Dat ze de meerderheid kwijt zijn? Ja, het is een enorm faalkabinet met incompetente ministers.quote:
Mwah, valt meequote:Op zondag 10 april 2011 13:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ze de meerderheid kwijt zijn? Ja, het is een enorm faalkabinet met incompetente ministers.
Je wou toch niet zeggen dat Hillen, Rosenthal, Leers en Kamp consequent en strak beleid uitvoeren?quote:
Ik heb het Vogelaar slechter zien doenquote:Op zondag 10 april 2011 13:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Je wou toch niet zeggen dat Hillen, Rosenthal, Leers en Kamp consequent en strak beleid uitvoeren?
Die is dan ook opgestaptquote:Op zondag 10 april 2011 13:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb het Vogelaar slechter zien doen
Dus hoeven Hillen, Rosenthal, Leers en Kamp dat nog nietquote:
Rosenthal moet echt weg, die heeft bloed aan z'n handen in de zaak van die Iraanse.quote:Op zondag 10 april 2011 13:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus hoeven Hillen, Rosenthal, Leers en Kamp dat nog niet
Je moet daar ook niet komen. Je hebt toch wel wat beters te doen?quote:Op zondag 10 april 2011 13:31 schreef Tem het volgende:
Dat vuurwapen topic.......iedere keer komen weer dezelfde argumenten voorbij.
Jazeker. uitpuffen van het sporten en kijken naar wielrennenquote:Op zondag 10 april 2011 13:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je moet daar ook niet komen. Je hebt toch wel wat beters te doen?
Ik mag vandaag pas om 16:00 los op het veld. Van pure ellende ben ik maar het werk gegaan.quote:Op zondag 10 april 2011 13:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Jazeker. uitpuffen van het sporten en kijken naar wielrennen
Overdrijven op zondag. Veel te vermoeiend joh.quote:Op zondag 10 april 2011 13:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Rosenthal moet echt weg, die heeft bloed aan z'n handen in de zaak van die Iraanse.
En Hillen kan na de volgende misstap ook meteen opstappen, die heeft totaal geen krediet meer.
De echte hard-core intellectuelen waren al zover. Ik heb de indruk dat ze nu wat krijgen van de mensen die graag achter winnaars aanlopen.quote:Op zondag 10 april 2011 13:37 schreef Voorschrift het volgende:
VVD 36 zetels?
Schijt aan die meerderheid in fictieve peilingen, ik ben allang blij dat schijnbaar steeds meer mensen verstandig worden.
Zolang ze zich maar niet mengen in de partij politiek vind ik het best, ik wil niet dat het intellectuele vermogen van de VVD verwaterd.quote:Op zondag 10 april 2011 13:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De echte hard-core intellectuelen waren al zover. Ik heb de indruk dat ze nu wat krijgen van de mensen die graag achter winnaars aanlopen.
Nog steeds goed, daar niet van.
Je bedoeld dat een ander kabinet de problemen blijft doorschuiven door niet te bezuinigen?quote:Op zondag 10 april 2011 13:39 schreef dotCommunism het volgende:
Wacht maar tot het effect van de bezuinigingen opeens echt gevoeld gaat worden, dan ziet de VVD die zetels verdwijnen als bier in handen van een student.
Je wilt beweren dat dit kabinet echt iets zinnigs doet qua bezuinigingen?quote:Op zondag 10 april 2011 13:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bedoeld dat een ander kabinet de problemen blijft doorschuiven door niet te bezuinigen?
Dat is al lang en breed verdwenen toch?quote:Op zondag 10 april 2011 13:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..] ik wil niet dat het intellectuele vermogen van de VVD verwaterd.
Laten we het er op houden dat het conformeert met mijn soort intellect.quote:Op zondag 10 april 2011 13:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Mensen die de VVD een partij voor intellectuelen noemen, hebben zich nooit echt verdiept in de VVD.
Correct.quote:Op zondag 10 april 2011 13:41 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je wilt beweren dat dit kabinet echt iets zinnigs doet qua bezuinigingen?![]()
Dus al je geklaag gaat nergens over.quote:Het grootste deel van de plannen zijn als de economie: heel veel lucht.
Die zitten allang bij D66. De VVD is de PVV-light geworden.quote:Op zondag 10 april 2011 13:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zolang ze zich maar niet mengen in de partij politiek vind ik het best, ik wil niet dat het intellectuele vermogen van de VVD verwaterd.
Was, niet is.quote:Op zondag 10 april 2011 13:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is al lang en breed verdwenen toch?
quote:Op zondag 10 april 2011 13:42 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Die zitten allang bij D66. De VVD is de PVV-light geworden.
Klopt, maar de VVD heeft zelfs haar beginselen opgegeven uit angst voor de PVV. Dat kan je van de rest niet zeggen.quote:Op zondag 10 april 2011 13:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Laat t duidelijk zijn dat veel partijen varen op oppervlakkige ideeën en een angstwekkend gebrek aan visie en weg ernaar toe hebben.
Jij drinkt dagelijks zuur melk. Kan niet andersquote:Op zondag 10 april 2011 13:42 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Die zitten allang bij D66. De VVD is de PVV-light geworden.
Was verdwenen dan, terugkeren heeft ze nooit gedaan en dat zit er bij de huidige VVD-toppers ook niet bepaald inquote:
Word je echt blij van de symboolpolitiek?quote:Op zondag 10 april 2011 13:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat het conformeert met mijn soort intellect.
De geitewollensokken intellectuelen van de D'66 en GL acht ik maar achterlijk.
Dat jij zo verblind bent door je liefde voor de VVD dat je niet kan zien wat ze is geworden uit angst voor de PVV is niet mijn probleem, beste Voorschrift.quote:
In tegendeel, ik vind de huidige VVD top veel pragmatischer en charismatischer dan de afgelopen jaren. Het evenaart nog niet de Bolkestijn tijden, maar ach, het gaat de goede kant weer op.quote:Op zondag 10 april 2011 13:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Was verdwenen dan, terugkeren heeft ze nooit gedaan en dat zit er bij de huidige VVD-toppers ook niet bepaald in
Dat moet kapitalisme zijn. Daar klagen jullie constant over.quote:Op zondag 10 april 2011 13:43 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Klopt, maar de VVD heeft zelfs haar beginselen opgegeven uit angst voor de PVV. Dat kan je van de rest niet zeggen.
Welke symboolpolitiek?quote:Op zondag 10 april 2011 13:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Word je echt blij van de symboolpolitiek?
Volg het nieuws eens zou ik zeggen.quote:Op zondag 10 april 2011 13:45 schreef dotCommunism het volgende:
Welke koers? Hadden ze maar een koers.
Nog steeds symboolpolitiek: een beetje de allerarmsten pakken omdat die niks terug kunnen doen. Meer doen ze niet. Het is symboolpolitiek om mensen zoals jij en Gsbrder tevreden te stellen omdat jullie net PVV'ers zijn,maar dan met haat voor armen in plaats voor buitenlanders. Effectief doet het niks goeds voor Nederland.quote:Op zondag 10 april 2011 13:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welke symboolpolitiek?
De kranten staan bol van de "bezuinigingen hier, kabinet sloopt dit, kabinet sloopt dat".
Ach. Telkens van die tijdelijke onliners die direct neergekapt worden met steekhoudende argumenten. Ze schromen niet dat te negeren en weer met wat anders aan te komen.quote:Op zondag 10 april 2011 13:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welke symboolpolitiek?
De kranten staan bol van de "bezuinigingen hier, kabinet sloopt dit, kabinet sloopt dat".
Och, je bent het er niet mee eens dus is het symboolpolitiek?quote:Op zondag 10 april 2011 13:47 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nog steeds symboolpolitiek: een beetje de allerarmsten pakken omdat die niks terug kunnen doen. Meer doen ze niet. Het is symboolpolitiek om mensen zoals jij en Gsbrder tevreden te stellen omdat jullie net PVV'ers zijn,maar dan met haat voor armen in plaats voor buitenlanders. Effectief doet het niks goeds voor Nederland.
Welke argumenten? Ik heb helemaal van jou nog nooit een inhoudelijke post gezien, dus kom alsjeblieft niet hier jezelf op de borst kloppen.quote:Op zondag 10 april 2011 13:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ach. Telkens van die tijdelijke onliners die direct neergekapt worden met steekhoudende argumenten. Ze schromen niet dat te negeren en weer met wat anders aan te komen.
Het blijft een herhaling van zetten.
Lezen is niet je sterkste punt hè.quote:Op zondag 10 april 2011 13:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, je bent het er niet mee eens dus is het symboolpolitiek?
Tja, open the bloody dictionary zou ik zeggen.
Maar met intellectueel heeft het echt helemaal niets te maken. Rutte lijkt er alles aan te doen om Wilders maar te plezieren en dan van die toppers als Teeven en Rosenthal erbij...quote:Op zondag 10 april 2011 13:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In tegendeel, ik vind de huidige VVD top veel pragmatischer en charismatischer dan de afgelopen jaren. Het evenaart nog niet de Bolkestijn tijden, maar ach, het gaat de goede kant weer op.
Deze koers die ze nu zetten vind ik geweldig.
In tegendeel, mijn lezen is zo goed dat ik meteen je foutieve argumentatie spot.quote:Op zondag 10 april 2011 13:48 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste punt hè.
Ik zei nergens intellectueel, ik zei verstandig.quote:Op zondag 10 april 2011 13:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar met intellectueel heeft het echt helemaal niets te maken. Rutte lijkt er alles aan te doen om Wilders maar te plezieren en dan van die toppers als Teeven en Rosenthal erbij...
Sorry maar je legt de lat wel heel erg laag zo.
Ik ben niet zo snel in speedchat. Ik voel met niet geroepen de argumenten van een ander te herhalen.quote:
Kan kloppen. Ik lees vaker mensen die over jou klagen dat je enkel je eigen reacties leuk vind om te lezen.quote:Ik heb helemaal van jou nog nooit een inhoudelijke post gezien, dus kom alsjeblieft niet hier jezelf op de borst kloppen.
Ik weet niet wat je allemaal van plan bent maar als je niet verder gaat komen dan persoonlijke aanvallen dan zal je verblijf hier ook dit keer niet heel lang duren.quote:Op zondag 10 april 2011 13:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel in speedchat. Ik voel met niet geroepen de argumenten van een ander te herhalen.
[..]
Kan kloppen. Ik lees vaker mensen die over jou klagen dat je enkel je eigen reacties leuk vind om te lezen.
Niet verwonderlijk dat je nogal wat inhoud ontgaat.
Bedankt voor je partijdigheid.quote:Op zondag 10 april 2011 13:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je allemaal van plan bent maar als je niet verder gaat komen dan persoonlijke aanvallen dan zal je verblijf hier ook dit keer niet heel lang duren.
Inderdaad. Wilde net aankondigen ermee te stoppen met reageren op dotcomm. omdat ze het niet kan laten ons uit te dagen, krijg ik dit om mijn oren.quote:Op zondag 10 april 2011 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
Nou nou, laten we het gezellig houden.
Pechtold is juist een van de weinige politici met een volkomen tunnelvisie, de eeuwige oppositie voerder aangezien ze nooit weten waar ze voor moeten staan binnen een coalitie.quote:Op zondag 10 april 2011 13:53 schreef Tem het volgende:
De enige juiste weg is D66. Niet gehinderd door een linkse of rechtse tunnelvisie.
Laten we het niet eenzijdig bekijken, das communist laat zich ook niet onbetuigd.quote:Op zondag 10 april 2011 13:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je allemaal van plan bent maar als je niet verder gaat komen dan persoonlijke aanvallen dan zal je verblijf hier ook dit keer niet heel lang duren.
Valt mee, Ethi gewoon inhoudelijk aan de kant zetten en klaar.quote:Op zondag 10 april 2011 13:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Inderdaad. Wilde net aankondigen ermee te stoppen met reageren op dotcomm. omdat ze het niet kan laten ons uit te dagen, krijg ik dit om mijn oren.
Maar goed. Pollcafe is dus wel met consequenties. Als je rechts bent.
lulkoek. Al moet ik zeggen dat Pechtold ook niet mijn favoriet is.quote:Op zondag 10 april 2011 13:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pechtold is juist een van de weinige politici met een volkomen tunnelvisie, de eeuwige oppositie voerder aangezien ze nooit weten waar ze voor moeten staan binnen een coalitie.
Zo'n "van alles wat" partij zonder richting of doel.
Sinds die man niets beters kan dan als een stier op Wilders afrennen en ballonnetjes doorprikken op het binnenhof neem ik hem niet serieus. En ik zie geen D'66 zonder Pechtold, die man IS de partij zowat. Van der Ham(?) kan er ook nog wel wat van, maar verder.. nee.quote:Op zondag 10 april 2011 13:56 schreef Tem het volgende:
[..]
lulkoek. Al moet ik zeggen dat Pechtold ook niet mijn favoriet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |