Gezien de omzeiling van vele posten is dat wel begrijpelijk inderdaad, maar helaas, dergelijke dingen blijven nooit lang.quote:Op zondag 10 april 2011 19:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgens mij was tot die staatkundige herziening de vennootschapsbelasting daar 2%. Liet je je daar je rommel uitbetalen, betaalde VPB, vervolgens dividend uitkeren aan BV in Nederland, deelnemingsvrijstelling et voila, kostte geen drol. Had je uiteindelijk alleen een aanmerkelijk-belang heffing a 25%. Dat scheelde nogal bij forse bedragen
Ik kan me nog herinneren dat Prinses Christina een belastingconstructie had bedachtquote:Op zondag 10 april 2011 19:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gezien de omzeiling van vele posten is dat wel begrijpelijk inderdaad, maar helaas, dergelijke dingen blijven nooit lang.
Slimme meid.quote:Op zondag 10 april 2011 19:52 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat Prinses Christina een belastingconstructie had bedacht
Och, nu wordt het 15%. Scheelt bij winst boven 2 ton nog steeds 10%quote:Op zondag 10 april 2011 19:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gezien de omzeiling van vele posten is dat wel begrijpelijk inderdaad, maar helaas, dergelijke dingen blijven nooit lang.
Ja maar toch jammer, die paar procentpunten zijn wel lekker in de zak.quote:Op zondag 10 april 2011 19:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Och, nu wordt het 15%. Scheelt bij winst boven 2 ton nog steeds 10%
quote:
Dat is ook wel een aardig nummer, Bateman.quote:
Hun enige goeie nummer is deze w.m.b.:quote:
Dropkick is altijd goed.quote:Op zondag 10 april 2011 21:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hun enige goeie nummer is deze w.m.b.:
Dat kan ik ook aanmerkelijk beter waarderen dan die jaren 80 poep van Erikquote:
Detroit is anders ook niet echt geweldig naar het schijntquote:Op zondag 10 april 2011 21:22 schreef Voorschrift het volgende:
Vind ze persoonlijk wat te schreeuwerig, het enige wat "Boston" te doen maakt is de geweldige muziek.
Of Miami.quote:
Past goed bij mij die muziek.quote:Op zondag 10 april 2011 21:22 schreef Voorschrift het volgende:
Vind ze persoonlijk wat te schreeuwerig, het enige wat "Boston" te doen maakt is de geweldige muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |