen die voor de trein willen springen, doe je gemiddeld weinig.
I knowquote:Op maandag 11 april 2011 11:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vertraging is vertraging, of dat nu door de NS komt of niet.
Eens, hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De trajecten die ik moet afleggen (ik woon bij een hoofdstation en ga vrijwel altijd naar een ander hoofdstation), zijn bijna altijd goed. Haast nooit vertraging, altijd zitplaats. En dan heb ik niet de stress van het autorijden. Ik kan mijn ogen dichtdoen of richten op een boek of serie. Heck, ik kan zelfs gamen of FOK!ken
En ik ben met de auto maar minimaal sneller, ALS het meezit met files.
en totaal niet relevant in de discussiequote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel een van de grootste veroorzakers van vertragingen, samen met wisselstoringen en seinstoringen.
We hadden het over het OV, niet de NSquote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
I knowMaar mensen bashen eigenlijk altijd op de NS. In dit geval niet, maar ik wilde het even toevoegen.
[..]
Eens, hoor.
Waarom niet? Het zijn de grootste veroorzakers van vertragingen, die vertragingen waarvan jullie claimen zo vaak last te hebben in de trein.quote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en totaal niet relevant in de discussie
Behoort de NS niet tot het OV?quote:Op maandag 11 april 2011 11:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We hadden het over het OV, niet de NS
ja, dus? kan mij het schelen waar het door komtquote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel een van de grootste veroorzakers van vertragingen, samen met wisselstoringen en seinstoringen.
Dat heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op maandag 11 april 2011 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, dus? kan mij het schelen waar het door komten ik heb het niet alleen over vertragingen, maar ook over korte treinen in de spits, vage perronwijzigingen ('de trein naar nijmegen staat gereed op spoor 15'. bordje boven perron verandert van eindhoven naar nijmegen. mensen springen in de trein. deuren gaan dicht. bordje boven perron verandert weer naar eindhoven. mijn zus gaat naar eindhoven ipv nijmegen
).
Ik ben 8 jaar vrijwel dagelijks met de trein gegaan.quote:Op maandag 11 april 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaaktEen spoorwijziging ja, maar keurig op tijd aangegeven en doordat ik zelf ook gewoon oplet
Maar ik geloof best dat het vaak genoeg mis gaat.
Dat geloof ik best, waar mensen werken worden fouten gemaakt.quote:Op maandag 11 april 2011 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben 8 jaar vrijwel dagelijks met de trein gegaan.
Het gebeurtIk heb ook weleens gehad dat de stoptrein niet op mijn station stopte en ik een halfuur op de volgende trein mocht wachten.
Dito. Vind het relaxed reizen zo.quote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef stbabylon het volgende:
De trajecten die ik moet afleggen (ik woon bij een hoofdstation en ga vrijwel altijd naar een ander hoofdstation), zijn bijna altijd goed. Haast nooit vertraging, altijd zitplaats. En dan heb ik niet de stress van het autorijden. Ik kan mijn ogen dichtdoen of richten op een boek of serie. Heck, ik kan zelfs gamen of FOK!ken
En ik ben met de auto maar minimaal sneller, ALS het meezit met files.
Snel, waar zijn de alu-hoedjes?quote:Op maandag 11 april 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
Amsterdam Noord in de ban van stippenmysterie
Whut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |