Het lijkt me warm. Krijg je dan net als de Perzische speerwerper in een vd Asterix en Obelix stripboeken 1 sterk ontwikkelde kant?quote:Op zondag 10 april 2011 18:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Geen idee precies. Ik ga samen met een longboarder op stap en we gaan vanaf Alphen richting het zuiden en we zien wel waar we uitkomen. We hebben begin september drie weken vrij genomen en als we het zat zijn om op terrrasjes te lunchen en in luxe hotels te slapen nemen we de trein terug.
Ja het was prettig vertoeven in de ArenA vandaag. Hoewel, de eerste helft was weer slaapverwekkend.quote:Op zondag 10 april 2011 20:56 schreef dotCommunism het volgende:
Jeetje, PSV en Twente gelijk en Ajax gewonnen. Goed weekend.
'k hoop het.quote:Op zondag 10 april 2011 22:14 schreef dotCommunism het volgende:
Gaat weer een ontknoping op de laatste speeldag worden.
Wisselen van been.quote:Op zondag 10 april 2011 21:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het lijkt me warm. Krijg je dan net als de Perzische speerwerper in een vd Asterix en Obelix stripboeken 1 sterk ontwikkelde kant?
Ik zat in een skyboxquote:Op zondag 10 april 2011 21:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja het was prettig vertoeven in de ArenA vandaag. Hoewel, de eerste helft was weer slaapverwekkend.
Geef ze nou maar eerst eens een kans.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 07:16 schreef dotCommunism het volgende:
Slechtste leugenachtigste kabinet ooit.
Die hebben ze gehad en vergooid toen ze met de PVV gingen regeren.quote:Op maandag 11 april 2011 07:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geef ze nou maar eerst eens een kans.
Frankrijk beste land van Europa.quote:RISING debt and lost output are the common measures of the cost of the financial crisis. But a new global opinion poll shows another, perhaps more serious form of damage: falling public support for capitalism. This is most marked in the country that used to epitomise free enterprise. In 2002, 80% of Americans agreed that the worlds best bet was the free-market system. By 2010 that support had fallen to 59%, only a little above the 54% average for the 25 countries polled. Nominally Communist China is now one of the worlds strongest supporters of capitalism, at 68%, up from 66% in 2002. Brazil scores 68% too. Germany squeaks into top place with 69%.
France, one of the worlds strongest economies, continues as an anti-capitalist outlier. Only 6% of French strongly support the free market, down from an already puny 8% in 2002. Add those who somewhat agree with capitalisms superiority and the figure is 30%, down from 42% in 2002. Turkey (another free-market success story) had the same level of support then, but it has dropped even lower, to a mere 27%. In Europe only Spain seems to buck the trend, rising from 37% in 2002 to 51% . Indians, on paper big winners from free-market reforms, appear unimpressed: support has dropped to 58% from 73%.
Capitalisms waning fortunes are starkly visible among Americans earning below $20,000. Their support for the free market has dropped from 76% to 44% in just one year. The research was conducted by GlobeScan, a polling firm. Its chairman Doug Miller says American business is close to losing its social contract with average families.
Dat kan niet wat je hier zegt. Met "die" wordt het kabinet bedoeld, en die was er pas toen de PVV zich aansloot.quote:Op maandag 11 april 2011 07:31 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Die hebben ze gehad en vergooid toen ze met de PVV gingen regeren.
Net wakker, nog maar 1 bak koffie gehad.quote:Op maandag 11 april 2011 07:34 schreef Reya het volgende:
Welk een weinig verheffende scherpslijperij, op deze maandagochtend.
Ik zou dan ook niet zien welk model kapitalisme zou kunnen vervangen.quote:Op maandag 11 april 2011 07:35 schreef dotCommunism het volgende:
Haha, the Economist bewijst zich eens te meer als een verschrikkelijk tijdschrift. Heel stuk waarin ze![]()
doen dat kapitalisme minder populair is dankzij een grote economische crisis.
[..]
Frankrijk beste land van Europa.
Nederland was prima op weg met een hoop ingrepen vanuit de staat. Hoe losser we de economie maken hoe meer alles achteruit gaat voor het grootste deel van de mensen, met de laatste 10 jaar als hoogtepunt van dat proces, resulterend in een economische crash. Kapitalisme is als een kleuter met een woede-aanval: die moet je fors in bedwang houden, anders brengt het schade aan omgeving en zichzelf toe.quote:Op maandag 11 april 2011 07:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou dan ook niet zien welk model kapitalisme zou kunnen vervangen.
Ik heb er vandaag nog wel zo'n 4-5 nodig voordat ik een beetje op gang kom, vrees ik.quote:Op maandag 11 april 2011 07:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Net wakker, nog maar 1 bak koffie gehad.
Even warm draaien.
De Economist is een goed tijdschrift, die z'n concurrentie in Nederland niet kent. Het zou je goed doen deze schrijvers en artikelen eens wat serieuzer te nemen, het is goed leesvoer en vaak verstandig beargumenteerd.quote:Op maandag 11 april 2011 07:35 schreef dotCommunism het volgende:
Haha, the Economist bewijst zich eens te meer als een verschrikkelijk tijdschrift. Heel stuk waarin ze![]()
doen dat kapitalisme minder populair is dankzij een grote economische crisis.
[..]
Frankrijk beste land van Europa.
Hier van gelijke strekking. Ik houd me daarom maar even afzijdigquote:Op maandag 11 april 2011 08:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag nog wel zo'n 4-5 nodig voordat ik een beetje op gang kom, vrees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |