Waar wil je zoal heen?quote:Op zondag 10 april 2011 18:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voorbereiden op mijn steptour door Europa.
Is er steppe in europa?quote:
Geen idee precies. Ik ga samen met een longboarder op stap en we gaan vanaf Alphen richting het zuiden en we zien wel waar we uitkomen. We hebben begin september drie weken vrij genomen en als we het zat zijn om op terrrasjes te lunchen en in luxe hotels te slapen nemen we de trein terug.quote:
Je ontvlucht Alphen?quote:Op zondag 10 april 2011 18:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Geen idee precies. Ik ga samen met een longboarder op stap en we gaan vanaf Alphen richting het zuiden en we zien wel waar we uitkomen. We hebben begin september drie weken vrij genomen en als we het zat zijn om op terrrasjes te lunchen en in luxe hotels te slapen nemen we de trein terug.
Ja, dan kan ik mijn karma echt testen. Kan ik zien of een reeks van schietpartijen mij achtervolgt richting Frankrijk/Spanje.quote:
Kwestie van redelijk bij de kust blijven.quote:Op zondag 10 april 2011 18:47 schreef remlof het volgende:
Van Alphen naar de Alpen.
Al lijkt bergop steppen me nou niet echt geweldig
Neequote:Op zondag 10 april 2011 19:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Heb je hier al een tweet over geplaatst?
Geen btw he, buiten de EU.quote:Op zondag 10 april 2011 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ga binnenkort naar de Antillen, klopt het dat die klokjes daar goedkoper zijn Erik?
Hoorde het laatst ergens in een gesprek volgens mij, vroeg me af of het zo was, dacht ik vraag een kenner
Ah juist, die constructie.quote:Op zondag 10 april 2011 19:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen btw he, buiten de EU.
Terugvragen dus bij vertrek en het horloge lekker omhouden in het vliegtuig, doos in je koffer et voila, da's al 19% winst. En dan kan je ook altijd nog wat afpingelen bij de dealer.
Beetje een vreemd gat in de wet inderdaad. Maarja, lekker zo houden. Niet alles hoeft dichtgetimmerd te worden.quote:Op zondag 10 april 2011 19:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah juist, die constructie.
Vroeg me af of dat ook gold voor transacties binnen het koninkrijk, maar blijkbaar wel dus. Handig zeg.
Dat zeker, verbaasde me alleen omdat met dure klokjes het daar kopen en terug vliegen incluis ticket nog goedkoper is dan hier in Nederland een halen.quote:Op zondag 10 april 2011 19:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Beetje een vreemd gat in de wet inderdaad. Maarja, lekker zo houden. Niet alles hoeft dichtgetimmerd te worden.
quote:Op zondag 10 april 2011 19:44 schreef eriksd het volgende:
Eigenlijk het nummer van mn moeder, maarja Clapton en Knopfler op de gitaar, dan is het natuurlijk een bazencominatie
Volgens mij was tot die staatkundige herziening de vennootschapsbelasting daar 2%. Liet je je daar je rommel uitbetalen, betaalde VPB, vervolgens dividend uitkeren aan BV in Nederland, deelnemingsvrijstelling et voila, kostte geen drol. Had je uiteindelijk alleen een aanmerkelijk-belang heffing a 25%. Dat scheelde nogal bij forse bedragenquote:Op zondag 10 april 2011 19:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zeker, verbaasde me alleen omdat met dure klokjes het daar kopen en terug vliegen incluis ticket nog goedkoper is dan hier in Nederland een halen.
Maar lekker houden zo inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |