Dat ze de meerderheid kwijt zijn? Ja, het is een enorm faalkabinet met incompetente ministers.quote:
Mwah, valt meequote:Op zondag 10 april 2011 13:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ze de meerderheid kwijt zijn? Ja, het is een enorm faalkabinet met incompetente ministers.
Je wou toch niet zeggen dat Hillen, Rosenthal, Leers en Kamp consequent en strak beleid uitvoeren?quote:
Ik heb het Vogelaar slechter zien doenquote:Op zondag 10 april 2011 13:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Je wou toch niet zeggen dat Hillen, Rosenthal, Leers en Kamp consequent en strak beleid uitvoeren?
Die is dan ook opgestaptquote:Op zondag 10 april 2011 13:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb het Vogelaar slechter zien doen
Dus hoeven Hillen, Rosenthal, Leers en Kamp dat nog nietquote:
Rosenthal moet echt weg, die heeft bloed aan z'n handen in de zaak van die Iraanse.quote:Op zondag 10 april 2011 13:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus hoeven Hillen, Rosenthal, Leers en Kamp dat nog niet
Je moet daar ook niet komen. Je hebt toch wel wat beters te doen?quote:Op zondag 10 april 2011 13:31 schreef Tem het volgende:
Dat vuurwapen topic.......iedere keer komen weer dezelfde argumenten voorbij.
Jazeker. uitpuffen van het sporten en kijken naar wielrennenquote:Op zondag 10 april 2011 13:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je moet daar ook niet komen. Je hebt toch wel wat beters te doen?
Ik mag vandaag pas om 16:00 los op het veld. Van pure ellende ben ik maar het werk gegaan.quote:Op zondag 10 april 2011 13:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Jazeker. uitpuffen van het sporten en kijken naar wielrennen
Overdrijven op zondag. Veel te vermoeiend joh.quote:Op zondag 10 april 2011 13:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Rosenthal moet echt weg, die heeft bloed aan z'n handen in de zaak van die Iraanse.
En Hillen kan na de volgende misstap ook meteen opstappen, die heeft totaal geen krediet meer.
De echte hard-core intellectuelen waren al zover. Ik heb de indruk dat ze nu wat krijgen van de mensen die graag achter winnaars aanlopen.quote:Op zondag 10 april 2011 13:37 schreef Voorschrift het volgende:
VVD 36 zetels?
Schijt aan die meerderheid in fictieve peilingen, ik ben allang blij dat schijnbaar steeds meer mensen verstandig worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |