Exact.quote:Op zondag 10 april 2011 13:37 schreef Voorschrift het volgende:
VVD 36 zetels?
Schijt aan die meerderheid in fictieve peilingen, ik ben allang blij dat schijnbaar steeds meer mensen verstandig worden.
Ik was juist op zoek naar een ondernemingsplan.quote:Op zondag 10 april 2011 16:03 schreef Voorschrift het volgende:
Eigenlijk moeten we waardebonnen voor prostituees uitdelen op hun meet.
De harde waarheid vertellen helpt zover ik weet enkel bij mensen die nog redelijk dichtbij een realistische denkwijze staan; mensen die op een internetforum hun gebrek aan fortuin beklagen zijn dat punt vaak al ver gepasseerd.quote:Op zondag 10 april 2011 15:50 schreef Voorschrift het volgende:
Woh, ik krijg ze zowaar nog mee in mijn redenaties ook nog.
U kunt u revancheren door voor elke deelnemer een geldbedrag in de campagnekas van Robert Mugabe te storten.quote:Op zondag 10 april 2011 17:00 schreef Dutchnative het volgende:
Natuurlijk moet die UNICEF-Loop weer net langs mijn huis komen
aha enquote:Op zondag 10 april 2011 14:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Doe eens een poging. Waarom slaat het nergens op?
Nog een paar voorbeelden; geen kerstbomen in bejaardentehuizen vanwege "discriminatie naar niet-Christenen", gekleurde zwarte pieten, geen bijbelse feestdagen mogen vieren, ondanks dat het onderdeel is van onze cultuur. Orientalisme (al die nep-buddhisten) - alle culturen zijn gelijk.
Willen dat allemaal? Wat een onzin weerquote:Voorbeelden;
Elsbeth Etty, Geert Mak, Francisco Van Jole, Thijs Woltgens, Paul Rosenmöller, Anja Meulenbelt, Marcel van Dam, Remco Campert, Jan Mulder, Jan Pronk, Mohammed Rabbae, Jacques Wallage, Bart Tromp, Freek De Jonge, Youp vant Hek en Job Cohen.
Ik buig voor uw wijsheid.quote:Op zondag 10 april 2011 17:00 schreef Reya het volgende:
[..]
De harde waarheid vertellen helpt zover ik weet enkel bij mensen die nog redelijk dichtbij een realistische denkwijze staan; mensen die op een internetforum hun gebrek aan fortuin beklagen zijn dat punt vaak al ver gepasseerd.
Hetzelfdequote:
Geweldigquote:Op zondag 10 april 2011 17:01 schreef Reya het volgende:
[..]
U kunt u revancheren door voor elke deelnemer een geldbedrag in de campagnekas van Robert Mugabe te storten.
Dit staat volkomen los van mijn eerdere statements.quote:Op zondag 10 april 2011 17:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
aha en
[..]
Willen dat allemaal? Wat een onzin weer. Het libertarisme kan ik nog als een leuke grap zien, dit begint gewoon heel zielig te worden
het is ze dwaas dat er voor jouw stelling ook gewoon geen argumenten aan te halen zijn. meer dan wat ik nu gedaan heb is er inhoudelijk ook niet op te reagerenquote:Op zondag 10 april 2011 17:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit staat volkomen los van mijn eerdere statements.
Dat je die er bij haalt getuigd niet van sterke inhoudelijke argumenten.
Ik heb voldoende argumenten benoemt, du_keje.. Probeer het nog een keer.quote:Op zondag 10 april 2011 17:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
het is ze dwaas dat er voor jouw stelling ook gewoon geen argumenten aan te halen zijn. meer dan wat ik nu gedaan heb is er inhoudelijk ook niet op te reageren
Pffrt! Cultureel-Marxisme. Waar gaat het over... Wat een onzin.quote:Op zondag 10 april 2011 14:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Doe eens een poging. Waarom slaat het nergens op?
Nog een paar voorbeelden; geen kerstbomen in bejaardentehuizen vanwege "discriminatie naar niet-Christenen", gekleurde zwarte pieten, geen bijbelse feestdagen mogen vieren, ondanks dat het onderdeel is van onze cultuur. Orientalisme (al die nep-buddhisten) - alle culturen zijn gelijk.
Sorry maar je hebt echt geen argumenten voor je stelling. Het is echt pure quatsch.quote:Op zondag 10 april 2011 17:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb voldoende argumenten benoemt, du_keje.. Probeer het nog een keer.
Dat zeg ik, GSb doet vandaag niet anders dan zichzelf voor gek te zettenquote:Op zondag 10 april 2011 17:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Pffrt! Cultureel-Marxisme. Waar gaat het over... Wat een onzin.
Waar wil je zoal heen?quote:Op zondag 10 april 2011 18:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voorbereiden op mijn steptour door Europa.
Is er steppe in europa?quote:
Geen idee precies. Ik ga samen met een longboarder op stap en we gaan vanaf Alphen richting het zuiden en we zien wel waar we uitkomen. We hebben begin september drie weken vrij genomen en als we het zat zijn om op terrrasjes te lunchen en in luxe hotels te slapen nemen we de trein terug.quote:
Je ontvlucht Alphen?quote:Op zondag 10 april 2011 18:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Geen idee precies. Ik ga samen met een longboarder op stap en we gaan vanaf Alphen richting het zuiden en we zien wel waar we uitkomen. We hebben begin september drie weken vrij genomen en als we het zat zijn om op terrrasjes te lunchen en in luxe hotels te slapen nemen we de trein terug.
Ja, dan kan ik mijn karma echt testen. Kan ik zien of een reeks van schietpartijen mij achtervolgt richting Frankrijk/Spanje.quote:
Kwestie van redelijk bij de kust blijven.quote:Op zondag 10 april 2011 18:47 schreef remlof het volgende:
Van Alphen naar de Alpen.
Al lijkt bergop steppen me nou niet echt geweldig
Neequote:Op zondag 10 april 2011 19:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Heb je hier al een tweet over geplaatst?
Geen btw he, buiten de EU.quote:Op zondag 10 april 2011 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ga binnenkort naar de Antillen, klopt het dat die klokjes daar goedkoper zijn Erik?
Hoorde het laatst ergens in een gesprek volgens mij, vroeg me af of het zo was, dacht ik vraag een kenner
Ah juist, die constructie.quote:Op zondag 10 april 2011 19:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen btw he, buiten de EU.
Terugvragen dus bij vertrek en het horloge lekker omhouden in het vliegtuig, doos in je koffer et voila, da's al 19% winst. En dan kan je ook altijd nog wat afpingelen bij de dealer.
Beetje een vreemd gat in de wet inderdaad. Maarja, lekker zo houden. Niet alles hoeft dichtgetimmerd te worden.quote:Op zondag 10 april 2011 19:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah juist, die constructie.
Vroeg me af of dat ook gold voor transacties binnen het koninkrijk, maar blijkbaar wel dus. Handig zeg.
Dat zeker, verbaasde me alleen omdat met dure klokjes het daar kopen en terug vliegen incluis ticket nog goedkoper is dan hier in Nederland een halen.quote:Op zondag 10 april 2011 19:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Beetje een vreemd gat in de wet inderdaad. Maarja, lekker zo houden. Niet alles hoeft dichtgetimmerd te worden.
quote:Op zondag 10 april 2011 19:44 schreef eriksd het volgende:
Eigenlijk het nummer van mn moeder, maarja Clapton en Knopfler op de gitaar, dan is het natuurlijk een bazencominatie
Volgens mij was tot die staatkundige herziening de vennootschapsbelasting daar 2%. Liet je je daar je rommel uitbetalen, betaalde VPB, vervolgens dividend uitkeren aan BV in Nederland, deelnemingsvrijstelling et voila, kostte geen drol. Had je uiteindelijk alleen een aanmerkelijk-belang heffing a 25%. Dat scheelde nogal bij forse bedragenquote:Op zondag 10 april 2011 19:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zeker, verbaasde me alleen omdat met dure klokjes het daar kopen en terug vliegen incluis ticket nog goedkoper is dan hier in Nederland een halen.
Maar lekker houden zo inderdaad.
Gezien de omzeiling van vele posten is dat wel begrijpelijk inderdaad, maar helaas, dergelijke dingen blijven nooit lang.quote:Op zondag 10 april 2011 19:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgens mij was tot die staatkundige herziening de vennootschapsbelasting daar 2%. Liet je je daar je rommel uitbetalen, betaalde VPB, vervolgens dividend uitkeren aan BV in Nederland, deelnemingsvrijstelling et voila, kostte geen drol. Had je uiteindelijk alleen een aanmerkelijk-belang heffing a 25%. Dat scheelde nogal bij forse bedragen
Ik kan me nog herinneren dat Prinses Christina een belastingconstructie had bedachtquote:Op zondag 10 april 2011 19:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gezien de omzeiling van vele posten is dat wel begrijpelijk inderdaad, maar helaas, dergelijke dingen blijven nooit lang.
Slimme meid.quote:Op zondag 10 april 2011 19:52 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat Prinses Christina een belastingconstructie had bedacht
Och, nu wordt het 15%. Scheelt bij winst boven 2 ton nog steeds 10%quote:Op zondag 10 april 2011 19:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gezien de omzeiling van vele posten is dat wel begrijpelijk inderdaad, maar helaas, dergelijke dingen blijven nooit lang.
Ja maar toch jammer, die paar procentpunten zijn wel lekker in de zak.quote:Op zondag 10 april 2011 19:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Och, nu wordt het 15%. Scheelt bij winst boven 2 ton nog steeds 10%
quote:
Dat is ook wel een aardig nummer, Bateman.quote:
Hun enige goeie nummer is deze w.m.b.:quote:
Dropkick is altijd goed.quote:Op zondag 10 april 2011 21:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hun enige goeie nummer is deze w.m.b.:
Dat kan ik ook aanmerkelijk beter waarderen dan die jaren 80 poep van Erikquote:
Detroit is anders ook niet echt geweldig naar het schijntquote:Op zondag 10 april 2011 21:22 schreef Voorschrift het volgende:
Vind ze persoonlijk wat te schreeuwerig, het enige wat "Boston" te doen maakt is de geweldige muziek.
Of Miami.quote:
Past goed bij mij die muziek.quote:Op zondag 10 april 2011 21:22 schreef Voorschrift het volgende:
Vind ze persoonlijk wat te schreeuwerig, het enige wat "Boston" te doen maakt is de geweldige muziek.
Het lijkt me warm. Krijg je dan net als de Perzische speerwerper in een vd Asterix en Obelix stripboeken 1 sterk ontwikkelde kant?quote:Op zondag 10 april 2011 18:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Geen idee precies. Ik ga samen met een longboarder op stap en we gaan vanaf Alphen richting het zuiden en we zien wel waar we uitkomen. We hebben begin september drie weken vrij genomen en als we het zat zijn om op terrrasjes te lunchen en in luxe hotels te slapen nemen we de trein terug.
Ja het was prettig vertoeven in de ArenA vandaag. Hoewel, de eerste helft was weer slaapverwekkend.quote:Op zondag 10 april 2011 20:56 schreef dotCommunism het volgende:
Jeetje, PSV en Twente gelijk en Ajax gewonnen. Goed weekend.
'k hoop het.quote:Op zondag 10 april 2011 22:14 schreef dotCommunism het volgende:
Gaat weer een ontknoping op de laatste speeldag worden.
Wisselen van been.quote:Op zondag 10 april 2011 21:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het lijkt me warm. Krijg je dan net als de Perzische speerwerper in een vd Asterix en Obelix stripboeken 1 sterk ontwikkelde kant?
Ik zat in een skyboxquote:Op zondag 10 april 2011 21:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja het was prettig vertoeven in de ArenA vandaag. Hoewel, de eerste helft was weer slaapverwekkend.
Geef ze nou maar eerst eens een kans.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 07:16 schreef dotCommunism het volgende:
Slechtste leugenachtigste kabinet ooit.
Die hebben ze gehad en vergooid toen ze met de PVV gingen regeren.quote:Op maandag 11 april 2011 07:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geef ze nou maar eerst eens een kans.
Frankrijk beste land van Europa.quote:RISING debt and lost output are the common measures of the cost of the financial crisis. But a new global opinion poll shows another, perhaps more serious form of damage: falling public support for capitalism. This is most marked in the country that used to epitomise free enterprise. In 2002, 80% of Americans agreed that the worlds best bet was the free-market system. By 2010 that support had fallen to 59%, only a little above the 54% average for the 25 countries polled. Nominally Communist China is now one of the worlds strongest supporters of capitalism, at 68%, up from 66% in 2002. Brazil scores 68% too. Germany squeaks into top place with 69%.
France, one of the worlds strongest economies, continues as an anti-capitalist outlier. Only 6% of French strongly support the free market, down from an already puny 8% in 2002. Add those who somewhat agree with capitalisms superiority and the figure is 30%, down from 42% in 2002. Turkey (another free-market success story) had the same level of support then, but it has dropped even lower, to a mere 27%. In Europe only Spain seems to buck the trend, rising from 37% in 2002 to 51% . Indians, on paper big winners from free-market reforms, appear unimpressed: support has dropped to 58% from 73%.
Capitalisms waning fortunes are starkly visible among Americans earning below $20,000. Their support for the free market has dropped from 76% to 44% in just one year. The research was conducted by GlobeScan, a polling firm. Its chairman Doug Miller says American business is close to losing its social contract with average families.
Dat kan niet wat je hier zegt. Met "die" wordt het kabinet bedoeld, en die was er pas toen de PVV zich aansloot.quote:Op maandag 11 april 2011 07:31 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Die hebben ze gehad en vergooid toen ze met de PVV gingen regeren.
Net wakker, nog maar 1 bak koffie gehad.quote:Op maandag 11 april 2011 07:34 schreef Reya het volgende:
Welk een weinig verheffende scherpslijperij, op deze maandagochtend.
Ik zou dan ook niet zien welk model kapitalisme zou kunnen vervangen.quote:Op maandag 11 april 2011 07:35 schreef dotCommunism het volgende:
Haha, the Economist bewijst zich eens te meer als een verschrikkelijk tijdschrift. Heel stuk waarin ze![]()
doen dat kapitalisme minder populair is dankzij een grote economische crisis.
[..]
Frankrijk beste land van Europa.
Nederland was prima op weg met een hoop ingrepen vanuit de staat. Hoe losser we de economie maken hoe meer alles achteruit gaat voor het grootste deel van de mensen, met de laatste 10 jaar als hoogtepunt van dat proces, resulterend in een economische crash. Kapitalisme is als een kleuter met een woede-aanval: die moet je fors in bedwang houden, anders brengt het schade aan omgeving en zichzelf toe.quote:Op maandag 11 april 2011 07:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou dan ook niet zien welk model kapitalisme zou kunnen vervangen.
Ik heb er vandaag nog wel zo'n 4-5 nodig voordat ik een beetje op gang kom, vrees ik.quote:Op maandag 11 april 2011 07:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Net wakker, nog maar 1 bak koffie gehad.
Even warm draaien.
De Economist is een goed tijdschrift, die z'n concurrentie in Nederland niet kent. Het zou je goed doen deze schrijvers en artikelen eens wat serieuzer te nemen, het is goed leesvoer en vaak verstandig beargumenteerd.quote:Op maandag 11 april 2011 07:35 schreef dotCommunism het volgende:
Haha, the Economist bewijst zich eens te meer als een verschrikkelijk tijdschrift. Heel stuk waarin ze![]()
doen dat kapitalisme minder populair is dankzij een grote economische crisis.
[..]
Frankrijk beste land van Europa.
Hier van gelijke strekking. Ik houd me daarom maar even afzijdigquote:Op maandag 11 april 2011 08:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag nog wel zo'n 4-5 nodig voordat ik een beetje op gang kom, vrees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |